Laidiens: 24.02.2017., Nr. 42
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/42.AKK1
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā departamenta Administratīvi
tiesiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu
risināšanu ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze darbā ar tiesvedību procesiem (administratīvais process,
civilprocess)
- pārzināt administratīvo procesu iestādē un tiesā
- iepriekšēja pieredze tiesisku darījumu sagatavošanā un slēgšanā (līguma
projektu analīze, līgumu projektu un ar to saistīto dokumentu sagatavošana)
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlama otrās svešvalodas prasme
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt juridisko atbalstu Ārlietu ministrijai un Latvijas Republikas
diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs administratīvajos
jautājumos
- līgumu projektu analīze un izstrāde
- iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu analīze un izstrāde
- juridisko konsultāciju (atzinumu) sniegšana Ārlietu ministrijas
struktūrvienībām turpmākā lēmuma pieņemšanai
- ārlietu ministrijas tiesisko interešu pārstāvēšana tiesisku darījumu
slēgšanā, konsultēšana šajos jautājumos
- pārstāvēt Ārlietu ministriju pirmstiesas un tiesvedību procesos
- kompetences ietvaros sadarbība ar citām iestādēm
Darbinieka amatam noteikta 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2017/42.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (ar tiesībām aizvietot vadītāju prombūtnes
laikā) (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā ne
mazāk kā trīs gadi
- izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- zināšanas, pieredze un izpratne par normatīvo aktu izstrādi un
saskaņošanas procesu, t.sk. par ārējo un iekšējo normatīvo tiesību aktu izstrādāšanas
vispārīgajām un speciālajām prasībām un juridiskās tehnikas principiem
- zināšanas un pieredze līgumu (gan privāttiesību, gan publisko tiesību
jomā) izstrādi
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas un pieredze tiesvedības jautājumos (prasības pieteikumu,
paskaidrojumu sagatavošanā un pārstāvības īstenošanā)
- zināšanas un vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt nodaļas darba nepārtrauktību, aizvietojot nodaļas vadītāju (prombūtnes
laikā)
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus
- izstrādāt līgumu projektus (privāttiesību un publisko tiesību jomā)
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- pārbaudīt ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu
atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences
ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- atbilstoši saņemtajam uzdevumam pārstāvēt Valsts probācijas dienesta
intereses tiesās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Valsts probācijas dienesta
darbiniekiem par Valsts probācijas dienesta kompetencē esošajiem juridiska
rakstura jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties Valsts probācijas dienesta pārbaužu un
disciplinārlietu izmeklēšanā u.c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 930 € līdz 1150 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
- iespēju pielietot juridiskās zināšanas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/42.AKK3
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi: izstrādāt, pielietot un pilnveidot matemātiskās
metodoloģijas personu un mājsaimniecību apsekojumos (datu svēršana, trūkstošo
datu imputācija, atlases kļūdu novērtēšana).
Prasības pretendentam/-a:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā vai saistītā jomā
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē
- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R, IBM SPSS Statistics (vai
līdzīgu)
- prasme strādāt ar MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)
- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa amatam un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/42.AKK4
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis/-e
Pamatpienākumi:
- veikt sezonālo un kalendāro laikrindu koriģēšanu
- veikt laikrindu sadalīšanu laikā
Prasības pretendentam/-ei:
- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
statistikā, matemātikā vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto
programmu students)
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē
- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)
- prasme strādāt ar MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)
- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/42.AKK5
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.
Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina
atklātu konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (amata saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu
laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, vadībzinībās vai ekonomikā
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē, profesionālās prasmes nodaļas
noteikto funkciju un uzdevumu izpildei
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā, iepirkumu
dokumentācijas un līgumu projektu izstrādē
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un IKT attīstības projektu
ieviešanā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- vēlama pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas
administrēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz
un rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību, ētiskums
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā
risināt ar IKT saistītus jautājumus, organizēt un vadīt publisko iepirkumu
procedūras
- izstrādāt ar iestādes darbības nodrošināšanu saistītus iekšējos normatīvos
aktus
- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko
mērķu sasniegšanai
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc pārbaudes
laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 1200 līdz 1600
EUR
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Administratīvās un finanšu
vadības nodaļas vadītājs - KONKURSS" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri kvalificēsies nākamajai atlases kārtai.
