Laidiens: 06.07.2018., Nr. 134

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/134.AKK1

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz šādu akadēmiskā amata vietu:

- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnes nozarē ar specializāciju latviešu literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skat. LU LFMI mājaslapā (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti".

Pretendentiem jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2018) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti iesniedzami līdz š. g. 6. augustam LU LFMI sekretariātā Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.


OP 2018/134.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

Galvenie pienākumi:

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto ārējo normatīvo aktu sagatavošanā

- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt atzinumus

- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām

- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu

- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā

- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- labas datorprasmes

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta adrese: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/134.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" projekta īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko uzraudzību

- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sniegt juridisku atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai

- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā

- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme piemērot spēkā esošos normatīvos aktus

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta adrese: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/134.AKK4

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu investīciju pārvaldības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices investīciju nodaļā

Eiropas Savienības fondu investīciju pārvaldības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices investīciju nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un ieviešanas uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu vadības plānošanas un ieviešanas uzraudzības funkcijas,

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/134.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai būvniecība, vai apsaimniekošana)

- vēlamas zināšanas un izpratne par būvniecības vai apsaimniekošanas jomu

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā

- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz EUR 1093 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 15. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/134.AKK6

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē

- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar izglītības programmu izstrādi un īstenošanu

- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu

- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu

Veicamie amata pienākumi:

- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības programmu izstrādi

- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim

- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību literatūras saraksta izveidē

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/134.AKK7

Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā koledža" izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amatu vietām

Detalizētu informāciju un prasības amatu kandidātiem lūdzu skatīt interneta vietnē http://www.rtk.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/134.AKK8

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina pieteikšanos uz Mūzikas un dejas pedagoģijas nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku

Darba pamatpienākumi:

- Izstrādāt Nodaļas studiju programmu attīstības stratēģiju un attīstības plānu, nodrošināt tā īstenošanu un aktualizēšanu

- Veikt Nodaļā īstenojamo studiju programmu direktora pienākumus

- Veikt Nodaļas vadītāja un Studiju programmu direktora uzdevumus:

⦁ atbildēt par Nodaļas un Studiju programmu īstenošanas darba kvalitāti

⦁ sadarbībā ar katedru vadītājiem un Studiju daļas vadītāju, plānot, koordinēt un kontrolēt Studiju programmu īstenošanas procesu

⦁ veikt studiju procesa un prakses darba organizēšanu, dokumentācijas uzskaiti un kontroli

⦁ sniegt informatīvu atbalstu studējošajiem un docētājiem atbilstoši savai kompetencei

⦁ veikt studiju programmu satura un vērtēšanas kritēriju izstrādes organizēšanu

⦁ veikt informatīvās bāzes uzturēšanu par studējošo studiju programmu apguves sasniegumiem, rezultātu apkopošanu un analīzi

- Nodrošināt studijas Nodaļā īstenojamo Studiju programmu studējošajiem

- Veikt citus uzdevumus kvalitatīva studiju procesa nodrošināšanai

- Risināt nestandarta problēmsituācijas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas saskarsmes prasmes

- amata specifikai atbilstošas, profesionālās zināšanas un iemaņas

- darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze augstākās izglītības institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas augstskolu darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju un datus

- atbildības izjūta un spēja patstāvīgi veikt uzticētos darba pienākumus

- spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus par situācijai atbilstošu rīcību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet)

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Kontaktpersona: Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļas vadītāja Anita Grasmane, tālr. 26168477.

Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, nosūtiet uz e-pasta adresi Anita.Grasmane@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļā (111. telpā) Rīgā, K. Barona ielā 1, LV-1050, darba dienās plkst. 10.00-16.00 savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi " Mūzikas un dejas pedagoģijas nodaļas vadītājs" līdz 2018. gada 17. jūlijam.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi;

2) jūsu iesūtīto personas datu apstrādes pārzinis ir Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, kontaktinformācija: K. Barona iela 1, Rīga.


