Laidiens: 01.03.2017., Nr. 45
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/45.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē
- vismaz 3 gadu pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas labā līmenī
- datorprasmes labā lietotāja līmenī (t. sk. ar juridiskām datubāzēm)
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi
pieņemt lēmumus
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu
projektus un sagatavot tos virzīšanai noteiktā kārtībā izskatīšanai Ministru
kabinetā
- elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektu
izstrādāšanas pārraudzība un metodiskā vadība
Amata saime 21; līmenis IIIB; 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši
29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem
ierobežojumiem).
Mēnešalga atbilstoši kategorijai robežās no 835
līdz 1100 EUR.
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt
Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2017/45.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA kā sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas
Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003951628)
kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu -
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes
slimnīca" valdes loceklis/-e (priekšsēdētājs/-a)
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata kandidātam/-ei
izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā, ekonomikā vai vadībzinībās
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli
pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo
un pārmaiņu vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību,
un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes
slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā attīstības un
stratēģisko plānošanu
- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības
procesu
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, tad 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) ar norādi
"Pieteikums SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca"
valdes locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata
konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes
slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par
kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm,
veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības
darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Papildu informācija pa tālruni 67876028 (Juridiskā nodaļa).
OP 2017/45.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - Procesu uzraudzības nodaļas vadītājs/-a
Administratīvajā departamentā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- organizēt procesu aprakstu izstrādes gaitu atbilstoši spēkā esošajam
normatīvajam regulējumam un labas prakses piemēriem
- izstrādāt un nepārtraukti pilnveidot iekšējās kontroles sistēmu atbilstoši
normatīvajam regulējumam un labas prakses piemēriem
- izstrādāt risku pārvaldības sistēmu, veikt risku identificēšanu un
novērtēšanu
- nodrošināt kontroles, uzraudzības, audita un pašnovērtējuma rezultātā
noteikto pasākumu izpildes uzraudzību
- piedalīties iekšējās kontroles sistēmas pilnveidei un iekšējā audita darba
plānošanā
Prasības kandidātiem:
- nepieciešama nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām
- pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze atbilstošajā jomā
ilgāka par gadu
- pārzina iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un/vai kvalitātes
vadības starptautiskos standartus
- prasme lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā tehnika, visu
veidu komunikāciju tehnika)
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)
- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar dokumentu
pārvaldības procesu organizēšanu un pārvaldību
- angļu valodas zināšanas ne zemāk par B2 līmeni
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- prasme kontaktēties ar cilvēkiem
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1253 līdz EUR 1647 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu, tai skaitā angļu
valodas zināšanu līmeņa apliecinoša dokumenta kopijas, līdz 2017. gada 12. martam
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/45.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā ne mazāk kā divi gadi
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt nodokļu un citu lietu strīdus, t. sk. ievadīt Valsts
ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās informāciju par saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem un pieņemtiem lēmumiem nodokļu un citu strīdu lietās
- slēgt vienošanās līgumus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta
informācijas sistēmās vienošanās līgumu rezultātu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844
līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
4NSID GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/45.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā ne mazāk kā divi gadi
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt nodokļu un citu lietu strīdus, t. sk. ievadīt Valsts
ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās informāciju par saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem un pieņemtiem lēmumiem nodokļu un citu strīdu lietās
- slēgt vienošanās līgumus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta
informācijas sistēmās vienošanās līgumu rezultātu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Liepājas ielā 48, Kuldīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844
līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
4NSID GNI KUL amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/45.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā un tiesību aktu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt strīdus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu (piespiedu
izpildes), zaudējumu atlīdzināšanu, norēķinu operāciju un saimnieciskās
darbības apturēšanu
- izskatīt strīdus par nodokļu atbalsta pasākuma ietvaros pieņemtajiem
lēmumiem
- izskatīt strīdus par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
ASD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/45.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Riska
vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas
tehnoloģijas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes taktiskā līmeņa saistību izpildes risku
reģistru
- izstrādāt riska pārvaldības sistēmu, koordinēt ieviešanas un uzturēšanas
pasākumus nodokļu iekasēšanas jomā
- novērtēt nodokļu plaisu (iztrūkumu) un attīstīt nodokļu plaisas
novērtēšanas metodes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_NAPAD_RVN_GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".