Laidiens: 05.06.2018., Nr. 109
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/109.AKK1
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes,
kultūras un sporta finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī nodrošina ar
gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību
izpildi saistītu uzdevumu veikšanu
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu
laikā)
- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)
- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma dažāda veida un jomu informāciju
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu
valodas zināšanas
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:
- Izglītības un zinātnes ministrijas pamatfunkciju bloka finansēšanas
pārraudzību, piedaloties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšanā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un
12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/109.AKK2
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Stratēģiskās analīzes un politikas plānošanas nodaļas galvenā speciālista
(politikas plānošanas un tiesību aktu izstrādes jautājumos) amata vietu uz
nenoteiktu laiku (1 amata vieta) un noteiktu laiku (1 amata vieta)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma
5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9. panta otrā daļa)
- praktiskā darba pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas
dokumentu projektu izstrādē un analīzē ne mazāka par diviem gadiem
- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu
- prasme praktiski izmantot teorētiskās zināšanas un vēlme tās nepārtraukti
papildināt, kā arī prasme apkopot un analizēt informāciju
- teicama rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši
izteikties
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena - angļu valoda (B2
līmenis)
- labas datorprasmes (Word, Excel, Power Point un citas specializētas
programmas)
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus un attīstības plānošanas dokumentu
projektus, kā arī organizēt to virzību, tajā skaitā nodrošinot apspriešanu ar
iesaistītajām publiskas personas institūcijām un nozares sociālajiem partneriem
- sagatavot atzinumus par citu publiskas personas institūciju izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem Biroja kompetencē
esošajos jautājumos
- veikt publiskas personas institūciju darbības un tiesiskā regulējuma
analīzi, vērtējot korupcijas riskus
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Biroju starpinstitūciju sanāksmēs un
darba grupās
- izstrādāt pārskatus, rekomendācijas, metodikas un vadlīnijas
- u. c.
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 12. mēnešalgu grupai
(36. saime III līmenis) un sociālās garantijas
Pretendentiem jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- CV ar pašreizējā vai iepriekšējā darba vietā
veicamo pienākumu īsu aprakstu
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija
Minētos dokumentus aicinām nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un
apkarošanas birojā Citadeles ielā 1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi
konkursi@knab.gov.lv (ar norādi "SAPPN amatu konkursam") līdz
2018. gada 15. jūnijam. Tālrunis uzziņām 67797248.
Par atlases rezultātiem informēsim tikai uz otro kārtu izvirzītos
kandidātus.
Birojs informē, ka iesniegtajos dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi un personas
atbilstības amatam pārbaudi atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Iesniedzot
pieteikumu, persona apzinās un piekrīt, ka tiks apstrādāti tās personas dati
iepriekš norādītajiem mērķiem. Birojs atgādina, ka pieteikumā nav jānorāda
īpašas kategorijas personas dati (informācija par ģimenes stāvokli, reliģisko
vai politisko pārliecību u. tml.) vai cita informācija, kas neattiecas uz
vakanto amatu un atlases konkursa norisi. Pieteikumā lūdzam norādīt, vai
piekrītat pieteikumā norādīto personas datu uzglabāšanai Korupcijas novēršanas
un apkarošanas birojā, lai tie tiktu izmantoti citos Biroja personāla atlases
konkursos. Iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Korupcijas
novēršanas un apkarošanas birojs, kontaktinformācija: Citadeles iela 1, Rīga,
LV-1010, tālr. 67356161, 67356140, fakss 67331150, e-pasta adrese:
knab@knab.gov.lv.
OP 2018/109.AKK3
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.
Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina
konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavot administratīvo aktu
projektus
- veikt paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā atbilstības pārbaudi
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veikt to iepriekšējo papildpārbaudi
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai
piederīgajās institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 1060 EUR
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi vakance
"Juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības
administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikumu
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija,
adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515290.
