Laidiens: 30.05.2018., Nr. 105
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/105.AKK1
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas vadītāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir veicināt
labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts
pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt juridisko atbalstu reģionālajā
nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldē
- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un
administratīvajā tiesā)
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā, piemērojot Administratīvā procesa likumu
- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās un ar Dienesta
darbību saistītajos tiesību aktos
- pieredze pārstāvībā tiesā un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot
savu darba procesu, vadīt kolektīvu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- izpratne par Dienesta darbību un nekustamā īpašuma formēšanas procesiem
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā -
Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/105.AKK2
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Tiesību aktu daļas jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir
nodrošināt kvalitatīvu, valsts pārvaldes principiem un sabiedrības interesēm
atbilstošu tiesisko regulējumu Dienesta kompetences jomās
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā
- viena gada pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā, virzībā un piemērošanā
- zināšanas ar Dienesta darbību saistītajos tiesību aktos
- prasme izstrādāt normatīvā akta projektu atbildoši vispārējiem tiesību
principiem un juridiskās tehnikas prasībām
- prasme veikt darba pienākumus ar augstu precizitāti un atbildības sajūtu
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD
mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/105.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Saimniecības daļas
jurista amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt Dienesta publisko
iepirkumu procesu tiesiskumu
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama ne mazāk kā viena gada pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo
piecu gadu laikā
- civiltiesību pārzināšana
- publisko iepirkumu procedūru regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un tulkošanā
- zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/105.AKK4
Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz Kontroles daļas piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora
(ierēdņa) amatu
Galvenie pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu: A, B un
C kategorijas piesārņojošām darbībām, atkritumu apsaimniekošanā, darbībām
ar ķīmiskām vielām un maisījumiem, izsniegtajos tehniskajos noteikumos
- vides aizsardzības prasību neievērošanas gadījumos veikt pārkāpuma fakta
konstatēšanu, nepieciešamo pierādījumu vākšanu un fiksēšanu, administratīvā
protokola sastādīšanu
- veikt vides aizsardzības valsts statistikas pārskatu aizpildīšanas
pareizrakstības pārbaudi un apstiprināšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tehniskajās zinātnēs vai vides zinātnēs
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office Word, Microsoft Office
Excel)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- labas komunikācijas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai vides aizsardzības jomā un angļu
valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu, sākot no 630 EUR pirms nodokļu nomaksas, un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 12. jūnijam
sūtīt Liepājas reģionālajai vides pārvaldei, Jaunā ostmala 2a, Liepāja,
LV-3401, liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, tālr. 63424826.
OP 2018/105.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu
departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Amata mērķis:
- nodrošināt Izglītības un zinātnes ministrijas budžeta plānošanu un izpildi
valsts budžeta resora "15. Izglītības un zinātnes ministrija"
apakšprogrammai 01.05.00. "Dotācija privātajām izglītības iestādēm"
un piedalīties budžeta plānošanas un izpildes nodrošināšanā resora
"62. Mērķdotācijas pašvaldībām" programmām, kā arī nodrošināt
metodisku un praktisku vadību par jautājumiem, kas saistīti ar datu analīzes
rīka "Microstrategy" budžeta plānošanas
moduļa lietošanu
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt budžeta plānošanu un izpildi atsevišķām ministrijas budžeta
programmām un apakšprogrammām, kā arī sniegt priekšlikumus procesu pilnveidei
ministrijā
- piedalīties valsts budžeta pieprasījuma sagatavošanā normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā
- veikt nepieciešamā finansējuma apmēra aprēķinus sadalījumā pa republikas
pilsētām un novadiem un izglītības iestādēm
- veikt nepieciešamā finansējuma apmēra aprēķinus un sagatavot priekšlikumus
par piešķirtās valsts budžeta dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem sadalījumu
budžeta izpildītājiem
- kontrolēt privātajām izglītības iestādēm piešķiramā finansējuma apmēra
atbilstību, sagatavojot ikmēneša pārskatu no Valsts izglītības informācijas
sistēmas
- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas un ministrijas
padotībā esošo iestāžu nodarbinātajiem par jautājumiem, kas saistīti ar datu
analīzes rīka "Microstrategy" budžeta
plānošanas moduļa lietošanu
- sniegt priekšlikumus par informācijas sistēmas un datu analīzes rīka
"Microstrategy" un resursu vadības sistēmas
"Horizon" pilnveidošanu atbilstoši
vajadzībām un funkciju efektīvai nodrošināšanai
- sniegt atbalstu budžeta programmu (apakšprogrammu) rezultatīvo rādītāju
sagatavošanā
- analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ikgadējā valsts budžeta
likumā apstiprinātajā izdevumu struktūrā
- sagatavot priekšlikumus par normatīvajos aktos un ministrijas uzdevumu
veikšanai nepieciešamo finansējumu no valsts budžeta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos vismaz
1 gads
- zināšanas valsts budžeta izstrādes jautājumos, budžeta izpildes analīzes
un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas darbā ar finansēšanas plāniem un tāmēm
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta
plānošanu un finansēšanu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu
profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1500 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi valsts budžeta
plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos, norādot periodu, kad minētā
pieredze iegūta;
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
3) Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem/-ēm,
kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050).
