Laidiens: 09.03.2017., Nr. 51

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/51.AKK1

FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklāta konkursa kārtībā aicina darbā MAKROEKONOMIKAS EKSPERTU/-I (uz noteiktu laiku)

Fiskālās disciplīnas padome

Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt, kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas likumam. Padome meklē ekonomistu Padomes sekretariātam, lai veiktu makroekonomikas analīzi.

Obligātās amata prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- vismaz viena gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē vai prognozēšanā

Priekšrocības:

Priekšrocība būs pretendentiem, kuru kvalifikācija ietvers arī matemātiskās statistikas un ekonometrijas prasmes, kā arī pieredzi valsts pārvaldē.

Darba pienākumi:

- makroekonomiskā analīze, lai nodrošinātu atbalstu Padomes funkciju veikšanai saistībā ar Finanšu ministrijas makroekonomisko prognožu apstiprināšanu, ieskaitot nominālā un potenciālā iekšzemes kopprodukta izvērtējumu

- priekšlikumu sagatavošana fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojumam, ja nepieciešams, neatbilstības ziņojumam un citu dokumentu sagatavošana Padomes vārdā, kuri saistīti ar Fiskālās disciplīnas likuma ievērošanu, vai Padomes darba adekvātu nodrošināšanu

- dalība un viedokļa sniegšana par potenciālo iekšzemes kopproduktu un nominālo iekšzemes kopproduktu u. c. saistītiem jautājumiem Padomes sēdēs un Padomes darba grupas sēdēs

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā

- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu lietpratējiem

- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas Savienībā un kas strauji attīstās

- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), īsu eseju angļu valodā par makroekonomisko situāciju Latvijā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 7. aprīlim Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1-512, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi info@fdp.gov.lv. Detalizētāka informācija un amata apraksts pieejams http://fdp.gov.lv/vakance vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, izmantojot tālruni 67083650 vai 29170372.


OP 2017/51.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Jūrmalas filiālē (2 amata vietas uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, ka ari fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jūrmalas filiālē Viestura ielā 6, Jūrmalā, Bulduros, LV-2010, vai jānosūta uz e-pasta adresi jurmala@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67769987, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Jūrmalas filiālē.


OP 2017/51.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus

- datorprasmes MS Office (lietotāja līmenī), prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 805,00, 2. kategorija: EUR 926,00, 3. kategorija: EUR 1057,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/51.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze audita un risku vadības jomā ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā divi gadi

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t. sk. tiešās pārvaldes iestādēs

- zināšanas par risku vadību

- zināšanas par institūciju darbības novērtēšanas sistēmām

- labas datu analīzes prasmes

- labas prezentēšanas prasmes

- pieredze darbā ar datoru (MS Office) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras darbības risku vadību, izveidot struktūrvienību darbības novērtēšanas sistēmu un sagatavot pārskatus par tās darbību. Piedalīties iekšējās kontroles sistēmas uzraudzības pasākumu īstenošanā un pārbaužu veikšanā. Konsultēt un sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām un darbiniekiem risku vadības un iekšējās kontroles jautājumos.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RVIKN_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/51.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (specializācija - darbaspēka migrācijas rīcībpolitikas izstrāde) (uz noteiktu laiku, līdz 2020. gada 9. oktobrim)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un Latvijas aktualitātēm darba tirgū

- pieredze un zināšanas par darbaspēka migrācijas starptautisko regulējumu un Latvijas tiesību aktiem šajā jomā

- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (vēlama pieredze sociālās vai darba politikas plānošanas un tiesību aktu projektu izstrādē)

- darba pieredze darba tirgus vai migrācijas vai ekonomiskās analīzes jautājumos ilgāka par gadu (vēlams valsts pārvaldē)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā

Amata pienākumi (sludinājumam):

- sagatavot tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus darbaspēka migrācijas jomā

- analizēt situāciju par darbaspēka migrāciju un veikt departamenta kompetencē esošo normatīvo aktu izvērtēšanu un harmonizēšanu atbilstoši Eiropas Savienības un citu starptautisko tiesību aktu prasībām

- sagatavot priekšlikumus patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu integrācijas darba tirgū veicināšanai

- koordinēt starpnozaru informācijas apriti saistībā ar patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu integrācijas darba tirgū veicināšanas pasākumiem

- veikt ar darba tirgu un darbaspēka migrācijas jautājumiem saistīto citu ministrijas struktūrvienību, valsts pārvaldes un citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtējumus un sagatavot atzinumus par tiem

- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par darbaspēka migrācijas jautājumiem un patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu jautājumiem amata kompetences ietvaros un sniegt atzinumus par citu institūciju pozīciju un instrukciju projektiem

- sagatavot statistiskos un analītiskos pārskatus Eiropas Komisijai un citām starptautiskajām institūcijām par darbaspēka kustības jautājumiem, patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu tiesiskajiem un sociāli-ekonomiskajiem aspektiem, un darba tirgus politiku Latvijā

Vakantajam amatam noteikta 36. saime, III līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2017/51.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- ne mazāk kā piecu gadu profesionālā pieredze personāla vadības jomā

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- darba pieredze personālvadības politikas un stratēģijas izstrādāšanā un īstenošanā

- vēlamas labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon, personālvadības moduli

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja izveidot efektīvu komandu, motivēt un atbalstīt komandu

- personāla motivēšanas un attīstīšanas prasmes, lai sasniegtu augsta līmeņa darbības rezultātus, vadīšana ar personīgā piemēra palīdzību

Darba pienākumi:

- nodrošināt personālvadības procesus ministrijā, izstrādāt un īstenot ministrijas politiku personālvadības un dokumentu un arhīva pārvaldības jomā

- nodrošināt metodisku vadību nozares institūcijām personālvadības jautājumos, kā arī personālvadības īstenošanu Valsts darba inspekcijā, Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijā un Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā

Piedāvājam:

- jaukus kolēģus, darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Vakantajam amatam noteikta 30. saime, IV D līmenis.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2017/51.AKK7

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (specializācija - personu ar invaliditāti nodarbinātības rīcībpolitikas izstrāde) (uz noteiktu laiku, uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un Latvijas aktualitātēm darba tirgū

- pieredze un zināšanas par personu ar invaliditāti rīcībpolitikām un tiesisko regulējumu, situāciju darba tirgū

- darba pieredze tiesību aktu izstrādē

- darba pieredze darba tirgus jautājumos ne mazāk kā 1 gads

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes

- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā

Amata pienākumi:

- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba tirgus jomā, tai skaitā saistībā ar sociālās atstumtības riskam pakļautajām grupām darba tirgū, jo īpaši par personām ar invaliditāti

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus saistībā ar to ietekmi uz darba tirgu un sociālās atstumtības riskam pakļautajām grupām, tai skaitā, personām ar invaliditāti

- sagatavot priekšlikumus rīcībpolitikas personu ar invaliditāti integrācijas darba tirgū pilnveidošanai

- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko institūciju vajadzībām, jo īpaši saistībā ar personu ar invaliditāti integrāciju darba tirgū

- sagatavot un sniegt atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju, nevalstisko organizāciju, juridisku un fizisku personu vēstulēm, informācijas pieprasījumiem saistībā ar aktualitātēm darba tirgū un personu ar invaliditāti integrācijas darba tirgū iespējām

Vakantajam amatam noteikta 36. saime, III līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)