Laidiens: 02.03.2017., Nr. 46

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/46.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība, ļoti labas komunikācijas prasmes un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan veicot pārbaudes, gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas un juridiskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai tirdzniecības un pakalpojumu jomā

- pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Juriskonsulta amata pamatpienākumi:

- patērētāju iesniegumu un sūdzību izskatīšana

- fizisku un juridisku personu konsultēšana un izglītošana

- lēmumu projektu sagatavošana

- palīdzības sniegšana patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem

- Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijas sekretariāta funkciju pildīšana sakarā ar patērētāju iesniegto iesniegumu izskatīšanu

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/46.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Aicinām pieteikties darbā uz Patērētāju tiesību aizsardzības centra (reģ. Nr. 90000068854) Administratīvā sektora iepirkumu speciālista/-es amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz noteiktu laiku)

Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - tiesību zinātnē (var būt pēdējā kursa students)

- praktiskā darba pieredze darbā ar materiālajām vērtībām (uzskaite, norēķini, inventarizācija u.tml.) tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme izmantot liela apjoma dažāda veida informāciju

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Iepirkumu speciālista galvenie amata pienākumi:

- piedalīties iepirkumu komisijas darbā, gatavot iepirkumu līgumu projektus un citus iepirkumu dokumentus

- gatavot kancelejas un saimniecisko preču iegādi un izsniegšanu darbiniekiem

- veikt viesnīcu un transporta biļešu rezervēšanu komandējumu nodrošināšanai

- organizēt iestādes autotransporta nodrošināšanu darbiniekiem, veikt sabiedriskā transporta e-talonu iegādi un izsniegšanu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 675,00 EUR 7. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju līdz š. g. 17. martam sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/46.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz darbinieka amatu - Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Dokumentu un elektroniskās pārvaldes nodaļas datortehnikas inženieris/-e

Prasības pretendentiem:

- ne mazāk kā 1. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju risinājumu darbību

- izpratne par informācijas tehnoloģiju drošības risinājumiem, to realizāciju un uzturēšanu

- spēja uzņemties atbildību, komunikabilitāte un iniciatīva

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas un atbalstu lietotājiem informācijas tehnoloģiju jautājumos

- diagnosticēt un novērst datortehnikas un perifērijas iekārtu darbības problēmas

- instalēt datortehnikas programmatūru (operētājsistēmas, lietojumprogrammatūra u.c.) un nodrošināt to darbības uzturēšanu

- nodrošināt informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju iekārtu piederības uzskaiti

Amata saime 19.5. saime; līmenis IIB; (9. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr.66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atbilstoši kategorijai robežās no 835 līdz 1000 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/46.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- veikt augstākās izglītības un zinātnes politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze darbā ar statistikas datiem, to apkopošanu, apstrādi un analīzi (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- datu apkopošanas un analīzes prasmes

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas juridisko dokumentu sagatavošanā

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 870-994 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība, statistiķis)".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67047892.


OP 2017/46.AKK5

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amatu (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 745,00, 2. kategorija: EUR 874,00, 3. kategorija EUR 1039,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Grike@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830627.


OP 2017/46.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā Saldus birojā - 1 inspektora/-es amata vieta uz nenoteiktu laiku (darbavieta Saldū)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021621, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/46.AKK7

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz KORUPCIJAS NOVĒRŠANAS UN APKAROŠANAS BIROJA PRIEKŠNIEKA/-ES amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 4. panta piektās daļas un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

- prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu iestādes mērķu sasniegšanu, un spēja veidot pozitīvu gaisotni iestādē, rūpējoties par komandu un motivējot to kopīgo mērķu sasniegšanai

- gatavība formulēt un paust savu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbības prioritātēm un nākotnes attīstības vīziju pretkorupcijas pasākumu pilnveidei Latvijā

- orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemoties atbildību

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām

- iespēju pilnveidot Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju par mūsdienīgu un attīstītu valsts pārvaldes un tiesību aizsardzības institūciju

