Laidiens: 21.06.2018., Nr. 123
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/123.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm,
lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas
reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa
amatā uz noteiktu laiku
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību,
filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā,
koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko
interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos
izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule)
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese:
Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.
OP 2018/123.AKK2
Iestāde/struktūrvienība: Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar
ierobežotu atbildību "Šampētera nams" / Tehniskā nodaļa
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku (līdz projektu īstenošanas pabeigšanai,
provizoriski - 2019. gada decembris)
Labklājības ministrijas Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Šampētera nams" izsludina konkursu uz projektu vadītāja amatu
Tehniskajā nodaļā uz noteiktu laiku (2 vakances)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot projektu darbības un rezultātu rādītājus atbilstoši projektu
konkursa regulējošajiem normatīvajiem aktiem un tehniskajai dokumentācijai
- plānot un kontrolēt projektu izmaksu atbilstību projektu pieejamiem
resursiem
- sagatavot projektu vadības dokumentus (projektu apraksti, maksājumu
pieprasījumi, progresa pārskati, ziņojumi, skaidrojumi)
- kontrolēt projektos paredzēto mērķu, projektu darbību un to rezultātu
rādītāju sasniegšanu un atbilstību
- novērtēt un iespēju robežās novērst potenciālos riskus projektu īstenošanā
- sadarboties ar projektu vērtējošo iestādi, plānot un organizēt atbilstošas
darbības saskaņā ar saņemto informāciju un dokumentāciju
- koordinēt projekta saistošo informāciju starp iestādes struktūrvienībām un
projektu vērtējošo iestādi
- organizēt projektu ietvaros veikto būvdarbu būvsapulces
un citus ar projektu ieviešanu saistītus pasākumus
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība
- pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā
- pieredze energoefektivitātes aprēķinu veikšanā
- pieredze ES fondu projektu īstenošanas dokumentu (maksājumu pieprasījumi,
progresa pārskati, ziņojumi) sagatavošanā
- ES struktūrfondus regulējošo un citu normatīvo aktu
pārzināšana
- izpratne par energoefektivitāti būvniecības jomā
- teicamas valsts valodas prasmes
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu un
patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas Word un Excel lietotprasmes
Piedāvājam:
- darbu valsts kapitālsabiedrībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada
27. jūnijam (ieskaitot), sūtot uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv.
Tālr. uzziņām 67808824.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
OP 2018/123.AKK3
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426) izsludina atklātu konkursu
uz vakanto doktoranta vieslektora amatu (darba līgums uz noteiktu laiku)
dubultajā maģistra programmā "Starptautiskais bizness un eksporta
menedžments". Programmas darba valoda ir angļu valoda
Prasības ārvalstu akadēmiskā personāla amata pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vai doktorants biznesa vadībā
- profesionālā pieredze tiešā saistībā ar biznesa konsultācijām
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums (brīvā formā) par piedalīšanos atklātajā
konkursā noteiktajam amatam
- pretendentu apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam
amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības,
akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu
saraksts pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga, kā arī citi dokumenti, ko
pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju.
Dokumenti iesniedzami līdz 2018. gada 21. jūnijam, sūtot tos
elektroniski uz e-pasta adresi Elina.Feldmane@venta.lv
un Maija.Cebere@venta.lv vai ierodoties personīgi
darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00 Ventspils
Augstskolas Personāldaļā C202 kabinetā (2. stāvā) Inženieru ielā 101,
Ventspilī. Uzziņas pa tālr. 636 28303, 63629646.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils
Augstskola. Konkursa rezultātā neizvēlēto kandidātu iesniegtie personas dati
tiks dzēsti.
OP 2018/123.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta
Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības
kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050 vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā".
Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/123.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta vadošā vecākā eksperta projektu vadītāja ierēdņa
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 8.3.6. specifiskā atbalsta mērķa (SAM) "Ieviest
izglītības kvalitātes monitoringa sistēmu" 8.3.6.1. pasākuma
"Dalība starptautiskos izglītības pētījumos" un 8.3.6.2. pasākuma
"Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide" īstenošanu,
nodrošinot sadarbību ar Eiropas Savienības un ārvalstu institūcijām SAM mērķu
sasniegšanai.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības
fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) un citu ES un
ārvalstu finanšu instrumentu līdzekļu izmantošanu Latvijas dalības
nodrošināšanai starptautiskajos izglītības pētījumos un pierādījumos balstītas
izglītības politikas veidošanā un izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas
attīstībai
- organizēt, plānot un īstenot 8.3.6. SAM projektu "Dalība
starptautiskajos izglītības pētījumos" un projektu "Izglītības
kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana" atbilstoši
izvirzītajiem mērķiem, uzdevumiem, aktivitātēm un sasniedzamajiem rezultātiem,
izvērtēt un analizēt projekta "Dalība starptautiskajos izglītības
pētījumos" un projekta "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas
izveide un īstenošana" īstenošanas gaitu, kvalitāti un atbilstību laika
grafikam, sasniegtos rezultātus
- sagatavot un iesniegt sadarbības iestādē vienošanās par projekta
"Dalība starptautiskajos izglītības pētījumos" un vienošanās par
projekta "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un
īstenošana" īstenošanu prasībām atbilstošu informāciju, tai skaitā
progresa pārskatus, maksājuma pieprasījumus un ikgadējos pārskatus par
projektu, informāciju par mērķa grupām un horizontālo prioritāšu ieviešanu,
plānoto maksājuma pieprasījumu iesniegšanas grafiku, iepirkumu plānu un grozījumus
tajā, ikgadējos pēcprojekta pārskatus, citu
atbilstošu informāciju par projektu pēc sadarbības iestādes pieprasījuma
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds)
- pieredze projektu vadībā, struktūrfondu vai citu ārvalstu vai
starptautisko finanšu instrumentu administrēšanā (ilgāka par 3 gadiem)
- pieredze darbā ar starptautiskajiem jautājumiem
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- pieredze personāla vadīšanā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 3 gadiem)
- zināšanas par struktūrfondu ieviešanas jautājumiem, struktūrfondu projektu
vai citu ārvalstu un starptautisko finanšu instrumentu administrēšanu
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē izglītības jomu
- izpratne par Latvijas izglītības sistēmu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā ar
starptautiskajiem jautājumiem un pieredzi projektu vadībā, struktūrfondu vai
citu ārvalstu vai starptautisko finanšu instrumentu administrēšanā, norādot
periodu, kad minētā pieredze iegūta;
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050).
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "PIAD vadošais vecākais eksperts - projektu vadītājs".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālrunis uzziņām 67047892.
OP 2018/123.AKK6
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un
starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē pārbaužu, kas
saistītas ar Datu valsts inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa darba
grupās, īstenošanu, pārstāv Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un
starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus,
analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un
nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības
pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts
inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un
starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts
inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.
Mēs tev uzticēsim veikt pārbaudes Eiropas Savienības līmeņa informācijas
sistēmās, piedalīties un pārstāvēt Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un
Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un institūcijās, sagatavot ziņojumu un
vēstuļu projektus Latvijas Republikas institūcijām, Eiropas Savienības
institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu institūcijām. Atbilstoši datu
subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas
Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust),
piedalīties izvērtējumu ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju
rezultātiem, izskatīt, sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt
konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama juridiskā darba pieredze
- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to
risināšanu
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- zināšanas personas datu aizsardzības jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un
amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa),
mēnešalga no 841 EUR līdz 1088 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas
juriskonsulta/-es amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot
elektroniskā pasta vēstuli uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv.
OP 2018/123.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta direktora vietnieka amatu Eiropas Savienības fondu
jautājumos uz noteiktu laiku
Ja esi ar pieredzi Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos, vēlies
iesaistīties uzņēmēju atbalsta instrumentu izstrādē, aicinām tevi pievienoties
Ekonomikas ministrijas Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta komandai.
Mums ir nepieciešamas tavas zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu
jautājumos, valsts atbalsta jautājumos, Ministru kabineta noteikumu projektu
izstrādē un citos jautājumos, kuri ir cieši saistīti ar Eiropas Savienības
struktūrfondu plānošanu, ieviešanu un uzraudzību.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu,
pārrobežu sadarbības projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- karjeras izaugsmes iespējas un mācību programmas
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai 1328-1917 euro, sociālās
garantijas un plašu motivācijas sistēmu
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882,
e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.
OP 2018/123.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārvalstu investīciju
piesaistes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un
izaicinājumiem gatavs kolēģis darbam Ārvalstu investīciju piesaistes nodaļā.
Tavs darbs būs piesaistīt ārvalstu investīcijas Latvijā. Darba pienākumos
būs tiešais darbs ar investoriem, tai skaitā, investoru uzrunāšana un
investīciju piedāvājuma sagatavošana. Veicot darba pienākumus, nepieciešams
uzrunāt un apkalpot stratēģiski nozīmīgus investīciju projektus, kā arī
identificēt nišas, kurās Latvijai būtu potenciāls piesaistīt investīcijas,
veicināt Latvijas, kā investīciju galamērķa, atpazīstamību, bet pats galvenais
- Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvas
ārvalstu investīciju piesaistes politikas īstenošanai.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnēs (ekonomikā,
uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- teicamas angļu valodas zināšanas (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa
pārstāvēšana), vēlamas otras svešvalodas prasmes
- komunikācijas prasmes, analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba
koordinēšanas un sadarbības iemaņas
- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā, mārketingā un zīmolvadībā tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, komerctiesībām un
investīciju piesaistes veicināšanas politikas aspektiem tiks uzskatītas par priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi investīciju piesaistē, mārketingā, kā arī politikas
veidošanā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1647 euro
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis: +371 67013100, fakss: +371 67280882,
e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.
