Laidiens: 21.04.2017., Nr. 80
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/80.AKK1
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sabiedrības attīstības projektu
nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Tavi darba uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros
veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu
pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par
tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību,
nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma
saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu
īstenošanas vietās.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro
līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu,
darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā
- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos
- pamatzināšanas grāmatvedības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākais
eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/80.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas
galvenā/-ās arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām saistošajos normatīvajos aktos,
pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt dokumentu pārvaldībā pabeigto
pastāvīgi un ilgstoši glabājamo elektronisko dokumentu pieņemšanu iestādes
arhīvā
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to pildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas
apstākļiem
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt
konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu
arhivēšanas procesu
- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime "Arhīva
pakalpojumi", IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts
ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi
VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba
iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata
vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NdrP_APD_ELAN_GA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas
galvenā/-ās speciālists/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- zināšanas IT, dokumentu un arhīva pārvaldību reglamentējošo normatīvo aktu
jomā
- izpratne par IT pielietošanu arhīva pārvaldībā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzturēt programmatūras izstrādes prasības, lietotāja funkcionalitātes
pilnveidošanai Dokumentu vadības sistēmā, sniedzot priekšlikumus
- veikt programmatūras izmaiņu testēšanu, neatbilstību identificēšanu un
problēmziņojumu reģistrēšanu
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt
konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- veikt datu validācijas pārbaudi pieņemtajiem dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā vai informācijas tehnoloģiju
jomā (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmu ieviešanu un
uzturēšanu
Darbinieka vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 19.3. apakšsaime "IT un IS vadība", I
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 EUR līdz
945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts
ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi
VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā
"Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās
amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NdrP_APD_ELAN_GS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas vecākā/-ās
lietveža/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus par iekšējiem normatīvajiem aktiem un
metodiskajiem materiāliem, aktualizēt tos
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos (kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar platformas
ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus (vīriešiem -
vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm - vairāk par 7
kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))
- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā
- izstrādāt vairāklīmeņu arhīviskos aprakstus
- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. apakšsaime "Dokumentu
pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts
ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi
VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā
"Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās
amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz NdrP_APD_PLAN_VL_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes
Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos (kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar platformas
ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus (vīriešiem -
vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm - vairāk par 7
kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā
- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā
- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime "Arhīva
pakalpojumi", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555
EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts
ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi
VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā
"Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās
amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Akcīzes preču
aprites daļas Nodrošinājumu kontroles nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās
vai tiesībās
- zināšanas nodokļu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt akcīzes nodokļa nodrošinājuma pietiekamības kontroli
- veikt pievienotās vērtības nodokļa nodrošinājuma un apliecinājumu
atbilstības kontroli
- konsultēt nodokļu maksātājus atbilstoši kompetencei
- izstrādāt un aktualizēt informatīvos materiālus atbilstoši kompetencei
- sagatavot dokumentus (t. sk. lēmumu projektus un vēstules) saistībā
ar vispārējā un vienreizējā akcīzes nodokļa, kā arī pievienotās vērtības
nodokļa nodrošinājuma apliecību izsniegšanu, grozījumu izdarīšanu, apturēšanu
un anulēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonas
kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 626
EUR līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts
ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID
tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba
iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata
vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
APAD_NKN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens
gads)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasmes vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālo darbību veikšanu nodokļu maksātāju maksātnespējas
procesos
- veikt procesuālu darbību veikšanu nodokļu maksātāju tiesiskās aizsardzības
procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu,
pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt darbu ar nodokļu
maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP_MPD_2N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-ās iepirkuma
speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz
noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par
4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena
ir zemāka par 14 000 EUR
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un
8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/80.AKK9
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Vispārējās uzraudzības daļas
inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (lauksaimniecībā, bioloģijā, ekonomikā, vides vai
tiesību zinātnēs)
- pieredze amatā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarē atbilstošā
jomā
- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- prasme strādāt ar informācijas datubāzēm un Excel
- autovadītāja apliecība
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Kā prioritāte vēlamas:
- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un
mēslošanas līdzekļu jomu regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu plānu un pārskatu apkopošanu
- kārtot un aktualizēt reģistrus informācijas sistēmās
- piedalīties dienesta reģionālajās nodaļās izdoto dokumentu pārbaudēs
- nodrošināt informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu
lietām
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/80.AKK10
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz
2 (diviem) vakantajiem Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es amatiem
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai finansēs
- vismaz divu gadu pieredze normatīvo aktu piemērošanā, administratīvo aktu
sagatavošanā un uzraudzības un kontroles funkcijas veikšanā
- zināšanas par administratīvo tiesību un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- pieredze liela apjoma informācijas apstrādē un analīzē
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma
5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9. panta otrā daļa)
Amata pienākumi:
- kontrolēt likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildi, kā arī citos normatīvajos aktos valsts amatpersonām
noteikto papildu ierobežojumu ievērošanu atbilstoši KNAB noteiktajai
kompetencei
- likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" noteiktajā apjomā pārbaudīt valsts amatpersonu (noteiktajos
gadījumos - arī bijušo valsts amatpersonu) deklarācijās norādīto informāciju,
lai konstatētu, vai valsts amatpersonas deklarācijā norādītā informācija
nesatur ziņas par noteikto ierobežojumu un aizliegumu neievērošanu
- normatīvajos aktos noteiktās kompetences ietvaros sastādīt administratīvos
protokolus par atklātajiem pārkāpumiem, vest lietvedību administratīvo
pārkāpumu lietas, sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietās un
administratīvajās lietās
- kompetences ietvaros izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus
(sūdzības), veikt resoriskās pārbaudes un sagatavot
atbilžu projektus
- sagatavot skaidrojumus par likuma normu piemērošanu un piedalīties
sabiedrības izglītošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- sociālās garantijas
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 26.3. amata saimei, IV
līmenim (11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši piešķirtajai kategorijai
Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un
izglītības dokumentu kopijas līdz 2017. gada 19. maijam iesniegt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā,
LV-1001, vai nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv (ar
norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 67797216 - 245.
OP 2017/80.AKK11
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Politikas plānošanas nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es (politikas plānošanas un tiesību aktu izstrādes jautājumos)
amatu
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- labas zināšanas tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un analīzē
- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli
- teicama rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši
izteikties
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma
5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9. panta otrā daļa)
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus un attīstības plānošanas dokumentu
projektus, kā arī organizēt to virzību, tajā skaitā nodrošinot apspriešanu ar
nozarē iesaistītajām personām un to izveidotajām biedrībām par Biroja
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem Biroja kompetencē
esošajos jautājumos
- veikt publisku personu darbības un tiesiskā regulējuma analīzi, vērtējot
korupcijas riskus
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Biroju starpinstitūciju sanāksmēs un
darba grupās
- izstrādāt pārskatus, rekomendācijas, metodikas un vadlīnijas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- sociālās garantijas
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 21. amata saimei IV līmenim
(11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši piešķirtajai kategorijai
Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un
izglītības dokumentu kopijas līdz 2017. gada 19. maijam nosūtīt vai
iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2,
Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv
(ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 67797216 - 245.
