Laidiens: 08.06.2018., Nr. 113

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/113.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi.

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults (uz noteiktu laiku) Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļā

Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī nodrošina Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos (vismaz viens gads)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- pieredze juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:

- atzinumu par ministrijas struktūrvienību (padotības iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu sagatavošanu

- konsultāciju normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos sniegšanu, juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanu

- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildes ministrijas kompetencē esošajos jautājumos nodrošināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa)

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/113.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, matemātikā, uzņēmējdarbības vadībā vai veterinārmedicīnā

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai, un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- vēlama pieredze darbā ar liela apjoma datu apstrādi un analīzi

- MS Excel pārzināšana labā lietotāja līmenī

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj komunicēt, kā arī izmantot dokumentus un literatūru amata darbības jomā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- izpratne par valsts pārvaldes darbību

- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- ļoti laba komunikāciju prasme

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt veterināro zāļu aprites statistiku

- uzraudzīt jautājumus, kas saistīti ar finanšu plūsmu veterināro zāļu novērtēšanas jomā

- pilnveidot Veterināro zāļu reģistra informācijas sistēmas klasifikatorus

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu statistikas datu apstrādē un datu bāzes veidošanā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/113.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Pierīgas nodaļas Pabalstu daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 745,00 EUR līdz 874,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli

- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u un tā pielikuma kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Pierīgas nodaļas Pabalstu daļas vecākā inspektora amatu") vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 67972514 vai 67972530.


OP 2018/113.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 675,00 EUR līdz 797,00 EUR (bruto)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-tu un tā pielikuma kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz RP Latgales nodaļas KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: personal@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901.


OP 2018/113.AKK5

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas vecākais inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/113.AKK6

Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25, (Rīgā, 2018. gada 9. janvārī)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi sam@lu.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.


OP 2018/113.AKK7

Latvijas Universitāte, reģistrācijas Nr.90000076669, izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https://www.lu.lv/eng/general/vacancies/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. septembrim.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi sam@lu.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.


OP 2018/113.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākā eksperta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- ierēdņa amatu uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole

- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu uzraudzība

- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas kontrole

- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā uzraudzībā

- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/113.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākā projekta vadītāja amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/113.AKK10

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:

- uz piecu vadošo pētnieku amata vietām - psiholoģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/113.AKK11

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Resursu vadības departamenta Juridiskās daļas valsts pārvaldes juriskonsults/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) tiesību zinātnē, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- pārzināt un izmantot likumdošanu un normatīvos aktus

- ļoti laba komunikāciju prasme

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj komunicēt, kā arī izmantot dokumentus un literatūru amata darbības jomā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- piemīt progresīva domāšana un izrāda iniciatīvu

- vēlama profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- administratīvo aktu projektu sagatavošana, rediģēšana

- administratīvo pārkāpumu procesa pārzināšana un piemērošana

- valsts pārvaldes funkciju realizēšana

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Īsu motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "RVD Juridiskās daļas valsts pārvaldes juriskonsults". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/113.AKK12

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Nacionālo un ārvalstu atbalsta instrumentu nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis ir nodrošināt Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta programmas "Reģionu attīstība, nabadzības mazināšana un sadarbība kultūras jomā" sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība inženierzinātņu, sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas un vēlama pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un virzībā

- darba pieredze ārvalstu finanšu instrumentu programmu vai projektu vadībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru klimata politikas un reģionālās attīstības jomās

- zināšanas par reģionālās attīstības un pārrobežu sadarbības jautājumiem

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondiem un citiem ārvalstu finanšu instrumentiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Attīstības instrumentu departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/113.AKK13

Latvijas Republikas tiesībsargs izsludina pieteikšanos uz brīvajām amatu vakancēm:

Tiesībsarga biroja Sociālo, ekonomisko un kultūras tiesību nodaļas vecākais/-ā jurists/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs. Maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs

- padziļināta izpratne par sociālajām, ekonomiskajām un kultūras tiesībām, labas pārvaldības un tiesiskās vienlīdzības principu un valsts pārvaldi (labas zināšanas Eiropas un starptautiskajās tiesībās tiks uzskatītas par priekšrocību)

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai konstitucionālo tiesību jomā (pieredze sociālo, ekonomisko un kultūras tiesību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas (mutvārdos un rakstos) un krievu valodas zināšanas (citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana

- mutisku konsultāciju sniegšana apmeklētājiem

- tiesībsarga pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Tiesībsarga biroja Pilsonisko un politisko tiesību nodaļas vecākais/-ā jurists/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs. Maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs

- padziļināta izpratne par pilsoniskajām un politiskajām tiesībām, labas pārvaldības un tiesiskās vienlīdzības principu un valsts pārvaldi (labas zināšanas Eiropas un starptautiskajās tiesībās tiks uzskatītas par priekšrocību)

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai konstitucionālo tiesību jomā (pieredze pilsonisko un politisko tiesību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos (citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana

- mutisku konsultāciju sniegšana apmeklētājiem

- tiesībsarga pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Tiesībsarga biroja Pilsonisko un politisko tiesību nodaļas juridiskais/-ā padomnieks/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs. Maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs

- padziļināta izpratne par pilsoniskajām un politiskajām tiesībām, labas pārvaldības un tiesiskās vienlīdzības principu un valsts pārvaldi (labas zināšanas Eiropas un starptautiskajās tiesībās tiks uzskatītas par priekšrocību)

- spēja orientēties Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautisko tiesību sistēmā

- padziļinātas zināšanas Eiropas Cilvēktiesību tiesas un Eiropas Savienības tiesas judikatūrā un prasme izmantot tiesu atziņas praksē

- praktiska darba pieredze (vismaz 5 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai konstitucionālo tiesību jomā

- pieredze, veicot pārstāvības funkciju civilprocesā, administratīvajā procesā, Satversmes tiesas procesā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos (citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana

- mutisku konsultāciju sniegšana apmeklētājiem

- tiesībsarga pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu Latvijas Nacionālajā cilvēktiesību aizsardzības institūcijā

- konkurētspējīgu atalgojumu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- profesionālu, draudzīgu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) līdz 2018. gada 29. jūnijam sūtīt uz e-pasta adresi tiesibsargs@tiesibsargs.lv, tālr. uzziņām 67201400.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)