Laidiens: 06.06.2018., Nr. 110
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/110.AKK1
Valsts zinātniskais institūts "Fizikālās enerģētikas institūts"
izsludina konkursu uz institūta direktora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams doktora grāds inženierzinātnē vai fizikā, vai
šīm jomām radniecīgā specialitātē
- zināšanas iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība,
finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo
aktu pārzināšana
- pieredze vadošā amatā ar jomu saistītā iestādē vai līdzīga rakstura
organizatoriskā pieredze
- zināšanas un izpratne par enerģētikas zinātnes jomas procesiem
- pieredze finanšu plānošanā, projektu ieviešanā, publiskā iepirkuma
organizēšanā
- teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme vadīt komandu, motivēt darbiniekus, paust viedokli, pamatot savu
rīcību un lēmumus
- analītiskā un sistēmiskā domāšana, pozitīva attieksme pret inovācijām,
mērķtiecība, precizitāte, disciplinētība, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz
B2 līmenī
Amata vietas pretendentam jāiesniedz motivācijas vēstule, zinātniskā grāda
apliecinoša dokumenta kopija, pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae),
publicēto darbu saraksts, kā arī citi pretendentu raksturojoši dokumenti pēc
paša izvēles.
Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. vai 247. telpā.
Tālrunis uzziņām 67552011 vai 67558681, e-pasta adrese: energija@edi.lv.
OP 2018/110.AKK2
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults (divas amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību jomā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu pilnveidē
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 799 euro līdz 1094 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Būtiskākie amata pienākumi:
- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un
tiesās
- nodrošināt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu
nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai
nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas
kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu
lietu ietvaros
- izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu
inspekcijas kompetences jautājumos
- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši
nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā;
plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu
un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu
tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā
- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā
- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un
administratīvo pārkāpumu procesu
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā
- pieredze valsts pārvaldē
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas
saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128,
67021585.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK3
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais inspektors
(uz nenoteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā
- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumu, gan rezultātu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski
uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67359153, 67021585.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK4
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais
inspektors ( uz noteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanas nodrošināšanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā
- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Prasības pretendentam.-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīts ar bāriņtiesu un bērnu tiesību jautājumu
risināšanu
- bāriņtiesu, bērnu tiesību aizsardzības jomas un valsts pārvaldi
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu, analītiskas prasmes, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Būtiskākie amata pienākumi:
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- strādāt ar statistikas atskaišu un darba plānu sastādīšanu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021858.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK5
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais
inspektors (piecas amata vietas (no tām trīs uz nenoteiktu laiku, bet divas uz
noteiktu laiku, Rīgā))
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda -
vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski
uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67359153, 67021585.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK6
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta galvenais
inspektors (divas amata vietas - viena uz nenoteiktu laiku, viena uz
noteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo
pārkāpumu
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos,
kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda -
vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021585.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK7
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
(turpmāk - inspekcija) izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais
inspektors ( uz noteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā
- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši
noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā, apkopot bāriņtiesu pārbaužu rezultātus
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- nodrošināt bāriņtiesu darbības metodikās palīdzības un metodiskā atbalsta
sniegšanu, piedalīties bāriņtiesu priekšsēdētāju zināšanu pilnveides semināru,
konferenču organizēšanā
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas
saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros
- nodrošināt darba plāna izstrādi, sagatavot atskaites, informāciju
mājaslapas aktualizācijai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda -
vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021585.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/110.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu
darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/110.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales
priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu
darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/110.AKK10
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un
sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās,
kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu
un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/110.AKK11
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu
darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas
un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/110.AKK12
Valsts zinātniskais institūts "Fizikālās enerģētikas institūts"
izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā amata vietu šādā specialitātē:
- elektrotehnika: zinātniskais asistents - 1 vieta
Iesniedzamie dokumenti:
- direktorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
specialitāti
- zinātnisko grādus apliecinošo dokumentu kopijas
- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 6 gadiem)
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae)
Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. vai 247. telpā.
Tālrunis uzziņām 67552011 vai 67558681, e-pasta adrese: energija@edi.lv.
