Laidiens: 11.04.2017., Nr. 74
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/74.AKK1
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Finanšu nodaļā
(vakance uz noteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt kreditoru uzskaiti, avansa norēķinu, krājumu un nekustamā īpašuma
nodokļa uzskaiti
- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites
- piedalīties gada pārskata sagatavošanā un budžeta plānošanā
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās
- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas
- MS Office programmu pārzināšana
lietotāja līmenī
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiska domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā,
pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon"
tiks uzskatītas par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas
mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"),
motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2017. gada
24. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā,
LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/74.AKK2
Amata konkursa atsaukums
Studiju un zinātnes administrācija atceļ oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017.gada 17.martā izsludināto konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).
OP 2017/74.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības
biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta
datortīkla administratora/-es amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - amats klasificēts 19.6. saimē, II līmenī, 8. mēnešalgu grupā
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt Iepirkumu uzraudzības biroja datortehnikas, informācijas
sistēmu un datortīkla resursu lietošanu, kā arī atbalstīt to lietotājus
- administrēt Publikāciju vadības sistēmas lietotājus - apstiprināt, bloķēt,
dzēst saskaņā ar pasūtītāju iesniegtajiem iesniegumiem
- izstrādāt, pilnveidot un ieviest dažādas Iepirkumu uzraudzības biroja
instrukcijas, standarta veidlapas un metodiskos materiālus
Prasības pretendentiem:
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- spēja uzstādīt un konfigurēt MS Windows 7/8.1/10, MS Office
2010/2013/2016
- vēlamas labas prasmes strādāt ar datoru Linux
vidē
- zināšanas par datortīkla uzbūves principiem, to drošību
- zināšanas par datubāzēm un WEB tehnoloģijām
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim
- orientācija uz klientu, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti
- darba pieredze saistībā ar datortīkla izveidi, tā darbības un drošības uzturēšanu,
lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
- MikroTik Certified
Network Associate
sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 700 līdz 900 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērotās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2017. gada 21. aprīlim, adrese: Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālr. uzziņām 67326702.
OP 2017/74.AKK4
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu -
Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas
slimību uzraudzības un imunizācijas nodaļas epidemiologs/-e uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt informācijas apriti par vakcīnu un šļirču piegādi vakcinācijas
iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra deleģējuma ietvaros
- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām
- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu
- piedalīties imunizācijas datu analīzē, imunizācijas mērķu īstenošanas
pārraudzībā
- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra
izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības jomā ne mazāk kā divi gadi
- darba pieredze epidemioloģiskās uzraudzības vai vakcinācijas jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to
ziņojuma, prezentācijas veidā
- labas komunikācijas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt
prezentācijas
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- prasme efektīvi lietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas
tehnoloģijas
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem
- labas datorprasmes MS Office (Word,
Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto)
atbilstoši piešķirtajai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 24. aprīlim jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"Epidemiologa amata vakance" šādi dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.
OP 2017/74.AKK5
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu vadības nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka) amatu (uz
noteiktu laiku līdz projektu īstenošanas termiņa beigām, t. i., līdz 2019. gada
31. jūlijam)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 8.1.3. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt
modernizēto profesionālās izglītības iestāžu skaitu" saistīto projektu (turpmāk
- projekti) iepirkumu dokumentāciju un veikt iepirkumu procedūras atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- sastādīt projektu iepirkumu plānus
- kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu paredzēto saistību
izpildi
- sniegt atbalstu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudē
- nodrošināt iepirkumu līgumu grozījumu izskatīšanu
- nepieciešamības gadījumā pārstāvēt projektu Finansējuma saņēmējus
Iepirkumu uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas komisijās un citās
iestādēs
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu vadībā un uzraudzībā
iesaistīto iestāžu organizētajās pārbaudēs projektu īstenošanas vietās
- sniegt juridisku atbalstu departamenta ierēdņiem un darbiniekiem, kā arī
Finansējuma saņēmējiem projektu īstenošanas jautājumos
- piedalīties tikšanās ar projektos iesaistītajām pusēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu
dokumentācijas izstrādē, iepirkumu veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā)
- pieredze darbā valsts pārvaldē attiecīgajā jomā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu
starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikācijas prasme
- teicama prasme sniegt prezentācijas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā.
