Laidiens: 24.02.2017., Nr. 42

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/42.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā departamenta Administratīvi tiesiskajā nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu risināšanu ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze darbā ar tiesvedību procesiem (administratīvais process, civilprocess)

- pārzināt administratīvo procesu iestādē un tiesā

- iepriekšēja pieredze tiesisku darījumu sagatavošanā un slēgšanā (līguma projektu analīze, līgumu projektu un ar to saistīto dokumentu sagatavošana)

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlama otrās svešvalodas prasme

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu Ārlietu ministrijai un Latvijas Republikas diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs administratīvajos jautājumos

- līgumu projektu analīze un izstrāde

- iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu analīze un izstrāde

- juridisko konsultāciju (atzinumu) sniegšana Ārlietu ministrijas struktūrvienībām turpmākā lēmuma pieņemšanai

- ārlietu ministrijas tiesisko interešu pārstāvēšana tiesisku darījumu slēgšanā, konsultēšana šajos jautājumos

- pārstāvēt Ārlietu ministriju pirmstiesas un tiesvedību procesos

- kompetences ietvaros sadarbība ar citām iestādēm

Darbinieka amatam noteikta 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2017/42.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (ar tiesībām aizvietot vadītāju prombūtnes laikā) (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- zināšanas, pieredze un izpratne par normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanas procesu, t.sk. par ārējo un iekšējo normatīvo tiesību aktu izstrādāšanas vispārīgajām un speciālajām prasībām un juridiskās tehnikas principiem

- zināšanas un pieredze līgumu (gan privāttiesību, gan publisko tiesību jomā) izstrādi

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas un pieredze tiesvedības jautājumos (prasības pieteikumu, paskaidrojumu sagatavošanā un pārstāvības īstenošanā)

- zināšanas un vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt nodaļas darba nepārtrauktību, aizvietojot nodaļas vadītāju (prombūtnes laikā)

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus

- izstrādāt līgumu projektus (privāttiesību un publisko tiesību jomā)

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- pārbaudīt ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- atbilstoši saņemtajam uzdevumam pārstāvēt Valsts probācijas dienesta intereses tiesās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Valsts probācijas dienesta darbiniekiem par Valsts probācijas dienesta kompetencē esošajiem juridiska rakstura jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties Valsts probācijas dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 930 € līdz 1150 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē

- iespēju pielietot juridiskās zināšanas

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/42.AKK3

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi: izstrādāt, pielietot un pilnveidot matemātiskās metodoloģijas personu un mājsaimniecību apsekojumos (datu svēršana, trūkstošo datu imputācija, atlases kļūdu novērtēšana).

Prasības pretendentam/-a:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā vai saistītā jomā

- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā

- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē

- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R, IBM SPSS Statistics (vai līdzīgu)

- prasme strādāt ar MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)

- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa amatam un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/42.AKK4

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis/-e

Pamatpienākumi:

- veikt sezonālo un kalendāro laikrindu koriģēšanu

- veikt laikrindu sadalīšanu laikā

Prasības pretendentam/-ei:

- nepabeigta, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto programmu students)

- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā

- praktiskā pieredze datu apstrādē un analīzē

- prasme strādāt ar skaitļošanas programmu R (vai līdzīgu)

- prasme strādāt ar MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint)

- angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B1)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/42.AKK5

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (amata saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadībzinībās vai ekonomikā

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē, profesionālās prasmes nodaļas noteikto funkciju un uzdevumu izpildei

- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā, iepirkumu dokumentācijas un līgumu projektu izstrādē

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un IKT attīstības projektu ieviešanā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- vēlama pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz un rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību, ētiskums

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā risināt ar IKT saistītus jautājumus, organizēt un vadīt publisko iepirkumu procedūras

- izstrādāt ar iestādes darbības nodrošināšanu saistītus iekšējos normatīvos aktus

- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko mērķu sasniegšanai

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 1200 līdz 1600 EUR

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītājs - KONKURSS" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv. Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri kvalificēsies nākamajai atlases kārtai.


