Laidiens: 10.05.2017., Nr. 90

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/90.AKK1

VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā. Kopš 2007.gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.

VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā partneris vai vadošais partneris: INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētos projektos "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā plānošana" atbalsts 2" (HA Spatial Planning Support 2, HASPS2), "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)", "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)" un "Komunicēsim ESSBJR reģiona interesēs" (Let's Communicate the EUSBSR for the benefit of the Region, Let's Communicate!). VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu projektu pieteikumus.

Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā sabiedrisko attiecību speciālistu/-i

Ideālais pretendents/-e:

- apveltīts ar zinātkāri par "lielo bildi" un plašu redzesloku

- raksta aizraujošus stāstus un aprakstus angļu valodā

- patīkams sarunu biedrs un atsaucīgs kolēģis

- padara mājas lapas pievilcīgas un apmeklētas

- ir aktīvs sociālajos medijos un patīk par tiem rūpēties

Galvenie pienākumi:

- VASAB sekretariāta īstenoto NSB CoRe un Baltic LINes projektu darba paku sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānošana un īstenošana

- informācijas un aprakstu sagatavošana par pārrobežu sadarbības projektu aktivitāšu īstenošanu, projektu progresu un rezultātiem

- pārrobežu sadarbības projektu ziņojumu, prezentāciju un multimediju materiālu, kā arī publicitātes materiālu sagatavošana

- pārrobežu sadarbības projektu aktivitāšu un rezultātu stratēģiskā komunikācija

- līdzdalība pārrobežu sadarbības projektu pasākumu organizēšanā

- VASAB mājaslapas satura atjaunošana, projektu sadaļu pilnveidošana

- VASAB sekretariāta pārstāvība pārrobežu sadarbības projektu aktivitātēs

- piedalīšanās VASAB un citu organizāciju sanāksmēs saistībā ar pārrobežu sadarbības projektu sabiedrisko attiecību jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes

- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās

- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai pasākuma laikā profesionāļu sniegtās informācijas sagatavot koncentrētu aprakstu populārā valodā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas rakstītprasmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes angļu valodā

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, žurnālistikā vai sociālajos medijos

- pieredze darbā kādā no Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmas projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- brīnišķīgus kolēģus

- profesionālas pilnveidošanās iespējas

- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu

- labu atalgojumu - mēnešalga bruto 1900 euro pilnai slodzei, pārbaudes laikā - 1500 euro pilnai slodzei

- nepilnas slodzes darbu - ap 65% no pilnas slodzes

Cita informācija:

- vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2017.gada 1.jūnijs

- darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018.gada 30.decembrim

- pārbaudes laiks - 3 mēneši

VASAB darba valoda ir angļu valoda.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2017.gada 13.maijam plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela 10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636.

Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org.

Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama šeit: http://www.uudenmaanliitto.fi/nsbcore.

Plašāka informācija par Baltic LINes projektu pieejama šeit: http://www.vasab.org/index.php/balticlines-eu.


OP 2017/90.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa(-nes) amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, publiskā sektorā, normatīvo aktu izstrādē

- labas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju, to regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme izstrādāt normatīvos aktus

- angļu valodas zināšanas

- datorprasmes laba lietotāja līmenī

- ētiskums, komunikācijas prasme, spēja plānot un organizēt savu laiku, patstāvība un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus nodaļas kompetences jautājumos

- sagatavot atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu projektiem veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli nodaļas kompetences jautājumos

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/90.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- vadīt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības prasību izpildi iestādes pārvaldīšanā un apsaimniekošanā nodotajos objektos

- organizēt ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības iekšējo normatīvo aktu izstrādi

- izstrādāt tematisko apmācību un instruktāžu materiālus

- piedalīties tehnisko specifikāciju izstrādē precēm un pakalpojumiem, kas saistīti ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības nodrošinājumu, kā ekspertam piedalīties iepirkumu komisiju darbā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā vai cita otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība un apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un aizsardzība"

- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās vismaz 1 gads

- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā; apliecība, kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes saimniecību pienākumus; apgūta profesionālās pilnveides programma "Civilā drošība un aizsardzība"

- zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības sistēmas organizāciju

- vēlamas zināšanas par gāzes saimniecību

- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām

- pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības ugunsdrošībā un civilajā aizsardzībā

- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes

- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes

- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe)

- svešvalodu zināšanas - krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1052 līdz EUR 1382 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 28.maijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/90.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-s iekšējā auditora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID iekšējās kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem

- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas angļu valodas prasmes

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt iekšējos sistēmu auditus informāciju tehnoloģiju vadības joma un sagatavot audita ziņojumus

- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti

- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas gaitu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

-          auditora kvalifikācijas apliecinājumu (sertifikāts) vai profesionālās zināšanas un prasmes informāciju tehnoloģiju vadības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" - "Darba piedāvājumi" - "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IAD_GIA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/90.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Inovāciju nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu analīzi un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- vēlama iepirkumu procedūras pārzināšana

- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/90.AKK6

Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina inspekcijas tiesību aktu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, inspekcijas pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību inspekcijā, inspekcijas darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, nodrošina inspekcijas prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divus gadus

- vēlama darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c. tiesību aktu projektu izstrādāšanā

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis (11.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)