Laidiens: 07.03.2017., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/49.AKK1

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem ar pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2017".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālruni 64603676.


OP 2017/49.AKK2

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta PROJEKTU VADĪTĀJA/-AS amatu (viena ierēdņa amata (19.3. saime IIA līmenis 11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt projekta "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma" VRAA aktivitāšu ietvaros realizējamo IKT infrastruktūras risinājumu attīstības un projekta vadītāja funkciju

- veikt apstiprināto projektu ieviešanu un resursu pārvaldību, kā arī atbilstošas projektu dokumentācijas sagatavošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu saskaņā ar projektu īstenošanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem, līgumiem, plāniem, piegādēm, budžetu, termiņiem un resursiem

- amata kompetences ietvaros plānot iepirkumus un nodrošināt nepieciešamo tehnisko specifikāciju izstrādes organizēšanu, kā arī iepirkumu līgumu izpildes koordinēšanu

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- nodrošināt amata kompetencē esošo starpresoru vienošanos un sadarbības līgumu noslēgšanu un izpildes pārraudzību

- atbilstoši VRAA iekšējiem normatīvajiem aktiem nodrošināt IKT infrastruktūras turētāja pienākumu izpildi, vadīt un īstenot IKT infrastruktūras resursu kapacitātes pārvaldību

- plānot IKT infrastruktūras nodrošināšanai nepieciešamos finanšu līdzekļus un kontrolēt to izlietojumu

- organizēt un koordinēt IKT infrastruktūras vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze IT projektu vadīšanā un pārvaldībā

- VARAM resora iestāžu IKT infrastruktūras pārzināšana

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 17. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636 vai 28347888.


OP 2017/49.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA meklē kolēģi - INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā:

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un diagnosticēšanu

- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu

- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi

- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību

- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi, kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

Iestāde piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1. kategorija, 940,00 euro 2. kategorija, 1030,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 20. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/49.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/49.AKK5

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/49.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/49.AKK7

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa matu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa darba grupās, īstenošanu, pārstāv inspekciju Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- vēlamas zināšanas audita veikšanā

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas Savienības valodas pamatzināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu

- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība", III A līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/49.AKK8

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļa nodrošina personas datu apstrādes reģistrāciju, personas datu aizsardzības speciālistu kvalifikācijas piešķiršanu un reģistrāciju, kredītinformācijas biroju licencēšanu, izvērtē ekspertu, kuri veic kredītinformācijas biroju auditus, atbilstību kredītinformācijas biroju reglamentējošiem tiesību aktiem, kā arī plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama juridiskā darba pieredze

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/49.AKK9

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem un inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības tiesību aktiem.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- jaunāko informācijas tehnoloģiju pārzināšana

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67223131 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/49.AKK10

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem un inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības tiesību aktiem.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 1 gads

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/49.AKK11

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz 2 (diviem) Juridiskās nodaļas jurista/-es ierēdņa amatiem uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina inspekcijas tiesību aktu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, inspekcijas pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību inspekcijā, inspekcijas darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, nodrošina inspekcijas prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divus gadus

- vēlama darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c. tiesību aktu projektu izstrādāšanā

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/49.AKK12

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISTS/-E

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students)

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

Mēs piedāvājam:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību aktus

- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu

- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko risinājumu meklēšanā

- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem

- neatsveramu pieredzi darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādi Briselē un to ieviešanu Latvijā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2017/49.AKK13

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISTS/-E (ES fondu jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students)

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

Mēs piedāvājam:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību aktus

- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu

- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko risinājumu meklēšanā

- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem

- neatsveramu pieredzi darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādi Briselē un to ieviešanu Latvijā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV- 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2017/49.AKK14

Rail Baltica projekta īstenotājs Latvijā - SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" - izsludina konkursu uz tehniķa/-es rasētāja/-as amatu

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz tehniķa/-es rasētāja/-as amatu.

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt atbalstu inženieriem un citiem speciālistiem, gatavojot un pārbaudot tehniskos rasējumus

- gatavot tehniskos zīmējumus, ilustrācijas, kartes un citu vizuālo informatīvo materiālu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vismaz vidējā speciālā vai nepabeigta augstākā izglītība ar inženierzinātnēm, arhitektūru vai kartogrāfiju saistītā nozarē

- teicamas prasmes darbā ar AutoCAD, MS Visio ir obligāta prasība

- spējas darbu veikt precīzi un noteiktos termiņos

- prasme strādāt augstas intensitātes apstākļos

- inovatīva domāšana, vēlme strādāt ar jaunām tehnoloģijām un risinājumiem

- labas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas

- BIM (Building information modeling) lietotprasme tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017. gada 23. martam nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv vai nosūtīt pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1050), vai iesniegt personīgi SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" birojā Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa tālruni 66954242.

Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis - Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju.


OP 2017/49.AKK15

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā, darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projekta ietvaros*

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā

- praktiskā pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, tai skaitā ar iepirkumiem saistītās dokumentācijas sagatavošanā

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas iepirkumu jomā

- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- angļu valodas zināšanas

- datorprasmes laba lietotāja līmenī

- ētiskums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt un aktualizēt projekta īstenošanai nepieciešamos dokumentus un līgumus

- veikt ar projektu saistītās dokumentācijas juridisko saskaņošanu

- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu procedūru organizēšanā, piedalīties iepirkumu komisijās

- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos un ar publiskajiem iepirkumiem saistītajos jautājumos projekta ietvaros

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.

* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projekta īstenošanas laiku - līdz 2022. gadam.


OP 2017/49.AKK16

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta direktora vietnieka/-es (valsts civildienesta ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot grāmatvedības politikas ievērošanu, Dienesta budžeta ieņēmumu un izdevumu kontroli un tiešā padotībā esošo struktūrvienību un nodarbināto vadību

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība grāmatvedības, uzņēmumu vadības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā piecu gadu profesionālā pieredze finanšu vadības jomā

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon

- spēja plānot un kontrolēt finanšu resursu izlietojumu

- spēja kontrolēt dažādas finanšu operācijas

- spēja kontrolēt izdevumus un nodrošināt racionālu resursu izmantošanu

- laba valsts valodas prasme

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038614.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/49.AKR1

Datu valsts inspekcijas paziņo, ka 2017.gada 28.februārī Datu valsts inspekcijas Otrās uzraudzības daļas juriskonsulta amatā iecelts LAURIS LINABERGS.


OP 2017/49.AKR2

Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada 1.marta Dokumentu ekspertīžu departamenta tiesu eksperšu valsts civildienesta ierēdņu amatos ieceltas OLGA KISEĻOVA un ANNA BORISOVA.


OP 2017/49.AKR3

Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada 1.marta Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā iecelts ARTIS RĀBANTS.


OP 2017/49.AKR4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017.gada 3.marta konkursa kārtībā iecelta KERIJA KUBLICKA.


OP 2017/49.AKR5

Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta AIJA CAUNE.


OP 2017/49.AKR6

Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku iecelta ZINTA TIĻĻA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)