OP 2017/42.AKK6
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Augu karantīnas
departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas eksperts/-e (entomologs)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabaszinātnēs
- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā
- zināšanas un pieredze darbā ar augiem kaitīgo kukaiņu un ērču
identifikāciju
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un
uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi saistīti ar augu karantīnas un nekarantīnas
kukaiņu un ērču diagnosticēšanu, pielietojot morfoloģiskās un morfometriskās identifikācijas metodes.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā
20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz
e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/42.AKK7
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3
gadi
- pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā
- analītiskās spējas
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
Nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Darba
ņēmēju, uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām", "Formālas,
neformālas un ikdienējas mācīšanās pieejamības
uzlabošana visām vecuma grupām, darbaspēka zināšanu, prasmju un kompetenču
uzlabošana un elastīgu mācību iespēju veicināšana, tostarp ar profesionālo
orientāciju un iegūto kompetenču apstiprināšanu" un "Darba tirgus
nozīmes palielināšana izglītības un apmācības sistēmās, pārejas veicināšana no
izglītības uz nodarbinātību un profesionālās izglītības un apmācības sistēmu un
to kvalitātes uzlabošana, tostarp ar vajadzīgo prasmju prognozēšanas
mehānismiem, studiju programmu pielāgošanu un uz darbu balstītu mācību
programmu, tostarp duālu mācību programmu un māceklības shēmu, izstrādi"
specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/42.AKK8
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto
KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību,
administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī
kriminālsodu sistēmas Eiropas Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- vēlama profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas
analītiskā darbā
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2017/42.AKK9
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā
departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama jurista darba pieredze privāto tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office
programma)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un izvērtēt līgumus privāto tiesību jomā
- izstrādāt un izvērtēt publisko iepirkumu līgumus
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto
tiesību jautājumiem
- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem
- konsultēt juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 5 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/42.AKK10
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Lietvedības un arhīva nodaļai
LIETVEDI-ARHIVĀRU/-I (darbinieka/-es amats uz nenoteiktu laiku)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Centrālās finanšu un līgumu aģentūras
darbības dokumentācijas un saņemtās un nosūtāmās sarakstes lietas par Eiropas
Savienības fondu un citu finanšu instrumentu finansēto programmu projektiem
kārtošanu, sistematizēšanu un arhivēšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai,
iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 641 euro līdz 918 euro), sociālo nodrošinājumu un darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- profesionālā vidējā izglītība (arodvidusskola, arodģimnāzija,
tehnikums)
- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldībā vismaz 1 gads
- zināšanas par arhīva uzskaites sistēmu
- zināšanas vai pieredze dokumentu (t. sk. elektronisko dokumentu)
arhivēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- zināšanas par lietišķo saskarsmi un etiķeti
- spēja plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un profesionālo vidējo izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Lietvedības un arhīva nodaļas
lietvedis-arhivārs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/42.AKK11
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina
atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā
nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es
(amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku
Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst operatīvi tehniskā aprīkojuma
uzstādīšana un procesa plānošana, aprīkojuma pielāgošana, remonts un
modernizācija.
Obligātās prasības kandidātiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu
un tehnoloģiju vai datorikas izglītības tematiskajā jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu
pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.
un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var
pieņemt personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām,
kurām ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst
operatīvās darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo
darbību vadība un uzraudzība)
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām
No kandidātiem/-ēm sagaidām:
- zināšanas vai pieredzi drošības sistēmu jomā
- vēlamas zināšanas vai pieredze datortīklu, datorsistēmu administrēšanā
- pieredzi darbā ar mikroshēmām, lodēšanā
- pieredzi tehnikas remontā, bojājumu diagnosticēšanā un novēršanā
- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas
- nevainojamu reputāciju
Piedāvājam:
- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu,
konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 860 euro
pēc nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- iespēju apmeklēt sporta nodarbības
- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam
Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi marika.nemme@idb.gov.lv ar norādi "Tehniķis".
Tālrunis informācijai 67209017.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
OP 2017/42.AKK12
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz DABAS
AIZSARDZĪBAS PĀRVALDES ĢENERĀLDIREKTORA amatu
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs, uz sadarbību vērsts
un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministra pakļautībā esošajā iestādē, kas
īsteno valsts dabas aizsardzības politiku.
Prasības pretendentiem:
- nevainojama reputācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība,
vēlams tiesību, vadības, vides vai dabas zinātņu jomā. Vēlams maģistra grāds
kādā no minētajām jomām
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar starptautiskajiem, Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu finansētiem projektiem (tai skaitā pieredze projektu
īstenošanā un papildu finansējuma piesaistē)
- izpratne par dabas aizsardzības politikas īstenošanas un citiem iestādes
pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
budžeta plānošanas, administratīvā procesa jautājumiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu
vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas
pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, darbinieku
motivēšana un attīstīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Pretendentiem lūdzam līdz
2017. gada 15. martam iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā
Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora
amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Dabas aizsardzības pārvaldes prioritātēm un
attīstību, tai skaitā sniedzot redzējumu par Dabas aizsardzības pārvaldes trīs
stratēģiskajiem mērķiem.
Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatam noteikta 1. saime
"Administratīvā vadība", IVB līmenis (14. mēnešalgu grupa),
mēnešalga 2264 euro
pirms nodokļu nomaksas.
Tālrunis uzziņām 67082935.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/42.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
paziņo, ka 2017.gada 13.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Audita departamenta Revīzijas
nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/42.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Klimata pārmaiņu departamenta vecākās referentes valsts civildienesta
ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 22.februāra iecelta ANNA
SKREDELE.
OP 2017/42.AKR3
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde
paziņo, ka Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākā inspektora amatā uz
nenoteiktu laiku no 2017.gada 15.februāra iecelts ZIGMĀRS DANCIS.
OP 2017/42.AKR4
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās
palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 20.februāra iecelta MONTA STRAZDIŅA.
OP 2017/42.AKR5
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka 2016.gada
30.novembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amatu uz
noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/42.AKR6
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada
20.februāra iecelta LINDA ROMANOVA.