Laidiens: 06.01.2017., Nr. 6
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/6.AKK1
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- NORĒĶINU DEPARTAMENTA KLĪRINGA DAĻAS VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ienākošo un izejošo maksājumu informācijas apstrādi Valsts kases
informācijas sistēmā
- veikt operatīvu saņemto SWIFT ziņojumu izskatīšanu un to apstrādi, kā arī
atbilstošu SWIFT ziņojumu nosūtīšanu bankām, izmantojot SWIFT tīklu
- veikt nepieciešamās darbības maksājumu nosūtīšanai izpildei maksājumu
pakalpojumu sniedzējiem
- veikt saraksti ar Valsts kases klientiem un maksājumu pakalpojumu
sniedzējiem par maksājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas (vēlams finanšu, banku darbības vai
grāmatvedības studiju programmā), vadības (vēlams uzņēmējdarbības vai
vadībzinātnes studiju programmā) vai informācijas tehnoloģiju, datorvadības un
datorzinātnes studiju virzienā
- darba pieredze norēķinu vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (pieredze
darbā ar SAP un SWIFT sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas zināšanas maksājumu pakalpojumu sniegšanas jomā attiecībā uz
norēķinu veikšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte, analītiskā domāšana un orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "ND_KLD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/6.AKK2
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- NORĒĶINU DEPARTAMENTA FINANŠU DARĪJUMU DAĻAS VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS /-E
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt ar finanšu darījumu noslēgšanu saistīto dokumentu projektus
- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu,
atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u. c.) nosacījumus
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes
kontroli
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību
uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas,
finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības
studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadības zinātnes studiju
programmā)
- darba pieredze finanšu, norēķinu vai grāmatvedības jomā
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, par priekšrocību tiks
uzskatītas priekšzināšanas par SWIFT informācijas sistēmu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- klientorientēta pieeja darbam un labas
saskarsmes prasmes
- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi: "ND_FDD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/6.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA JURISTA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas civiltiesībās un Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas komerctiesībās vai civilprocesuālās tiesībās un starptautiskajās
privāttiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli
- analītiskās spējas un iniciatīva
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes uzbūves un darbības pamatprincipiem
Mēs piedāvājam:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību
aktus
- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu
- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko
risinājumu meklēšanā
- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu
ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un
starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu
mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem
- neatsveramu pieredzi darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādi
Briselē un to ieviešanu Latvijā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2017/6.AKK4
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
Finanšu nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs (ekonomista,
finanšu vai uzņēmējdarbības vadība)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze valsts
pārvaldes iestādē finanšu struktūrvienības vadītāja amatā
- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
finanšu uzskaites un grāmatvedības jomā
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu HORIZON, Valsts kases e-pārskatu
sistēmu, VID EDS sistēmu, VIS finanšu uzskaites norēķiniem (kase, rēķini, POS)
- pieredze gada pārskata sagatavošanā, noformēšanā un iesniegšanai
ministrijā pārskata konsolidēšanai
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt un nodrošināt grāmatvedības procesu, veikt noteikto
grāmatvedības reģistru datu atbilstības uzraudzību un kontroli
- organizēt un nodrošināt iestādes valsts budžeta sagatavošanu un tā
izpildes kontroli
- nodrošināt vienotās grāmatvedības uzskaites kārtībā noteikto prasību
ievērošanu
- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus grāmatvedības darba procesa
uzlabošanai un pilnveidošanai
Piedāvājam:
- mēnešalga līdz 1482 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/6.AKK5
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
iekšējās kontroles speciālists/-e (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (jurista, ekonomista, finanšu vai
vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai
iekšējās kontroles jomā)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā trīs gadu atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme
pielietot nodrošinot iekšējo kontroli iestādē
- prasme sagatavot pārbaužu pārskatus un ziņojumus vadībai par iekšējās
kontroles pārbaudēs konstatēto un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- zināšanas iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- labas lietvedības zināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja
