Laidiens: 06.06.2018., Nr. 110

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/110.AKK1

Valsts zinātniskais institūts "Fizikālās enerģētikas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams doktora grāds inženierzinātnē vai fizikā, vai šīm jomām radniecīgā specialitātē

- zināšanas iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze vadošā amatā ar jomu saistītā iestādē vai līdzīga rakstura organizatoriskā pieredze

- zināšanas un izpratne par enerģētikas zinātnes jomas procesiem

- pieredze finanšu plānošanā, projektu ieviešanā, publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme vadīt komandu, motivēt darbiniekus, paust viedokli, pamatot savu rīcību un lēmumus

- analītiskā un sistēmiskā domāšana, pozitīva attieksme pret inovācijām, mērķtiecība, precizitāte, disciplinētība, augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

Amata vietas pretendentam jāiesniedz motivācijas vēstule, zinātniskā grāda apliecinoša dokumenta kopija, pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae), publicēto darbu saraksts, kā arī citi pretendentu raksturojoši dokumenti pēc paša izvēles.

Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. vai 247. telpā. Tālrunis uzziņām 67552011 vai 67558681, e-pasta adrese: energija@edi.lv.


OP 2018/110.AKK2

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu pilnveidē

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 799 euro līdz 1094 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Būtiskākie amata pienākumi:

- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās

- nodrošināt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu inspekcijas kompetences jautājumos

- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā; plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā

- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un administratīvo pārkāpumu procesu

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā

- pieredze valsts pārvaldē

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK3

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais inspektors (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā

- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumu, gan rezultātu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK4

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais inspektors ( uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanas nodrošināšanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā

- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Prasības pretendentam.-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīts ar bāriņtiesu un bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- bāriņtiesu, bērnu tiesību aizsardzības jomas un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Būtiskākie amata pienākumi:

- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- strādāt ar statistikas atskaišu un darba plānu sastādīšanu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021858.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK5

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (piecas amata vietas (no tām trīs uz nenoteiktu laiku, bet divas uz noteiktu laiku, Rīgā))

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK6

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta galvenais inspektors (divas amata vietas - viena uz nenoteiktu laiku, viena uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK7

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais inspektors ( uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā

- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā, apkopot bāriņtiesu pārbaužu rezultātus

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- nodrošināt bāriņtiesu darbības metodikās palīdzības un metodiskā atbalsta sniegšanu, piedalīties bāriņtiesu priekšsēdētāju zināšanu pilnveides semināru, konferenču organizēšanā

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros

- nodrošināt darba plāna izstrādi, sagatavot atskaites, informāciju mājaslapas aktualizācijai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021585.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/110.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/110.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/110.AKK10

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/110.AKK11

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/110.AKK12

Valsts zinātniskais institūts "Fizikālās enerģētikas institūts" izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā amata vietu šādā specialitātē:

- elektrotehnika: zinātniskais asistents - 1 vieta

Iesniedzamie dokumenti:

- direktorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto specialitāti

- zinātnisko grādus apliecinošo dokumentu kopijas

- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 6 gadiem)

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae)

Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. vai 247. telpā. Tālrunis uzziņām 67552011 vai 67558681, e-pasta adrese: energija@edi.lv.


OP 2018/110.AKK13

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Personāla vadības un attīstības nodaļas darba aizsardzības vadītāja amatam uz nenoteiktu laiku

Būtiskākie darba uzdevumi:

- pārvaldīt un uzturēt darba aizsardzības sistēmu NMP dienestā

- veikt darba vides riska faktoru novērtēšanu un dokumentēšanu NMP dienesta struktūrvienībās, veikt darbavietu vai darba veidu pārbaudi, nosakot darba vides riska faktorus un konstatējot faktorus, kuri rada vai var radīt risku

- nodrošināt preventīvo darba aizsardzības pasākumu plānu sagatavošanu un izpildes kontroli

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus darba drošības un ugunsdrošības jautājumos atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt darba aizsardzības instruktāžas

- nodrošināt un vadīt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu un pārraudzību

Ko mēs sagaidām no tevis:

