Laidiens: 14.03.2017., Nr. 54

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/54.AKK1

Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460) aicina pievienoties savai komandai atbildīgu un mērķtiecīgu Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas VECĀKO INSPEKTORU/-I Liepājas reģionā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tevi aizrauj darbs ar likuma normām un to piemērošana praksē, kā arī tev ir viegli strādāt ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas uzraudzībā

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus paaugstināta stresa apstākļos, analītiski spriest, saprotami un loģiski argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes

- B autovadītāja apliecību

Galvenie pienākumi būs:

- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām (Liepājā un apkārtējos novados līdz Pāvilostas, Kuldīgas un Saldus novada robežai)

- doties pārbaudēs, sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 720 EUR (pārbaudes laikā) līdz 790 EUR pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- motivējošus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- lielākoties darbu ārpus biroja

Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2017. gada 2. aprīlim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā inspektora amatam Liepājā". Tālr. uzziņām 67334638.


OP 2017/54.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli.

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās daļas vadītājs/-a

Pamatpienākumi:

- nodrošināt IKT infrastruktūras attīstības plānošanu un saistīto iepirkumu realizēšanu

- plānot, organizēt un koordinēt daļas darbinieku darbu, kas saistīts ar datortehnikas, Pārvaldes lokālā datortīkla un citas ar datu apstrādi un izplatīšanu saistītās tehnikas darba spēju uzturēšanu Pārvaldes daļās un reģionālajos datu savākšanas un apstrādes centros

- pārstāvēt daļu līdzīga līmeņa struktūrvienībās un organizācijās

- piedalīties sarunās ar piegādātājiem, kontrolēt piegādes līgumu izpildi

- nodrošināt IKT dokumentācijas izstrādi

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- ne mazāk kā gada pieredze vadošā amatā saistībā ar datortehnikas apkopi un datortīklu administrēšanu

- pieredze projektu ieviešanā, kas saistīti ar IKT sistēmu attīstību un optimizēšanu

- pieredze tehnikas/programmatūras savienojamības problēmu risināšanā un to novēršanā

- zināšanas par lielas datorizētās sistēmas izveides principiem

- prasmes tehnikas/programmatūras ieviešanas vadīšanā

- spēja orientēties likumdošanas aktos, kas skar IKT normatīvo regulējumu valstī

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.5. apakšsaimes IV A līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/54.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.

Galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt nozares pamatbudžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar ministrijas padotības iestādēm un saskaņā ar valsts budžeta ieņēmumu un izdevumu struktūru

- veikt nozares budžetu izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām kategorijām un pārbaudīt aprēķinu pareizību

- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam un piešķirtajam finansējumam

- piedalīties iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē finanšu jomā

- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības finanšu plānošanu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- darba pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, tostarp plānošanā un analīzē

- pieredze praktiski pielietot/piemērot budžeta izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām kategorijām

- spēkā esošo valsts budžeta plānošanas, analīzes jomā reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas iemaņas dokumentu/normatīvo aktu projektu izstrādē

- vēlama profesionālā pieredze ekonomikā un finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft Excel

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt dinamiskā vidē

- iniciatīva un labas komunikācijas spējas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/54.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā jurista amatā valsts pārvaldē

- pieredze ārējo un iekšējo tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- zināšanas administratīvā procesa normu piemērošanā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus, kā arī spēja darboties komandā

- atbildības izjūta un precizitāte

- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programmas)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus

- pārstāvēt Aizsardzības ministriju tiesas sēdēs

- veikt tiesību aktu projektu juridisko izvērtējumu

- kompetences ietvaros konsultēt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības un Aizsardzības ministrijas padotībā esošās iestādes, tostarp NBS

- piedalīties Ministru kabineta un citu institūciju izveidotajās darba grupās

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/54.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku (uz 3 gadiem)

Darbs saistīts ar klasteru un tūrisma politikas attīstības jautājumiem Interreg Europe projektu īstenošanas ietvaros. Darba pienākumu sasaiste ar starptautisko vidi padara to interesantu un dinamisku, kas savukārt ļauj attīstīt jaunas prasmes un paplašināt profesionālo darba pieredzi:

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai vadībzinātnē)

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, sadarbības iemaņas

- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un īstenošanā

- praktiska pieredze Interreg Europe projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- projektu koordinēšana

- ikdienas aktivitāšu plānošana, vadība un kontrole

- projektu lietvedības nodrošināšana

- projektu atskaišu gatavošana un publisko iepirkumu veikšana

- darba grupu pasākumu organizēšana, kā arī komunikācijas nodrošināšana ar projektos iesaistītajiem sadarbības partneriem

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- starptautisku darba vidi

- plašu pieredzi atbildības jomas kontekstā

- projekta vadības prasmes attīstīšanu

- motivējošu un iedvesmojošu darba atmosfēru

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.


