Laidiens: 25.04.2017., Nr. 82
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/82.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- starppatēriņa rādītāja aprēķins gada nacionālo kontu sistēmas un
pieprasījuma-izlietojuma tabulu sagatavošanai, kā arī statistikas veidlapas
"1-izmaksas" vadītāja pienākumu pildīšana
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- vēlama pieredze statistikas darbā un ekonomisko rādītāju apkopošanā un
analīzē
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amati ir klasificēti 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae
-, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301),
uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/82.AKK2
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības
dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības
politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās.
Valsts kancelejas komanda aicina pievienoties kolēģi, kuram būtu svarīgas
šādas vērtības - profesionalitāte, iniciatīva, kā arī izlēmīga un uz rezultātu
orientēta darbība.
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas
departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas veidošanā
un pilnveidot personālvadības procesus, t. sk. darba snieguma vadības
sistēmu
- veikt valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatu klasificēšanas rezultātu
izvērtēšanu un saskaņošanu
- konsultēt valsts pārvalžu personālvadības speciālistus par savas
kompetences jautājumiem un veicināt to savstarpējo sadarbību, organizējot
dažādas sanāksmes, darba grupas u. c.
- veicināt starptautisko sadarbību cilvēkresursu attīstības jomā
- izstrādāt tiesību aktu projektus un metodiskos materiālus cilvēkresursu
attīstības politikas jomā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs
- profesionālā pieredze cilvēkresursu vadības jomā
- vēlama pieredze darba snieguma vadības sistēmu izstrādē, t. sk. mērķu
un darba snieguma rādītāju definēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
Valsts kanceleja piedāvā:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes
efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valsts pārvaldes centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2017. gada 8. maijam sūtīt vai
iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.
OP 2017/82.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Klientu apkalpošanas centra klientu apkalpošanas konsultanta/-es amatu (darbinieka
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- kvalitatīvi veikt klientu apkalpošanu un informācijas sniegšanu no Valsts
zemes dienesta uzturētajām informācijas sistēmām
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā
- izpratne par klientu apkalpošanu un pakalpojumu sniegšanu
- pārzināt un lietot normatīvajos aktos noteiktās normas, kas reglamentē
klientu apkalpošanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038614.
OP 2017/82.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas tehnoloģiju un nodrošinājuma departamenta informācijas sistēmu
administratora/-es (Horizon
u. c. sistēmas) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- nodrošināt ministrijas informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanas
atbalstu, tajā skaitā nodrošināt resursu vadības sistēmas Horizon pārvaldības un lietotāju
atbalstu
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt, pārvaldīt un attīstīt ministrijas problēmu pieteikumu sistēmu
- organizēt un nodrošināt Horizon un citu pārziņā esošo IS administrēšanu un lietotāju
atbalstu, pieteikumu apstrādi un problēmu risināšanu sadarbībā ar ministrijas
speciālistiem un sistēmu izstrādātājiem
- piedalīties pārziņā esošo sistēmu attīstības projektos, projektu vadības
grupās, nodrošinot aktuālo informāciju par to darbību
- uzraudzīt un apkopot informāciju par pārziņā esošo sistēmu attīstības
vajadzībām un tām nepieciešamo budžetu.
- piedalās vienošanos un līgumu slēgšanā ar pārvaldībā esošo sistēmu
pakalpojumu nodrošināšanas sadarbības partneriem un citiem pakalpojumu
sniedzējiem, un to izpildes uzraudzībā
- administrēt pārvaldībā esošo informācijas sistēmu lietotāju tiesības
(piešķiršana, maiņa un anulēšana)
- organizēt kļūdu labošanu, ja sistēmā konstatētas datu kvalitātes problēmas
- organizēt izmaiņu izstrādi un ieviešanu pārvaldībā esošajās sistēmās
- sagatavot prasības programmatūras uzlabojumiem
- sagatavot priekšlikumus un ieteikt risinājumus pārvaldībā esošo
informācijas sistēmu funkcionalitātes pilnveidei un nepieciešamā
programmnodrošinājuma uzturēšanas un attīstības budžeta izstrādei
- kontrolēt ministrijas pieteikumu sistēmā ienākošo problēmpieteikumu
virzību, sadarboties ar visiem atbalsta sniedzējiem, apkopot statistiku par problēmpieteikumu plūsmu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
eksaktajās zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze atbalsta sniegšanā informācijas sistēmu lietotājiem
- darba pieredze ar informācijas sistēmām (ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā, datu ieguvē un apstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru
- prasme patstāvīgi plānot un organizēt darba uzdevumu izpildi, nosakot
prioritātes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 1115-1287 euro (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 19.5. amata saimes III A līmenī)
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze ar informācijas
sistēmām, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā
pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un
pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "ITND IS administrators"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekšminēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2017/82.AKK5
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Fizikas un matemātikas fakultātē:
uz vienu lektora amata vietu - matemātika, modernā elementārā matemātika
un matemātikas didaktika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 25. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/82.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
referents/-e uz nenoteiktu laiku Finanšu vadības un metodoloģijas
departamenta Sabiedriskajā sektorā nodarbināto atlīdzības politikas nodaļā
Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido,
koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju
un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
jurisprudencē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās vairāk par 1 gadu
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama darba pieredze ar datu uzskaites sistēmām un spēja apstrādāt liela
apjoma datus MS Excel vidē
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (dokumentu vadības sistēma,
tekstapstrāde, prezentāciju gatavošana, izklājlapas, elektroniskais pasts,
interneta pārlūkprogrammas)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- līdzdarboties un sniegt priekšlikumus atlīdzības sistēmas pilnveidošanā
valsts un pašvaldību institūciju amatpersonām un darbiniekiem, izstrādāt un
saskaņot normatīvo aktu projektus atlīdzības, tai skaitā sociālo garantiju
jomā, pārzināt un risināt jautājumus sociālo garantiju jomā (piem., pabalsti,
kompensācijas un citas), izvērtēt tajos esošo papildu finanšu līdzekļu
pieprasījumus atlīdzībai un sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektiem
- analizēt situāciju par atlīdzību valstī, pamatojoties uz valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības uzskaites sistēmu,
Centrālās statistikas pārvaldes iesniegtajiem datiem un citiem datu avotiem.
- izskatīt ES dokumentus, instrukcijas un pozīcijas atlīdzības un ar to saistītos
jautājumos, apzināt situāciju atlīdzības jomā ārvalstīs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē,
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.