- atlīdzību līdz 2441 euro mēnesī (pirms nodokļu samaksas) un sociālās garantijas

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

Pretendentam līdz 2017. gada 30. martam (ieskaitot) jāiesniedz Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: konkurss@mk.gov.lv) šādi dokumenti:

1) pieteikuma vēstule dalībai konkursā (Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumu Nr. 516 "Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumi un kārtība, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtība" 1. pielikums), norādot motivāciju un savu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbības prioritātēm, attīstību un pretkorupcijas pasākumu pilnveidošanu Latvijā;

2) pretendenta dzīvesgaitas apraksts (CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;

3) atsauksmes no iepriekšējām darbavietām, kurās tas strādājis pēdējo triju gadu laikā, norādot to sniedzēju;

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

5) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda;

6) svešvalodu prasmes apliecinoši dokumenti (piemēram, sertifikāts, apliecība vai diploms, ko izsniegusi iestāde, kas īsteno licencētu izglītības programmu) vai to kopijas, kas apliecina, ka pretendenta valodas prasmes ir novērtētas vismaz B līmenī saskaņā ar Eiropas valodu pases novērtējuma tabulu;

7) pretendenta pašrocīgi (rokrakstā) aizpildīta aptaujas lapa saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 2. Pielikumu.

1), 2), 3), 4), 5) un 6) punktā minētos dokumentus var iesniegt personīgi vai elektroniski.

Ja dokumentus iesniedz personīgi, tos ievieto aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata konkursam". Pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082900).

Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata konkursam".

7. punktā minēto dokumentu var iesniegt tikai personīgi.

Pretendents pašrocīgi aizpildīto aptaujas lapu ievieto atsevišķā aploksnē, uz tās norādot "Aptaujas lapa". Aptaujas lapu iesniedz slēgtā aploksnē atsevišķi no pārējiem konkursam iesniedzamajiem dokumentiem. Pretendents aploksni ar aptaujas lapu iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082947).

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumiem Nr. 516 "Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumi un kārtība, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtība".

Tālrunis uzziņām 67082947.


OP 2017/46.AKK8

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - GRĀMATVEDĪBAS NODAĻAS VADĪTĀJS/-A - GALVENAIS/-Ā GRĀMATVEDIS/-E Resursu vadības departamentā

Prasības pretendentiem:

- augstākā ekonomiskā izglītība

- darba pieredze grāmatvedībā ne mazāka par 3 gadiem

- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un finanšu datu analīzē

- zināšanas grāmatvedības uzskaites kārtošanā

- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to pielietošanai praktiskajā darbā

- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu,

- izpratne par grāmatvedības datu aizsardzību un konfidencialitāti

- prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām, tai skaitā resursu vadības sistēmu Horizon

- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt kvalitatīvu iestādes pilna cikla grāmatvedības uzskaites vešanu un grāmatvedības dokumentācijas sagatavošanu

- sagatavot normatīvajos aktos noteiktos grāmatvedības kompetencē esošos pārskatus, t.sk. mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatus

- pieņemt un pārbaudīt iesniegtos padotības iestāžu, kapitālsabiedrību mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatus

- nodrošināt iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi grāmatvedības kompetences ietvaros

- nodrošināt Grāmatvedības nodaļas darba plānā un kompetencē esošo uzdevumu īstenošanu termiņos

- konsultēt ministrijas darbiniekus, padotības iestāžu vadītājus un galvenos grāmatvežus, kā arī kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja, grāmatvežus

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/46.AKK9

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e

Galvenie amata pienākumi:

- pārbaudīt ar finanšu darījumu noslēgšanu saistīto dokumentu projektus

- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu, atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u.c.) nosacījumus

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes kontroli

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadības zinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu, norēķinu vai grāmatvedības jomā

- labas zināšanas grāmatvedībā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, par priekšrocību tiks uzskatītas priekšzināšanas par SWIFT informācijas sistēmu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- klientorientēta pieeja darbam un labas saskarsmes prasmes

- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi: "ND_FDD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377; papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)