Laidiens: 07.06.2018., Nr. 112

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/112.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors/-e (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā (ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas), kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu izmantošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1253 EUR līdz 1647 EUR)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada 18. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 29. jūnijam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/112.AKK2

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina atklātu konkursu uz vakanto docenta amatu Tulkošanas studiju fakultātē lietišķajā valodniecībā, specializācija: tulkošana vācu-latviešu valodā (darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))

Prasības docenta amata pretendentiem:

- filoloģijas doktora grāds lietišķajā valodniecībā

- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas

- vismaz trīs gadu darba pieredze zinātniskajā un akadēmiskajā darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos atklātajā konkursā uz noteikto amatu

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai pretendentu apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus),

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga, kā arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 1. jūlijam (ieskaitot) personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā C202. kabinetā, 2. stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: elina.feldmane@venta.lv. Uzziņas pa tālr. 63628303.


OP 2018/112.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai būvniecība, vai apsaimniekošana) vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā

- vēlamas zināšanas un izpratne par būvniecības vai apsaimniekošanas jomu

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā

- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 17. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/112.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)

- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas kompetencei

- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus

- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze jurista/juriskonsulta darbā pēdējo piecu gadu laikā

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)

- vēlama pieredze publisko iepirkumu vai būvniecības, vai apsaimniekošanas jomā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 17. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/112.AKK5

Latvijas Nacionālais kultūras centrs (turpmāk - LNKC) ir kultūras ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. LNKC darbības mērķis - īstenot valsts politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas mākslas jomās.

Aicinām pievienoties LNKC komandai profesionālu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi. Izsludinām atklātu konkursu uz Stratēģiskās plānošanas un administratīvās nodaļas eksperta stratēģiskās plānošanas jautājumos ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- analizēt ar nozari saistītos tiesību aktus, politikas un attīstības plānošanas dokumentus, veikt informācijas atlasi, izstrādāt priekšlikumus efektīvai, uz attīstību vērstai LNKC darbībai

- sagatavot tiesību aktu, politikas/attīstības plānošanas un citu dokumentu projektus

- veikt LNKC darbības monitoringu, sagatavot un dokumentēt informāciju un pārskatus atbilstoši pieprasījumam LNKC kompetencē esošajos jautājumos

- sagatavoto informāciju prezentēt (arī svešvalodās) pēc nepieciešamības, t. sk. konferencēs, forumos u. c. pasākumos

- attīstīt sadarbību ar nacionāla un starptautiska mēroga institūcijām un organizācijām LNKC darbības jautājumos atbilstoši amata kompetencei

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē, t. sk. pieredze tiesību aktu, attīstības plānošanas un citu dokumentu sagatavošanā, iegūta pēdējo piecu gadu laikā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- analītiski pētnieciskā darba pieredze, iegūta pēdējo piecu gadu laikā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- zināšanas un izpratne par kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajām tautas mākslas jomām

- teicamas latviešu valodas (C2 līmenī) un divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas (B2 līmenī), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai, pieejama: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr)

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus attīstības politikas pilnveidošanai

- inovatīva pieeja informācijas apstrādes un analīzes procesam, t.sk. izmantojot tiešsaistes analītiskos rīkus un statistikas datu apstrādes platformas (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- zināšanas un praktiskā darba pieredze datorgrafikas un maketēšanas programmu izmantošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- teicamas analītiskās, sadarbības un komunikācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

Pretendentiem/-ēm piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar konkrētiem piemēriem, CV atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2018. gada 18. jūnijam sūtīt vai iesniegt Latvijas Nacionālajā kultūras centrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, e-pasta adrese: lnkc@lnkc.gov.lv, tālr. uzziņām 28802936.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi; šai atlasei iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Nacionālais kultūras centrs, kontaktinformācija: Pils laukums 4, Rīga, LV-1365.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/112.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Zemgales reģiona nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Jelgavā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zemgales reģiona nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)