Laidiens: 15.05.2017., Nr. 94

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/94.AKK1

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijas Siguldas birojā (1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Siguldā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba tiesību un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību reglamentējošo nacionālo, Eiropas Savienības un starptautisko normatīvo aktu pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu - OBLIGĀTA

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu neievērošanu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām

Konkurss norisinās 3 kārtās: pirmā - pretendentu iesūtīto dokumentu pārbaude; otrā - tests, kurā ietverti darba tiesību un darba aizsardzības jautājumi, kā arī uzdevumi loģiskās domāšanas, cēloņsakarību izpratnes un rakstītprasmes pārbaudei; trešā - intervija. Katrā kārtā piedalās pretendenti, kuri izpildījuši konkursa iepriekšējai kārtai noteiktos kritērijus.

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021621, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/94.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - Uzraudzības nodaļas ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlama pirmā vai otrā līmeņa, profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnēs)

- vēlama divu gadu darba pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai darba pieredze projektā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar (lietotāja līmenī) un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros" pasākumu "Aktīvās darba tirgus politikas pasākumu īstenošana jauniešu bezdarbnieku nodarbinātības veicināšanai" ietvaros noteikto projekta aktivitāšu īstenošanas pārraudzību projekta īstenošanas vietās.

Galvenie amata pienākumi: veikt projekta īstenošanas pārraudzību projekta īstenošanas vietā, novērtējot īstenošanas atbilstību ar projekta organizēšanu un īstenošanu saistītajiem tiesību aktiem un noslēgtajiem līgumiem. Sniegt konsultācijas. Koordinēt projekta īstenošanas personāla darbu, organizējot un veicot pārbaudes projekta īstenošanas vietās, t.sk. sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "UN_JG_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/94.AKK3

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- izstrādāt priekšlikumu centralizētai nacionālās, Eiropas un starptautiskās oficiālās statistikas plānošanai Oficiālās statistikas sistēmas (OSS) līmenī (ieskaitot Eiropas Statistikas sistēmas (ESS) plānošanas dokumentu apspriešanu un apriti OSS)

- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un Oficiālās statistikas programmas sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties Oficiālās statistikas programmas un CSP Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē

- izstrādāt datu nosūtīšanas uz Eurostat uzraudzības kārtību tām nacionālajām statistikas iestādēm, kas nodrošina Eiropas statistiku (ONAs)

- piedalīties vispārējo kvalitātes prasību noteikšanā dažādām statistikas iestāžu grupām;

- uzturēt Statistikas iestāžu kontaktpersonu sarakstu un organizēt CSP OSS koordinācijas elektronisko pastkasti

- izstrādāt sadarbības līgumu ar ONAs maketu, nodrošinot dzīvotspējīgu mehānismu CSP koordinējošās funkcijas realizēšanai attiecībā uz Eiropas statistikas jautājumiem

- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta sagatavošanā

- organizēt sanāksmes ar statistikas iestādēm

- piedalīties ONAs statusa izvērtēšanā

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- labas analītiskās prasmes (dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju sagatavošana)

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan mutvārdos, gan rakstos

- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes, t. sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju

- labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

- augsta atbildības izjūta

- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 17. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa amatam un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/94.AKK4

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- izstrādāt Oficiālās statistikas programmas (turpmāk - OSP) projektu trim gadiem, sagatavot to iesniegšanai apstiprināšanai Ministru kabinetā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- koordinēt OSP sagatavošanu citās oficiālās statistikas ražojošajās iestādēs

- uzraudzīt Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas procesa par OSP īstenošanu, pēc nepieciešamības aktualizēt procesu sadarbībā ar Pārvaldes Kvalitātes vadības sistēmas speciālistu

- piedalīties Pārvaldes Darba plāna izstrādāšanā un izpildes kontrolē

- piedalīties Eiropas statistikas produktu kataloga un OSP sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties OSP un CSP Darba plāna sasaistes modeļa izstrādē

- piedalīties oficiālās statistikas izmaksu aprēķināšanas apraksta sagatavošanā

- pēc vajadzības informēt Pārvaldes darbiniekus par izmaiņām statistisko darbu plānošanas jautājumos un/vai organizēt Pārvaldes darbiniekiem apmācības par tiem

- pēc vajadzības organizēt iekšzemes seminārus un sniegt konsultācijas par dienesta pienākumos iekļautajiem jautājumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas par darba organizēšanu valsts pārvaldē

- pieredze sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas par ar darbu saistītiem jautājumiem un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi valsts pārvaldē

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- prasme strukturēti analizēt dažādus datus, piemeklējot atbilstošas metodiskās pieejas

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas, t. sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju

- prasme strādāt komandā un patstāvīgi plānot savu darbu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (Ms Office lietojumprogrammas: Word, Excel, Access, PowerPoint)

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 17. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa amatam un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/94.AKK5

Akciju sabiedrība "Pasažieru vilciens" izsludina konkursu uz VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS amatu

Darbavieta: Rīgā

Akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētāja/-as amata pretendentam izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē ar darbinieku skaitu ne mazāk kā 50)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā transporta un sakaru jomā

- izpratne par AS "Pasažieru vilciens" darbības jomām

- starptautiskās sadarbības pieredze

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana

- stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē

- ļoti labas svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 26. maijam (ieskaitot) iesniegt AS "Pasažieru vilciens" (Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1050) ar norādi "AS "Pasažieru vilciens" nominācijas komisijai" vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@pv.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa amatam)

- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- kandidāts, kas izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas formā, līdz 10 minūtēm) par akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" vai pasažieru pārvadājumu segmenta attīstību.


