Laidiens: 31.03.2017., Nr. 67
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/67.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma
departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi
- plānot un organizēt tūrisma produktu attīstības pasākumus Latvijā
sadarbībā ar reģionālajām tūrisma asociācijām, pašvaldībām, pakalpojumu
sniedzējiem un citiem partneriem
- apkopot informāciju un analizēt tūrisma pakalpojumu sniedzēju darbību, to
specializāciju, segmentāciju un kvalitāti, sniedzot priekšlikumus un
rekomendācijas tūrisma produkta uzlabošanai
- nodrošināt komunikāciju ar tūrisma nozares pārstāvjiem savas kompetences
ietvaros
- plānot un organizēt vietējā tūrisma veicināšanas pasākumus (publicitātes
pasākumi vietējā tirgū, vietējā tūrisma reklāmas kampaņas, digitālie mediji)
- veicināt Latvijas tūrisma produktu iekļaušanos Baltijas un Baltijas jūras
reģiona valstu piedāvājumā, starptautiskos tūrisma maršrutos u. tml.
- organizēt tūrisma pētījumu veikšanu un veikt pētījumu datu analīzi
- analizēt tūrisma nozares attīstības rādītājus un tendences, sniegt
priekšlikumus to izmantošanai LIAA un tūrisma nozares darbības uzlabošanā
- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tūrisma pētniecības institūcijām,
izglītības iestādēm
- koordinēt un veicināt tūrisma nozares pakalpojumu kvalitātes sistēmas
attīstību un pakalpojumu kvalitātes projektu ieviešanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs,
izglītības vai pakalpojumu jomā)
- pieredze darbā ar tūrisma attīstības projektu īstenošanu
- vēlama pieredze darbā vadošā amatā
- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1
līmenī)
- krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un
datubāzēm
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma
produktu attīstību un vietējā tūrisma veicināšanu LIAA funkciju ietvaros
(teksta apjoms līdz 3 A4 formāta lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TPAN
vadītājs".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai
kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/67.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma
departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi
- izstrādāt, aktualizēt un realizēt tūrisma mārketinga stratēģiju
- koordinēt un kontrolēt stratēģijā un darbības plānos iekļauto mārketinga
aktivitāšu īstenošanu
- nodrošināt savlaicīgu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par LIAA
mārketinga stratēģijas un komunikācijas jautājumiem
- sniegt pārskatus par īstenoto mārketinga aktivitāšu rezultātiem un
efektivitāti, sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai
- sagatavot un sniegt informāciju par nodaļas plānotajām un realizētajām
mārketinga aktivitātēm, nodrošināt regulāru komunikāciju ar tūrisma nozares
partneriem
- vadīt, plānot un koordinēt LIAA ārvalstu tūrisma mārketinga pasākumus
- pārstāvēt LIAA un sadarboties ar Eiropas Ceļojumu komisiju tūrisma
mārketinga jautājumos, nodrošināt sadarbību ar citām starptautiskām
organizācijām tūrisma mārketinga jomā
- popularizēt un prezentēt Latvijas tūrismu un aģentūras aktivitātes
ārvalstīs un Latvijā, piedaloties darba semināros, prezentācijās u. c.
mārketinga pasākumos
- savas kompetences ietvaros sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu
pārstāvjiem, sniegt informāciju par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā
- analizēt informāciju par tūrisma tirgus attīstības tendencēm, tūrisma
vidi, tās uzlabošanas iespējām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs,
izglītības vai pakalpojumu jomā)
- pieredze darbā ar starptautiskiem projektiem mārketinga jomā
- vēlama pieredze darbā vadošā amatā
- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1
līmenī)
- krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- teicamas komunikācijas un sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office
programmas) un datubāzēm
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR,
2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto)
un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma
mārketinga pasākumiem ārvalstīs LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 A4
formāta lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai
(Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "TD TMN vadītājs".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/67.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes direktora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā (maģistra grāds) vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- profesionālā pieredze finanšu un ekonomikas jomā ne mazāk
kā pieci gadi
- pieredze un profesionālās iemaņas vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem
darbiniekiem ne mazāk kā viens gads
- zināšanas par nodokļu politiku, administrēšanu un to procesu vadību un
pārraudzību
- izpratne par VID pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi un
darbības pamatprincipiem
- publiskās uzstāšanās un prezentācijas prasmes, labas komunikācijas un
sadarbības prasmes
- laba krievu un angļu valodas prasme
- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
Ja esi gatavs:
- vadīt Nodokļu pārvaldi, veikt darba un attīstības plānošanu, novērtēt un
analizēt darba rezultātus
- nodrošināt Nodokļu pārvaldes uzdevumu izpildi, dot uzdevumus un
norādījumus un veikt to īstenošanas kontroli
- nodrošināt nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu
reģistrāciju, uzskaiti un kontroli pār reģistrācijas dokumentu atbilstību
likuma prasībām un faktiskajam stāvoklim
- nodrošināt fizisko un juridisko personu nodokļu deklarāciju pieņemšanu un
kvalitātes un datu ticamības novērtēšanu (izņemot attiecībā uz akcīzes nodokli)
- nodrošināt VID administrēto valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto
obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī nodokļu,
nodevu un citu obligāto maksājumu iekasēšanu Eiropas Savienības budžetā
- nodrošināt ieteikumu sagatavošanu, nodokļu maksātāju konsultēšanu un
informēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IVB līmenis un 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 2443 EUR līdz 3005 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentam jāiesniedz:
- motivēts pieteikums
- dzīvesgaitas apraksts (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- pretendenta redzējums par Nodokļu pārvaldes prioritātēm un attīstību (ne
mazāk kā 350 un ne vairāk kā 1000 vārdu), atspoguļojot turpmākās attīstības
perspektīvas un galvenos stratēģiskos mērķus, norādot primāri risināmos jautājumus
un mērķu sasniegšanas metodes
- aizpildīts apliecinājums par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu
dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi Valsts
ieņēmumu dienesta tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas
"Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba
piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa
sludinājuma.
