Laidiens: 21.06.2018., Nr. 123

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/123.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa amatā uz noteiktu laiku

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību, filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā, koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/123.AKK2

Iestāde/struktūrvienība: Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" / Tehniskā nodaļa

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku (līdz projektu īstenošanas pabeigšanai, provizoriski - 2019. gada decembris)

Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Šampētera nams" izsludina konkursu uz projektu vadītāja amatu Tehniskajā nodaļā uz noteiktu laiku (2 vakances)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot projektu darbības un rezultātu rādītājus atbilstoši projektu konkursa regulējošajiem normatīvajiem aktiem un tehniskajai dokumentācijai

- plānot un kontrolēt projektu izmaksu atbilstību projektu pieejamiem resursiem

- sagatavot projektu vadības dokumentus (projektu apraksti, maksājumu pieprasījumi, progresa pārskati, ziņojumi, skaidrojumi)

- kontrolēt projektos paredzēto mērķu, projektu darbību un to rezultātu rādītāju sasniegšanu un atbilstību

- novērtēt un iespēju robežās novērst potenciālos riskus projektu īstenošanā

- sadarboties ar projektu vērtējošo iestādi, plānot un organizēt atbilstošas darbības saskaņā ar saņemto informāciju un dokumentāciju

- koordinēt projekta saistošo informāciju starp iestādes struktūrvienībām un projektu vērtējošo iestādi

- organizēt projektu ietvaros veikto būvdarbu būvsapulces un citus ar projektu ieviešanu saistītus pasākumus

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība

- pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā

- pieredze energoefektivitātes aprēķinu veikšanā

- pieredze ES fondu projektu īstenošanas dokumentu (maksājumu pieprasījumi, progresa pārskati, ziņojumi) sagatavošanā

- ES struktūrfondus regulējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par energoefektivitāti būvniecības jomā

- teicamas valsts valodas prasmes

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas Word un Excel lietotprasmes

Piedāvājam:

- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada 27. jūnijam (ieskaitot), sūtot uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv. Tālr. uzziņām 67808824.

Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/123.AKK3

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina atklātu konkursu uz vakanto doktoranta vieslektora amatu (darba līgums uz noteiktu laiku) dubultajā maģistra programmā "Starptautiskais bizness un eksporta menedžments". Programmas darba valoda ir angļu valoda

Prasības ārvalstu akadēmiskā personāla amata pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds vai doktorants biznesa vadībā

- profesionālā pieredze tiešā saistībā ar biznesa konsultācijām

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums (brīvā formā) par piedalīšanos atklātajā konkursā noteiktajam amatam

- pretendentu apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga, kā arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 21. jūnijam, sūtot tos elektroniski uz e-pasta adresi Elina.Feldmane@venta.lv un Maija.Cebere@venta.lv vai ierodoties personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā C202 kabinetā (2. stāvā) Inženieru ielā 101, Ventspilī. Uzziņas pa tālr. 636 28303, 63629646.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola. Konkursa rezultātā neizvēlēto kandidātu iesniegtie personas dati tiks dzēsti.


OP 2018/123.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050 vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/123.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vadošā vecākā eksperta projektu vadītāja ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.6. specifiskā atbalsta mērķa (SAM) "Ieviest izglītības kvalitātes monitoringa sistēmu" 8.3.6.1. pasākuma "Dalība starptautiskos izglītības pētījumos" un 8.3.6.2. pasākuma "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide" īstenošanu, nodrošinot sadarbību ar Eiropas Savienības un ārvalstu institūcijām SAM mērķu sasniegšanai.

