Laidiens: 06.07.2018., Nr. 134
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/134.AKK1
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts
(LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina
konkursu uz šādu akadēmiskā amata vietu:
- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnes nozarē ar specializāciju latviešu
literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skat. LU LFMI mājaslapā (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti".
Pretendentiem jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju
apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2018) un
perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem).
Dokumenti iesniedzami līdz š. g. 6. augustam LU LFMI sekretariātā
Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.
OP 2018/134.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz ierēdņa amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un
ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku -
JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto
ārējo normatīvo aktu sagatavošanā
- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt
atzinumus
- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu
projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām
- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par
ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes
pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību
profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu
- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā
- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības
personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- labas datorprasmes
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt
individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes
III B līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta adrese:
vm@vm.gov.lv.
OP 2018/134.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" projekta īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko
uzraudzību
- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu,
nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem
- sniegt juridisku atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par
normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai
- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības
aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme
piemērot spēkā esošos normatīvos aktus
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un
grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes IIIB
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai sūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta adrese:
vm@vm.gov.lv.
OP 2018/134.AKK4
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais
eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu investīciju pārvaldības
departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices investīciju nodaļā
Eiropas Savienības fondu investīciju pārvaldības departamenta EEZ,
Norvēģijas un Šveices investīciju nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas
Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices
sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un
ieviešanas uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt Eiropas Ekonomikas zonas
un Norvēģijas finanšu instrumentu vadības plānošanas un ieviešanas uzraudzības
funkcijas,
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/134.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu
un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai
būvniecība, vai apsaimniekošana)
- vēlamas zināšanas un izpratne par būvniecības vai apsaimniekošanas jomu
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz
EUR 1093 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
15. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/134.AKK6
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes
iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē,
vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)
- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē
- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un
koordinēšanā
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar
izglītības programmu izstrādi un īstenošanu
- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu
- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu
Veicamie amata pienākumi:
- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības
programmu izstrādi
- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas
kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju
struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas
prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim
- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību
literatūras saraksta izveidē
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā Vaļņu ielā 2
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura
centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija
izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie
dokumenti.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/134.AKK7
Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā
koledža" izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amatu
vietām
Detalizētu informāciju un prasības amatu kandidātiem lūdzu skatīt interneta
vietnē http://www.rtk.lv sadaļā "Vakances".
OP 2018/134.AKK8
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina pieteikšanos uz
Mūzikas un dejas pedagoģijas nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
Darba pamatpienākumi:
- Izstrādāt Nodaļas studiju programmu attīstības stratēģiju un attīstības
plānu, nodrošināt tā īstenošanu un aktualizēšanu
- Veikt Nodaļā īstenojamo studiju programmu direktora pienākumus
- Veikt Nodaļas vadītāja un Studiju programmu direktora uzdevumus:
⦁
atbildēt par Nodaļas un Studiju programmu īstenošanas darba kvalitāti
⦁
sadarbībā ar katedru vadītājiem un Studiju daļas vadītāju, plānot, koordinēt un
kontrolēt Studiju programmu īstenošanas procesu
⦁
veikt studiju procesa un prakses darba organizēšanu, dokumentācijas uzskaiti un
kontroli
⦁
sniegt informatīvu atbalstu studējošajiem un docētājiem atbilstoši savai
kompetencei
⦁
veikt studiju programmu satura un vērtēšanas kritēriju izstrādes organizēšanu
⦁ veikt
informatīvās bāzes uzturēšanu par studējošo studiju programmu apguves
sasniegumiem, rezultātu apkopošanu un analīzi
- Nodrošināt studijas Nodaļā īstenojamo Studiju programmu studējošajiem
- Veikt citus uzdevumus kvalitatīva studiju procesa nodrošināšanai
- Risināt nestandarta problēmsituācijas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas saskarsmes prasmes
- amata specifikai atbilstošas, profesionālās zināšanas un iemaņas
- darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze augstākās izglītības institūcijā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas augstskolu darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos
- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju un datus
- atbildības izjūta un spēja patstāvīgi veikt uzticētos darba pienākumus
- spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus par situācijai atbilstošu rīcību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet)
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Kontaktpersona: Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļas
vadītāja Anita Grasmane, tālr. 26168477.
Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, nosūtiet uz e-pasta adresi Anita.Grasmane@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa
Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļā (111. telpā) Rīgā,
K. Barona ielā 1, LV-1050, darba dienās plkst. 10.00-16.00 savu CV un
motivācijas vēstuli ar norādi " Mūzikas un dejas pedagoģijas nodaļas
vadītājs" līdz 2018. gada
17. jūlijam.
Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu
datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas
akadēmija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi;
2) jūsu iesūtīto personas datu apstrādes pārzinis ir Jāzepa Vītola Latvijas
Mūzikas akadēmija, kontaktinformācija: K. Barona iela 1, Rīga.
