Laidiens: 04.04.2017., Nr. 69
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/69.AKK1
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības
dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina
konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
Juriskonsulta amata pienākumi:
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība
- administratīvo aktu sagatavošana
- iesniegumu izskatīšana
- iestādes pārstāvēšana tiesā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, norādot pilnu amata nosaukumu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/69.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ludzas
filiāles ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001
koordinējošā eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu, projekta norises
laiku, darbavieta Kārsavā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības un karjeras konsultēšanas jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana
- konsultēšanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta saskarsme
- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- vēlamas krievu un/vai angļu valodas zināšanas
- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis: projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" ietvaros
īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem, sadarboties ar fiziskām un
juridiskām personām un kontrolēt ar tām uzņemto līgumu izpildi pasākumu
ietvaros, sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā Stacijas
ielā 44, Ludzā, LV-5701, vai jānosūta uz e-pasta adresi ludza@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 65781240, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Ludzas filiālē.
OP 2017/69.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem
bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā/-ās
eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst
riskus
- vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu, krievu valoda)
- datorprasmes (MS Office -
lietotāja līmenī), prasmes strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt Projekta īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem, apstiprinātajiem rādītājiem un
noteiktajiem rezultātiem.
Galvenie amata pienākumi: plānot, organizēt un uzraudzīt projekta aktivitāšu
īstenošanu Nodarbinātības valsts aģentūras struktūrvienībās un filiālēs amata
kompetences ietvaros, atbilstoši projektā noteiktajam laika grafikam un
prasībām. Veikt projekta ieviešanas uzraudzību un pārbaudīt finanšu līdzekļu
izlietojumu, t.sk. organizēt procesu norisi filiālēs atbilstoši apstiprināto
rezultatīvo rādītāju un finansējuma apjomam. Koordinēt filiāļu darbu ar
projekta aktivitātēm saistītos jautājumos, sniegt metodisku palīdzību un
konsultācijas projekta personālam.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi
konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_eksperts. Informācija pa tālruni 67021794, un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/69.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto nodarbinātības
aģenta/-es ierēdņa amatu Valkas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas
filiālē, Raiņa iela 16, Valka, LV-4701, vai jānosūta uz e-pasta adresi valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Valkas filiālē.
OP 2017/69.AKK5
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Amata mērķis:
- medicīnisko ierīču vigilances sistēmas darbības
nodrošināšana
- nodrošināt atļauju izsniegšanu klīniskās izpētes īstenošanai Latvijā
Amata kods: 242209.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt medicīnisko ierīču negadījumu ziņojumu, ar to saistītās
dokumentācijas izvērtēšanu, uzraudzīt medicīnisko ierīču negadījumu izmeklēšanas
norisi, pieņemt lēmumus par nepieciešamajām darbībām drošas medicīnisko ierīču
pielietošanas nodrošināšanai
- veikt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes dokumentācijas izvērtēšanu un
nodrošināt lēmuma pieņemšanu par tās atbilstību
- atbilstoši kompetencei piedalīties sanāksmēs, Eiropas Komisijas darba
grupās, telekonferencēs u. c.
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- teicamas latviešu valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- analītiska domāšana, prasme ātri apgūt, analizēt un apkopot liela apjoma
informāciju
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme efektīvi organizēt
savu darbu
- teicamas saskarsmes, sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli un
sniegt prezentācijas
- labas prasmes darbā ar datoru
- pieredze darbā valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze specialitātē un/vai valsts
pārvaldē veselības aprūpes jomā
- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas normatīvo aktu
prasībām medicīnisko ierīču jomā
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un
administratīvo procesu valsts pārvaldes iestādēs
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro,
2. kategorija - līdz 1115 euro,
3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/69.AKK6
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz valsts sekretāra vietnieka starptautisko lietu,
integrācijas un mediju jautājumos (pakļautībā Sabiedrības integrācijas
departaments, Mediju politikas nodaļa un Starptautiskās sadarbības un Eiropas
Savienības politikas nodaļa) ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- vadīt, organizēt un kontrolēt Ministrijas Sabiedrības integrācijas
departamenta, Starptautiskās sadarbības un ES politikas nodaļas, Mediju politikas
īstenošanas nodaļas darbu
- savas kompetences ietvaros plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt politikas
izstrādi, tās īstenošanu, tiesību aktu un politikas dokumentu sagatavošanu
atbilstoši valsts attīstības stratēģiskajiem mērķiem
- atbilstoši kompetencei izvērtēt un vizēt Ministru kabinetā iesniedzamos
politikas dokumentus un tiesību aktu projektus, ziņot Valsts sekretāru
sanāksmēs, Ministru kabineta komitejas sēdēs par Ministrijas sagatavotajiem
tiesību aktu, politikas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem
- savas kompetences ietvaros analizēt situāciju valstī mediju un
integrācijas politikā, identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst
papildu uzmanību mediju un integrācijas politikas plānošanas un izstrādes
procesā
- pārstāvēt Ministriju nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās
- nodrošināt saskaņotu politikas izstrādi Latvijas dalībai Eiropas Savienībā
Ministrijas atbildībā esošajās nozarēs, koordinēt Ministrijas amatpersonu,
struktūrvienību un Ministrijas padotībā esošo valsts pārvaldes iestāžu
sadarbību Eiropas Savienības politikas izstrādes procesā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo septiņu gadu
laikā)
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts tiešās pārvaldes
iestādē
- pieredze tiesību aktu izstrādē
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē -
vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs
svešvalodām atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par mediju politiku
- zināšanas un izpratne par sabiedrības integrācijas politiku
- zināšanas un izpratne par starptautisko sadarbību
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", VI līmenis,
15. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 2264 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 18. aprīlim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 18. aprīlis), vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi
dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sekretāra vietnieka
starptautisko lietu, integrācijas un mediju jautājumos ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2017/69.AKK7
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās
eksperta/-es uzraudzības jomā (valsts civildienesta ierēdņa amats uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t. sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/69.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās konsultantes
amatā no 2017.gada 1.aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelta AGNESE DAŠKEVICA.
OP 2017/69.AKR2
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās konsultantes
amatā no 2017.gada 26.aprīļa uz noteiktu laiku tiks iecelta NADEŽDA PŪTELE.
OP 2017/69.AKR3
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Informācijas sistēmu atbalsta departamenta projektu vadītāja amatā no 2017.gada
3.aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelts SANDRIS LAUKAZĪLE.
OP 2017/69.AKR4
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas vadītāja amatā
no 2017.gada 19.aprīļa, uz nenoteiktu laiku tiks iecelts JĀNIS LAGZDIŅŠ.
OP 2017/69.AKR5
Valsts probācijas dienests paziņo Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada
27.marta iecelta ANDŽELIKA DZELZKALĒJA.