Laidiens: 24.05.2018., Nr. 101
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/101.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- normatīvās bāzes veidošana un juridiskā atbalsta sniegšana augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju politiku plānošanā un ieviešanā
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā un Saeimā
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi
augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politikas jomās
- sniegt atzinumu un sagatavot viedokli par citu ministrijas struktūrvienību
un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu,
tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta
kompetences jomā
- sagatavot tiesību aktus saistībā ar augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju strukturālo reformu un sniegt konsultācijas augstākās izglītības un
zinātnisko institūcijām par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem
strukturālās reformas īstenošanai
- sniegt juridiskas konsultācijas par nozares normatīvo aktu piemērošanu un
sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads
- pieredze juridiskajā darbā vismaz viens gads
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā vismaz
viens gads
- zināšanas valsts tiesību, administratīvo un Eiropas tiesību jomā;
zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un
finansēšanas jomā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un
analizēšanas prasmes
- divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda, līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot
dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē
- sadarbības un komunikācijas prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1287 euro atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, 10. mēnešalgu
grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu pieredzi darbā
valsts pārvaldē, pieredzi juridiskajā darbā, pieredzi tiesību aktu projektu
izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredzi iekšējo
normatīvo aktu izstrādē un virzībā, norādot periodu (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata,
ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta
juriskonsults.
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67047832.
OP 2018/101.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās
pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā
konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu
Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās
pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību
zinātnes vai politikas zinātņu jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu
projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai
elektroniskās pārvaldes jautājumiem
- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu pārzināšana
- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3. saimes
"Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas
sistēmas vadība" IIA līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās
garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo
regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs
iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un
CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 05.06.2018. sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām
67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks
izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Personas datu pārzinis - Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.
OP 2018/101.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 3 gadi
finansista, ekonomista vai galvenā grāmatveža amatā)
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības
aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- lietvedības zināšanas.
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu
- organizēt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesu
- nodrošināt budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmes sastādīšanu, plānošanu un
kontroli finanšu līdzekļu sadalījumā un izlietojumā
- plānot, vadīt un koordinēt finanšu operācijas
- nodrošināt ekonomisko un finanšu rādītāju analīzi, aprēķinus, atbilstību
finanšu plāniem un tāmēm
- nodrošināt cenu izstrādi maksas pakalpojumiem
- nodrošināt pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu inventarizācijas
- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt pārskatus saskaņā ar
pastāvošajiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot visa veida atskaites un pārskatus
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- mēnešalgu līdz 1647 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Finanšu un
grāmatvedības nodaļas vadītājs", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2018/101.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:
ASTRONOMIJAS INSTITŪTS
- pētnieks - astrofizika un fundamentālā astronomija - 1 vieta
FIZIKAS UN MATEMĀTIKAS FAKULTĀTE
- lektors - fizika un astronomija - 1 vieta
- vadošais pētnieks - fizika un astronomija - 1 vieta
- pētnieks - fizika un astronomija - 1 vieta
- zinātniskais asistents - fizika un astronomija - 1 vieta
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 24. jūnijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/101.AKK5
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests ir veselības ministra
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas jomā.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (reģ.
Nr. 90009029104, www.nmpd.gov.lv) izsludina
atklātu konkursu uz Zemgales reģionālā centra vadītāja amatu uz nenoteiktu
laiku
Galvenie uzdevumi:
- nodrošināt neatliekamās medicīniskās palīdzības pieejamību, kvalitātes
pilnveidošanu un attīstību Zemgales reģionālā centrā
- vadīt, plānot un koordinēt Zemgales reģionālā centra darbu, nodrošinot
plānveidīgu, efektīvu un stabilu reģionālā centra darbību atbilstoši tā mērķiem
un uzdevumiem ikdienā un ārkārtas medicīniskajās situācijās
Prasības:
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)
- pieredze darbā neatliekamajā medicīniskajā palīdzībā
- ne mazāk kā piecu gadu pieredze struktūrvienības (vēlams
veselības aprūpes) un/vai valsts tiešās pārvaldes iestādes vadībā
- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes organizācijas principiem, tai
skaitā NMP pakalpojuma pirmsslimnīcas etapā
organizāciju, nodrošināšanu un vadību
- zināšanas un pieredze projektu vadībā, tai skaitā starptautiskos projektos
- pieredze komandas darba organizēšanā un vadīšanā
- stratēģiska, konceptuāla un radoša domāšana
- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes
- labas datorprasmes, spēja orientēties mūsdienu tehnoloģiju risinājumos
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas vēl vienas svešvalodas
zināšanas
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu
ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas
un līdzmaksājumiem
- atsaucīgus darba kolēģus
Zemgales reģionālā centra vadītāja amatam noteikta 5. amatu saime
"Ārstniecība" 5.4. apakšsaime VIC līmenis (15. mēnešalgu
grupa - mēnešalgas maksimālais apmērs līdz 1990 euro,
mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši profesionālajai pieredzei).