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) un citu ES un ārvalstu finanšu instrumentu līdzekļu izmantošanu Latvijas dalības nodrošināšanai starptautiskajos izglītības pētījumos un pierādījumos balstītas izglītības politikas veidošanā un izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas attīstībai

- organizēt, plānot un īstenot 8.3.6. SAM projektu "Dalība starptautiskajos izglītības pētījumos" un projektu "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana" atbilstoši izvirzītajiem mērķiem, uzdevumiem, aktivitātēm un sasniedzamajiem rezultātiem, izvērtēt un analizēt projekta "Dalība starptautiskajos izglītības pētījumos" un projekta "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana" īstenošanas gaitu, kvalitāti un atbilstību laika grafikam, sasniegtos rezultātus

- sagatavot un iesniegt sadarbības iestādē vienošanās par projekta "Dalība starptautiskajos izglītības pētījumos" un vienošanās par projekta "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana" īstenošanu prasībām atbilstošu informāciju, tai skaitā progresa pārskatus, maksājuma pieprasījumus un ikgadējos pārskatus par projektu, informāciju par mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ieviešanu, plānoto maksājuma pieprasījumu iesniegšanas grafiku, iepirkumu plānu un grozījumus tajā, ikgadējos pēcprojekta pārskatus, citu atbilstošu informāciju par projektu pēc sadarbības iestādes pieprasījuma

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds)

- pieredze projektu vadībā, struktūrfondu vai citu ārvalstu vai starptautisko finanšu instrumentu administrēšanā (ilgāka par 3 gadiem)

- pieredze darbā ar starptautiskajiem jautājumiem

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- pieredze personāla vadīšanā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 3 gadiem)

- zināšanas par struktūrfondu ieviešanas jautājumiem, struktūrfondu projektu vai citu ārvalstu un starptautisko finanšu instrumentu administrēšanu

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē izglītības jomu

- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1917 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā ar starptautiskajiem jautājumiem un pieredzi projektu vadībā, struktūrfondu vai citu ārvalstu vai starptautisko finanšu instrumentu administrēšanā, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta;

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050).

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PIAD vadošais vecākais eksperts - projektu vadītājs".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047892.


OP 2018/123.AKK6

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē pārbaužu, kas saistītas ar Datu valsts inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa darba grupās, īstenošanu, pārstāv Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Mēs tev uzticēsim veikt pārbaudes Eiropas Savienības līmeņa informācijas sistēmās, piedalīties un pārstāvēt Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un institūcijās, sagatavot ziņojumu un vēstuļu projektus Latvijas Republikas institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu institūcijām. Atbilstoši datu subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust), piedalīties izvērtējumu ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju rezultātiem, izskatīt, sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama juridiskā darba pieredze

- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- zināšanas personas datu aizsardzības jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1088 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta/-es amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv.


OP 2018/123.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta direktora vietnieka amatu Eiropas Savienības fondu jautājumos uz noteiktu laiku

Ja esi ar pieredzi Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos, vēlies iesaistīties uzņēmēju atbalsta instrumentu izstrādē, aicinām tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta komandai.

Mums ir nepieciešamas tavas zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos, valsts atbalsta jautājumos, Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē un citos jautājumos, kuri ir cieši saistīti ar Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanu, ieviešanu un uzraudzību.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu, pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- karjeras izaugsmes iespējas un mācību programmas

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai 1328-1917 euro, sociālās garantijas un plašu motivācijas sistēmu

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.


OP 2018/123.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis darbam Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļā.

Tavs darbs būs piesaistīt ārvalstu investīcijas Latvijā. Darba pienākumos būs tiešais darbs ar investoriem, tai skaitā, investoru uzrunāšana un investīciju piedāvājuma sagatavošana. Veicot darba pienākumus, nepieciešams uzrunāt un apkalpot stratēģiski nozīmīgus investīciju projektus, kā arī identificēt nišas, kurās Latvijai būtu potenciāls piesaistīt investīcijas, veicināt Latvijas, kā investīciju galamērķa, atpazīstamību, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvas ārvalstu investīciju piesaistes politikas īstenošanai.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnēs (ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- teicamas angļu valodas zināšanas (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana), vēlamas otras svešvalodas prasmes

- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un sadarbības iemaņas

- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā, mārketingā un zīmolvadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, komerctiesībām un investīciju piesaistes veicināšanas politikas aspektiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi investīciju piesaistē, mārketingā, kā arī politikas veidošanā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1647 euro

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis: +371 67013100, fakss: +371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.