strādāt komandā
- autotransporta vadīšanas tiesības
- prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
Galvenie pienākumi:
- veikt iekšējo kontroli saskaņā ar iestādes plānu kārtējam gadam, kā arī
sniegt konsultācijas, lai sekmētu iestādes mērķu sasniegšanu
- iekšējās kontroles pārbaužu pārskatu un ziņojumu vadībai sagatavošana,
ieteikumu ieviešanas uzraudzība
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iestādes iekšējās
kontroles sistēmas darbību. Tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību iestādes
mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību,
sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto Zemkopības ministrijas iekšējā audita ieteikumu
ieviešanu iestādē
Piedāvājam:
- mēnešalga līdz 1243 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/6.AKK6
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas
Resursu kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L. Paegles
ielā 13, Valmierā, sūtīt uz e-pastu adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai sūtīt pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2017/6.AKK7
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Iekšējā
audita departamenta auditors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība finanšu/ekonomikas/grāmatvedības jomā
- vēlama darba pieredze finanšu/grāmatvedības/iekšējā audita jomā
- zināšanas izpratnes līmenī par finanšu jomu regulējošajiem tiesību aktiem
(vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses
standartiem)
- vispārējās zināšanas par iekšējā audita darba apjomu
- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas (mutiski un
rakstiski)
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski
- prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
Darba pienākumi:
- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā
audita profesionālās prakses standartiem
- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par
iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
uzraudzību par ieteikumu ieviešanas gaitu
- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem
- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju
u. c. dokumentu izstrādē
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- stabilu atalgojumu un labus darba apstākļus
Vakantajam amatam noteikta 15. saime II līmenis un 8. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67021505.
OP 2017/6.AKK8
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA (AM) izsludina atklātu konkursu Militāri publisko
attiecību departamenta Militāri publiskās informācijas nodaļā:
- divas vecākā referenta (ierēdņa) amata vietas uz nenoteiktu laiku
- viena vecākā referenta (ierēdņa) amata vieta uz noteiktu (ierēdņa
prombūtnes) laiku
Pretendentiem/-ēm izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu vai sabiedrisko attiecību jomā
- labas zināšanas par valsts drošības un aizsardzības politiku, aizsardzības
nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru
- pieredze projektu izstrādē un ieviešanā
- labas vizuālās domāšanas spējas. Informācijas vizualizēšanas (infografikas) prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas prasmes interneta vietnes pārvaldīšanā un darbā ar satura vadības
sistēmām
- pieredze iespieddarbu tehnisko specifikāciju izstrādē
- labas zināšanas tekstu rediģēšanā un apstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests). Citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
- teicamas sadarbības, komunikācijas, saskarsmes un prezentācijas prasmes
- augsta atbildības izjūta, radošums, spēja strādāt individuāli un komandā
Galvenie amata pienākumi:
Ieviešot aizsardzības nozares militāri publisko attiecību politiku:
- sagatavot, koordinēt un īstenot projektus militāri publisko attiecību jomā
- nodrošināt efektīvu komunikāciju internetā
- gatavot komunikācijas materiālu aizsardzības nozares pārstāvju dalībai
publiskos pasākumos
- plānot un organizēt AM informatīvo materiālu un pārskatu sagatavošanu
Motivācijas vēstulē lūdzam minēt, kurus no iepriekš minētajiem amata
pienākumiem jūs veiktu vislabāk un kāpēc.
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/6.AKK9
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai atbildīgu un enerģisku
Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas
VECĀKO INSPEKTORU/-I Rīgā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, lielākoties ārpus biroja, piesakies un kļūsti par
daļu no Valsts valodas centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē
vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas
uzraudzībā
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt
savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
Galvenie pienākumi būs:
- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 670 EUR (pārbaudes laikā) līdz 780 EUR pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- darbu gan birojā, gan ārpus tā
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama
mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2017. gada 28. janvārim jeb 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Pieteikums vecākā inspektora amatam". Tālr. uzziņām 67334638.
OP 2017/6.AKK10
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai enerģisku un mērķtiecīgu Terminoloģijas un
tiesību aktu tulkošanas departamenta TERMINOLOGU/-I (1 vakance uz noteiktu
laiku)
Ja tev patīk stabils darbs birojā un dinamiska darba vide, piesakies un
kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!
