Laidiens: 07.06.2018., Nr. 112
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/112.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu
amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors/-e (3
amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju
būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot
attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā (ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas), kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu izmantošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras
lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1253 EUR līdz
1647 EUR)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inspekcijas nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam" līdz
2018. gada 18. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018. gada 29. jūnijam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/112.AKK2
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina
atklātu konkursu uz vakanto docenta amatu Tulkošanas studiju fakultātē
lietišķajā valodniecībā, specializācija: tulkošana vācu-latviešu valodā (darba
līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))
Prasības docenta amata pretendentiem:
- filoloģijas doktora grāds lietišķajā valodniecībā
- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas
- vismaz trīs gadu darba pieredze zinātniskajā un
akadēmiskajā darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos atklātajā konkursā uz noteikto
amatu
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
pretendentu apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus),
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības,
akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu
saraksts pēdējo 6 gadu laikā pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga, kā arī citi
dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu
savu kvalifikāciju.
Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 1. jūlijam (ieskaitot)
personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00
Ventspils Augstskolas Personāldaļā C202. kabinetā, 2. stāvā, Inženieru
ielā 101, Ventspilī, vai sūtot elektroniski: elina.feldmane@venta.lv.
Uzziņas pa tālr. 63628303.
OP 2018/112.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu
un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai būvniecība, vai
apsaimniekošana) vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā
- vēlamas zināšanas un izpratne par būvniecības vai apsaimniekošanas jomu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām
lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 17. jūnijam
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu:
sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām
67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/112.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un
iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas
kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)
- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību
izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas
kompetencei
- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus
- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās
institūcijās
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze jurista/juriskonsulta darbā pēdējo piecu
gadu laikā
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši
nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)
- vēlama pieredze publisko iepirkumu vai būvniecības, vai apsaimniekošanas
jomā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja
līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 17. jūnijam
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu:
sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām
67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā
norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus
aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/112.AKK5
Latvijas Nacionālais kultūras centrs (turpmāk - LNKC) ir kultūras
ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. LNKC darbības mērķis -
īstenot valsts politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā
kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās
tautas mākslas jomās.
Aicinām pievienoties LNKC komandai profesionālu, atbildīgu un uz
rezultātu orientētu kolēģi. Izsludinām atklātu konkursu uz Stratēģiskās plānošanas
un administratīvās nodaļas eksperta stratēģiskās plānošanas jautājumos ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt ar nozari saistītos tiesību aktus, politikas un attīstības
plānošanas dokumentus, veikt informācijas atlasi, izstrādāt priekšlikumus
efektīvai, uz attīstību vērstai LNKC darbībai
- sagatavot tiesību aktu, politikas/attīstības plānošanas un citu dokumentu
projektus
- veikt LNKC darbības monitoringu, sagatavot un dokumentēt informāciju un
pārskatus atbilstoši pieprasījumam LNKC kompetencē esošajos jautājumos
- sagatavoto informāciju prezentēt (arī svešvalodās) pēc nepieciešamības, t. sk. konferencēs,
forumos u. c. pasākumos
- attīstīt sadarbību ar nacionāla un starptautiska mēroga institūcijām un
organizācijām LNKC darbības jautājumos atbilstoši amata kompetencei
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē, t. sk. pieredze
tiesību aktu, attīstības plānošanas un citu dokumentu sagatavošanā, iegūta
pēdējo piecu gadu laikā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- analītiski pētnieciskā darba pieredze, iegūta pēdējo piecu gadu laikā
(pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- zināšanas un izpratne par kultūras un radošās industrijas izglītības,
nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to
saistītajām tautas mākslas jomām
- teicamas latviešu valodas (C2 līmenī) un divu svešvalodu (no kurām viena
ir angļu valoda) zināšanas (B2 līmenī), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei, atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai, pieejama:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr)
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus attīstības politikas
pilnveidošanai
- inovatīva pieeja informācijas apstrādes un analīzes procesam, t.sk.
izmantojot tiešsaistes analītiskos rīkus un statistikas datu apstrādes
platformas (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- zināšanas un praktiskā darba pieredze datorgrafikas un maketēšanas
programmu izmantošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- teicamas analītiskās, sadarbības un komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
Pretendentiem/-ēm piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar konkrētiem piemēriem, CV
atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2018. gada 18. jūnijam sūtīt vai iesniegt
Latvijas Nacionālajā kultūras centrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, e-pasta
adrese: lnkc@lnkc.gov.lv, tālr. uzziņām 28802936.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi; šai atlasei iesniegto
personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Nacionālais kultūras centrs,
kontaktinformācija: Pils laukums 4, Rīga, LV-1365.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/112.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Zemgales reģiona nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Jelgavā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto
iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par būvniecības jomu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Zemgales reģiona nodaļas projekta
vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.