Laidiens: 31.03.2017., Nr. 67

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/67.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- plānot un organizēt tūrisma produktu attīstības pasākumus Latvijā sadarbībā ar reģionālajām tūrisma asociācijām, pašvaldībām, pakalpojumu sniedzējiem un citiem partneriem

- apkopot informāciju un analizēt tūrisma pakalpojumu sniedzēju darbību, to specializāciju, segmentāciju un kvalitāti, sniedzot priekšlikumus un rekomendācijas tūrisma produkta uzlabošanai

- nodrošināt komunikāciju ar tūrisma nozares pārstāvjiem savas kompetences ietvaros

- plānot un organizēt vietējā tūrisma veicināšanas pasākumus (publicitātes pasākumi vietējā tirgū, vietējā tūrisma reklāmas kampaņas, digitālie mediji)

- veicināt Latvijas tūrisma produktu iekļaušanos Baltijas un Baltijas jūras reģiona valstu piedāvājumā, starptautiskos tūrisma maršrutos u. tml.

- organizēt tūrisma pētījumu veikšanu un veikt pētījumu datu analīzi

- analizēt tūrisma nozares attīstības rādītājus un tendences, sniegt priekšlikumus to izmantošanai LIAA un tūrisma nozares darbības uzlabošanā

- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tūrisma pētniecības institūcijām, izglītības iestādēm

- koordinēt un veicināt tūrisma nozares pakalpojumu kvalitātes sistēmas attīstību un pakalpojumu kvalitātes projektu ieviešanu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs, izglītības vai pakalpojumu jomā)

- pieredze darbā ar tūrisma attīstības projektu īstenošanu

- vēlama pieredze darbā vadošā amatā

- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)

- krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un datubāzēm

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma produktu attīstību un vietējā tūrisma veicināšanu LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 A4 formāta lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TPAN vadītājs".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/67.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- izstrādāt, aktualizēt un realizēt tūrisma mārketinga stratēģiju

- koordinēt un kontrolēt stratēģijā un darbības plānos iekļauto mārketinga aktivitāšu īstenošanu

- nodrošināt savlaicīgu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par LIAA mārketinga stratēģijas un komunikācijas jautājumiem

- sniegt pārskatus par īstenoto mārketinga aktivitāšu rezultātiem un efektivitāti, sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai

- sagatavot un sniegt informāciju par nodaļas plānotajām un realizētajām mārketinga aktivitātēm, nodrošināt regulāru komunikāciju ar tūrisma nozares partneriem

- vadīt, plānot un koordinēt LIAA ārvalstu tūrisma mārketinga pasākumus

- pārstāvēt LIAA un sadarboties ar Eiropas Ceļojumu komisiju tūrisma mārketinga jautājumos, nodrošināt sadarbību ar citām starptautiskām organizācijām tūrisma mārketinga jomā

- popularizēt un prezentēt Latvijas tūrismu un aģentūras aktivitātes ārvalstīs un Latvijā, piedaloties darba semināros, prezentācijās u. c. mārketinga pasākumos

- savas kompetences ietvaros sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, sniegt informāciju par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā

- analizēt informāciju par tūrisma tirgus attīstības tendencēm, tūrisma vidi, tās uzlabošanas iespējām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs, izglītības vai pakalpojumu jomā)

- pieredze darbā ar starptautiskiem projektiem mārketinga jomā

- vēlama pieredze darbā vadošā amatā

- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)

- krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- teicamas komunikācijas un sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un datubāzēm

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma mārketinga pasākumiem ārvalstīs LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 A4 formāta lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TMN vadītājs".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/67.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes direktora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā (maģistra grāds) vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- profesionālā pieredze finanšu un ekonomikas jomā ne mazāk kā pieci gadi

- pieredze un profesionālās iemaņas vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem ne mazāk kā viens gads

- zināšanas par nodokļu politiku, administrēšanu un to procesu vadību un pārraudzību

- izpratne par VID pamatdarbības jautājumiem, valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- publiskās uzstāšanās un prezentācijas prasmes, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba krievu un angļu valodas prasme

- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs:

- vadīt Nodokļu pārvaldi, veikt darba un attīstības plānošanu, novērtēt un analizēt darba rezultātus

- nodrošināt Nodokļu pārvaldes uzdevumu izpildi, dot uzdevumus un norādījumus un veikt to īstenošanas kontroli