Papildu informācija pa tālruni 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.
OP 2017/74.AKK6
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Klientu apkalpošanas centra
komandai KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I
Tavi darba pienākumi būs profesionāla un operatīva klientu informēšana un konsultēšana
par Eiropas Savienības fondu finansējuma atbalsta pieejamību
un saņemšanas iespējām, kā arī dalība informatīvo kampaņu par aģentūras
pakalpojumiem un sabiedrības informētību organizēšanā.
Tev būs nepieciešama spēja orientēties Eiropas Savienības fondu vadības
sistēmā, pozitīva attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības,
teicamas komunikācijas, sadarbības un publiskas uzstāšanās prasmes, nosvērtība,
precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja, vēlme mācīties un spēja apstrādāt
lielu informācijas apjomu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1142 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā līdzīgā jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
un projektu vadības ciklu
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (MS Office, internets), pieredze darbā ar
informācijas sistēmām un biroja tehniku
- labas prezentācijas prasmes plašai auditorijai
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Klientu apkalpošanas speciālists".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/74.AKK7
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vides un energoefektivitātes
departamenta DIREKTORU/-I (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību,
departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda finansēto energoefektivitātes un vides nozares projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai,
iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 1844 euro līdz
2105 euro), sociālo nodrošinājumu.
MĒS SAGAIDĀM, KA JUMS IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra
grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)
- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā
un kontrolē
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu
Latvijā
- izpratne par energoefektivitātes jomu un vides nozari
- izpratne par būvniecības jautājumiem
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas finanšu vadības un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas par projektu vadību un projektu vadības ciklu
- zināšanas par publisko pārvaldi
- zināšanas par cilvēkresursu vadību un lēmumu pieņemšanas procesu
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi
"Konkurss - Vides un energoefektivitātes departamenta direktors".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/74.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu
- Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS
VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā izglītība (pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas MS Windows un Linux serveru
pārvaldībā (praktiska pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory
administrēšanā
- zināšanas un prasmes darbā ar datubāzēm (MySQL, MS SQL) un to uzturēšanu
- zināšanas un prasmes kādā no programmēšanas valodām (PHP, HTML, C/C++ JAVASCRIPT WEB)
- prasmes definēt informācijas sistēmu izmaiņu prasības
- izpratne par informācijas sistēmu testēšanu
- labas sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, strādāt komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu
administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā
- angļu valodas zināšanas (darbam ar tehnisko dokumentāciju)
Darba pienākumi:
- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu
- organizēt aktīvās direktorijas direktoriju servisu uzturēšanu
- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz
izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem
- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājaslapu
- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un
rezerves kopēšanas pasākumus
- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija), 1185 EUR (2. kategorija),
1355 EUR (3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime
"Programmatūras attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Informācijas vadības
speciālists - KONKURSS" un izglītību apliecinošu dokumentu kopija
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/74.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai
vadībzinātnē)
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas zināšanas (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, kā arī darba koordinēšanas,
komunikācijas un sadarbības prasmes
- vēlamas zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem
faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem
- zināšanas finanšu un nodokļu politikas jomā tiks uzskatītas par
priekšrocību
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar lielo investīciju projektu vērtēšanu, tai skaitā,
sekretariāta funkciju nodrošināšanu, kā arī politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektu izstrādi projektu vērtēšanas un uzņēmējdarbības vides
uzlabošanas jomā, mazinot administratīvos šķēršļus un izprotot uzņēmēju
vajadzības, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi
priekšlikumi un idejas uzņēmējdarbības sekmēšanai
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un
lielo investīciju projektu vērtēšanā, kā ari pieredzi sadarbojoties ar
sociālajiem partneriem
- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
OP 2017/74.AKK10
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Amata mērķis: jaunatnes politikas jautājumu koordinācijas ministrijā
nodrošināšana un piedalīšanās to īstenošanā.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt jaunatnes politikas plānošanas dokumentu projektus, kā arī
koordinēt to izpildi, nodrošinot rezultātu analīzi un izvērtējumu
- koordinēt jaunatnes politikas jautājumu apriti ministrijā:
1) izstrādāt ministrijas iekšējo tiesību aktu projektus jaunatnes politikas
jomā
2) sniegt atbalstu Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju
projektu izstrādē par Eiropas Savienības institūciju darba kārtībā esošajiem
jautājumiem jaunatnes politikas nozarē un atbilstoši kompetencei sniegt
atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem Latvijas Republikas nacionālo
pozīciju un instrukciju projektiem
3) koordinēt ikgadējās Jaunatnes politikas valsts programmas pasākumu
īstenošanu
4) nodrošināt informācijas sagatavošanu ministrijas mājas lapai par
aktuālajiem jaunatnes politikas jautājumiem
5) sniegt atbalstu citiem ministrijas nozares departamentiem un padotības
iestādēm ar jaunatnes politikas jautājumu apriti saistītos jautājumos
- organizēt biedrību, kas ierakstāmas jaunatnes organizāciju sarakstā,
iesniegumu vērtēšanas komisijas darbību, tai skaitā jaunatnes organizāciju
saraksta uzturēšanu un tajā iekļaujamo ziņu publicēšanu ministrijas tīmekļa
vietnē