OP 2018/123.AKK9

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt normatīvos aktus un politikas plānošanas dokumentus atkarību profilakses jomā

- apkopot informāciju un sniegt priekšlikumus jautājumu risināšanai atkarību profilakses jomā, piedalīties nozares attīstības stratēģijas plānošanā

- pārstāvēt nacionālās intereses atkarību profilakses jomas darba grupās Eiropas Savienības institūcijās un Pasaules Veselības organizācijas darba grupās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs vai bioloģijā, vēlams maģistra grāds

- darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā valsts vai pašvaldības iestādē (vismaz 1 gads)

- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme

- izpratne par atkarību profilakses politiku reglamentējošiem tiesību aktiem, to realizācijas mehānismiem Latvijas un starptautiskā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas papildu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku

- precizitāte, komunikācijas prasmes un ētiskums darba pienākumu izpildē

Piedāvājam:

- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties veselības politikas plānošanā un ieviešanā

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami līdz š.g. 2. jūlijam, sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta amatam". Dokumenti iesniedzami arī klātienē Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018.


OP 2018/123.AKK10

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtu ietvaros, saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienos:

- Mākslas

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība

- Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektrotehnika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne

- Vides aizsardzība

- Izglītība, pedagoģija un sports

Prasības pretendentam/-ei:

- persona, kas iepriekšējo piecu gadu laikā ir bijusi nodarbināta akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personai ir doktora grāds atbilstīgā vai radniecīgā zinātņu nozarē (mākslas jomā vismaz maģistra grāds)

- personai ir pētnieciskā/radošā darba pieredze

- personai ir publikācijas/radošie darbi atbilstīgā vai radniecīgā zinātņu nozarē

- personai ir pieredze mācību materiālu izstrādē vai pilnveidē

- persona pielieto inovatīvas mācību metodes studiju procesā

- personai ir labas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī saskaņā ar Europass pašnovērtējuma tabulu) un spēja valodas prasmes lietot studiju un metodiskajā darbā

- personai ir labas digitālās prasmes saskaņā ar Europass pašnovērtējuma tabulu, kā arī zināšanas par jaunajām tehnoloģijām

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikums, adresēts rektoram

- CV Europass parauga formātā

- diploma par zinātnisko grādu kopija/maģistra diploma kopija

- publikāciju saraksts par pēdējiem pieciem gadiem

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi liepu@liepu.lv vai pa pastu, adrese: Liepājas Universitāte, Lielā iela 14, Liepāja, Latvija, LV-3401 ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros".

Projekta īstenošanas periods: 2018. gada 4. ceturksnis līdz 2022. gada 4. ceturksnis.

Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājaslapā: https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Liepājas Universitāte informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, un iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas Universitāte. 


OP 2018/123.AKK11

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219), izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtu ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī), izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienos:

- Mākslas

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība

- Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektrotehnika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne

- Vides aizsardzība

- Izglītība, pedagoģija un sports

Prasības pretendentam/-ei:

- motivācija iesaistīties akadēmiskajā darbā vismaz 12 mēnešus un vēlme turpināt darbu pēc projekta pabeigšanas

- priekšroka pretendentam, kas ir pēdējo kursu doktorants vai zinātniskā grāda pretendents

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikums, adresēts rektoram

- CV Europass parauga formātā

- publikāciju saraksts

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi liepu@liepu.lv vai pa pastu, adrese: Liepājas Universitāte, Lielā iela 14, Liepāja, Latvija, LV-3401, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros"

Projekta īstenošanas periods: 2018. gada 4. ceturksnis līdz 2022. gada 4. ceturksnis.

Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras mājaslapā: https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Liepājas Universitāte informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas Universitāte.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)