Laidiens: 10.07.2018., Nr. 135

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/135.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas datu apstrādes departamenta Statistisko datu vākšanas organizācijas daļas vecākais eksperts

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 950-1080 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt regulāru Departamenta darba kvalitātes analīzi par datu vākšanas un apstrādes procesu un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai

- sagatavot atbildes uz uzņēmumu statistikas respondentu vēstulēm, nodrošinot saraksti

- pārstāvēt Departamentu darba grupās un apspriedēs, kā arī piedalīties nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanā

- pārraudzīt un organizēt darbu, kas saistīts ar aktuālas informācijas nodrošināšanu Pārvaldes IT sistēmās par uzņēmumu statistiku

- nodrošināt centralizētu informatīvo vēstuļu nosūtīšanu uzņēmumu statistikas respondentiem

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai uzņēmējdarbībā, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar ekonomikas nozarei atbilstošām apmācībām

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/135.AKK2

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz Kvalitātes novērtēšanas departamenta direktora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt Kvalitātes novērtēšanas departamenta darbu

- vadīt un kontrolēt izglītības kvalitātes vērtēšanas stratēģijas īstenošanu

- nodrošināt vispārējās, profesionālās un pirmsskolas izglītības kvalitātes vērtēšanu un organizēt atbalstu izglītības iestādēm kvalitātes nodrošināšanas jautājumos

- nodrošināt vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu un programmu akreditāciju un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu

- nodrošināt akreditācijas komisijas sēžu norisi

- nodrošināt lēmumu sagatavošanu un izsniegšanu

- koordinēt ar akreditācijas procesu saistīto finanšu dokumentu apriti

- nodrošināt ārpus formālās izglītības sistēmas apgūtās profesionālās kompetences novērtēšanas institūciju un profesionālo kvalifikāciju reģistra uzturēšanu

- pārraudzīt un koordinēt Eiropas kvalitātes nodrošināšanas ietvarstruktūras (EQAVET) un vienoto profesionālās izglītības kvalitātes novērtēšanas rādītāju ieviešanu profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanā

- organizēt departamenta darba plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, pārskatu un citu dokumentu projektu izstrādāšanu un kontroli

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadībzinībās, vēlams maģistra grāds

- darba pieredze izglītības iestādē pedagoga vai vadošā amatā (vismaz 3 gadi)

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme veidot klientorientētu komunikāciju un saskarsmi

- zināšanas un prasme konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā

- prasme organizēt un vadīt darba grupas, veidot prezentācijas

- pieredze strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

Amats ir klasificēts 35. saimes V līmenī (13. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei.

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_direktors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības kvalitātes valsts dienests.

Tālr. 67387865.


OP 2018/135.AKK3

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz Kvalitātes novērtēšanas departamenta direktora vietnieka/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt izglītības kvalitātes novērtēšanas un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanas procesus

- organizēt pirmsskolas izglītības iestāžu pašvērtēšanas sistēmas izveidi

- organizēt izglītības iestāžu, eksaminācijas centru, izglītības programmu akreditāciju un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu

- plānot izglītības iestāžu un izglītības programmu akreditāciju, nodrošināt efektīvu akreditācijas grafika sagatavošanu un akreditācijas organizēšanas uzdevumu sadali departamenta darbiniekiem

- organizēt un pārzināt akreditācijas ekspertu datubāzi, plānot ekspertu komisiju izveidi un piedalīties akreditācijas ekspertu komisiju darbā

- konsultēt izglītības iestāžu vadītājus, izglītības kvalitātes vērtēšanas ekspertus izglītības iestāžu akreditācijas jautājumos

- vadīt informatīvo un metodisko materiālu sagatavošanas darba grupas, nodrošināt materiālu publicēšanu un prezentēšanu

- organizēt koordinatora funkcijas Eiropas kvalitātes nodrošināšanas ietvarstruktūras (EQAVET) pildīšanu un vienoto profesionālās izglītības kvalitātes novērtēšanas rādītāju ieviešanu profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanā

- nodrošināt un piedalīties pedagogu profesionālās pilnveides un tālākizglītības kursu un semināru īstenošanā

- organizēt informācijas par vispārējās un profesionālās izglītības novērtēšanas procesiem Latvijā apkopšanu, kā arī ārvalstu pieredzes un starptautisko izglītības pētījumu analīzi izglītības kvalitātes jomā

- piedalīties departamenta darba plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, pārskatu un citu dokumentu projektu izstrādāšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadībzinībās

- darba pieredze izglītības iestādē pedagoga vai vadošā amatā (vismaz 3 gadi)

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme veidot klientorientētu komunikāciju un saskarsmi

- zināšanas un prasme konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā

- prasme organizēt un vadīt darba grupas, veidot prezentācijas

- pieredze strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

Amats ir klasificēts 35. saimes IVB līmenī (12. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei.

