Laidiens: 24.05.2018., Nr. 101

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/101.AKK1

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- normatīvās bāzes veidošana un juridiskā atbalsta sniegšana augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku plānošanā un ieviešanā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā un Saeimā

- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politikas jomās

- sniegt atzinumu un sagatavot viedokli par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomā

- sagatavot tiesību aktus saistībā ar augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu un sniegt konsultācijas augstākās izglītības un zinātnisko institūcijām par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem strukturālās reformas īstenošanai

- sniegt juridiskas konsultācijas par nozares normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads

- pieredze juridiskajā darbā vismaz viens gads

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā vismaz viens gads

- zināšanas valsts tiesību, administratīvo un Eiropas tiesību jomā; zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un finansēšanas jomā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- sadarbības un komunikācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1287 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, 10. mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu pieredzi darbā valsts pārvaldē, pieredzi juridiskajā darbā, pieredzi tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredzi iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsults.

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047832.


OP 2018/101.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem

- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība" IIA līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu līdz 05.06.2018. sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis - Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/101.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 3 gadi finansista, ekonomista vai galvenā grāmatveža amatā)

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas

- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- lietvedības zināšanas.

Galvenie pienākumi:

- organizēt un vadīt nodaļas darbu

- organizēt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesu

- nodrošināt budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmes sastādīšanu, plānošanu un kontroli finanšu līdzekļu sadalījumā un izlietojumā

- plānot, vadīt un koordinēt finanšu operācijas

- nodrošināt ekonomisko un finanšu rādītāju analīzi, aprēķinus, atbilstību finanšu plāniem un tāmēm

- nodrošināt cenu izstrādi maksas pakalpojumiem

- nodrošināt pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu inventarizācijas

- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt pārskatus saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- sagatavot visa veida atskaites un pārskatus

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- mēnešalgu līdz 1647 EUR un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2018/101.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:

ASTRONOMIJAS INSTITŪTS

- pētnieks - astrofizika un fundamentālā astronomija - 1 vieta

FIZIKAS UN MATEMĀTIKAS FAKULTĀTE

- lektors - fizika un astronomija - 1 vieta

- vadošais pētnieks - fizika un astronomija - 1 vieta

- pētnieks - fizika un astronomija - 1 vieta

- zinātniskais asistents - fizika un astronomija - 1 vieta

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 24. jūnijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/101.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests ir veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas jomā.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (reģ. Nr. 90009029104, www.nmpd.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Zemgales reģionālā centra vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie uzdevumi:

- nodrošināt neatliekamās medicīniskās palīdzības pieejamību, kvalitātes pilnveidošanu un attīstību Zemgales reģionālā centrā

- vadīt, plānot un koordinēt Zemgales reģionālā centra darbu, nodrošinot plānveidīgu, efektīvu un stabilu reģionālā centra darbību atbilstoši tā mērķiem un uzdevumiem ikdienā un ārkārtas medicīniskajās situācijās

Prasības:

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)

- pieredze darbā neatliekamajā medicīniskajā palīdzībā

- ne mazāk kā piecu gadu pieredze struktūrvienības (vēlams veselības aprūpes) un/vai valsts tiešās pārvaldes iestādes vadībā

- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes organizācijas principiem, tai skaitā NMP pakalpojuma pirmsslimnīcas etapā organizāciju, nodrošināšanu un vadību

- zināšanas un pieredze projektu vadībā, tai skaitā starptautiskos projektos

- pieredze komandas darba organizēšanā un vadīšanā

- stratēģiska, konceptuāla un radoša domāšana

- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes

- labas datorprasmes, spēja orientēties mūsdienu tehnoloģiju risinājumos

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas vēl vienas svešvalodas zināšanas

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- atsaucīgus darba kolēģus

Zemgales reģionālā centra vadītāja amatam noteikta 5. amatu saime "Ārstniecība" 5.4. apakšsaime VIC līmenis (15. mēnešalgu grupa - mēnešalgas maksimālais apmērs līdz 1990 euro, mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši profesionālajai pieredzei).

Pretendentiem līdz 2018. gada 31. maijam lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Zemgales reģionālā centra vadītāja amatu"), ievietojot tos slēgtā aploksnē un personīgi iesniedzot Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv:

1) motivētu pieteikumu;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam);

3) augstāko izglītību, profesionālo kvalifikāciju un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Zemgales reģionālā centra attīstības konceptu vienota NMP dienesta ietvaros (ne vairāk kā 2000 vārdu).