Pretendentiem līdz 2018. gada 31. maijam lūdzam iesniegt šādus
pieteikuma dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienesta Zemgales reģionālā centra vadītāja
amatu"), ievietojot tos slēgtā aploksnē un personīgi iesniedzot
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai
nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv:
1) motivētu pieteikumu;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam);
3) augstāko izglītību, profesionālo kvalifikāciju un svešvalodu zināšanas
apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata
par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Zemgales reģionālā centra attīstības konceptu
vienota NMP dienesta ietvaros (ne vairāk kā 2000 vārdu).
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienests.
Tālr. uzziņām 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2018/101.AKK6
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei
un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai
un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
INFORMĀCIJAS
DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS UN STATISTIKAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pienākumi:
- ikdienā veikt valsts un Eiropas Savienības atbalsta saņēmēju datu apstrādi
un regulāro kopsavilkumu sagatavošanu ZM, EK u. c. institūciju
vajadzībām
- veikt dažādu atskaišu sagatavošanu un datu analīzi par atbalsta saņēmējiem
pēc pieprasījuma
- strādāt ar nozares EK un valsts likumdošanas normatīvajiem aktiem, kas
attiecas uz datu sagatavošanu
- sadarboties ar kolēģiem citās struktūrvienībās par informācijas sistēmā
nepieciešamo datu ievadi un to kvalitāti, nepieciešamības gadījumā pieteikt problēmpieteikumus un veikt to risinājumu testēšanu
Prasības:
- augstākā izglītība matemātiskajā statistikas, finanšu, ekonomikas vai
biznesa vadības jomā
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā
- pārzināt un prast pielietot dažādas datu apstrādes metodes, kā arī
izpratne par datu avotiem un to veidošanos
- spēja loģiski domāt, analizēt un pamatot iegūtos datu rezultātus
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standarta programmas, MS Excel ļoti labi)
- labas angļu valodas zināšanas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 25609089, 67027697,
27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/101.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi!
Aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas
- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās, piemēram, iepirkuma un
būvniecības procedūras dokumentu izvērtēšanā
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pienākumi:
- komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas
Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu
dokumentus
- sadarboties ar atbalsta pretendentiem - lauksaimniekiem -, rodot
labākos risinājumus dažādās nestandarta situācijās
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, vai grozījumiem projektos
- precīzi veikt darbu ar dokumentiem, formulēt un izteikt rakstveidā
viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, darboties ar IT sistēmām
un datubāzēm
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie
klientiem
Prasības:
- augstākā izglītība, (ēlams lauksaimniecības,
finanšu vai tehnisko zinātņu jomā)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā
- vēlamas zināšanas par aktualitātēm lauksaimniecībā, uzņēmējdarbībā,
finanšu, grāmatvedības un iepirkumu jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam
tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/101.AKK8
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei,
objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu,
precīzu un atsaucīgu kolēģi -
PERSONĀLA DAĻAS
PERSONĀLA SPECIĀLISTU/-I (ierēdņu amats uz noteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu bruto no 894 līdz 1174 euro
un sociālās garantijas
- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
Pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot personāla vadības procesus (attīstība, novērtēšana,
motivācija) un uzņemties iniciatīvu un atbildību par tiem
- nodrošināt personāla lietvedību iestādē
- koordinēt un uzraudzīt mācību procesu (mācību plānošana,
organizēšana u. c.)
- uzturēt un aktualizēt Elektronisko apmācību sistēmu (Moodle)
- aktīvi iesaistīties jaunu un efektīvu risinājumu ieviešanā personāla
vadības procesos
Prasības:
- augstāko izglītību personālvadības, psiholoģijas vai sociālo zinātņu jomā
- pēdējo piecu gadu laikā iegūtas zināšanas un prasmes dažādās personāla
vadības jomās, spēja uz šiem procesiem raudzīties radoši
- vēlama pieredze apmācību jomā, t. sk. e-apmācību un citu mācību
materiālu izstrādē
- ļoti labas datora lietošanas prasmes, tai skaitā ar dažādiem vizuālā
attēlojuma rīkiem
- prasme strādāt ar dokumentiem atbilstoši lietvedības noteikumiem
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, iniciatīva, vēlme
mācīties un attīstīties
- vēlama pieredze darbā ar Horizon
Personāla uzskaites moduli
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/101.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkurss
uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas
nodaļas vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu, kas izsludināts
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 19.03.2018., Nr.56 (6142),
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/101.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Nacionālā veselības dienesta Pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāja amatā
2018.gada 23.maijā ir iecelts ĢIRTS LAPIŅŠ.
OP 2018/101.AKR3
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā
veselības dienesta Pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāja vietnieces amatā
2018.gada 23.maijā ir iecelta ZANE SAUKĀNE.
OP 2018/101.AKR4
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā
veselības dienesta Starptautiskās sadarbības nodaļas vadītājas amatā 2018. gada
23. maijā ir iecelta ANDRETA LĪVENA.
OP 2018/101.AKR5
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2018.gada
21.maijā Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākā
inspektora amatā iecelts IVARS ĻAKSA.
OP 2018/101.AKR6
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa
kārtībā Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību
revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākā juriskonsulta amatā uz
nenoteiktu laiku no 2018.gada 21.maija iecelts JĀNIS BOLŠTEINS.