Laidiens: 10.07.2018., Nr. 135
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/135.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Statistisko
datu vākšanas organizācijas daļas vecākais eksperts
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 950-1080 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt regulāru Departamenta darba kvalitātes analīzi par datu vākšanas un
apstrādes procesu un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai
- sagatavot atbildes uz uzņēmumu statistikas respondentu vēstulēm, nodrošinot
saraksti
- pārstāvēt Departamentu darba grupās un apspriedēs, kā arī piedalīties
nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanā
- pārraudzīt un organizēt darbu, kas saistīts ar aktuālas informācijas
nodrošināšanu Pārvaldes IT sistēmās par uzņēmumu statistiku
- nodrošināt centralizētu informatīvo vēstuļu nosūtīšanu uzņēmumu
statistikas respondentiem
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
uzņēmējdarbībā, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar ekonomikas nozarei
atbilstošām apmācībām
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS
Word, MS Excel, MS Access)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa
ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks
izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/135.AKK2
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz Kvalitātes novērtēšanas departamenta
direktora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Kvalitātes novērtēšanas departamenta darbu
- vadīt un kontrolēt izglītības kvalitātes vērtēšanas stratēģijas īstenošanu
- nodrošināt vispārējās, profesionālās un pirmsskolas izglītības kvalitātes
vērtēšanu un organizēt atbalstu izglītības iestādēm kvalitātes nodrošināšanas
jautājumos
- nodrošināt vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu un programmu
akreditāciju un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu
- nodrošināt akreditācijas komisijas sēžu norisi
- nodrošināt lēmumu sagatavošanu un izsniegšanu
- koordinēt ar akreditācijas procesu saistīto finanšu dokumentu apriti
- nodrošināt ārpus formālās izglītības sistēmas apgūtās profesionālās
kompetences novērtēšanas institūciju un profesionālo kvalifikāciju reģistra
uzturēšanu
- pārraudzīt un koordinēt Eiropas kvalitātes nodrošināšanas ietvarstruktūras
(EQAVET) un vienoto profesionālās izglītības kvalitātes novērtēšanas rādītāju
ieviešanu profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanā
- organizēt departamenta darba plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu,
pārskatu un citu dokumentu projektu izstrādāšanu un kontroli
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā,
kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadībzinībās, vēlams maģistra grāds
- darba pieredze izglītības iestādē pedagoga vai vadošā amatā (vismaz 3
gadi)
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme veidot klientorientētu komunikāciju un
saskarsmi
- zināšanas un prasme konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme organizēt un vadīt darba grupas, veidot prezentācijas
- pieredze strādāt ar lielu informācijas apjomu
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
Amats ir klasificēts 35. saimes V līmenī (13. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei.
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_direktors" divdesmit dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālr. uzziņām 67507834.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības
kvalitātes valsts dienests.
Tālr. 67387865.
OP 2018/135.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz Kvalitātes novērtēšanas
departamenta direktora vietnieka/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt izglītības kvalitātes novērtēšanas un izglītības iestāžu
vadītāju profesionālās darbības novērtēšanas procesus
- organizēt pirmsskolas izglītības iestāžu pašvērtēšanas sistēmas izveidi
- organizēt izglītības iestāžu, eksaminācijas centru, izglītības programmu
akreditāciju un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu
- plānot izglītības iestāžu un izglītības programmu akreditāciju, nodrošināt
efektīvu akreditācijas grafika sagatavošanu un akreditācijas organizēšanas
uzdevumu sadali departamenta darbiniekiem
- organizēt un pārzināt akreditācijas ekspertu datubāzi, plānot ekspertu
komisiju izveidi un piedalīties akreditācijas ekspertu komisiju darbā
- konsultēt izglītības iestāžu vadītājus, izglītības kvalitātes vērtēšanas
ekspertus izglītības iestāžu akreditācijas jautājumos
- vadīt informatīvo un metodisko materiālu sagatavošanas darba grupas,
nodrošināt materiālu publicēšanu un prezentēšanu
- organizēt koordinatora funkcijas Eiropas kvalitātes nodrošināšanas
ietvarstruktūras (EQAVET) pildīšanu un vienoto profesionālās izglītības
kvalitātes novērtēšanas rādītāju ieviešanu profesionālās izglītības kvalitātes
nodrošināšanā
- nodrošināt un piedalīties pedagogu profesionālās pilnveides un
tālākizglītības kursu un semināru īstenošanā
- organizēt informācijas par vispārējās un profesionālās izglītības
novērtēšanas procesiem Latvijā apkopšanu, kā arī ārvalstu pieredzes un
starptautisko izglītības pētījumu analīzi izglītības kvalitātes jomā
- piedalīties departamenta darba plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu,
pārskatu un citu dokumentu projektu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
pedagoģijā, kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadībzinībās
- darba pieredze izglītības iestādē pedagoga vai vadošā amatā (vismaz 3
gadi)
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme veidot klientorientētu komunikāciju un
saskarsmi
- zināšanas un prasme konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme organizēt un vadīt darba grupas, veidot prezentācijas
- pieredze strādāt ar lielu informācijas apjomu
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
Amats ir klasificēts 35. saimes IVB līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei.