Pieteikuma dokumentus 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP direktora amatu_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri iesniegs visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu uz NP direktora amatu".
OP 2017/67.AKK4
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR", (reģistrācijas Nr. 90009235333), aicina savam kolektīvam
pievienoties Personāla nodaļas vecāko speciālistu/-i (personāla vadībā) (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstoša 1. līmeņa augstākā izglītība vai augstākā izglītība, kas
papildināta ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā
- darba pieredze personāla vadības jomā
- zināšanas un spēja orientēties darba tiesiskās attiecības reglamentējošos
tiesību aktos
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- vēlama pieredze ar resursu vadības sistēmas HORIZON personāla moduli
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī un vēlamas angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē
teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- augsta atbildības izjūta un labas sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- organizēt personāla lietu pārvaldību un dokumentu apriti atbilstoši
Institūta standartiem un esošajai kārtībai (rīkojumu, līgumu un to grozījumu
u.c. dokumentu sagatavi personāla vadības jomā)
- darba laika uzskaites ievade resursu vadības sistēmā HORIZON
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi starptautiski atzītā Institūtā
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un stabilas sociālās
garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV un motivācijas vēstuli), lūdzam sūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi personals@bior.lv ar norādi "Vecākais speciālists/-e
(personāla vadībā)" līdz 2017. gada 18. aprīlim.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv; tālr.
uzziņām 67620668.
OP 2017/67.AKK5
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" (reģistrācijas Nr. 90009235333), aicina savam kolektīvam
pievienoties Juridiskās nodaļas vadītāju (pilna slodze, uz noteiktu laiku,
aptuveni 2 gadi)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikabilitāte
- augsta atbildība un precizitāte
- vismaz 2 gadu darba pieredze jurista darbā
- darba pieredze valsts pārvaldē, darbā ar publiskajiem iepirkumiem
Pienākumi:
- vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt) Juridiskās nodaļas darbu
- juridisku dokumentu projektu sastādīšana
- dalība iekšējo normatīvo aktu, lēmumu, rīkojumu un citu normatīvo aktu
projektu izstrādē
- amata pienākumu ietvaros
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiski atzītā Institūtā
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- patīkamu darba vidi
- stabilas sociālas garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV ar norādi "Juridiskās nodaļas vadītājs"
un motivācijas vēstuli, kurā jāiekļauj piekrišana iegūt informāciju
(atsauksmes) no pretendenta iepriekšējām darbavietām) lūdzam sūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi personals@bior.lv līdz 2017. gada 18. aprīlim.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv; tālr. uzziņām
67620668.