OP 2017/42.AKK6

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas eksperts/-e (entomologs)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabaszinātnēs

- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā

- zināšanas un pieredze darbā ar augiem kaitīgo kukaiņu un ērču identifikāciju

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi saistīti ar augu karantīnas un nekarantīnas kukaiņu un ērču diagnosticēšanu, pielietojot morfoloģiskās un morfometriskās identifikācijas metodes.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/42.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā

- analītiskās spējas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

Nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Darba ņēmēju, uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām", "Formālas, neformālas un ikdienējas mācīšanās pieejamības uzlabošana visām vecuma grupām, darbaspēka zināšanu, prasmju un kompetenču uzlabošana un elastīgu mācību iespēju veicināšana, tostarp ar profesionālo orientāciju un iegūto kompetenču apstiprināšanu" un "Darba tirgus nozīmes palielināšana izglītības un apmācības sistēmās, pārejas veicināšana no izglītības uz nodarbinātību un profesionālās izglītības un apmācības sistēmu un to kvalitātes uzlabošana, tostarp ar vajadzīgo prasmju prognozēšanas mehānismiem, studiju programmu pielāgošanu un uz darbu balstītu mācību programmu, tostarp duālu mācību programmu un māceklības shēmu, izstrādi" specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/42.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA/-ES ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī kriminālsodu sistēmas Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- vēlama profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2017/42.AKK9

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama jurista darba pieredze privāto tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programma)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt un izvērtēt līgumus privāto tiesību jomā

- izstrādāt un izvērtēt publisko iepirkumu līgumus

- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto tiesību jautājumiem

- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā

- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto tiesību jautājumiem

- konsultēt juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/42.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Lietvedības un arhīva nodaļai LIETVEDI-ARHIVĀRU/-I (darbinieka/-es amats uz nenoteiktu laiku)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Centrālās finanšu un līgumu aģentūras darbības dokumentācijas un saņemtās un nosūtāmās sarakstes lietas par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu finansēto programmu projektiem kārtošanu, sistematizēšanu un arhivēšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 641 euro līdz 918 euro), sociālo nodrošinājumu un darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- profesionālā vidējā izglītība (arodvidusskola, arodģimnāzija, tehnikums)

- pieredze dokumentu un arhīva pārvaldībā vismaz 1 gads

- zināšanas par arhīva uzskaites sistēmu

- zināšanas vai pieredze dokumentu (t. sk. elektronisko dokumentu) arhivēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- zināšanas par lietišķo saskarsmi un etiķeti

- spēja plānot un organizēt savu darbu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme veidot pozitīvu saskarsmi

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un profesionālo vidējo izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Lietvedības un arhīva nodaļas lietvedis-arhivārs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/42.AKK11

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es (amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku

Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst operatīvi tehniskā aprīkojuma uzstādīšana un procesa plānošana, aprīkojuma pielāgošana, remonts un modernizācija.

Obligātās prasības kandidātiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu un tehnoloģiju vai datorikas izglītības tematiskajā jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā

- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī

- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību vadība un uzraudzība)

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

No kandidātiem/-ēm sagaidām:

- zināšanas vai pieredzi drošības sistēmu jomā

- vēlamas zināšanas vai pieredze datortīklu, datorsistēmu administrēšanā

- pieredzi darbā ar mikroshēmām, lodēšanā

- pieredzi tehnikas remontā, bojājumu diagnosticēšanā un novēršanā

- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas

- nevainojamu reputāciju

Piedāvājam:

- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu, konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 860 euro pēc nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- iespēju apmeklēt sporta nodarbības

- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi marika.nemme@idb.gov.lv ar norādi "Tehniķis". Tālrunis informācijai 67209017.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.


OP 2017/42.AKK12

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz DABAS AIZSARDZĪBAS PĀRVALDES ĢENERĀLDIREKTORA amatu

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs, uz sadarbību vērsts un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra pakļautībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts dabas aizsardzības politiku.

Prasības pretendentiem:

- nevainojama reputācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlams tiesību, vadības, vides vai dabas zinātņu jomā. Vēlams maģistra grāds kādā no minētajām jomām

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar starptautiskajiem, Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu finansētiem projektiem (tai skaitā pieredze projektu īstenošanā un papildu finansējuma piesaistē)

- izpratne par dabas aizsardzības politikas īstenošanas un citiem iestādes pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanas, administratīvā procesa jautājumiem

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentiem lūdzam līdz 2017. gada 15. martam iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Dabas aizsardzības pārvaldes prioritātēm un attīstību, tai skaitā sniedzot redzējumu par Dabas aizsardzības pārvaldes trīs stratēģiskajiem mērķiem.

Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis (14. mēnešalgu grupa), mēnešalga 2264 euro pirms nodokļu nomaksas.

Tālrunis uzziņām 67082935.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)