- nodrošināt nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrāciju, uzskaiti un kontroli pār reģistrācijas dokumentu atbilstību likuma prasībām un faktiskajam stāvoklim

- nodrošināt fizisko un juridisko personu nodokļu deklarāciju pieņemšanu un kvalitātes un datu ticamības novērtēšanu (izņemot attiecībā uz akcīzes nodokli)

- nodrošināt VID administrēto valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī nodokļu, nodevu un citu obligāto maksājumu iekasēšanu Eiropas Savienības budžetā

- nodrošināt ieteikumu sagatavošanu, nodokļu maksātāju konsultēšanu un informēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IVB līmenis un 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 2443 EUR līdz 3005 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentam jāiesniedz:

- motivēts pieteikums

- dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- pretendenta redzējums par Nodokļu pārvaldes prioritātēm un attīstību (ne mazāk kā 350 un ne vairāk kā 1000 vārdu), atspoguļojot turpmākās attīstības perspektīvas un galvenos stratēģiskos mērķus, norādot primāri risināmos jautājumus un mērķu sasniegšanas metodes

- aizpildīts apliecinājums par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi Valsts ieņēmumu dienesta tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma.

Pieteikuma dokumentus 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP direktora amatu_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri iesniegs visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu uz NP direktora amatu".


OP 2017/67.AKK4

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR", (reģistrācijas Nr. 90009235333), aicina savam kolektīvam pievienoties Personāla nodaļas vecāko speciālistu/-i (personāla vadībā) (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstoša 1. līmeņa augstākā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā

- darba pieredze personāla vadības jomā

- zināšanas un spēja orientēties darba tiesiskās attiecības reglamentējošos tiesību aktos

- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- vēlama pieredze ar resursu vadības sistēmas HORIZON personāla moduli

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī un vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- augsta atbildības izjūta un labas sadarbības prasmes

Galvenie pienākumi:

- organizēt personāla lietu pārvaldību un dokumentu apriti atbilstoši Institūta standartiem un esošajai kārtībai (rīkojumu, līgumu un to grozījumu u.c. dokumentu sagatavi personāla vadības jomā)

- darba laika uzskaites ievade resursu vadības sistēmā HORIZON

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi starptautiski atzītā Institūtā

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un stabilas sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV un motivācijas vēstuli), lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi personals@bior.lv ar norādi "Vecākais speciālists/-e (personāla vadībā)" līdz 2017. gada 18. aprīlim.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv; tālr. uzziņām 67620668.


OP 2017/67.AKK5

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts "BIOR" (reģistrācijas Nr. 90009235333), aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vadītāju (pilna slodze, uz noteiktu laiku, aptuveni 2 gadi)

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte

- augsta atbildība un precizitāte

- vismaz 2 gadu darba pieredze jurista darbā

- darba pieredze valsts pārvaldē, darbā ar publiskajiem iepirkumiem

Pienākumi:

- vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt) Juridiskās nodaļas darbu

- juridisku dokumentu projektu sastādīšana

- dalība iekšējo normatīvo aktu, lēmumu, rīkojumu un citu normatīvo aktu projektu izstrādē

- amata pienākumu ietvaros

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiski atzītā Institūtā

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- patīkamu darba vidi

- stabilas sociālas garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV ar norādi "Juridiskās nodaļas vadītājs" un motivācijas vēstuli, kurā jāiekļauj piekrišana iegūt informāciju (atsauksmes) no pretendenta iepriekšējām darbavietām) lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi personals@bior.lv līdz 2017. gada 18. aprīlim.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa www.bior.lv; tālr. uzziņām 67620668.


OP 2017/67.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) aicina pievienoties Publisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats)

- Ja esi pārliecināts, ka modernās tehnoloģijas ir instruments, lai valsts pārvaldi padarītu racionālāku, tās pakalpojumus pieejamākus, ērtākus un visādi citādi labākus, un ja tev ir redzējums, kā to izdarīt, un esi gatavs to pastāstīt arī citiem

- Ja tu jūti sevī aicinājumu analizēt iedzīvotāju vajadzības, identificēt sistēmiskas problēmas vai pilnveides iespējas valsts pārvaldes darbā, kā arī redzi sevī apņēmību formulēt un organizēt valsts mēroga uzlabojumu iniciatīvas

- Ja tevi aizrauj procesu modelēšana, analīze un pilnveide, ja esi gatavs pētīt un analizēt pētījumus, labo praksi, apzināt savas, kolēģu un citu iesaistīto pušu idejas un ietērpt uz rīcību un rezultātu vērstos uzdevumos un plānos

- Ja esi gatavs sniegt savu atbalstu valsts pakalpojumu pilnveidē

- Ja vēlies būt daļa no valsts digitālās modernizācijas vadības centra

- Ja tev patīk un padodas domāt stratēģiski

- Ja esi jau sevi atradis un apliecinājis vai arī vēl tikai vēlies izmēģināt savus spēkus, apliecināt savas spējas un talantu jaunā kapacitātē, piesakies!