OP 2018/134.AKK9

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina pieteikšanos uz Studiju programmu direkcijas Muzikoloģijas, kompozīcijas un tehnoloģiju nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku

Darba pamatpienākumi:

- Izstrādāt Nodaļas studiju programmu attīstības stratēģiju un attīstības plānu, nodrošināt tā īstenošanu un aktualizēšanu

- Veikt Nodaļā īstenojamo studiju programmu direktora pienākumus

- Veikt Nodaļas vadītāja un Studiju programmu direktora uzdevumus:

⦁ atbildēt par Nodaļas un Studiju programmu īstenošanas darba kvalitāti

⦁ sadarbībā ar katedru vadītājiem un Studiju daļas vadītāju, plānot, koordinēt un kontrolēt Studiju programmu īstenošanas procesu

⦁ veikt studiju procesa un prakses darba organizēšanu, dokumentācijas uzskaiti un kontroli

⦁ sniegt informatīvu atbalstu studējošajiem un docētājiem atbilstoši savai kompetencei

⦁ veikt studiju programmu satura un vērtēšanas kritēriju izstrādes organizēšanu

⦁ veikt informatīvās bāzes uzturēšanu par studējošo studiju programmu apguves sasniegumiem, rezultātu apkopošanu un analīzi

- Nodrošināt studijas Nodaļā īstenojamo Studiju programmu studējošajiem

- Veikt citus uzdevumus kvalitatīva studiju procesa nodrošināšanai

- Risināt nestandarta problēmsituācijas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas saskarsmes prasmes

- amata specifikai atbilstošas, profesionālās zināšanas un iemaņas

- darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze augstākās izglītības institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas augstskolu darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju un datus

- atbildības izjūta un spēja patstāvīgi veikt uzticētos darba pienākumus

- spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus par situācijai atbilstošu rīcību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet)

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Kontaktpersona: Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļas vadītāja Anita Grasmane, tālrunis 26168477.

Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, nosūtiet uz e-pasta adresi Anita.Grasmane@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļā (111. telpā) Rīgā, K. Barona ielā 1, LV-1050, darba dienās plkst. 10.00-16.00 savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Studiju programmu direkcijas Muzikoloģijas, kompozīcijas un tehnoloģiju nodaļas vadītājs" līdz 2018. gada 17. jūlijam.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi;

2) jūsu iesūtīto personas datu apstrādes pārzinis ir Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, kontaktinformācija: K. Barona iela 1, Rīga.


OP 2018/134.AKK10

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām vietām:

Izglītības zinātņu institūtā

- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)

- vadošais pētnieks izglītības zinātņu nozares pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Kurzemes Humanitārais institūtā

- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)

- pētnieks valodniecības un literatūrzinātnes nozares lietišķās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- pētnieks valodniecības un literatūrzinātnes nozares latviešu literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- zinātniskais asistents - mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozares latviešu folkloristikas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Vadībzinātņu institūtā

- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)

Dabas un inženierzinātņu fakultātē

- profesors (vides inženierijas un enerģētikas zinātnes vides inženierzinātnes apakšnozarē) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (programmēšanas valodas un sistēmas) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (dabas zinātņu metodika) - 1 vieta (nepilna slodze)

Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē

- docents (valodniecības un literatūrzinātnes nozares ģermāņu (angļu) valodniecības apakšnozarē (angļu valoda) - 1 vieta (nepilna slodze)

Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē

- profesors izglītības zinātnes skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- asociētais profesors medicīnas un veselības zinātnes nozarē (audiologopēdija) - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents (izglītības zinātnes pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Pedagoģijas un sociālā darba fakultātes Logopēdijas centrā

- zinātniskais asistents medicīnas un veselības zinātnes nozarē (audiologopēdija) - 1 vieta (nepilna slodze)

Vadības un sociālo zinātņu fakultātē

- profesors ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- docents psiholoģijas nozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301. kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā,

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un zinātniskā darba pieredzi;

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem;

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401.

Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)