Laidiens: 14.03.2017., Nr. 54
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/54.AKK1
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai atbildīgu un mērķtiecīgu
Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas VECĀKO
INSPEKTORU/-I Liepājas reģionā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Ja tevi aizrauj darbs ar likuma normām un to piemērošana praksē, kā arī tev
ir viegli strādāt ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas
centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē
vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas
uzraudzībā
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus paaugstināta stresa apstākļos, analītiski
spriest, saprotami un loģiski argumentēt savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
- B autovadītāja apliecību
Galvenie pienākumi būs:
- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu
prasībām (Liepājā un apkārtējos novados līdz Pāvilostas, Kuldīgas un Saldus
novada robežai)
- doties pārbaudēs, sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu
protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos
sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 720 EUR (pārbaudes laikā) līdz 790 EUR pirms nodokļu
nomaksas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- motivējošus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- lielākoties darbu ārpus biroja
Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama
mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2017. gada 2. aprīlim jeb 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Pieteikums vecākā inspektora amatam Liepājā". Tālr. uzziņām
67334638.
OP 2017/54.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un
vēlaties augt profesionāli.
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās
daļas vadītājs/-a
Pamatpienākumi:
- nodrošināt IKT infrastruktūras attīstības plānošanu un saistīto iepirkumu
realizēšanu
- plānot, organizēt un koordinēt daļas darbinieku darbu, kas saistīts ar
datortehnikas, Pārvaldes lokālā datortīkla un citas ar datu apstrādi un
izplatīšanu saistītās tehnikas darba spēju uzturēšanu Pārvaldes daļās un reģionālajos
datu savākšanas un apstrādes centros
- pārstāvēt daļu līdzīga līmeņa struktūrvienībās un organizācijās
- piedalīties sarunās ar piegādātājiem, kontrolēt piegādes līgumu izpildi
- nodrošināt IKT dokumentācijas izstrādi
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām
- ne mazāk kā gada pieredze vadošā amatā saistībā ar datortehnikas apkopi un
datortīklu administrēšanu
- pieredze projektu ieviešanā, kas saistīti ar IKT sistēmu attīstību un
optimizēšanu
- pieredze tehnikas/programmatūras savienojamības problēmu risināšanā un to
novēršanā
- zināšanas par lielas datorizētās sistēmas izveides principiem
- prasmes tehnikas/programmatūras ieviešanas vadīšanā
- spēja orientēties likumdošanas aktos, kas skar IKT normatīvo regulējumu
valstī
- angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.5. apakšsaimes IV A līmenī (12. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/54.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas
nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu
Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi,
aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta Budžeta un
investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt nozares pamatbudžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar
ministrijas padotības iestādēm un saskaņā ar valsts budžeta ieņēmumu un
izdevumu struktūru
- veikt nozares budžetu izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām
kategorijām un pārbaudīt aprēķinu pareizību
- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam
un piešķirtajam finansējumam
- piedalīties iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē finanšu jomā
- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības
finanšu plānošanu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- darba pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, tostarp plānošanā un
analīzē
- pieredze praktiski pielietot/piemērot budžeta izdevumu klasifikāciju
atbilstoši ekonomiskajām kategorijām
- spēkā esošo valsts budžeta plānošanas, analīzes jomā reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana
- labas iemaņas dokumentu/normatīvo aktu projektu izstrādē
- vēlama profesionālā pieredze ekonomikā un finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft Excel
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt
dinamiskā vidē
- iniciatīva un labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta
Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/54.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze darbā jurista amatā valsts pārvaldē
- pieredze ārējo un iekšējo tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai
- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai
tiesā
- zināšanas administratīvā procesa normu piemērošanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus, kā arī spēja darboties komandā
- atbildības izjūta un precizitāte
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office
programmas)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus
- pārstāvēt Aizsardzības ministriju tiesas sēdēs
- veikt tiesību aktu projektu juridisko izvērtējumu
- kompetences ietvaros konsultēt Aizsardzības ministrijas struktūrvienības
un Aizsardzības ministrijas padotībā esošās iestādes, tostarp NBS
- piedalīties Ministru kabineta un citu institūciju izveidotajās darba grupās
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
1052 EUR līdz 1382 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/54.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
amatu uz noteiktu laiku (uz 3 gadiem)
Darbs saistīts ar klasteru un tūrisma politikas attīstības jautājumiem Interreg Europe projektu īstenošanas
ietvaros. Darba pienākumu sasaiste ar starptautisko vidi padara to interesantu
un dinamisku, kas savukārt ļauj attīstīt jaunas prasmes un paplašināt
profesionālo darba pieredzi:
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai
vadībzinātnē)
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un
komunikācijas prasmes, sadarbības iemaņas
- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta
instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar
Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un īstenošanā
- praktiska pieredze Interreg Europe
projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- projektu koordinēšana
- ikdienas aktivitāšu plānošana, vadība un kontrole
- projektu lietvedības nodrošināšana
- projektu atskaišu gatavošana un publisko iepirkumu veikšana
- darba grupu pasākumu organizēšana, kā arī komunikācijas nodrošināšana ar
projektos iesaistītajiem sadarbības partneriem
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- starptautisku darba vidi
- plašu pieredzi atbildības jomas kontekstā
- projekta vadības prasmes attīstīšanu
- motivējošu un iedvesmojošu darba atmosfēru
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/54.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1.
saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
- sagatavot paskaidrojumus tiesai
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas
atbilstoši B1 līmenim
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2017. gada 24. martam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/54.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku
līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības
jomā (darbavieta Liepu ielā 33, Rēzeknē)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos;
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto;
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās.
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors
veterinārās uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67095243.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/54.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Iemaksu nodaļas Informācijas pieprasījumu apstrādes daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- veikt pārbaudes un sagatavot sertifikātus, kas apliecina, ka persona ir
pakļauta Latvijas sociālās drošības tiesību aktiem
- sadarboties ar ārvalstu kompetentajām institūcijām, lai noteiktu, kuras valsts
sociālās drošības tiesību akti ir piemērojami
- sagatavot pieprasījumus un sniegt atbildes privātpersonām amata
kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- profesionālā pieredze sociālās apdrošināšanas jomā no viena līdz trim
gadiem (priekšrocības pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts un
pašvaldības iestādēs)
- zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un
starptautisko pakalpojumu sociālās drošības jomā regulējošajām tiesību normām
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī vai atbilstošas valodas prasmes C
līmeņa pirmās pakāpes prasībām (ja izglītība nav iegūta valsts valodā)
- angļu, vācu un krievu valodas prasmes B1 līmenī
- prasme strādāt ar datoru - MS Office (Word, Excel, Internet Explorer)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 738 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Iemaksu nodaļas
Informācijas pieprasījumu apstrādes daļā Tilta ielā 9, Rīgā, LV-1005 (ar norādi
"Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pastu: IPAD@vsaa.lv.
OP 2017/54.AKK9
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto IEKŠĒJĀ AUDITA
DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- maģistra grāds sociālajās zinātnēs
- ir iegūts valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts iekšējo auditoru
sertifikācijas jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā vai
biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora
profesionalitāti apliecinošs sertifikāts
- ne mazāk kā divu gadu pieredze revīzijas, iekšējā
audita vai iekšējās kontroles jomā
- vēlama pieredze vadošā amatā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
- zināšanas par administratīvo procesu
- zināšanas par iekšējo auditu, lietvedību un iekšējās kontroles jomu
- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskās spējas un iniciatīva
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036724.
OP 2017/54.AKK10
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks/-e - galvenais/-ā
grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības
aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- prasme strādāt ar biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
GALVENIE PIENĀKUMI:
- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti,
dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām un termiņiem
- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir
saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un
savlaicīgu aktualizēšanu
- veikt budžeta ieņēmumu-izdevumu uzskaiti, t. sk. sagatavojot
"Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā
- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas
- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo
ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti
- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc
uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā
- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus
saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem
- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai Latvijas
Republikas Statistikas pārvaldei tās noteiktajos termiņos
- piedalīties nepieciešamo atskaišu sagatavošanā, pēc speciālajiem Veselības
ministrijas vai Finanšu ministrijas pieprasījumiem
- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību
- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam
- regulāri sekot izmaiņām ārējos normatīvajos aktos par grāmatvedības
uzskaites jautājumiem u. c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Nodaļas vadītāja
vietnieks-galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā", CV un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas
Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2017/54.AKK11
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
- uz asociētā profesora amatu Pedagoģijā (Nozaru pedagoģijas apakšnozarē -
mākslas pedagoģijā) - 1 vieta
- uz profesora amatu Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē (Sistēmu
analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2017/54.AKK12
Amata konkursa
atsaukums
Izglītības un zinātnes ministrija atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 31. janvārī publicēto paziņojumu (OP 2017/24.AKK3),
Nr. 24 (5851), par Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju
departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amata vakanci (uz
nenoteiktu laiku).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/54.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās
statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un
apstrādes daļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku)
01.03.2017. iecelta KRISTĪNE GAVROVSKA.
OP 2017/54.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās
plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaite daļas
vadītāja vietnieces ierēdnes amatā 10.03.2017. iecelta LOLITA SOKOLOVA.
OP 2017/54.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās
plānošanas un resursu vadības departamenta Resursu plānošanas, analīzes un
koordinācijas daļas finanšu analītiķes ierēdnes amatā 10.03.2017. iecelta GUNA
GRAUDIŅA.