Laidiens: 13.03.2017., Nr. 53

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/53.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto PROJEKTU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU NODAĻAS VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas ārvalstu finanšu instrumentu projektu iesniegumu sagatavošanā un uzraudzībā

- vēlama pieredze ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu vai programmu jomā

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme, orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036722, 67036822.


OP 2017/53.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojuma reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā arī veikt krājumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli

- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli, veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli

- līdzdarboties un izstrādāt, iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par tiem

- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP FGPD MVUN MUG_ Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/53.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā

- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību

- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto atjaunošanas gadījumā

- veikt personāla kategoriju noteikšanu

- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa administrēšanu

- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon" (turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PadmD GPS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/53.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīru lietu arhīva nodaļas vecākā/-ās lietveža/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- izstrādāt vairāklīmeņu arhīviskos aprakstus

- saskaņā ar pieprasījumu, sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva dokumentus

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- spējām strādāt augstumā, pārvietojot kravas un ceļot smagumus

Darbinieka darbavieta: Buļļu ielā 74, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 545 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP APD PLAN VL_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/53.AKK5

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 1. martā publicēto paziņojumu (OP 2017/45.AKK4) par Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku).

Pareizi lasīt:

1) ".. (3 vakances uz noteiktu laiku)";

2) "Ierēdņa dienesta vieta: Rīga, Kuldīga, Saldus, Jēkabpils, Daugavpils, Cēsis, Valmiera.";

3) "Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 15 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP 4NSID GNI_Vards_Uzvards."


OP 2017/53.AKK6

Amata konkursa atsaukums

Valsts ieņēmumu dienests atsauc oficiālajā izdevumā Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 1. martā publicēto paziņojumu (OP 2017/45.AKK5) par Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku).


OP 2017/53.AKK7

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu:

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

- Projekts ERA-NET "Hepatocelulārās karcinomas specifiskie, ģenētiski izmainītie antigēni" (HEPAMUT), pētnieks, 2 amata vietas

Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.


OP 2017/53.AKK8

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Korporatīvās vadības nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- uzraudzīt kvalitātes vadības sistēmas darbību, analizēt to un sagatavot priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai

- sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajām personām izstrādāt, aktualizēt un pilnveidot iestādes procesu aprakstus un citu kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanai saistošo dokumentāciju

- organizēt risku identificēšanu un novērtēšanu, veikt risku mazinošo pasākumu īstenošanas uzraudzību

- sniegt metodisku atbalstu darbiniekiem procesu un risku identificēšanā, izvērtēšanā un dokumentēšanā

- koordinēt LIAA pakalpojumu aprakstu sagatavošanu un aktualizēšanu

- piedalīties dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix darbības uzturēšanā un attīstības nodrošināšanā

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai kvalitātes vadībā)

- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā atbilstoši standartam ISO 9001 vai risku vadības jomā

- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix (vai līdzīgām informācijas sistēmām) uzturēšanu

- izpratne par dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu darbības principiem, to pilnveidošanu un attīstību

- zināšanas par aģentūras darbības jomām un pakalpojumiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- analītiskā domāšana, plānošanas un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt kā individuāli, tā arī komandā, augsta atbildība un precizitāte

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, prasmes pārliecināt un argumentēt savu viedokli, spēja uzņemties iniciatīvu un risināt problēmsituācijas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Visio)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas (spēja lasīt un rakstīt ar profesionālo pienākumu veikšanu saistītus tekstus)

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un veselības apdrošināšanas polisi

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "KVNN vecākais speciālists".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/53.AKR1

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 11. janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Juridiskā departamenta vecākā referenta jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/53.AKR2

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Labklājības ministrijas Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākās ekspertes amatā uz projekta īstenošanas laiku no 2017. gada 9. marta konkursa kārtībā ir iecelta DIĀNA BALODE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)