Mēs sagaidām:
- akadēmisko vai otrā līmeņa augstāko izglītību rakstiskajā tulkošanā vai
filoloģijā vai otrā līmeņa augstāko izglītību, vēlams filoloģisko
- teicamas angļu valodas un latviešu valodas zināšanas (papildu citu valodu
prasme tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vismaz 1 gada pieredzi rediģēšanā un tulkošanā no angļu valodas latviešu
valodā
- pieredzi darbā ar nozaru terminoloģiju (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredzi darbā ar tulkošanas programmu SDL Trados
Studio
- pieredzi darbā ar datubāzu programmām (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- spēju analītiski spriest, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi
Galvenie pienākumi būs:
- veikt terminoloģiskus pētījumus un sniegt konsultācijas terminoloģijas
jautājumos
- nodrošināt izstrādāto terminu ievietošanu datubāzēs
- izskatīt tulkotāju un redaktoru veidotās terminoloģijas tabulas
- sadarboties ar ministriju speciālistiem specifisku nozares dokumentu
tulkošanā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu 750 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 720 EUR)
- papildināt zināšanas par starptautiskajiem tiesību aktiem
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)
- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- darbavietu Rīgas centrā un darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00
Terminologa amatam noteikta: 9. saime "Dokumentu rediģēšana",
II līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, kā arī aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura
pieejama mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2017. gada 28. janvārim jeb 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Pieteikums uz terminologa amatu". Tālr. uzziņām 67334635.
OP 2017/6.AKK11
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- dokumentu apstrāde saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumus
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām institūcijām
- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu
tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos
pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un
starpvalstu līgumiem sociālajā jomā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) sociālajās zinātnēs
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā valsts pārvaldes, pašvaldību vai
finanšu institūcijās, vismaz 1 gads
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu
valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas (vismaz B2
līmenī /mutiski un rakstiski/)
- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas
sistēmu
- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības
līgumiem sociālās drošības jomā
- prasme izmantot normatīvos aktus
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 738 euro līdz 856 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko
pakalpojumu nodaļā Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu"), vai nosūtīt uz
e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67095102.
OP 2017/6.AKK12
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- pārzināt Nacionālo kontu sistēmas (NKS) un Eiropas kontu sistēmas (EKS)
metodoloģiju, kopsakarības un pamatnostādnes
- veikt ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares aprēķinus faktiskajās un
salīdzināmajās cenās iekšzemes kopprodukta rādītāju sabalansēšanai
- pilnveidot ceturkšņa aprēķinu metodoloģiju finanšu un apdrošināšanas
nozares rādītājiem salīdzināmajās cenās
- veikt aprēķinus netieši novērtēto finanšu starpniecības pakalpojumu
(FISIM) ietekmes noteikšanai uz ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares
pievienoto vērtību faktiskajās un salīdzināmajās cenās
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai
ekonomikā
- darba pieredze ar statistiku saistītā jomā un valsts pārvaldē ilgāka par
gadu
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes saimes III B līmenī
(10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/6.AKK13
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju
statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- piedalīties iedzīvotāju skaita un ilgtermiņa migrācijas novērtēšanā
- piedalīties datubāzu izveidošanā, kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un
datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto
informāciju no Iedzīvotāju reģistra, gan informāciju no citiem administratīvo
datu avotiem
- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma
statistiskās tabulas saskaņā ar Valsts statistiskās informācijas programmu un
atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem
- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko
kontroli
- uz iegūto individuālo statistikas datu pamata veidot un analizēt
kopsavilkuma informāciju, salīdzināt to ar citiem pieejamiem datu avotiem,
sagatavot priekšlikumus informācijas kvalitātes paaugstināšanas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā, matemātikā vai socioloģijā (vai tām tuva profila)
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko aprēķinu programmām (IBM SPSS
Statistics, SAS, R, Stata)
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (piemēram, MS SQL)
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301),
uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/6.AKK14
Precizējot iepriekš
publicēto
Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 05.01.2017. laidienā
Nr. 5 (OP 2017/5.AKK1) Valsts vides dienesta Ventspils reģionālās
vides pārvaldes, reģ. Nr. 90000017078, izsludinātā konkursa uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu amata nosaukums pareizi lasāms - Atļauju daļas vecākais/-ā eksperts/-e uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Ventspilī.
Valsts vides dienesta Ventspils reģionālā vides pārvalde