OP 2018/110.AKK13
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Personāla vadības un attīstības nodaļas darba aizsardzības
vadītāja amatam uz nenoteiktu laiku
Būtiskākie darba uzdevumi:
- pārvaldīt un uzturēt darba aizsardzības sistēmu NMP dienestā
- veikt darba vides riska faktoru novērtēšanu un dokumentēšanu NMP dienesta
struktūrvienībās, veikt darbavietu vai darba veidu pārbaudi, nosakot darba
vides riska faktorus un konstatējot faktorus, kuri rada vai var radīt risku
- nodrošināt preventīvo darba aizsardzības pasākumu plānu sagatavošanu un
izpildes kontroli
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus darba drošības un
ugunsdrošības jautājumos atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt darba aizsardzības instruktāžas
- nodrošināt un vadīt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu un pārraudzību
Ko mēs sagaidām no tevis:
- ir iegūta profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzībā
- ugunsdrošības speciālista apliecība (160 stundas)
- vismaz 2 gadu darba pieredzi darba aizsardzības speciālista amatā, vēlams
veselības aprūpes un/vai tiešās valsts pārvaldes iestādē
- ļoti labas zināšanas darba aizsardzību reglamentējošos normatīvajos aktos
- labas komunikācijas prasmes, spēju pieņemt pastāvīgus lēmumus
- labas datorprasmes (MS Office, t. sk. MS Access; Horizon, Lotus Notes), spēju orientēties mūsdienu tehnoloģiju
risinājumos
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā, labas krievu un vēlamas angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecību
Piedāvājam:
- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik
dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas
situācijās
- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus
profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā
- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar
29.01.2013. MK noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 2. pielikumu (amats klasificēts 6. amata saimes
IV līmenī un 11. mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus
atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts
veselības aprūpes sistēmas ietvaros)
- labus darba apstākļus un atsaucīgus darba kolēģus
Pieteikuma vēstule, dzīves gājums (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 10. jūnijam iesniedzamas NMP dienesta Personāla vadības un
attīstības nodaļā, Laktas ielā 8, Rīgā, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv ar norādi "Darba aizsardzības
vadītāja vakancei".
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies ar tiem pretendentiem,
kuru kandidatūras tiks izvirzīti uz konkursa 2. kārtu. Tālr. uzziņām
67337011, 67337012.
Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu
iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba
likuma 32. pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta
f) apakšpunktu, - apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests,
reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000,
e-pasta adrese: nmpd@nmpd.gov.lv.
Vairāk informācijas skatīt:
http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.
OP 2018/110.AKK14
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Personāla vadības un attīstības nodaļas speciālista psiholoģiskā
atbalsta jautājumos amatam uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt psiholoģisko palīdzību un atbalstu NMP dienesta darbiniekiem
pēc pienākumu veikšanas paaugstināta stresa vai krīzes un katastrofas apstākļos
un veikt profilaktiskos pasākumus
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība psiholoģijā, klīniskā psihologa kvalifikācija
- pieredze supervīziju vadīšanā individuāli un
grupās, atbalsta un pašizaugsmes grupu vadīšanā
- zināšanas sociālā un organizāciju psiholoģijā
- zināšanas psiholoģiskajā konsultēšanā, izpētē
- augsta atbildības sajūta
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
- stratēģiskās domāšanas spējas
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- būt daļai no mūsu lielās un pašaizliedzīgās komandas, kas visā Latvijā ik
dienu glābj cilvēku dzīvības un 24/7 režīmā ir gatava reaģēt ārkārtas
situācijās
- dinamisku un interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus
profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā
- mēnešalgu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikta saskaņā ar
29.01.2013. MK noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās
noteikšanas kārtību" 2. pielikumu (amats klasificēts 39. amata
saimes III B līmenī un 9. mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus
atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts
veselības aprūpes sistēmas ietvaros)
- labus darba apstākļus un atsaucīgus darba kolēģus
Pieteikums, dzīves gājums (Curriculum Vitae) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzamas NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8,
Rīgā, vai nosūtāmas uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv
līdz 2018. gada 10. jūnijam ar norādi "Speciālista psiholoģiskā
atbalsta jautājumos vakancei". Tālr. uzziņām 67337011, 67337012.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu
iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba
likuma 32. pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta
f) apakšpunktu, - apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013,
tālr. 67337000, e-pasta adrese: nmpd@nmpd.gov.lv.
Vairāk informācijas skatīt:
http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.
OP 2018/110.AKK15
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Valsts
aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas eksperta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vēlama amatam atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze darbā
valsts pārvaldes iestādē un normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas administratīvajā procesā, lietu tiesībās, komerctiesībās un
valsts kapitāla daļu pārvaldības jomā
- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi un tiesību aktu
piemērošanas jautājumos
- labas datorzināšanas (MS Office) un prasme izmantot tās darbā
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme strādāt komandā un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Amata pienākumi:
- nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Ekonomikas ministrija ir valsts
kapitāla daļu turētāja, pārvaldes funkciju veikšanu:
- organizēt dalībnieku (akcionāru) sapulču norisi un sagatavot nepieciešamos
lēmumprojektus
- piedalīties valdes un padomes locekļu kandidātu nominācijas un
izvērtēšanas procesos, nodrošinot nepieciešamo dokumentu izstrādi nominācijas
procesu nodrošināšanai
- sarakstes nodrošināšana ar valsts, pašvaldību institūcijām, fiziskām un
juridiskām personām par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un nodrošināt Ekonomikas ministrijas
pārstāvību starpministriju (starpinstitūciju) sanāksmēs nodaļas kompetences
jautājumos
- izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus un
informatīvos ziņojumus valsts un pašvaldību īpašumu privatizācijas,
privatizācijas sertifikātu izmantošanas, publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības un publiskas personas mantas atsavināšanas jomās
un nodrošināt to virzību Ministru kabinetā
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālu izaugsmi
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga.