Laidiens: 15.03.2017., Nr. 55
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/55.AKK1
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Projektu
daļas vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas
jomā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi) un izpratne par valsts
pārvaldes darbības principiem un valsts politiku valsts pārvaldē nodarbināto
mācību jomā
- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu
vismaz divi gadi
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā
- pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas
normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par
mazo un vidējo komersantu jomu
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas un
prezentācijas prasmes
- teicamas personāla vadības prasmes
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un darba organizēšanas prasmes
- prasmes darbam komandā
- ētiskums
Amata mērķis:
nodrošināt VAS struktūrvienības - Projektu daļas - vadību un pārraudzību,
nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes
cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo
komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu
2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu
konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts
pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un
vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas
jomās" ietvaros
Amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt ES fondu mācību struktūrvienības darbu, noteikt
uzdevumus saskaņā ar organizācijas darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to
izpildi
- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla darbu,
noteikt uzdevumus saskaņā ar VAS darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to
izpildi
- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu
(kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu
- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt
Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un
organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi
- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā
iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot
darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās
ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar
citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām
organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos
jautājumos
- sniegt informāciju par Projekta progresu, rezultātiem, īstenošanā
konstatētajām problēmām un to risinājumiem uzraudzības padomes sēdēs
- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un
izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi
- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā
iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta
mērķus
- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko
sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas
biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros
- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību,
plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma
apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai,
problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un
sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par
Projekta izpildes gaitu un rezultātiem
- gatavot un iesniegt organizācijas vadībai priekšlikumus par
nepieciešamajām izmaiņām politikas plānošanas dokumentos
- vadīt Projektu komunikāciju
- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk.
veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa
pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050,
vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada
28. martam.
OP 2017/55.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Vispārējās uzraudzības daļas
inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, bioloģijā, vides
zinībās vai tiesību zinātnēs
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā
- pieredze iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā
- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un
mēslošanas līdzekļu jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu darba koordināciju
- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un nodrošināt
informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu lietām
- veikt dienesta reģionālo nodaļu darba pārbaudes
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/55.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un
procesu vadības departamenta Vadības sistēmu nodaļas vadītājs/-a
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt ar SPKC darbību saistīto risku identifikācijas, uzraudzības un
vadības mehānisma iestrādi visos notiekošajos procesos, sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, kas nodrošinātu efektīvāku
risku vadību
- nodrošināt darba aizsardzības sistēmas īstenošanu un uzraudzību
- organizēt, ieviest, uzturēt un pilnveidot SPKC procesu/kvalitātes vadības
sistēmas darbību
- sniegt vadībai pārskatus par procesu/kvalitātes vadības sistēmas īstenošanas
efektivitāti
- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu SPKC struktūrvienībām par riska
vadību, procesu izstrādes gaitā, darba aizsardzības jautājumos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, kvalitātes vadībā vai
ekonomikā)
- vēlama apmācība darba aizsardzībā
- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- darba pieredze vadīšanā
- praktiska darba pieredze risku, procesu vadības, vēlama pieredze darba
aizsardzības jomā
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi
u. c.) izstrādē, risku, kvalitātes, darba aizsardzības vadības jomā
- zināšanas risku vadības, kvalitātes un procesu vadības un darba
aizsardzības jomās
- ļoti labas MS Office lietotāja prasmes
- vēlama pieredze darbā ar elektronisko dokumentu aprites sistēmu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- prasme analizēt un praksē izmantot pastāvošo likumdošanas un normatīvo
aktu prasības
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1052
līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko
izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par
Vadības sistēmu nodaļas darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz
divām A4 formāta lapām) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta
adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Vadības
sistēmu nodaļas vadītāja amata vakance".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2017/55.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Operatīvo sakaru tehnoloģiju atbalsta speciālista/-es
amatam
Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.
Amata galvenie pienākumi:
- telefonijas sakaru nodrošināšana - IP telefonija un sakaru tehnoloģiju
pārvaldība
- operatīvajam darbam nepieciešamo iekārtu un sistēmu sagatavošana
lietošanai, konsultāciju sniegšana darbiniekiem par operatīvo iekārtu un
sistēmu lietošanu savas kompetences ietvaros
- sakaru jomas NMP dienesta operatīvo sistēmu administrēšana
- operatīvajā darbā izmantojamo datu un sakaru pārraides iekārtu pārvaldība
- normatīvo aktu sagatavošana savas kompetences jomā
- sakaru jomas attīstības plānošana un līdzdalība NMP dienesta operatīvā
vadības centra IS attīstībā
- dalība NMP dienesta operatīvā vadības centra IS infrastruktūras attīstības
projektos
Prasības kandidātiem:
- vēlama augstākā izglītība IT jomā
- iepriekšēja pieredze IT speciālista, administratora vai līdzīgā amatā
- labas komunikācijas prasmes
- prasmes patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas
- pieredze ar CISCO IP telefonijas administrēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību
Vakantajam amatam noteikta 19.3. amata saime I līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. martam
jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2017/55.AKK5
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu
piemērošanas problēmas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus
maksātnespējas jomā
- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
par maksātnespējas procesa jautājumiem
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā
19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/55.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts
Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un
projektēšanas apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 3 vietas
Prasības pretendentiem uz pētnieka amatu:
- maģistra grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā
Prasības pretendentiem uz zinātniskā asistenta amatu:
- bakalaura grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Tehniskās fizikas institūts
Fizikas nozare, Materiālu fizikas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti
dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti
iekļaujamo periodu var pārliecināties mājas lapā pievienotajos CV paraugos), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinoši dokumentu u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2017/55.AKK7
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina konkursu uz
vakantajiem profesoru, asociēto profesoru, docentu un lektoru akadēmiskajiem
amatiem (kopā 27 vakances) no 2017. gada 1. septembra uz 6
gadiem.
Sīkāka informācija pieejama JVLMA mājaslapā www.jvlma.lv
sadaļā "Vakances".