OP 2018/123.AKK9
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz
ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt normatīvos aktus un politikas plānošanas dokumentus atkarību
profilakses jomā
- apkopot informāciju un sniegt priekšlikumus jautājumu risināšanai atkarību
profilakses jomā, piedalīties nozares attīstības stratēģijas plānošanā
- pārstāvēt nacionālās intereses atkarību profilakses jomas darba grupās
Eiropas Savienības institūcijās un Pasaules Veselības organizācijas darba
grupās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs vai bioloģijā, vēlams maģistra grāds
- darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā
valsts vai pašvaldības iestādē (vismaz 1 gads)
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme
- izpratne par atkarību profilakses politiku reglamentējošiem tiesību
aktiem, to realizācijas mehānismiem Latvijas un starptautiskā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas papildu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku
- precizitāte, komunikācijas prasmes un ētiskums darba pienākumu izpildē
Piedāvājam:
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
līdz š.g. 2. jūlijam, sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta amatam". Dokumenti iesniedzami
arī klātienē Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentā Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018.
OP 2018/123.AKK10
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219), izstrādājot un īstenojot
8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās
izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas
jomās" projektu iesniegumu atlases kārtu ietvaros, saskaņā ar Ministru
kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina
ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienos:
- Mākslas
- Vadība, administrēšana un nekustamo
īpašumu pārvaldība
- Informācijas tehnoloģija,
datortehnika, elektrotehnika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne
- Vides aizsardzība
- Izglītība, pedagoģija un sports
Prasības pretendentam/-ei:
- persona, kas iepriekšējo piecu gadu laikā ir bijusi nodarbināta akadēmiskā
amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām
- personai ir doktora grāds atbilstīgā vai radniecīgā zinātņu nozarē
(mākslas jomā vismaz maģistra grāds)
- personai ir pētnieciskā/radošā darba pieredze
- personai ir publikācijas/radošie darbi atbilstīgā vai radniecīgā zinātņu
nozarē
- personai ir pieredze mācību materiālu izstrādē vai pilnveidē
- persona pielieto inovatīvas mācību metodes studiju procesā
- personai ir labas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī saskaņā ar Europass
pašnovērtējuma tabulu) un spēja valodas prasmes lietot studiju un metodiskajā
darbā
- personai ir labas digitālās prasmes saskaņā ar Europass pašnovērtējuma tabulu,
kā arī zināšanas par jaunajām tehnoloģijām
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums, adresēts rektoram
- CV Europass
parauga formātā
- diploma par zinātnisko grādu kopija/maģistra diploma kopija
- publikāciju saraksts par pēdējiem pieciem gadiem
Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi liepu@liepu.lv
vai pa pastu, adrese: Liepājas Universitāte, Lielā iela 14, Liepāja, Latvija,
LV-3401 ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros".
Projekta īstenošanas periods: 2018. gada 4. ceturksnis līdz 2022. gada
4. ceturksnis.
Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras
mājaslapā: https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Liepājas Universitāte informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, un
iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas Universitāte.
OP 2018/123.AKK11
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219),
izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu
"Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu
stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtu
ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9.
janvārī), izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu
atlasi studiju virzienos:
- Mākslas
- Vadība, administrēšana un nekustamo
īpašumu pārvaldība
- Informācijas tehnoloģija,
datortehnika, elektrotehnika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne
- Vides aizsardzība
- Izglītība, pedagoģija un sports
Prasības pretendentam/-ei:
- motivācija iesaistīties akadēmiskajā darbā vismaz 12 mēnešus un vēlme
turpināt darbu pēc projekta pabeigšanas
- priekšroka pretendentam, kas ir pēdējo kursu doktorants vai zinātniskā
grāda pretendents
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums, adresēts rektoram
- CV Europass
parauga formātā
- publikāciju saraksts
Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi liepu@liepu.lv
vai pa pastu, adrese: Liepājas Universitāte, Lielā iela 14, Liepāja, Latvija,
LV-3401, ar norādi "Konkursam SAM 8.2.2. atlases kārtu ietvaros"
Projekta īstenošanas periods: 2018. gada 4. ceturksnis līdz 2022. gada
4. ceturksnis.
Plašāka informācija par projektu Centrālās finanšu un līgumu aģentūras
mājaslapā: https://www.cfla.gov.lv/lv/es-fondi-2014-2020/izsludinatas-atlases.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Liepājas Universitāte informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas Universitāte.