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_direktora_vietnieks" divdesmit dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālr. uzziņām 67507834.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības
kvalitātes valsts dienests.
Tālr. 67387865.
OP 2018/135.AKK4
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei,
objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām
atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -
AUDITA DEPARTAMENTA
UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amata uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 EUR līdz 1174 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iesaistīties Dienesta kopējā pārvaldības procesa pilnveidošanā
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- organizēt un kontrolēt kvalitātes, risku vadības un iekšējās kontroles
sistēmas darbību
- veicināt integrētās vadības sistēmas uzturēšanu
- koordinēt Dienesta horizontālo dokumentu izstrādi
- veikt auditus (saskaņā ar ISO 9001 standartu, EK regulu prasībām)
- veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem
- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlama kvalitātes vadības vai revīzijas/tiesību
zinātnes jomās, kas papildinātas ar speciālajām ISO 9001 standarta zināšanām)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu
laikā
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standarta programmas)
- angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstos)
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk
informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt,
iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/135.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN
LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amata uz noteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 814 līdz 1053 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rēzeknē
Pienākumi:
- vērtēt iesniegtos Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus
- pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai
noraidīšanu un savu pilnvaru ietvaros tos pamatot
- analizēt liela apjoma informāciju un darboties ar IT sistēmām un datubāzēm
- doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz vietas saimniecībās
- veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem
- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā,
t.sk. zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipos un mehānismos
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa
norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par
Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku
atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/135.AKK6
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās
izglītības departamenta Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas vecākā
referenta (darbinieka) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pieredze informācijas sistēmu resursu administrēšanā, uzturēšanā un datu
aizsardzībā
- pieredze darbā ar IBM SPSS un Abbyy
FormReader programmatūru
- pieredze pētnieciskajā un analītiskajā darbā vai darbā ar lieliem datu
pētījumiem un datu analīzi un vizualizāciju
- zināšanas un prasmes datubāzu vadības sistēmu uzturēšanā un administrēšanā
- zināšanas un prasmes datu statistiskajā apstrādē un analīzē
- izcilas prasmes darbā ar MS Office
programmatūru
- zināšanas un prasmes darbā ar HTML
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas
pamatvirzieniem un izglītības pētījumiem.
- pārvaldīt valsts valodu augstākajā līmenī
Veicamie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts pārbaudījumu un ar to norisi saistīto informācijas
sistēmu administrāciju un datu apstrādes tehniskās infrastruktūras
funkcionalitāti, t. sk. nodrošināt valsts pārbaudes darbu pieteikumu,
rezultātu un sertifikātu dublikātu elektronisko datubāzu uzturēšanu,
atjaunošanu, uzlabošanu, to savstarpējo savietojamību
- piedalīties valsts pārbaudes darbu piegādes procesā
- nodrošināt statistiskās informācijas par valsts pārbaudījumiem
sagatavošanu
- veikt ar ESF projekta īstenošanu saistīto uzdevumu savlaicīgu un
kvalitatīvu izpildi vispārējās izglītības jomā atbilstoši funkcionālā vadītāja
norādījumiem, t. sk. nodrošināt datu apstrādi izglītības kvalitātes
monitoringa sistēmas izstrādei, aprobācijai; sagatavot datus valsts līmeņa
izglītojamo mācību satura apguves un mācību sasniegumu periodiskai analīzei;
piedalīties izglītības pētījumu programmas izstrādē
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu 1287 EUR mēnesī
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
Amats ir klasificēts 19.2. saimes II līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa,
Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuriem būs pievienoti
visi iesniedzamie dokumenti.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/135.AKK7
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās
izglītības departamenta Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas eksperta
(darbinieka) amatu
Valsts izglītības satura centrs ir sadarbības partneris Izglītības un zinātnes
ministrijas īstenotajam ESF projektam "Izglītības kvalitātes monitoringa
sistēmas izveide un īstenošana". Šī projekta ietvaros Valsts izglītības
satura centram nepieciešams eksperts līdz 2022. gada 31. maijam šādu
pienākumu veikšanai:
- piedalīties izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izstrādē,
aprobācijā un īstenošanas nodrošināšanā
- plānot un veikt izglītojamo valsts līmeņa mācību sasniegumu vispārējā un
profesionālajā izglītībā periodisku analīzi
- piedalīties izglītības pētījumu programmas izstrādē
- piedalīties projekta mērķsadarbības, stratēģiskās komunikācijas un mācību
pasākumu plāna izstrādē un īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, kas ir papildināta ar zināšanām par Latvijas
izglītības sistēmu, izglītības politikas pamatvirzieniem un izglītības
pētījumiem
- pieredze pētnieciskajā un analītiskajā darbā vai darbā ar lieliem datu
apjomiem un datu analīzi un vizualizāciju
- vēlams vismaz maģistra grāds vai doktora grāds
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu EUR 1382 mēnesī
- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu (adrese:
Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga,
LV-1050, ar norādi "Konkursam"), iesniegt personīgi (Vaļņu iela 2, 7. stāvs,
lietvedība) vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuriem būs pievienoti
visi iesniedzamie dokumenti.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.