Laidiens: 18.07.2018., Nr. 141
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/141.AKK1
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista
kvalifikāciju
- vismaz divu gadu praktiska pieredze publisko iepirkumu īstenošanā pēdējo
piecu gadu laikā
- zināšanas un praktiska darba pieredze juridiska rakstura darbā
- zināšanas un praktiskā darba pieredze administratīvo aktu un līguma
projektu sagatavošanā
- zināšanas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādāšanā
- spēja organizēt un plānot savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas iemaņas darbā ar datoru
- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas komunikācijas prasmes
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt lēmumu, t. sk. administratīvo aktu un cita veida juridisko
dokumentu projektus, t. sk. normatīvo aktu projektus
- organizēt dienestā publiskos iepirkumus, vadīt iepirkuma komisijas darbu,
nodrošināt iepirkumu dokumentu izstrādi atbilstoši normatīvo aktu prasībām,
t. sk. izstrādāt konkursu nolikumu un izvērtēt citu sagatavoto
nolikumu projektus
- konsultēt dienesta vadību un nodarbinātos par jautājumiem iepirkumu jomā
- piedalīties un vadīt dienesta biroja telpu atlases komisijas darbu
- izstrādāt un izvērtēt iepirkumu līgumu un citu saimnieciska rakstura līgumu
projektus, kā arī sagatavot vienošanās projektus, nodrošināt to satura
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sniegt atzinumus par dienesta un citu iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu
un plānošanas dokumentu projektiem
- piedalīties tiesvedības procesos (pieteikuma
u. c. dokumentācijas sagatavošana, pārstāvība)
- sniegt juridisku atbalstu dienesta ierosinātajās disciplinārlietās,
piedalīties dienesta pārbaudes komisiju un disciplinārlietu izskatīšanas
komisiju darbā, kā arī dienesta veidoto darba grupu darbā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 1052 € līdz 1382 € pirms nodokļu nomaksas un
sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta
darbā
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests
informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas
dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/141.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un
investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās
Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības,
izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas
grāmatvedībā
- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums
- labas datorprasmes, ļoti labas MS
Excel prasmes darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto
darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību
- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un
rezultatīvo rādītāju plānus
- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus
- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas
- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai
skaitā starptautiskām institūcijām
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanu
- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam".
OP 2018/141.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e
Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Centralizēto iepirkumu vadības nodaļā
(uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas,
ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.
c. dokumentus)
- nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās
informācijas sistēmās
- pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu iepriekšējā darba pieredze un zināšanas publisko
iepirkumu jomā
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā, vadīt iepirkuma komisijas darbu
- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz
1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
24. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā,
LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/141.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e
Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Centralizēto iepirkumu vadības nodaļā
(uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas,
ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)
- nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās
informācijas sistēmās
- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā (pēdējo divu gadu
laikā)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
24. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts
aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā,
LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/141.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās
pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā
konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu
Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās
pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnes
vai politikas zinātņu jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu
projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai
elektroniskās pārvaldes jautājumiem
- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu pārzināšana
- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas elektroniskās pārvaldes
jomā
- mēnešalgu no 1000 līdz 1300 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo
regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs
iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un
CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta
adresi personals@varam.gov.lv ar norādi
"Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā,
LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu,
informējam, ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto
informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/141.AKK6
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ.
Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas
Vienoto risinājumu sektora SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (viena darbinieka
amata vieta (19.5. amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas
amats) uz darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts
informācijas sistēmu savietotāja vienoto risinājumu, koplietošanas komponenšu
un tīmekļa pakalpju) administrēšanu, uzturēšanu un
attīstību
- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to
savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus
- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu
novēršanu
- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem
konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras
izmantošanu
- piedalīties IS attīstības projektu plānošanā un ieviešanā
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā),
kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze MS Windows
bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa
platformu IIS
- zināšanas par datortīklu topoloģiju
- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle,
MS SQL, Mongo)
- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs
- labas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas
sapratnes līmenī
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas
- mēnešalgu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija)
- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2018. gada
27. jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.