Laidiens: 27.06.2018., Nr. 127

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/127.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

• mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

• profesionālo izaugsmi

• interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

• atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

• darba vietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

• savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

• līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

• sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

• līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

• līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

• akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā), vai cita augstākā izglītība, kuras ietvaros apgūta ekonomika

• pieredze informācijas apstrādē un analīzē

• pieredze darbā ar datu bāzēm

• labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word)

• labas angļu valodas zināšanas

• precizitāte un labas komunikācijas prasmes.

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/127.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā

Darbavieta: Tukums

Valsts darba inspekcija piedāvā:

-draudzīgu kolektīvu

-interesantu un dinamisku darbu

-iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

-gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

-algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

-plašas un profesionālas apmācību iespējas

-veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi;

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484782 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/127.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu 

Prasības pretendentiem/-ēm:

Veicamie pienākumi:

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:

https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2096743/161783?iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām: 67036724, 67036731.


OP 2018/127.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA KONSTITUCIONĀLO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

Veicamie pienākumi:

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:

https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2096627/161789?iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.


OP 2018/127.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā arhivāra/-es amatā (viena amata vieta uz noteiktu laiku, viena amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 462,00 (7.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2 un Starta ielā 1.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/127.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku.

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/127.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta politikas attīstības departamenta direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku)

Budžeta politikas attīstības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un uzraudzību, organizē ikgadējo valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesu un koordinē valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju.

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē 5 gadus

- profesionālā pieredze valsts budžeta izdevumu plānošanas un valsts finanšu vadības jomā ne mazāk kā 3 gadus

- labas angļu valodas zināšanas (vēlamas arī citu ES valodu zināšanas), spēja tās pielietot ES dokumentu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju un citu starptautisko institūciju pārstāvjiem

- prasmes politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un atzinumu sagatavošanā

- analītiskās spējas un stratēģiskā domāšana

- spēja deleģēt uzdevumus un virzīt komandu uz rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatpienākumus:

- valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un uzraudzību, sistemātiski analizēt valsts budžeta izdevumus un sagatavot attiecīgus analītiskos materiālus, sniegt priekšlikumus valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām un to ieviešanas nodrošināšanai, kā arī sniegt konsultatīvu palīdzību valsts budžeta izdevumu politikas realizācijas jautājumos

- ikgadējo valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesu un tā rezultātu iekļaušanu budžeta procesā, sagatavojot priekšlikumus valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas tvērumam, materiālus, vadlīnijas un apkopojot izdevumu pārskatīšanas procesā iegūtos rezultātus un sniedzot priekšlikumus to turpmākai izmantošanai budžeta procesā

- kā arī izzināt starptautisko pieredzi valsts finanšu kvalitātes attīstības jomā un veicināt Latvijas pozitīvā tēla veidošanu starptautiski

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Papildu informāciju un informāciju par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/127.AKK8

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais referents Eiropas Savienības fondu uzraudzības jautājumos (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu ekonomikas nozarē)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz vienu gadu)

- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā

- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas.

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzturēt aktuālu atbildīgās iestādes kompetencē esošo ES fondu uzraudzības rādītāju (finanšu, iznākuma, rezultātu), snieguma ietvara un snieguma rezerves plāna un izpildes progresa informāciju, tostarp analizēt to izpildi, sagatavot priekšlikumus izpildes uzlabošanai un sniegt atzinumus par saistošajiem dokumentiem

- uzturēt aktuālas atbildīgās iestādes pārziņā esošās ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu rādītāju pases

- sagatavot atbildīgās iestādes ziņojumus, informāciju un pārskatus par ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu ieviešanas un uzraudzības jautājumiem

- veikt regulāru nepieciešamo uzraudzības rādītāju datu ievadi Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (turpmāk - KP VIS)

- koordinēt un nodrošināt KP VIS lietošanu atbilstoši saistošajiem normatīvajiem dokumentiem un starpresoru vienošanās ar ES fondu sadarbības iestādi

- ziņot par atbildīgās iestādes konstatētajām iespējamām neatbilstībām tās pārziņas specifiskajos atbalsta mērķos un to pasākumos, tai skaitā izmantojot Eiropas Komisijas neatbilstību vadības sistēmu atbilstoši saistošajiem normatīvajiem aktiem

- koordinēt un nodrošināt ES fondu vadības informācijas sistēmas lietošanu atbilstoši saistošajiem normatīvajiem dokumentiem un starpresoru vienošanās ar ES fondu sadarbības iestādi.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021628.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)