Laidiens: 04.04.2017., Nr. 69

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/69.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

Juriskonsulta amata pienākumi:

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība

- administratīvo aktu sagatavošana

- iesniegumu izskatīšana

- iestādes pārstāvēšana tiesā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, norādot pilnu amata nosaukumu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/69.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ludzas filiāles ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001 koordinējošā eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu, projekta norises laiku, darbavieta Kārsavā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības un karjeras konsultēšanas jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana

- konsultēšanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta saskarsme

- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- vēlamas krievu un/vai angļu valodas zināšanas

- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" ietvaros īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem, sadarboties ar fiziskām un juridiskām personām un kontrolēt ar tām uzņemto līgumu izpildi pasākumu ietvaros, sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā Stacijas ielā 44, Ludzā, LV-5701, vai jānosūta uz e-pasta adresi ludza@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65781240, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Ludzas filiālē.


OP 2017/69.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus

- vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu, krievu valoda)

- datorprasmes (MS Office - lietotāja līmenī), prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt Projekta īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem.

Galvenie amata pienākumi: plānot, organizēt un uzraudzīt projekta aktivitāšu īstenošanu Nodarbinātības valsts aģentūras struktūrvienībās un filiālēs amata kompetences ietvaros, atbilstoši projektā noteiktajam laika grafikam un prasībām. Veikt projekta ieviešanas uzraudzību un pārbaudīt finanšu līdzekļu izlietojumu, t.sk. organizēt procesu norisi filiālēs atbilstoši apstiprināto rezultatīvo rādītāju un finansējuma apjomam. Koordinēt filiāļu darbu ar projekta aktivitātēm saistītos jautājumos, sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_eksperts. Informācija pa tālruni 67021794, un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/69.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto nodarbinātības aģenta/-es ierēdņa amatu Valkas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē, Raiņa iela 16, Valka, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē.


OP 2017/69.AKK5

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Amata mērķis:

- medicīnisko ierīču vigilances sistēmas darbības nodrošināšana

- nodrošināt atļauju izsniegšanu klīniskās izpētes īstenošanai Latvijā

Amata kods: 242209.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt medicīnisko ierīču negadījumu ziņojumu, ar to saistītās dokumentācijas izvērtēšanu, uzraudzīt medicīnisko ierīču negadījumu izmeklēšanas norisi, pieņemt lēmumus par nepieciešamajām darbībām drošas medicīnisko ierīču pielietošanas nodrošināšanai

- veikt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes dokumentācijas izvērtēšanu un nodrošināt lēmuma pieņemšanu par tās atbilstību

- atbilstoši kompetencei piedalīties sanāksmēs, Eiropas Komisijas darba grupās, telekonferencēs u. c.

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- teicamas latviešu valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- analītiska domāšana, prasme ātri apgūt, analizēt un apkopot liela apjoma informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes, sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli un sniegt prezentācijas

- labas prasmes darbā ar datoru

- pieredze darbā valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze specialitātē un/vai valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā

- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas normatīvo aktu prasībām medicīnisko ierīču jomā

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un administratīvo procesu valsts pārvaldes iestādēs

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/69.AKK6

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz valsts sekretāra vietnieka starptautisko lietu, integrācijas un mediju jautājumos (pakļautībā Sabiedrības integrācijas departaments, Mediju politikas nodaļa un Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļa) ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- vadīt, organizēt un kontrolēt Ministrijas Sabiedrības integrācijas departamenta, Starptautiskās sadarbības un ES politikas nodaļas, Mediju politikas īstenošanas nodaļas darbu

- savas kompetences ietvaros plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt politikas izstrādi, tās īstenošanu, tiesību aktu un politikas dokumentu sagatavošanu atbilstoši valsts attīstības stratēģiskajiem mērķiem

- atbilstoši kompetencei izvērtēt un vizēt Ministru kabinetā iesniedzamos politikas dokumentus un tiesību aktu projektus, ziņot Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta komitejas sēdēs par Ministrijas sagatavotajiem tiesību aktu, politikas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- savas kompetences ietvaros analizēt situāciju valstī mediju un integrācijas politikā, identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību mediju un integrācijas politikas plānošanas un izstrādes procesā

- pārstāvēt Ministriju nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās

- nodrošināt saskaņotu politikas izstrādi Latvijas dalībai Eiropas Savienībā Ministrijas atbildībā esošajās nozarēs, koordinēt Ministrijas amatpersonu, struktūrvienību un Ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu sadarbību Eiropas Savienības politikas izstrādes procesā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo septiņu gadu laikā)

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes iestādē

- pieredze tiesību aktu izstrādē

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē - vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par mediju politiku

- zināšanas un izpratne par sabiedrības integrācijas politiku

- zināšanas un izpratne par starptautisko sadarbību

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", VI līmenis, 15. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 2264 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 18. aprīlim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 18. aprīlis), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sekretāra vietnieka starptautisko lietu, integrācijas un mediju jautājumos ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2017/69.AKK7

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es uzraudzības jomā (valsts civildienesta ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t. sk. pieņemt pārvaldes lēmumus pārbaudes ietvaros

- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus un dokumentu projektus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi, izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu

- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai

- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un efektivitātes paaugstināšanu

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi), vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 2 gadi)

- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze konfliktu risināšanā

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalstu valoda

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/69.AKR1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās konsultantes amatā no 2017.gada 1.aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelta AGNESE DAŠKEVICA.


OP 2017/69.AKR2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās konsultantes amatā no 2017.gada 26.aprīļa uz noteiktu laiku tiks iecelta NADEŽDA PŪTELE.


OP 2017/69.AKR3

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu atbalsta departamenta projektu vadītāja amatā no 2017.gada 3.aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelts SANDRIS LAUKAZĪLE.


OP 2017/69.AKR4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas vadītāja amatā no 2017.gada 19.aprīļa, uz nenoteiktu laiku tiks iecelts JĀNIS LAGZDIŅŠ.


OP 2017/69.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 27.marta iecelta ANDŽELIKA DZELZKALĒJA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)