OP 2017/80.AKK12
Rīgas brīvostas pārvalde (reģ. Nr. 90000512408)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Rīgas brīvostas pārvaldnieks
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
vadībzinātnē, finansēs, ekonomikā, tiesībzinātnē vai
inženierzinātnē. Augstākā izglītība, kas saistīta ar transporta nozari (piem.,
ostu pārvaldībā, transportā un loģistikā) vai jūrniecības nozari (piem.,
navigācijā, kuģu vadībā), tiks uzskatīta par priekšrocību
- vismaz 5 gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā tādas
kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes stratēģiskajā un/vai operatīvajā
vadībā, kas atbilst vismaz diviem tālāk minētiem kritērijiem: (i) pārskata gada
bilances kopsumma ne mazāka par 4 000 000 EUR; (ii) pārskata gada neto apgrozījums ne mazāks par
8 000 000 EUR; (iii) pārskata gada vidējais
darbinieku skaits vismaz 100. Par vadošu amatu šī konkursa izpratnē tiek
uzskatīts kapitālsabiedrības valdes locekļa amats, organizācijas vai iestādes
vadītāja, vadītāja vietnieka amats, ministrijas valsts sekretāra vai valsts
sekretāra vietnieka amats. Pretendenta darba pieredze jūrniecības vai
transporta jomā, kā arī starptautiskā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2 līmenis), kā arī angļu un
krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs), zināšanu
līmeni nosakot atbilstoši "Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodas apguvei
- Pašnovērtējuma tabula", pieejama: http://www.europass.lv/valodu-pase
- nevainojama reputācija un atbilstība šādām prasībām:
- pretendents nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu;
- pretendentam, pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu,
nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
- pretendentu tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;
- pretendents nav atzīts par rīcībnespējīgu likumā noteiktajā kārtībā.
- izpratne par ostu darbību un reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem.
- kompetence un pieredze stratēģiskās attīstības vadības, finanšu un
plānošanas jautājumos; spēja noteikt mērķus, plānot darbības, pieņemt lēmumus
un uzņemties atbildību.
- spēja veidot pozitīvas attiecības un labas komunikācijas prasmes, spēja
sadarboties, piedāvāt risinājumus un rast kompromisus.
- starptautiskas sadarbības pieredze
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam līdz 2017. gada
22. maijam plkst. 10.00 iesniegt pieteikumu un tam pievienotos dokumentus
Rīgas brīvostas pārvaldes sekretariātā Kalpaka bulvārī 12, Rīgā, LV-1010,
aizlīmētā aploksnē ar norādi "Pieteikums konkursam uz Rīgas brīvostas
pārvaldnieka amatu". Pieteikums, kas saņemts pēc norādītā termiņa, netiks
izskatīts.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- pretendenta parakstīts pieteikums, kurā apliecināta atbilstība konkursa
prasībām, norādīta motivācija (ne vairāk kā 2000 zīmes) un izvērsts
redzējums par Rīgas brīvostas darbību un attīstības perspektīvām (ne vairāk kā
4000 zīmes)
- pretendenta Curriculum Vitae atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv,
tajā papildus norādot ziņas par vadītā kolektīva darbinieku skaitu, finanšu
apgrozījumu un bilances kopsummu
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu
kopijas (ja ir pretendenta rīcībā)
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz pretendenti,
kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)
- vismaz viena atsauksme no konkursa kritērijiem atbilstošas organizācijas,
iestādes vai kapitālsabiedrības, kurā pretendents ir strādājis
- Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Informācijas centra izziņa par
pretendenta (ne)sodāmību (izsniegta ne agrāk kā
30 dienas pirms pretendenta pieteikuma iesniegšanas)
- citi dokumenti, kurus pretendents var iesniegt, lai apliecinātu savu
atbilstību konkursa prasībām (piemēram, atsauksme no nozares nevalstiskā
sektora organizācijas par pretendenta darbību šīs nozares organizācijā, iestādē
vai kapitālsabiedrībā; starptautiskas sadarbības pieredzi apliecinošas ziņas
u. tml.)
Pretendenta pieteikuma paraugs, detalizēta informācija par pretendentiem
izvirzītajām prasībām, iesniedzamajiem dokumentiem un to noformēšanas kārtību
ir pieejama tīmekļvietnē www.rop.lv. Iesniegtie
pieteikumi un tiem pievienotie dokumenti paliek Rīgas brīvostas pārvaldes
rīcībā un netiek atdoti pretendentiem.
Tālrunis uzziņām 67030833.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/80.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Mājokļu
politikas departamenta vecākā referenta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/80.AKR2
Ārlietu ministrija paziņo, ka Ārlietu ministrijas Komunikācijas grupā vecākās
referentes (ierēdnes) amatā konkursa kārtībā 2017. gada 18. aprīlī iecelta
LAURA CELMIŅA.