Laidiens: 10.05.2017., Nr. 90
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/90.AKK1
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo ministru
sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā.
Kopš 2007.gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.
VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā
partneris vai vadošais partneris: INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas
finansētos projektos "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā
plānošana" atbalsts 2" (HA Spatial Planning Support 2, HASPS2),
"Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)", "Saskaņota
lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic
LINes)" un "Komunicēsim ESSBJR reģiona interesēs" (Let's
Communicate the EUSBSR for the benefit of the Region, Let's Communicate!).
VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu projektu pieteikumus.
Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā sabiedrisko
attiecību speciālistu/-i
Ideālais pretendents/-e:
- apveltīts ar zinātkāri par "lielo bildi" un plašu redzesloku
- raksta aizraujošus stāstus un aprakstus angļu valodā
- patīkams sarunu biedrs un atsaucīgs kolēģis
- padara mājas lapas pievilcīgas un apmeklētas
- ir aktīvs sociālajos medijos un patīk par tiem rūpēties
Galvenie pienākumi:
- VASAB sekretariāta īstenoto NSB CoRe un Baltic LINes projektu darba paku
sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānošana un īstenošana
- informācijas un aprakstu sagatavošana par pārrobežu sadarbības projektu
aktivitāšu īstenošanu, projektu progresu un rezultātiem
- pārrobežu sadarbības projektu ziņojumu, prezentāciju un multimediju materiālu,
kā arī publicitātes materiālu sagatavošana
- pārrobežu sadarbības projektu aktivitāšu un rezultātu stratēģiskā
komunikācija
- līdzdalība pārrobežu sadarbības projektu pasākumu organizēšanā
- VASAB mājaslapas satura atjaunošana, projektu sadaļu pilnveidošana
- VASAB sekretariāta pārstāvība pārrobežu sadarbības projektu aktivitātēs
- piedalīšanās VASAB un citu organizāciju sanāksmēs saistībā ar pārrobežu
sadarbības projektu sabiedrisko attiecību jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās
- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai
pasākuma laikā profesionāļu sniegtās informācijas sagatavot koncentrētu
aprakstu populārā valodā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas rakstītprasmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes angļu
valodā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, žurnālistikā vai sociālajos medijos
- pieredze darbā kādā no Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmas
projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- brīnišķīgus kolēģus
- profesionālas pilnveidošanās iespējas
- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu
- labu atalgojumu - mēnešalga bruto 1900 euro pilnai slodzei,
pārbaudes laikā - 1500 euro pilnai slodzei
- nepilnas slodzes darbu - ap 65% no pilnas slodzes
Cita informācija:
- vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2017.gada 1.jūnijs
- darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018.gada 30.decembrim
- pārbaudes laiks - 3 mēneši
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz līdz 2017.gada 13.maijam plkst. 14.00 Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela
10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām
67350636.
Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org.
Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama šeit:
http://www.uudenmaanliitto.fi/nsbcore.
Plašāka informācija par Baltic LINes projektu pieejama šeit:
http://www.vasab.org/index.php/balticlines-eu.
OP 2017/90.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa(-nes)
amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības
aprūpes organizācijas nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības
vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, publiskā
sektorā, normatīvo aktu izstrādē
- labas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju,
to regulējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme izstrādāt normatīvos aktus
- angļu valodas zināšanas
- datorprasmes laba lietotāja līmenī
- ētiskums, komunikācijas prasme, spēja plānot un organizēt savu laiku,
patstāvība un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus nodaļas kompetences jautājumos
- sagatavot atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu projektiem
veselības aprūpes organizācijas jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas
viedokli nodaļas kompetences jautājumos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/90.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - ugunsdrošības un
civilās aizsardzības inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- vadīt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības, gāzes saimniecības un
civilās aizsardzības prasību izpildi iestādes pārvaldīšanā un apsaimniekošanā
nodotajos objektos
- organizēt ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības
iekšējo normatīvo aktu izstrādi
- izstrādāt tematisko apmācību un instruktāžu materiālus
- piedalīties tehnisko specifikāciju izstrādē precēm un pakalpojumiem, kas
saistīti ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības
nodrošinājumu, kā ekspertam piedalīties iepirkumu komisiju darbā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jomā vai cita otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība un
apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un
aizsardzība"
- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās vismaz 1 gads
- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā; apliecība,
kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes saimniecību pienākumus; apgūta
profesionālās pilnveides programma "Civilā drošība un aizsardzība"
- zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības sistēmas
organizāciju
- vēlamas zināšanas par gāzes saimniecību
- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām
- pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības ugunsdrošībā un
civilajā aizsardzībā
- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes
- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe)
- svešvalodu zināšanas - krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī,
vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1052 līdz EUR 1382 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu
(atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā
Vakances), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
līdz 2017.gada 28.maijam (ieskaitot) ar norādi uz
vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/90.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-s iekšējā auditora/-es ierēdņa(-nes)
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu neatkarīgu un objektīvu VID iekšējās
kontroles sistēmas novērtējumu un konsultācijas attiecībā uz VID iekšējās
kontroles sistēmas izveidošanu, uzraudzību un uzlabošanu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standartprogrammas)
- labas angļu valodas prasmes
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt iekšējos sistēmu auditus informāciju tehnoloģiju
vadības joma un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti
- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
-
auditora kvalifikācijas apliecinājumu
(sertifikāts) vai profesionālās zināšanas un prasmes informāciju
tehnoloģiju vadības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" -
"Darba piedāvājumi" - "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IAD_GIA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/90.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Inovāciju nodaļai PROJEKTA
VADĪTĀJU (uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu analīzi un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- vēlama iepirkumu procedūras pārzināšana
- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Inovāciju nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/90.AKK6
Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz
Juridiskās nodaļas jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina inspekcijas tiesību
aktu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, inspekcijas pārstāvību
tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību inspekcijā,
inspekcijas darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, nodrošina
inspekcijas prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes
kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un
disciplinārlietu izskatīšanā par inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divus gadus
- vēlama darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un
publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c. tiesību aktu projektu
izstrādāšanā
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta 21.saime
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis
(11.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi: kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija,
kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.