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests.

Tālr. uzziņām 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2018/101.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS UN STATISTIKAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- ikdienā veikt valsts un Eiropas Savienības atbalsta saņēmēju datu apstrādi un regulāro kopsavilkumu sagatavošanu ZM, EK u. c. institūciju vajadzībām

- veikt dažādu atskaišu sagatavošanu un datu analīzi par atbalsta saņēmējiem pēc pieprasījuma

- strādāt ar nozares EK un valsts likumdošanas normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz datu sagatavošanu

- sadarboties ar kolēģiem citās struktūrvienībās par informācijas sistēmā nepieciešamo datu ievadi un to kvalitāti, nepieciešamības gadījumā pieteikt problēmpieteikumus un veikt to risinājumu testēšanu

Prasības:

- augstākā izglītība matemātiskajā statistikas, finanšu, ekonomikas vai biznesa vadības jomā

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pārzināt un prast pielietot dažādas datu apstrādes metodes, kā arī izpratne par datu avotiem un to veidošanos

- spēja loģiski domāt, analizēt un pamatot iegūtos datu rezultātus

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, MS Excel ļoti labi)

- labas angļu valodas zināšanas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 25609089, 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/101.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!

Aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR un sociālās garantijas

- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās, piemēram, iepirkuma un būvniecības procedūras dokumentu izvērtēšanā

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- komandas darbā izstrādāt procedūras un metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus

- sadarboties ar atbalsta pretendentiem - lauksaimniekiem -, rodot labākos risinājumus dažādās nestandarta situācijās

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai grozījumiem projektos

- precīzi veikt darbu ar dokumentiem, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju, darboties ar IT sistēmām un datubāzēm

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes pie klientiem

Prasības:

- augstākā izglītība, (ēlams lauksaimniecības, finanšu vai tehnisko zinātņu jomā)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- vēlamas zināšanas par aktualitātēm lauksaimniecībā, uzņēmējdarbībā, finanšu, grāmatvedības un iepirkumu jomā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/101.AKK8

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

PERSONĀLA DAĻAS PERSONĀLA SPECIĀLISTU/-I (ierēdņu amats uz noteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu bruto no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas

- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

Pienākumi:

- uzturēt un pilnveidot personāla vadības procesus (attīstība, novērtēšana, motivācija) un uzņemties iniciatīvu un atbildību par tiem

- nodrošināt personāla lietvedību iestādē

- koordinēt un uzraudzīt mācību procesu (mācību plānošana, organizēšana u. c.)

- uzturēt un aktualizēt Elektronisko apmācību sistēmu (Moodle)

- aktīvi iesaistīties jaunu un efektīvu risinājumu ieviešanā personāla vadības procesos

Prasības:

- augstāko izglītību personālvadības, psiholoģijas vai sociālo zinātņu jomā

- pēdējo piecu gadu laikā iegūtas zināšanas un prasmes dažādās personāla vadības jomās, spēja uz šiem procesiem raudzīties radoši

- vēlama pieredze apmācību jomā, t. sk. e-apmācību un citu mācību materiālu izstrādē

- ļoti labas datora lietošanas prasmes, tai skaitā ar dažādiem vizuālā attēlojuma rīkiem

- prasme strādāt ar dokumentiem atbilstoši lietvedības noteikumiem

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, iniciatīva, vēlme mācīties un attīstīties

- vēlama pieredze darbā ar Horizon Personāla uzskaites moduli

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/101.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkurss uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu, kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 19.03.2018., Nr.56 (6142), noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/101.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāja amatā 2018.gada 23.maijā ir iecelts ĢIRTS LAPIŅŠ.


OP 2018/101.AKR3

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāja vietnieces amatā 2018.gada 23.maijā ir iecelta ZANE SAUKĀNE.


OP 2018/101.AKR4

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Starptautiskās sadarbības nodaļas vadītājas amatā 2018. gada 23. maijā ir iecelta ANDRETA LĪVENA.


OP 2018/101.AKR5

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2018.gada 21.maijā Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākā inspektora amatā iecelts IVARS ĻAKSA.


OP 2018/101.AKR6

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākā juriskonsulta amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 21.maija iecelts JĀNIS BOLŠTEINS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)