OP 2017/54.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā

- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros

- sagatavot paskaidrojumus tiesai

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko regulējumu

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 24. martam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/54.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Liepu ielā 33, Rēzeknē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos;

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto;

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās.

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67095243.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/54.AKK8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Iemaksu nodaļas Informācijas pieprasījumu apstrādes daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 9, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- veikt pārbaudes un sagatavot sertifikātus, kas apliecina, ka persona ir pakļauta Latvijas sociālās drošības tiesību aktiem

- sadarboties ar ārvalstu kompetentajām institūcijām, lai noteiktu, kuras valsts sociālās drošības tiesību akti ir piemērojami

- sagatavot pieprasījumus un sniegt atbildes privātpersonām amata kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- profesionālā pieredze sociālās apdrošināšanas jomā no viena līdz trim gadiem (priekšrocības pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts un pašvaldības iestādēs)

- zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un starptautisko pakalpojumu sociālās drošības jomā regulējošajām tiesību normām

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī vai atbilstošas valodas prasmes C līmeņa pirmās pakāpes prasībām (ja izglītība nav iegūta valsts valodā)

- angļu, vācu un krievu valodas prasmes B1 līmenī

- prasme strādāt ar datoru - MS Office (Word, Excel, Internet Explorer)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 738 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Iemaksu nodaļas Informācijas pieprasījumu apstrādes daļā Tilta ielā 9, Rīgā, LV-1005 (ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pastu: IPAD@vsaa.lv.


OP 2017/54.AKK9

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto IEKŠĒJĀ AUDITA DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- maģistra grāds sociālajās zinātnēs

- ir iegūts valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts iekšējo auditoru sertifikācijas jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā vai biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs sertifikāts

- ne mazāk kā divu gadu pieredze revīzijas, iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomā

- vēlama pieredze vadošā amatā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

- zināšanas par administratīvo procesu

- zināšanas par iekšējo auditu, lietvedību un iekšējās kontroles jomu

- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskās spējas un iniciatīva

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036724.


OP 2017/54.AKK10

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks/-e - galvenais/-ā grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība

- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas

- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- prasme strādāt ar biroja tehniku

- lietvedības zināšanas

GALVENIE PIENĀKUMI:

- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti, dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un termiņiem

- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un savlaicīgu aktualizēšanu

- veikt budžeta ieņēmumu-izdevumu uzskaiti, t. sk. sagatavojot "Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā

- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas

- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti

- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā

- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai Latvijas Republikas Statistikas pārvaldei tās noteiktajos termiņos

- piedalīties nepieciešamo atskaišu sagatavošanā, pēc speciālajiem Veselības ministrijas vai Finanšu ministrijas pieprasījumiem

- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību

- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam

- regulāri sekot izmaiņām ārējos normatīvajos aktos par grāmatvedības uzskaites jautājumiem u. c.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Nodaļas vadītāja vietnieks-galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2017/54.AKK11

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

- uz asociētā profesora amatu Pedagoģijā (Nozaru pedagoģijas apakšnozarē - mākslas pedagoģijā) - 1 vieta

- uz profesora amatu Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē (Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2017/54.AKK12

Amata konkursa atsaukums

Izglītības un zinātnes ministrija atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 31. janvārī publicēto paziņojumu (OP 2017/24.AKK3), Nr. 24 (5851), par Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amata vakanci (uz nenoteiktu laiku).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/54.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) 01.03.2017. iecelta KRISTĪNE GAVROVSKA.


OP 2017/54.AKR2

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaite daļas vadītāja vietnieces ierēdnes amatā 10.03.2017. iecelta LOLITA SOKOLOVA.


OP 2017/54.AKR3

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas finanšu analītiķes ierēdnes amatā 10.03.2017. iecelta GUNA GRAUDIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)