Laidiens: 27.06.2018., Nr. 127
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/127.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas
departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz
noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
• mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
• profesionālo izaugsmi
• interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
• atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
• darba vietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
• savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
• līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
• sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
• līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
• līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
• akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vai
vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā), vai cita augstākā izglītība,
kuras ietvaros apgūta ekonomika
• pieredze informācijas apstrādē un analīzē
• pieredze darbā ar datu bāzēm
• labas datorprasmes (MS Office aplikācijas : Excel, Word)
• labas angļu valodas zināšanas
• precizitāte un labas komunikācijas prasmes.
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/127.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts
civildienesta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku Zemgales reģionālajā
Valsts darba inspekcijā
Darbavieta: Tukums
Valsts darba inspekcija piedāvā:
-draudzīgu kolektīvu
-interesantu un dinamisku darbu
-iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
-gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
-algu no 700 EUR līdz 850 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
-plašas un profesionālas apmācību iespējas
-veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi;
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;-
izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;- konsultēt darba devējus
un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo
aktu prasībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas
centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484782 vai 67021621; e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/127.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
- augstākā izglītība
tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra
programmas students/-e),
- zināšanas
komerctiesībās un Eiropas Savienības tiesību jomā,
- zināšanas par
tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības
procesu,
- profesionālā
pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā,
- angļu valodas
zināšanas,
- teicamas
iemaņas darbā ar datoru,
- analītiskā
domāšana un iniciatīva.
Veicamie pienākumi:
- tiesību
politikas veidošana komerctiesību jomā,
- tiesību aktu
projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, , attīstības plānošanas
dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības
nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā,
- atzinumu
sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem,
attīstības plānošanas dokumentiem un informatīvo ziņojumu projektiem,
- atbilžu
gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem,
- Latvijas
interešu pārstāvības Eiropas Savienības institūcijās nodrošināšana
komerctiesību jomā.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2096743/161783?iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams
norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi
un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un
kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām: 67036724, 67036731.
OP 2018/127.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU
DEPARTAMENTA KONSTITUCIONĀLO TIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu
(amats vakants uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā
izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī
maģistra programmas students)
- zināšanas
Latvijas un ārvalstu konstitucionālajās tiesībās, t.sk. cilvēktiesībās,
Satversmes tiesas procesa ārzināšanā
- zināšanas par
tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības
procesu
- profesionālā
pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas
zināšanas
- analītiskā
domāšana un patstāvība
- prasme
strādāt ar MS Office un interneta resursiem
lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- sagatavot
atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju
Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem konstitucionālo
tiesību un valststiesību jomā
- sagatavot
atzinumus par ministrijas padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un nacionālo
pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos projektiem
konstitucionālo tiesību un valststiesību jomā
- izstrādāt
tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu,
nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos
projektus konstitucionālo tiesību jomā, kā arī sagatavot projektus
virzīšanai Ministru kabinetā un Saeimā
- Sagatavot
atbilžu projektus uz institūciju un privātpersonu iesniegumiem par
juridiskiem jautājumiem nodaļas kompetences ietvaros
- pārstāvēt
Tieslietu ministriju sanāksmēs, sēdēs, u.c
publiskos pasākumos savas kompetences jautājumos.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2096627/161789?iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2018/127.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā
esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai
nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties
komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā arhivāra/-es amatā (viena amata vieta
uz noteiktu laiku, viena amata vieta uz nenoteiktu laiku).
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina
Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko
materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.
Galvenie pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās
lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši
normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai
iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu
reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 462,00 (7.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2 un Starta ielā 1.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta
adresi: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816,
67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.
OP 2018/127.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj
informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu
vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas
speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku.
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi: info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz
darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.
OP 2018/127.AKK7
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta politikas attīstības
departamenta direktora vietnieks (uz nenoteiktu laiku)
Budžeta politikas attīstības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un
uzraudzību, organizē ikgadējo valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesu un
koordinē valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai
tiesību zinātnēs
- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē 5 gadus
- profesionālā pieredze valsts budžeta izdevumu plānošanas un valsts finanšu
vadības jomā ne mazāk kā 3 gadus
- labas angļu valodas zināšanas (vēlamas arī citu ES valodu zināšanas),
spēja tās pielietot ES dokumentu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu
viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju un citu starptautisko institūciju
pārstāvjiem
- prasmes politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un atzinumu
sagatavošanā
- analītiskās spējas un stratēģiskā domāšana
- spēja deleģēt uzdevumus un virzīt komandu uz rezultātu sasniegšanu,
orientācija uz attīstību
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatpienākumus:
- valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un
uzraudzību, sistemātiski analizēt valsts budžeta izdevumus un sagatavot
attiecīgus analītiskos materiālus, sniegt priekšlikumus valsts budžeta izdevumu
politikas izmaiņām un to ieviešanas nodrošināšanai, kā arī sniegt konsultatīvu
palīdzību valsts budžeta izdevumu politikas realizācijas jautājumos
- ikgadējo valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesu un tā rezultātu
iekļaušanu budžeta procesā, sagatavojot priekšlikumus valsts budžeta izdevumu
pārskatīšanas tvērumam, materiālus, vadlīnijas un apkopojot izdevumu
pārskatīšanas procesā iegūtos rezultātus un sniedzot priekšlikumus to turpmākai
izmantošanai budžeta procesā
- kā arī izzināt starptautisko pieredzi valsts finanšu kvalitātes attīstības
jomā un veicināt Latvijas pozitīvā tēla veidošanu starptautiski
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju un informāciju par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/127.AKK8
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais referents Eiropas
Savienības fondu uzraudzības jautājumos (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- mēnešalgu no 894 līdz 1174 EUR
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālo
zinātņu ekonomikas nozarē)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz vienu
gadu)
- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā
- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un
uzraudzības) procesiem
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas.
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzturēt aktuālu atbildīgās iestādes kompetencē esošo ES fondu uzraudzības
rādītāju (finanšu, iznākuma, rezultātu), snieguma ietvara un snieguma rezerves
plāna un izpildes progresa informāciju, tostarp analizēt to izpildi, sagatavot
priekšlikumus izpildes uzlabošanai un sniegt atzinumus par saistošajiem
dokumentiem
- uzturēt aktuālas atbildīgās iestādes pārziņā esošās ES fondu specifisko
atbalsta mērķu un to pasākumu rādītāju pases
- sagatavot atbildīgās iestādes ziņojumus, informāciju un pārskatus par ES
fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu ieviešanas un uzraudzības
jautājumiem
- veikt regulāru nepieciešamo uzraudzības rādītāju datu ievadi Kohēzijas
politikas fondu vadības informācijas sistēmā (turpmāk - KP VIS)
- koordinēt un nodrošināt KP VIS lietošanu atbilstoši saistošajiem
normatīvajiem dokumentiem un starpresoru vienošanās ar ES fondu sadarbības
iestādi
- ziņot par atbildīgās iestādes konstatētajām iespējamām neatbilstībām tās
pārziņas specifiskajos atbalsta mērķos un to pasākumos, tai skaitā izmantojot
Eiropas Komisijas neatbilstību vadības sistēmu atbilstoši saistošajiem
normatīvajiem aktiem
- koordinēt un nodrošināt ES fondu vadības informācijas sistēmas lietošanu
atbilstoši saistošajiem normatīvajiem dokumentiem un starpresoru vienošanās ar
ES fondu sadarbības iestādi.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
e-pasts: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021628.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.