OP 2018/134.AKK9
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina pieteikšanos uz
Studiju programmu direkcijas Muzikoloģijas, kompozīcijas un tehnoloģiju nodaļas
vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
Darba pamatpienākumi:
- Izstrādāt Nodaļas studiju programmu attīstības stratēģiju un attīstības
plānu, nodrošināt tā īstenošanu un aktualizēšanu
- Veikt Nodaļā īstenojamo studiju programmu direktora pienākumus
- Veikt Nodaļas vadītāja un Studiju programmu direktora uzdevumus:
⦁
atbildēt par Nodaļas un Studiju programmu īstenošanas darba kvalitāti
⦁
sadarbībā ar katedru vadītājiem un Studiju daļas vadītāju, plānot, koordinēt un
kontrolēt Studiju programmu īstenošanas procesu
⦁
veikt studiju procesa un prakses darba organizēšanu, dokumentācijas uzskaiti un
kontroli
⦁
sniegt informatīvu atbalstu studējošajiem un docētājiem atbilstoši savai
kompetencei
⦁
veikt studiju programmu satura un vērtēšanas kritēriju izstrādes organizēšanu
⦁ veikt
informatīvās bāzes uzturēšanu par studējošo studiju programmu apguves
sasniegumiem, rezultātu apkopošanu un analīzi
- Nodrošināt studijas Nodaļā īstenojamo Studiju programmu studējošajiem
- Veikt citus uzdevumus kvalitatīva studiju procesa nodrošināšanai
- Risināt nestandarta problēmsituācijas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas saskarsmes prasmes
- amata specifikai atbilstošas, profesionālās zināšanas un iemaņas
- darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze augstākās izglītības institūcijā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas augstskolu darbību reglamentējošajos normatīvajos aktos
- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju un datus
- atbildības izjūta un spēja patstāvīgi veikt uzticētos darba pienākumus
- spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus par situācijai atbilstošu rīcību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet)
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vēlamas angļu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu radošā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Kontaktpersona: Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Personāldaļas
vadītāja Anita Grasmane, tālrunis 26168477.
Ja redzat sevi šajā amatā, lūdzu, nosūtiet uz e-pasta adresi
Anita.Grasmane@jvlma.lv vai iesniedziet personīgi Jāzepa Vītola Latvijas
Mūzikas akadēmijas Personāldaļā (111. telpā) Rīgā, K. Barona ielā 1,
LV-1050, darba dienās plkst. 10.00-16.00 savu CV un motivācijas vēstuli ar
norādi "Studiju programmu direkcijas Muzikoloģijas, kompozīcijas un
tehnoloģiju nodaļas vadītājs" līdz 2018. gada 17. jūlijam.
Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu
datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas
akadēmija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases norisi;
2) jūsu iesūtīto personas datu apstrādes pārzinis ir Jāzepa Vītola Latvijas
Mūzikas akadēmija, kontaktinformācija: K. Barona iela 1, Rīga.
OP 2018/134.AKK10
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām vietām:
Izglītības zinātņu institūtā
- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)
- vadošais pētnieks izglītības zinātņu nozares pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē -
1 vieta (nepilna slodze)
Kurzemes Humanitārais institūtā
- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks valodniecības un literatūrzinātnes nozares lietišķās
valodniecības apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks valodniecības un literatūrzinātnes nozares latviešu literatūras
vēstures apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- zinātniskais asistents - mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozares
latviešu folkloristikas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
Vadībzinātņu institūtā
- institūta direktors - 1 vieta (nepilna slodze)
Dabas un inženierzinātņu fakultātē
- profesors (vides inženierijas un enerģētikas zinātnes vides
inženierzinātnes apakšnozarē) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (programmēšanas valodas un sistēmas) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (dabas zinātņu metodika) - 1 vieta (nepilna slodze)
Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē
- docents (valodniecības un literatūrzinātnes
nozares ģermāņu (angļu) valodniecības apakšnozarē (angļu valoda) - 1 vieta
(nepilna slodze)
Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē
- profesors izglītības zinātnes skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta
(nepilna slodze)
- asociētais profesors medicīnas un veselības zinātnes nozarē (audiologopēdija) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (izglītības zinātnes pirmsskolas
pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
Pedagoģijas un sociālā darba fakultātes Logopēdijas centrā
- zinātniskais asistents medicīnas un veselības zinātnes nozarē (audiologopēdija) - 1 vieta (nepilna slodze)
Vadības un sociālo zinātņu fakultātē
- profesors ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares uzņēmējdarbības vadības
apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents psiholoģijas nozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301. kabinetā)
šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā,
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
zinātniskā darba pieredzi;
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem;
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu
savu kvalifikāciju.
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401.
Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).