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Finanšu departamenta vecākais eksperts (budžeta jautājumos)".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2018/105.AKK6
Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē,
bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu
laikā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus,
izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 655 līdz 850 euro pirms
nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam sūtīt pa pastu Valsts vides
dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei Kazarmes
ielā 17a, Jelgavā, LV-3007, vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides
pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas.
Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.
OP 2018/105.AKK7
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE
- Biomedicīnas inženierzinātņu un nanotehnoloģiju institūts/Fizikas un astronomijas
nozare
- pētnieks - 1 vieta
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/Vides inženierijas un
enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare
- pētnieks - 3 vietas
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pētniekiem: maģistra grāds vides zinātnē
- zinātniskajiem asistentiem: bakalaura grāds vides zinātnē
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta
adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski
(ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā,
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā
atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/105.AKK8
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatu ar pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv
sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2018".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā 227. kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālruni 64603676.
OP 2018/105.AKK9
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
juriskonsulta (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt aģentūras normatīvo aktu projektus saistībā ar aģentūras
administrētajām Eiropas Savienības programmām (Eiropas
Savienības (turpmāk - programma "Erasmus+"), programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA
nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA
īstenotajos pasākumos Jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju
un jauniešu centru darbībā" projektu "PROTI un DARI!" (turpmāk -
projekts "PROTI un DARI!"), Jaunatnes politikas valsts programmu un
citām aģentūras programmām un projektiem
- izstrādāt un sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem
aģentūras iekšējos noteikumos par administrētās programmas
"Erasmus+", projektu "PROTI un DARI!", Jaunatnes politikas
valsts programmu un citām aģentūras programmām un projektiem, kā arī izvērtēt
aģentūras administratīvo aktu projektu likumību un lietderību
- nodrošināt līgumu projektu izstrādi un izvērtēšanu par aģentūras
administrēto programmu un projektu (programma "Erasmus+", projekts
"PROTI un DARI!", Jaunatnes politikas valsts programma un citas
aģentūras programmas un projekti) īstenošanu
- organizēt un veikt publiskos iepirkumus aģentūras pamatdarbības,
administrēto programmu "Erasmus+" un citu programmu un projektu
norisei, tajā skaitā, veikt saistīto dokumentu sagatavošanu, saglabāšanu un
uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz pēdējo trīs gadu laikā iegūtā darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz pēdējo divu gadu laikā iegūtā darba pieredze normatīvo aktu un
administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē
- vismaz pēdējā gada laikā iegūtā darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze kā valsts institūcijas pārstāvim tiesvedības
procesos
- zināšanas un izpratne par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem valsts
pārvaldes un publisko iepirkumu jomā
- savas kompetences ietvaros zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu
instrumentu vadību
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office, Outlook Express)
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
CV un motivācijas vēstuli 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Jaunatnes starptautisko
programmu aģentūrai uz e-pasta adresi personals@jaunatne.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Juriskonsults". Tālr. uzziņām 67358073 vai
67356255.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Jaunatnes starptautisko
programmu aģentūra, kontaktinformācija: Mūkusalas iela 41, Rīga, LV-1004.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.