Laidiens: 11.05.2017., Nr. 91
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/91.AKK1
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto ES izglītības projektu
vadītāja/-s amatu (uz nenoteiktu laiku)
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Galvenie darba pienākumi ir vadīt ES projektus izglītības, apmācības un
pieredzes apmaiņas jomā (t.sk. Erasmus + mobilitātes un citus projektus).
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar ES projektiem pēdējo piecu gadu laikā
- vēlama darba pieredze administratīvo aktu projektu izstrādē
- vēlama pieredze projektu finanšu vadībā/plānošanā
- zināšanas un izpratne par ES un "Erasmus+" projektiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Banku augstskolai Rīgā, K.Valdemāra ielā 161,
LV-1013, vai elektroniski uz e-pasta adresi iveta.pujate@ba.lv.
OP 2017/91.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
darbinieka(-ces) amatu - Administratīvās vadības departamenta
Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- profesionālā vidējā izglītība (pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas MS Windows un Linux
serveru pārvaldībā (praktiska pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā
- zināšanas un prasmes darbā ar datu bāzēm (MySQL,
MS SQL) un to uzturēšanu
- zināšanas un prasmes kādā no programmēšanas valodām (PHP, HTML, C/C++
JAVASCRIPT WEB)
- prasmes definēt informācijas sistēmu izmaiņu prasības
- izpratne par informācijas sistēmu testēšanu
- labas sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, strādāt komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu
administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā
- angļu valodas zināšanas (darbam ar tehnisko dokumentāciju)
Darba pienākumi:
- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu
- organizēt aktīvās direktorijas direktoriju servisu uzturēšanu
- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz
izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem
- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājas
lapu
- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un
rezerves kopēšanas pasākumus
- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1030 EUR (1.kategorija), 1185 EUR (2. kategorija), 1355 EUR
(3.kategorija), amatam noteikta 19.4 saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Informācijas vadības
speciālists - KONKURSS" un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu -
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/91.AKK3
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2017.gada 2.maija izdevuma "Latvijas Vēstnesis"
laidienā Nr.2017/86.AKK2 publicēto paziņojumu par Muitas policijas pārvaldes
Izmeklēšanas daļās vecākā/-s muita eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku).
Svītrot vārdus: "atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9.panta otrā daļa)".
OP 2017/91.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas
departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-s referents/-es valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
politikas zinātnē
- zināšanas un pieredze reģionālās ekonomikas plānošanas vai īstenošanas
jomā valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas
jautājumiem, uzņēmējdarbības veicināšanu un administratīvā sloga mazināšanu
- vēlamas zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu un tiesību
aktu projektu izstrādē
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas
plānošana" II līmenis un 9.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- dinamiskus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, kurā ietverts apraksts par līdz šim veiktajām
aktivitātēm un zināšanām reģionālās ekonomikas un reģionālās politikas jomā, Curriculum Vitae (CV), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/91.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta
vietu Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 607,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā
noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Jelgavas
reģionālā nodaļa, Pasta iela 43, Jelgava, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv.
Tālr. izziņām 63022568.
OP 2017/91.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz vienu darbinieka(-ces) amatu -
finansists/-e Finanšu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- sagatavot valsts budžeta līdzekļu pieprasījumus
- veikt budžeta plānošanu, t.sk. piedalīties nekustamo īpašumu
apsaimniekošanas izdevumu plānošanā
- kontrolēt budžeta izpildi un nodrošināt finanšu līdzekļu pietiekamību
- piedalīties valsts pamatbudžeta resursu un izdevumu tāmju un finansēšanas
plānu sagatavošanā
- kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību finansēšanas plāniem un
tāmēm
- pārbaudīt būvniecības iepirkumu tāmju aritmētisko pareizību
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai citā ar finansēm
saistītā jomā
- MS Exel programmatūras zināšanas ļoti labā
līmenī un pārējo MS Office programmu pārzināšana
lietotāja līmenī
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības budžeta finanšu uzskaitē vai
plānošanā, resursu vadība sistēmā Horizon
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada
28.maijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.