OP 2017/94.AKK6

Akciju sabiedrība "Pasažieru vilciens" izsludina konkursu uz VALDES LOCEKĻA/-ES amatu

Darbavieta: Rīgā

Akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" valdes locekļa/-es amata pretendentam izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā, valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā transporta un sakaru jomā

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana

- pieredze iepirkumu organizēšanā sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām

- pieredze sarežģītu juridisko kāzusu risināšanā, tiesvedības taktikas izstrādāšanā

- stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē

- ļoti labas svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 26. maijam (ieskaitot) iesniegt AS "Pasažieru vilciens" (Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1050) ar norādi "AS "Pasažieru vilciens" nominācijas komisijai" vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi nominacijas.komisija@pv.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa amatam)

- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā līmenī (iesniedz kandidāti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- kandidāts, kas izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā

Kandidātiem, kas tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs septiņu kalendāro dienu laikā iesniegt redzējumu (prezentācijas formā, līdz 10 minūtēm) par akciju sabiedrības "Pasažieru vilciens" vai pasažieru pārvadājumu segmenta attīstību.


OP 2017/94.AKK7

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte šādam ierēdņa amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā

Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai skaitā sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības izbeigšanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2017/94.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnē)

- latviešu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski)

- pamatzināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- vēlamas zināšanas un pieredze tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādē un virzībā

- pieredze valsts pārvaldē un jautājumu risināšanā ar Eiropas Savienības institūcijām tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, komunikācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un individuāli

- augsta atbildības izjūta

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas Savienības Iekšējā tirgus un brīvas preču un pakalpojumu tirdzniecības jomā

- pārskata ziņojumu sagatavošana, iesniegšana Latvijas un Eiropas Savienības institūcijās par Eiropas Savienības Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un pakalpojumu tirdzniecības jautājumiem

- pildīt Vienotā produktu kontaktpunkta koordinatora (PCP) pienākumus

- nodrošināt SOLVIT koordinācijas centra veiksmīgu darbību, sniegt juridiskām un fiziskām personām juridisku un informatīvu palīdzību

- rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citās aktivitātēs, izglītot iedzīvotājus, uzņēmējus, nevalstiskās organizācijas un valsts pārvaldes iestādes par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- organizēt savstarpēju dialogu ar iedzīvotājus un uzņēmējus pārstāvošām nevalstiskām organizācijām un valsts pārvaldes iestādēm par Eiropas Savienības Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un tehnisko noteikumu paziņošanas procesu

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi, draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/94.AKK9

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja vietnieka/-es amatu (darba līgums uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veidot statistikas pārskatu sistēmu par sociālekonomisko vidi Ventspils pilsētā, analizēt informāciju un gatavot analītiskos pārskatus

- organizēt Ventspils pilsētas pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, sagatavot uzraudzības pārskatus

- plānot un organizēt uzņēmējdarbības veicināšanas aktivitātes

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- vēlama profesionālā pieredze līdzīgā amatā, kas saistīts ar ekonomisko procesu analīzi (pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze darbā ar pašvaldības vai nacionāla mēroga attīstības plānošanas dokumentiem

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2017. gada 26. maijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44.kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01143, 636 01112.


OP 2017/94.AKK10

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja vietnieka/-es iepirkumu jautājumos amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt pašvaldības iepirkumu veikšanu atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām

- sniegt konsultācijas pašvaldības iestādēm un pašvaldības kapitālsabiedrībām par pašvaldības iepirkumu veikšanu

- pārbaudīt un sagatavot pārskatus par pašvaldības iepirkumiem

- pārraudzīt pašvaldības energopārvaldības sistēmu un programmu energoefektivitātes pasākumu veikšanai daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās

Prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā (t. sk. pieredze publisko iepirkumu veikšana Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu ietvaros, kā arī pieredze juridiska rakstura darbā saistībā ar iepirkumu līgumu slēgšanu un to administrēšanu)

- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- sistēmiska un loģiska domāšana, spēja ātri reaģēt

- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2017. gada 26. maijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01143, 636 01112.


OP 2017/94.AKK11

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apsekot būvobjektus un pārliecināties par kvalitatīvu būvdarbu izpildi, izmantoto būvmateriālu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā būvniecības dalībnieki ievēro normatīvo aktu prasības u. c.

- izvērtēt būvobjektu izpilddokumentāciju un organizēt to pieņemšanu ekspluatācijā

- kontrolēt un pārtraukt visa veida patvaļīgu būvniecību un ekspluatāciju

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista sertifikāts

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2017. gada 26. maijam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01143, 636 01112.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/94.AKR1

Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu vadības nodaļas vecākā eksperta (darbinieka) amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/94.AKR2

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita nodaļas auditora amatā uz nenoteiktu laiku iecelts INGARS ZARIŅŠ.


OP 2017/94.AKR3

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkurss uz Personāla daļas personāla speciālista amatu (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 22. martā, Nr. 60 (5887)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/94.AKR4

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatu (1 amata vieta) beidzies bez rezultāta.


OP 2017/94.AKR5

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākā inspektora amatu (1 amata vieta) beidzies bez rezultāta.


OP 2017/94.AKR6

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora amatu (1 amata vieta) beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)