Laidiens: 13.03.2017., Nr. 53
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/53.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU
DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un
uzraudzībā
- vēlama pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai
programmu jomā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu izstrādes un virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva
attieksme, orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036722, 67036822.
OP 2017/53.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes
Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojuma reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros,
tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā
arī veikt krājumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī
grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli
- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli,
veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli
- līdzdarboties un izstrādāt, iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem
- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP FGPD MVUN MUG_
Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/53.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā
- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
- veikt personāla kategoriju noteikšanu
- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 934 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP PadmD GPS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/53.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīru lietu arhīva nodaļas
vecākā/-ās lietveža/-es darbinieka/-es amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos
- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā
- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā
- izstrādāt vairāklīmeņu arhīviskos aprakstus
- saskaņā ar pieprasījumu, sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva
dokumentus
- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- spējām strādāt augstumā, pārvietojot kravas un ceļot smagumus
Darbinieka darbavieta: Buļļu ielā 74, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
545 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP APD PLAN VL_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/53.AKK5
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 1. martā publicēto paziņojumu (OP 2017/45.AKK4)
par Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu
strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz noteiktu laiku).
Pareizi lasīt:
1) ".. (3 vakances uz noteiktu laiku)";
2) "Ierēdņa dienesta vieta: Rīga, Kuldīga, Saldus, Jēkabpils, Daugavpils,
Cēsis, Valmiera.";
3) "Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 15 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP 4NSID
GNI_Vards_Uzvards."
OP 2017/53.AKK6
Amata konkursa
atsaukums
Valsts ieņēmumu dienests atsauc oficiālajā izdevumā Latvijas Vēstnesis"
2017. gada 1. martā publicēto paziņojumu (OP 2017/45.AKK5) par
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu
izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku).
OP 2017/53.AKK7
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu
konkursu:
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
- Projekts ERA-NET "Hepatocelulārās
karcinomas specifiskie, ģenētiski izmainītie antigēni" (HEPAMUT),
pētnieks, 2 amata vietas
Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai
iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā
Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt
www.rsu.lv → Vakances.
OP 2017/53.AKK8
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Korporatīvās vadības nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
speciālista/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- uzraudzīt kvalitātes vadības sistēmas darbību, analizēt to un sagatavot
priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai
- sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajām personām izstrādāt, aktualizēt
un pilnveidot iestādes procesu aprakstus un citu kvalitātes vadības sistēmas
uzturēšanai saistošo dokumentāciju
- organizēt risku identificēšanu un novērtēšanu, veikt risku mazinošo
pasākumu īstenošanas uzraudzību
- sniegt metodisku atbalstu darbiniekiem procesu un risku identificēšanā,
izvērtēšanā un dokumentēšanā
- koordinēt LIAA pakalpojumu aprakstu sagatavošanu un aktualizēšanu
- piedalīties dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix darbības uzturēšanā un attīstības nodrošināšanā
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs vai kvalitātes vadībā)
- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā atbilstoši
standartam ISO 9001 vai risku vadības jomā
- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix (vai līdzīgām informācijas sistēmām) uzturēšanu
- izpratne par dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu darbības
principiem, to pilnveidošanu un attīstību
- zināšanas par aģentūras darbības jomām un pakalpojumiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- analītiskā domāšana, plānošanas un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt
kā individuāli, tā arī komandā, augsta atbildība un precizitāte
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, prasmes pārliecināt un
argumentēt savu viedokli, spēja uzņemties iniciatīvu un risināt
problēmsituācijas
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Visio)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (spēja lasīt un rakstīt ar profesionālo
pienākumu veikšanu saistītus tekstus)
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un veselības apdrošināšanas
polisi
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "KVNN vecākais
speciālists".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/53.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 11. janvārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Juridiskā departamenta vecākā referenta jurista ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/53.AKR2
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Labklājības ministrijas Darba tirgus politikas departamenta projekta
"Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākās ekspertes amatā uz
projekta īstenošanas laiku no 2017. gada 9. marta konkursa kārtībā ir
iecelta DIĀNA BALODE.