Laidiens: 30.05.2018., Nr. 105

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/105.AKK1

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas vadītāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldē

- ne mazāk kā viena gada pieredze vadošā amatā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā, piemērojot Administratīvā procesa likumu

- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās un ar Dienesta darbību saistītajos tiesību aktos

- pieredze pārstāvībā tiesā un tiesvedības dokumentu sagatavošanā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, patstāvīgi plānot savu darba procesu, vadīt kolektīvu un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- izpratne par Dienesta darbību un nekustamā īpašuma formēšanas procesiem

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/105.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesību aktu daļas jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt kvalitatīvu, valsts pārvaldes principiem un sabiedrības interesēm atbilstošu tiesisko regulējumu Dienesta kompetences jomās

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā

- viena gada pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā, virzībā un piemērošanā

- zināšanas ar Dienesta darbību saistītajos tiesību aktos

- prasme izstrādāt normatīvā akta projektu atbildoši vispārējiem tiesību principiem un juridiskās tehnikas prasībām

- prasme veikt darba pienākumus ar augstu precizitāti un atbildības sajūtu

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/105.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Saimniecības daļas jurista amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt Dienesta publisko iepirkumu procesu tiesiskumu

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama ne mazāk kā viena gada pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo piecu gadu laikā

- civiltiesību pārzināšana

- publisko iepirkumu procedūru regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un tulkošanā

- zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/105.AKK4

Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Kontroles daļas piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora (ierēdņa) amatu

Galvenie pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu: A, B un C kategorijas piesārņojošām darbībām, atkritumu apsaimniekošanā, darbībām ar ķīmiskām vielām un maisījumiem, izsniegtajos tehniskajos noteikumos

- vides aizsardzības prasību neievērošanas gadījumos veikt pārkāpuma fakta konstatēšanu, nepieciešamo pierādījumu vākšanu un fiksēšanu, administratīvā protokola sastādīšanu

- veikt vides aizsardzības valsts statistikas pārskatu aizpildīšanas pareizrakstības pārbaudi un apstiprināšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tehniskajās zinātnēs vai vides zinātnēs

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- labas komunikācijas spējas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai vides aizsardzības jomā un angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu, sākot no 630 EUR pirms nodokļu nomaksas, un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 12. jūnijam sūtīt Liepājas reģionālajai vides pārvaldei, Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, tālr. 63424826.


OP 2018/105.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- nodrošināt Izglītības un zinātnes ministrijas budžeta plānošanu un izpildi valsts budžeta resora "15. Izglītības un zinātnes ministrija" apakšprogrammai 01.05.00. "Dotācija privātajām izglītības iestādēm" un piedalīties budžeta plānošanas un izpildes nodrošināšanā resora "62. Mērķdotācijas pašvaldībām" programmām, kā arī nodrošināt metodisku un praktisku vadību par jautājumiem, kas saistīti ar datu analīzes rīka "Microstrategy" budžeta plānošanas moduļa lietošanu

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt budžeta plānošanu un izpildi atsevišķām ministrijas budžeta programmām un apakšprogrammām, kā arī sniegt priekšlikumus procesu pilnveidei ministrijā

- piedalīties valsts budžeta pieprasījuma sagatavošanā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- veikt nepieciešamā finansējuma apmēra aprēķinus sadalījumā pa republikas pilsētām un novadiem un izglītības iestādēm

- veikt nepieciešamā finansējuma apmēra aprēķinus un sagatavot priekšlikumus par piešķirtās valsts budžeta dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem sadalījumu budžeta izpildītājiem

- kontrolēt privātajām izglītības iestādēm piešķiramā finansējuma apmēra atbilstību, sagatavojot ikmēneša pārskatu no Valsts izglītības informācijas sistēmas

- nodrošināt metodisku un praktisku vadību ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu nodarbinātajiem par jautājumiem, kas saistīti ar datu analīzes rīka "Microstrategy" budžeta plānošanas moduļa lietošanu

- sniegt priekšlikumus par informācijas sistēmas un datu analīzes rīka "Microstrategy" un resursu vadības sistēmas "Horizon" pilnveidošanu atbilstoši vajadzībām un funkciju efektīvai nodrošināšanai

- sniegt atbalstu budžeta programmu (apakšprogrammu) rezultatīvo rādītāju sagatavošanā

- analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ikgadējā valsts budžeta likumā apstiprinātajā izdevumu struktūrā

- sagatavot priekšlikumus par normatīvajos aktos un ministrijas uzdevumu veikšanai nepieciešamo finansējumu no valsts budžeta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos vismaz 1 gads

- zināšanas valsts budžeta izstrādes jautājumos, budžeta izpildes analīzes un finanšu analīzes jautājumos

- zināšanas darbā ar finansēšanas plāniem un tāmēm

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta plānošanu un finansēšanu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1500 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi valsts budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta;

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

3) Izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem/-ēm, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050).

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Finanšu departamenta vecākais eksperts (budžeta jautājumos)".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2018/105.AKK6

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 655 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007, vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666; e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.


OP 2018/105.AKK7

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE

- Biomedicīnas inženierzinātņu un nanotehnoloģiju institūts/Fizikas un astronomijas nozare

- pētnieks - 1 vieta

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/Vides inženierijas un enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare

- pētnieks - 3 vietas

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pētniekiem: maģistra grāds vides zinātnē

- zinātniskajiem asistentiem: bakalaura grāds vides zinātnē

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā,

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/105.AKK8

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatu ar pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2018".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā 227. kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālruni 64603676.


OP 2018/105.AKK9

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt aģentūras normatīvo aktu projektus saistībā ar aģentūras administrētajām Eiropas Savienības programmām (Eiropas Savienības (turpmāk - programma "Erasmus+"), programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos Jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju un jauniešu centru darbībā" projektu "PROTI un DARI!" (turpmāk - projekts "PROTI un DARI!"), Jaunatnes politikas valsts programmu un citām aģentūras programmām un projektiem

- izstrādāt un sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem aģentūras iekšējos noteikumos par administrētās programmas "Erasmus+", projektu "PROTI un DARI!", Jaunatnes politikas valsts programmu un citām aģentūras programmām un projektiem, kā arī izvērtēt aģentūras administratīvo aktu projektu likumību un lietderību

- nodrošināt līgumu projektu izstrādi un izvērtēšanu par aģentūras administrēto programmu un projektu (programma "Erasmus+", projekts "PROTI un DARI!", Jaunatnes politikas valsts programma un citas aģentūras programmas un projekti) īstenošanu

- organizēt un veikt publiskos iepirkumus aģentūras pamatdarbības, administrēto programmu "Erasmus+" un citu programmu un projektu norisei, tajā skaitā, veikt saistīto dokumentu sagatavošanu, saglabāšanu un uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz pēdējo trīs gadu laikā iegūtā darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz pēdējo divu gadu laikā iegūtā darba pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē

- vismaz pēdējā gada laikā iegūtā darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze kā valsts institūcijas pārstāvim tiesvedības procesos

- zināšanas un izpratne par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem valsts pārvaldes un publisko iepirkumu jomā

- savas kompetences ietvaros zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu vadību

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

CV un motivācijas vēstuli 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai uz e-pasta adresi personals@jaunatne.gov.lv ar norādi "Konkurss - Juriskonsults". Tālr. uzziņām 67358073 vai 67356255.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, kontaktinformācija: Mūkusalas iela 41, Rīga, LV-1004.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)