- ir iegūta profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzībā

- ugunsdrošības speciālista apliecība (160 stundas)

- vismaz 2 gadu darba pieredzi darba aizsardzības speciālista amatā, vēlams veselības aprūpes un/vai tiešās valsts pārvaldes iestādē

- ļoti labas zināšanas darba aizsardzību reglamentējošos normatīvajos aktos

- labas komunikācijas prasmes, spēju pieņemt pastāvīgus lēmumus

- labas datorprasmes (MS Office, t. sk. MS Access; Horizon, Lotus Notes), spēju orientēties mūsdienu tehnoloģiju risinājumos

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā, labas krievu un vēlamas angļu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecību

Piedāvājam:

- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas situācijās

- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā

- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar 29.01.2013. MK noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu (amats klasificēts 6. amata saimes IV līmenī un 11. mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts veselības aprūpes sistēmas ietvaros)

- labus darba apstākļus un atsaucīgus darba kolēģus

Pieteikuma vēstule, dzīves gājums (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. jūnijam iesniedzamas NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā, Laktas ielā 8, Rīgā, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv ar norādi "Darba aizsardzības vadītāja vakancei".

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzīti uz konkursa 2. kārtu. Tālr. uzziņām 67337011, 67337012.

Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma 32. pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu, - apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000, e-pasta adrese: nmpd@nmpd.gov.lv.

Vairāk informācijas skatīt: http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.


OP 2018/110.AKK14

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Personāla vadības un attīstības nodaļas speciālista psiholoģiskā atbalsta jautājumos amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba uzdevumi:

- nodrošināt psiholoģisko palīdzību un atbalstu NMP dienesta darbiniekiem pēc pienākumu veikšanas paaugstināta stresa vai krīzes un katastrofas apstākļos un veikt profilaktiskos pasākumus

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība psiholoģijā, klīniskā psihologa kvalifikācija

- pieredze supervīziju vadīšanā individuāli un grupās, atbalsta un pašizaugsmes grupu vadīšanā

- zināšanas sociālā un organizāciju psiholoģijā

- zināšanas psiholoģiskajā konsultēšanā, izpētē

- augsta atbildības sajūta

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

- stratēģiskās domāšanas spējas

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas situācijās

- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā

- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar 29.01.2013. MK noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu (amats klasificēts 39. amata saimes III B līmenī un 9. mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts veselības aprūpes sistēmas ietvaros)

- labus darba apstākļus un atsaucīgus darba kolēģus

Pieteikums, dzīves gājums (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzamas NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtāmas uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv līdz 2018. gada 10. jūnijam ar norādi "Speciālista psiholoģiskā atbalsta jautājumos vakancei". Tālr. uzziņām 67337011, 67337012.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.

Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma 32. pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu, - apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000, e-pasta adrese: nmpd@nmpd.gov.lv.

Vairāk informācijas skatīt: http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.


OP 2018/110.AKK15

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama amatam atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē un normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas administratīvajā procesā, lietu tiesībās, komerctiesībās un valsts kapitāla daļu pārvaldības jomā

- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi un tiesību aktu piemērošanas jautājumos

- labas datorzināšanas (MS Office) un prasme izmantot tās darbā

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumi:

- nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Ekonomikas ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, pārvaldes funkciju veikšanu:

- organizēt dalībnieku (akcionāru) sapulču norisi un sagatavot nepieciešamos lēmumprojektus

- piedalīties valdes un padomes locekļu kandidātu nominācijas un izvērtēšanas procesos, nodrošinot nepieciešamo dokumentu izstrādi nominācijas procesu nodrošināšanai

- sarakstes nodrošināšana ar valsts, pašvaldību institūcijām, fiziskām un juridiskām personām par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un nodrošināt Ekonomikas ministrijas pārstāvību starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmēs nodaļas kompetences jautājumos

- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus un informatīvos ziņojumus valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas, privatizācijas sertifikātu izmantošanas, publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības un publiskas personas mantas atsavināšanas jomās un nodrošināt to virzību Ministru kabinetā

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)