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides politikas izstrādi un ieviešanu, t. sk. vienas pieturas aģentūras principa valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā klātienē un elektroniskajā vidē, kā arī oficiālās elektroniskās saziņas principa ieviešanā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām

- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, t. sk. vienas pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē

- zināšanas par informācijas un komunikāciju tehnoloģijām, t. sk. koplietošanas aspektiem publiskajā pārvaldē un fizisko personu datu aizsardzības prasībām un principiem

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- spēja praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Par papildus priekšrocībām uzskatīsim, ja tev ir:

- zināšanas un prasmes informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē

- zināšanas par pakalpojumu pārvaldības jautājumiem

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tevi ieinteresēja mūsu darba piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus uzskati par nepieciešamu pievienot, sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/67.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es amatu (darbinieka amats)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz 3 gadu pieredze informācijas sistēmu administratora vai programmētāja amatā

- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī

- labas latviešu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski)

- angļu valodas zināšanas amata pienākumu veikšanai

Galvenie amata pienākumi:

- Microsoft Exchange elektroniskā pasta servera administrēšana un uzturēšana

- nodrošināt rezerves datu kopijas un datu atjaunošanu, t. sk. no lenšu iekārtām

- savas kompetences ietvaros sagatavot priekšlikumus par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pilnveidošanu Ekonomikas ministrijā

- sagatavot nepieciešamo lietotāja dokumentāciju un darba instrukcijas

- sniegt otrā līmeņa atbalstu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu lietotājiem saistībā ar informācijas sistēmu administrēšanu

Piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- vērtīgu pieredzi un sociālās garantijas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/67.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmu drošības administratora/-es amatu (darbinieka amats)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomiskajā kibernētikā, lietišķajā matemātikā vai arī šīm jomām pielīdzināma izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām

- vēlama vismaz 3 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības administratora amatā

- iniciatīva, komunikācijas un sadarbības veidošanas prasmes augstā līmenī

- labas latviešu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski)

- angļu valodas zināšanas amata pienākumu veikšanai

Galvenie amata pienākumi:

- informācijas sistēmu drošības politikas un saistīto normatīvo aktu izstrāde, aktualizēšana un ievērošanas kontrole

- informācijas sistēmu kvalifikācijas un risku analīzes koordinēšana un metodiska vadība

- ugunsmūra (piekļuves tiesību noteikšana) un antivīrusa servera uzturēšana

- lietotāju apmācība informācijas tehnoloģiju drošības jomā

- drošības prasību noteikšana jaunām informācijas sistēmām vai to izmaiņām, kā arī izpildes kontrole

- drošības incidentu pārvaldība

- dalība informācijas sistēmu atjaunošanas plāna izstrādē

- uzraudzīt datorsistēmas un tīklus, kā arī koordinēt piekļuvi datortīklam un tā izmantošanu

- sistēmas lietotāju kontu uzturēšana un pārvaldība

Piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- vērtīgu pieredzi un sociālās garantijas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/67.AKK9

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Jaunsardzes departamenta 1. novada nodaļas (Dobelē (0,5 slodzes)) jaunsargu instruktora/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai

- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai

- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par mācību darba pilnveidošanu

- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus

- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm datubāzē e-klase

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu pedagoģijā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads);

- pieredze militārajā jomā

- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017 gada 15. aprīlim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām 26166064, 26165849, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/67.AKK10

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu Latvijas pārstāvja starptautiskajās cilvēktiesību institūcijās birojā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās, starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)

- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā, tai skaitā pieredze cilvēktiesību jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un krievu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas franču valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā

- sadarbībā ar Latvijas iestādēm gatavot Latvijas valdības paskaidrojumu un nacionālo ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju Organizācijā

- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 915 līdz 1075 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)