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_direktora_vietnieks" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības kvalitātes valsts dienests.

Tālr. 67387865.


OP 2018/135.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

AUDITA DEPARTAMENTA UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU/-I (ierēdņa amata uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 EUR līdz 1174 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iesaistīties Dienesta kopējā pārvaldības procesa pilnveidošanā

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- organizēt un kontrolēt kvalitātes, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas darbību

- veicināt integrētās vadības sistēmas uzturēšanu

- koordinēt Dienesta horizontālo dokumentu izstrādi

- veikt auditus (saskaņā ar ISO 9001 standartu, EK regulu prasībām)

- veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem

- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus

Prasības:

- augstākā izglītība (vēlama kvalitātes vadības vai revīzijas/tiesību zinātnes jomās, kas papildinātas ar speciālajām ISO 9001 standarta zināšanām)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstos)

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/135.AKK5

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amata uz noteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 814 līdz 1053 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rēzeknē

Pienākumi:

- vērtēt iesniegtos Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus

- pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu un savu pilnvaru ietvaros tos pamatot

- analizēt liela apjoma informāciju un darboties ar IT sistēmām un datubāzēm

- doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz vietas saimniecībās

- veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem

- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t.sk. zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipos un mehānismos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecību un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu, aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.

Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/135.AKK6

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās izglītības departamenta Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas vecākā referenta (darbinieka) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pieredze informācijas sistēmu resursu administrēšanā, uzturēšanā un datu aizsardzībā

- pieredze darbā ar IBM SPSS un Abbyy FormReader programmatūru

- pieredze pētnieciskajā un analītiskajā darbā vai darbā ar lieliem datu pētījumiem un datu analīzi un vizualizāciju

- zināšanas un prasmes datubāzu vadības sistēmu uzturēšanā un administrēšanā

- zināšanas un prasmes datu statistiskajā apstrādē un analīzē

- izcilas prasmes darbā ar MS Office programmatūru

- zināšanas un prasmes darbā ar HTML

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas pamatvirzieniem un izglītības pētījumiem.

- pārvaldīt valsts valodu augstākajā līmenī

Veicamie amata pienākumi:

- nodrošināt valsts pārbaudījumu un ar to norisi saistīto informācijas sistēmu administrāciju un datu apstrādes tehniskās infrastruktūras funkcionalitāti, t. sk. nodrošināt valsts pārbaudes darbu pieteikumu, rezultātu un sertifikātu dublikātu elektronisko datubāzu uzturēšanu, atjaunošanu, uzlabošanu, to savstarpējo savietojamību

- piedalīties valsts pārbaudes darbu piegādes procesā

- nodrošināt statistiskās informācijas par valsts pārbaudījumiem sagatavošanu

- veikt ar ESF projekta īstenošanu saistīto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi vispārējās izglītības jomā atbilstoši funkcionālā vadītāja norādījumiem, t. sk. nodrošināt datu apstrādi izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izstrādei, aprobācijai; sagatavot datus valsts līmeņa izglītojamo mācību satura apguves un mācību sasniegumu periodiskai analīzei; piedalīties izglītības pētījumu programmas izstrādē

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu 1287 EUR mēnesī

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

Amats ir klasificēts 19.2. saimes II līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/135.AKK7

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Vispārējās izglītības departamenta Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas eksperta (darbinieka) amatu

Valsts izglītības satura centrs ir sadarbības partneris Izglītības un zinātnes ministrijas īstenotajam ESF projektam "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana". Šī projekta ietvaros Valsts izglītības satura centram nepieciešams eksperts līdz 2022. gada 31. maijam šādu pienākumu veikšanai:

- piedalīties izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izstrādē, aprobācijā un īstenošanas nodrošināšanā

- plānot un veikt izglītojamo valsts līmeņa mācību sasniegumu vispārējā un profesionālajā izglītībā periodisku analīzi

- piedalīties izglītības pētījumu programmas izstrādē

- piedalīties projekta mērķsadarbības, stratēģiskās komunikācijas un mācību pasākumu plāna izstrādē un īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, kas ir papildināta ar zināšanām par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas pamatvirzieniem un izglītības pētījumiem

- pieredze pētnieciskajā un analītiskajā darbā vai darbā ar lieliem datu apjomiem un datu analīzi un vizualizāciju

- vēlams vismaz maģistra grāds vai doktora grāds

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu EUR 1382 mēnesī

- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu (adrese: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam"), iesniegt personīgi (Vaļņu iela 2, 7. stāvs, lietvedība) vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)