Laidiens: 26.04.2017., Nr. 83
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/83.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
uz noteiktu laiku Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā
valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām,
izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem
novērtējumu, kā arī nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā
- praktiskā darba pieredze pašvaldību finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- zināšanas un izpratne par pašvaldību finanšu jautājumiem
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
- sagatavot vidēja termiņa budžeta ietvara un gadskārtējā valsts budžeta
likumprojekta daļu, kas saistīta ar valsts budžeta resoru 64. "Dotācijas
pašvaldībām"
- veikt pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķina kārtējā gada analīzi un
veikt gadskārtējo pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par attīstības plānošanas dokumentu un
normatīvo aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību
budžetiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/83.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Juridiskā nodrošinājuma un
projektu atlases departamenta Personālvadības nodaļai PERSONĀLA SPECIĀLISTU/-I
(darbinieka amats uz noteiktu laiku uz 3 gadiem (0,75 slodzes))
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar personāllietvedības
procesu virzību un attīstību, t. sk. visa veida personāla dokumentācijas,
darba pienākumu aprakstu izstrādāšanu un aktualizēšanu, kvalitatīvu un regulāru
datu uzkrāšanu centralizētās resursu vadības sistēmā Horizon
u. c. uzskaites sistēmās, atvaļinājumu periodu uzskaiti, pārskatu par
personālu sagatavošanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 745 euro līdz
1093 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- augstākā izglītība
- pieredze personāla lietvedības organizēšanā
- padziļinātas zināšanas par darba tiesisko un valsts civildienesta
attiecību piemērošanu
- padziļinātas zināšanas par personāla lietvedības procesa nodrošināšanu
- pieredze darbā ar personālvadības uzskaites sistēmām (vēlama iepriekšējā
pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon)
- vēlama iepriekšējā pieredze darbā ar lietvedības sistēmu DocLogix
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- iniciatīva un elastīga domāšana
- ļoti labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Personālvadības nodaļas personāla speciālists".
OP 2017/83.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ.
Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā
EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA PLATĪBU MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Platību maksājumu daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir izstrādāt
Eiropas Savienības tiešo maksājumu administrēšanas procedūras un Lauku
attīstības programmas atbalsta pasākumu administrēšanai nepieciešamos
informatīvos materiālus, meklē precīzu, rūpīgu un atsaucīgu kolēģi.
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
veikt Eiropas Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu
administrēšanas procesa kvalitātes pārbaudes, nodrošināt nepieciešamo
uzlabojumu iestrādi procedūrās un informatīvajos materiālos, strādāt ar lielu
datu informācijas apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem,
darboties ar IT sistēmām un datubāzēm
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību kvalitātes vadības, ekonomikas, lauksaimniecības vai
finanšu jomā, vēlams pieredzi Eiropas Savienības finansēto pasākumu
administrēšanā un/vai pieredzi kvalitātes vadības jomā, kā arī ar labām datora
lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar
datubāzēm
Tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/83.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228,
www.lad.gov.lv) aicina darbā EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO
MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA INTEGRĒTĀS ADMINISTRĒŠANAS UN KONTROLES SISTĒMAS
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas komanda,
kuras galvenie uzdevumi ir izstrādāt, ieviest un pilnveidot Integrēto
administrēšanas un kontroles sistēmu Eiropas Savienības tiešo maksājumu lauku
attīstības atbalsta pasākumu administrēšanai, meklē radošu, rūpīgu un atsaucīgu
kolēģi.
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
aktīvi rīkoties, lai sasniegtu mērķus un uzņemties atbildību, izzināt un
izprast klientu vajadzības, piemeklēt atbilstošākos risinājumus, analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju, pieņemt konkrētus lēmumus, izvērtējot
iespējamos riskus, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
veikt Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas (IAKS) analīzi un
pilnveidošanu, meklēt risinājumus un piedāvāt jaunas idejas sistēmas
uzlabošanai, veikt programmēšanas uzdevumu izstrādi, jauninājumu testēšanu,
nepilnību konstatēšanu un to novēršanu, kā arī nodrošināt jauno izstrāžu
kvalitātes pārbaudi
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību eksaktajās zinātnēs, profesionālo pieredzi atbilstoši
darbības jomai, kura iegūta pēdējo 5 gadu laikā, vēlamas pamatzināšanas par
Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem,
ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS
Office, pieredzējuša lietotāja līmenī MS
Excel vai MS Access), pieredzi
darbā ar datubāzēm un Oracle Discoverer, kā arī labas angļu valodas zināšanas
Tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/83.AKK5
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām
Vadībzinātņu institūtā
- vadošais pētnieks vadībzinātnē (uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē) -
1 vieta (nepilna slodze)
Mākslas pētījumu laboratorijā
- vadošais pētnieks mākslas nozarē (audiovizuālās mediju mākslas
apakšnozarē) - 1 vieta (nepilna slodze)
Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē
- profesors mākslas nozarē (audiovizuālās mediju mākslas apakšnozarē) - 1
vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā no konkursa
izsludināšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz Liepājas
Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301. kabinetā) šādi
dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
zinātniskā darba pieredzi
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu
savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2017/83.AKK6
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
domes administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes energopārvaldnieka/-es
amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- organizēt energopārvaldības sistēmas uzturēšanu un
pilnveidošanu Jelgavas pilsētas pašvaldības īpašumā esošajās ēkās un publiskajā
apgaismojumā atbilstoši Energopārvaldības sistēmas
ISO 50001:2012 standartam
- organizēt datu vākšanu, veikt to analīzi, sagatavot un iesniegt pārskatus
atbilstoši Energopārvaldības sistēmas ISO 50001:2012
standartam un normatīvo aktu prasībām
- plānot un veikt iekšējo auditu energopārvaldības
sistēmas uzturēšanai
- organizēt pašvaldības darbinieku apmācības par energopārvaldības
sistēmas jautājumiem
- veikt citus pienākumus energopārvaldības
sistēmas un energoefektivitātes veicināšanas jomā
Prasības pretendentam:
- augstākā enerģētikas inženiera, būvniecības inženiera, vai siltuma, gāzes
un ūdens tehnoloģiju inženiera izglītība
- izpratne par energoplānošanas jautājumiem pašvaldības
ēkās un publiskajā infrastruktūrā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- labas iemaņas darbā ar datoru
- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā
11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas domes administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes energopārvaldnieka amata konkursam" līdz 2017. gada
26. maijam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005498, e-pasta adrese: dace.ebere@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 17. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
OP 2017/83.AKK7
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošā/-ās eksperta/-es (tehnoloģiju skauta) amatu (darbinieka
amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbinieku, kura galvenais
uzdevums būs piedalīties pasākumu kopumā, kas atbalsta pētniecības rezultātu
komercializācijas kompetences attīstīšanu valsts pētniecības organizācijās
Galvenie amata pienākumi:
- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt potenciāli komercializējamos
pētniecības rezultātus, palīdzēt formulēt idejas un sagatavot pētniecības
rezultātu mārketinga un prezentēšanas materiālus
- prezentēt pētniecības rezultātus komersantiem, biznesa organizācijām un
potenciālajiem investoriem
- apkopot informāciju par informācijas un komunikāciju tehnoloģijas jomas
pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem
- kopā ar pētniecības organizācijām apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju
vajadzības
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā
informācijas un komunikāciju tehnoloģijas jomā (vismaz trīs gadi)
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā
- zināšanas par komercializācijas procesu
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta
adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais
eksperts (tehnoloģiju skauts) IKT jomā".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.