OP 2017/67.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) aicina pievienoties Publisko pakalpojumu departamenta
Elektronisko pakalpojumu nodaļas VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats)
- Ja esi pārliecināts, ka modernās tehnoloģijas ir instruments, lai valsts
pārvaldi padarītu racionālāku, tās pakalpojumus pieejamākus, ērtākus un visādi
citādi labākus, un ja tev ir redzējums, kā to izdarīt, un esi gatavs to
pastāstīt arī citiem
- Ja tu jūti sevī aicinājumu analizēt iedzīvotāju vajadzības, identificēt
sistēmiskas problēmas vai pilnveides iespējas valsts pārvaldes darbā, kā arī
redzi sevī apņēmību formulēt un organizēt valsts mēroga uzlabojumu iniciatīvas
- Ja tevi aizrauj procesu modelēšana, analīze un pilnveide, ja esi gatavs
pētīt un analizēt pētījumus, labo praksi, apzināt savas, kolēģu un citu
iesaistīto pušu idejas un ietērpt uz rīcību un rezultātu vērstos uzdevumos un
plānos
- Ja esi gatavs sniegt savu atbalstu valsts pakalpojumu pilnveidē
- Ja vēlies būt daļa no valsts digitālās modernizācijas vadības centra
- Ja tev patīk un padodas domāt stratēģiski
- Ja esi jau sevi atradis un apliecinājis vai arī vēl tikai vēlies izmēģināt
savus spēkus, apliecināt savas spējas un talantu jaunā kapacitātē, piesakies!
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar publisko pakalpojumu sistēmas
pilnveides politikas izstrādi un ieviešanu, t. sk. vienas pieturas
aģentūras principa valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā
klātienē un elektroniskajā vidē, kā arī oficiālās elektroniskās saziņas
principa ieviešanā.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un
pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām
- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, t. sk. vienas
pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības
nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē
- zināšanas par informācijas un komunikāciju tehnoloģijām, t. sk.
koplietošanas aspektiem publiskajā pārvaldē un fizisko personu datu
aizsardzības prasībām un principiem
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- spēja praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Par papildus priekšrocībām uzskatīsim, ja tev ir:
- zināšanas un prasmes informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē
- zināšanas par pakalpojumu pārvaldības jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tevi ieinteresēja mūsu darba piedāvājums un darba saturs un vēlies būt
viens no mums, aicinām savu CV, pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu
Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus uzskati
par nepieciešamu pievienot, sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/67.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju
nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es amatu (darbinieka amats)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze informācijas sistēmu administratora vai
programmētāja amatā
- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī
- labas latviešu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski)
- angļu valodas zināšanas amata pienākumu veikšanai
Galvenie amata pienākumi:
- Microsoft Exchange elektroniskā pasta servera administrēšana un uzturēšana
- nodrošināt rezerves datu kopijas un datu atjaunošanu, t. sk. no lenšu
iekārtām
- savas kompetences ietvaros sagatavot priekšlikumus par informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju pilnveidošanu Ekonomikas ministrijā
- sagatavot nepieciešamo lietotāja dokumentāciju un darba instrukcijas
- sniegt otrā līmeņa atbalstu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
pakalpojumu lietotājiem saistībā ar informācijas sistēmu administrēšanu
Piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- vērtīgu pieredzi un sociālās garantijas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
OP 2017/67.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju
nodaļas informācijas sistēmu drošības administratora/-es amatu (darbinieka
amats)
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomiskajā kibernētikā, lietišķajā
matemātikā vai arī šīm jomām pielīdzināma izglītība, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām speciālām mācībām
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības administratora
amatā
- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī
- labas latviešu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski)
- angļu valodas zināšanas amata pienākumu veikšanai
Galvenie amata pienākumi:
- informācijas sistēmu drošības politikas un saistīto normatīvo aktu
izstrāde, aktualizēšana un ievērošanas kontrole
- informācijas sistēmu kvalifikācijas un risku analīzes koordinēšana un
metodiska vadība
- ugunsmūra (piekļuves tiesību noteikšana) un antivīrusa servera uzturēšana
- lietotāju apmācība informācijas tehnoloģiju drošības jomā
- drošības prasību noteikšana jaunām informācijas sistēmām vai to izmaiņām,
kā arī izpildes kontrole
- drošības incidentu pārvaldība
- dalība informācijas sistēmu atjaunošanas plāna izstrādē
- uzraudzīt datorsistēmas un tīklus, kā arī koordinēt piekļuvi datortīklam
un tā izmantošanu
- sistēmas lietotāju kontu uzturēšana un pārvaldība
Piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- vērtīgu pieredzi un sociālās garantijas
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
OP 2017/67.AKK9
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 1. novada nodaļas (Dobelē (0,5 slodzes))
jaunsargu instruktora/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads);
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017 gada
15. aprīlim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes
un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz
e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām
26166064, 26165849, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/67.AKK10
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz juriskonsulta/-es
(ierēdņa) amatu Latvijas pārstāvja starptautiskajās cilvēktiesību institūcijās
birojā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās,
starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)
- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu
zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā, tai skaitā pieredze cilvēktiesību
jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un krievu valodas zināšanas
vismaz B2 līmenī, vēlamas franču valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu
projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā
- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu un
nacionālo ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju Organizācijā
- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem
- gatavot tiesību aktu projektus
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.