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai
kompetencei
- piedalīties un nodrošināt atbalstu informācijas un publicitātes pasākumu
īstenošanā jaunatnes politikas nozarē
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz viens gads)
- pieredze jaunatnes jomā (vismaz viens gads)
- zināšanas un izpratne par attīstības plānošanas dokumentu analīzi un
izstrādi
- izpratne par jaunatnes politikas jomu un tās prioritātēm
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un
literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas sadarbības prasmes
- spēja strādāt vienlaicīgi ar vairākiem liela apjoma informācijas avotiem
un spēja noteikt uzdoto darbu prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 870-950 euro (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta pieredze jaunatnes jomā, norādot
darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa
komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek
virzīts nākamajā kārtā)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PIAD vecākais referents/jaunatne"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana
2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2017/74.AKK11
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai
nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta jurists/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības
inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu
pārzināšana un prasme pielietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas
administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem
aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās,
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par
Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists
Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/74.AKK12
Valsts vides dienests (reģ.
Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zvejas
kontroles departamenta Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e
(1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai dabas
zinātnēs
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides
aizsardzības jomā. Profesionālā pieredze vides aizsardzības jomā tiek uzskatīts
par priekšrocību
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- laba fiziskā sagatavotība
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie darba pienākumi:
- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju
resursu aizsardzības jomā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 570,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Amata
konkursam - Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais inspektors" vai
iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Lietvedības daļā (1. stāvā), vai
sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr.
67084203, fakss 67807932.
OP 2017/74.AKK13
Valsts vides dienests (reģ.
Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas
drošības centra Inspekcijas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (divas amata vietas
- viena uz nenoteiktu laiku, otra - uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā,
medicīnā
- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā,
radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas
fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstošā
pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu un krievu valodas
zināšanas
- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu,
kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas
drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā
starojuma avotiem Latvijas teritorijā
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par pārbaudes
rezultātiem
- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas atklāta nezināma
jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus), izbraucot uz
notikuma vietu
Piedāvājam:
- atalgojumu no 554 līdz 750 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo
izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs
- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā
vai ārvalstīs rīkotos kursos
- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar
norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2017/74.AKK14
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta Jūras
kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas
jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas kontroles aģentūrai iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai
vides zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata
pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskajās sanāksmēs u. c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības
nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office Word, Microsoft Office Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu
nomaksas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu:
vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.
OP 2017/74.AKK15
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas"
Nr. 7.2.1.1/15/1/001 eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku,
projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama izglītība jurista
vai ekonomista, vai sociāla pedagoga profesijā)
- vismaz 2 gadu darba pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai darba
pieredze projektā
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar (lietotāja līmenī) un biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 aktivitāšu īstenošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem
rezultātiem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR,
2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie
pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/74.AKK16
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem
bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) juriskonsulta/-es amatu (1
amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada darba pieredze jurista amatā (vēlams līdzvērtīgā amatā
valsts pārvaldē)
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros,
ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientācija uz darba pozitīvu
rezultātu
- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī un prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001)
īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem
normatīvajiem aktiem. Sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai
nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus
jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku
palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos.
Piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu
organizēšanā, t. sk. gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u. c.
informāciju amata kompetences ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR,
2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_juriskonsults".
Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.