OP 2018/109.AKK4
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts
"Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:
- piecām zinātniskā asistenta vietām (pilna slodze) meža selekcijas,
ģenētikas un kokaugu adaptācijas virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu
(pilna slodze) meža tehnoloģiju virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu
(pilna slodze) meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā, vienu zinātniskā
asistenta vietu (pilna slodze) mežkopības un meža resursu virzienā, divām zinātniskā
asistenta vietām (nepilna slodze) meža selekcijas, ģenētikas un kokaugu
adaptācijas virzienā, divām zinātniskā asistenta vietām (nepilna slodze) meža
fitopatoloģijas virzienā, trīs zinātniskā asistenta vietām (nepilna slodze)
mežkopības un meža resursu virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: zinātniskajam asistentam (pilna
slodze) - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds mežzinātnē,
bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze darbā
zinātniskajā institūcijā; zinātniskajam asistentam (nepilna slodze) -
habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība,
iepriekšēja pieredze darbā zinātniskajā institūcijā.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata
norādi);
- dzīves gājuma apraksts (CV);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas
ielā 111, 217. istabā (ar norādi "Akadēmisko amatu konkursam").
OP 2018/109.AKK5
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Budžeta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties budžeta pieprasījumu, finansēšanas plānu projektu un ieņēmumu un
izdevumu tāmju sagatavošanā budžeta programmā "Kultūras mantojums"
- piedalīties budžeta pieprasījumu, finansēšanas plānu projektu un ieņēmumu
un izdevumu tāmju sagatavošanā mērķdotācijai pašvaldību tautas mākslas
kolektīvu vadītāju darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām 62. resora programmā "Mērķdotācijas pašvaldību tautas
mākslas kolektīvu vadītāju darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas
obligātām iemaksām"
- sekot līdzi programmas "Kultūras mantojums" finansēto iestāžu
amatu sarakstos iekļauto darbinieku atalgojuma apmēram saskaņā ar spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem
- Ministru kabineta un Finanšu ministrijas noteiktajos termiņos sagatavot
budžeta projektus un grozījumus par atbildīgajām budžeta programmām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai finansēs
- vismaz viena gada darba pieredze finanšu plānošanā valsts pārvaldē
- labas zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanas jautājumiem
- labas zināšanas par kultūras nozari Latvijā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- prasme strādāt ar MS Excel
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs
vai nozaru ministrijās", IIB līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga līdz 1181,00 euro (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 19. jūnijam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne
vēlāk kā līdz 2018. gada 19. jūnijam), vai elektroniski uz e-pasta
adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Budžeta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata
vietu uz nenoteiktu laiku":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami
Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.
Tālr. uzziņām 67330207.
OP 2018/109.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona lietvedības nodaļas komandai pievienoties kolēģus,
kuriem ir saistošs darbs ar lietvedību, lietvedības sekretāra amatā (uz
nenoteiktu laiku)
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona lietvedības nodaļa nodrošina
saņemto dokumentu virzību tām iestādes struktūrvienībām, kuru kompetencē
ietilpst konkrētā jautājuma risināšana, kā arī struktūrvienību sagatavoto
dokumentu nosūtīšanu adresātiem.
Galvenie pienākumi:
- saņemt, šķirot un sagatavot nosūtīšanai korespondenci
- reģistrēt saņemtos un nosūtāmos dokumentus, izdarīt atzīmes par to virzību
- sagatavot ierakstītās korespondences sarakstus
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši nomenklatūrai
un noteiktajai kārtībai, sagatavot tos nodošanai glabāšanā arhīvā
- sniegt konsultācijas iestādes nodarbinātajiem par lietvedības jautājumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- vēlama darba pieredze lietvedībā
- zināšanas lietvedībā un komerctiesībās
- labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 526,00 EUR (7. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/109.AKK7
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Vides
resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas vecākais
inspektors uz nenoteiktu laiku (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē un atkritumu apsaimniekošanas jomā,
profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu
ievērošanu, t.sk. veikt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu un atkritumu plūsmas
kontroli valsts mērogā
- veikt atkritumu pārrobežu pārvadājumu plūsmas kontroli
- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par atbrīvojuma no dabas resursu
nodokļa samaksas piešķiršanu
- izvērtēt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu iesniegtos pārskatus un
sagatavot atzinumus par sistēmu darbību
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar
vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā
- labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Atkritumu pārvaldības
daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs)
vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203, 67084205.