Laidiens: 18.07.2018., Nr. 141

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/141.AKK1

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz divu gadu praktiska pieredze publisko iepirkumu īstenošanā pēdējo piecu gadu laikā

- zināšanas un praktiska darba pieredze juridiska rakstura darbā

- zināšanas un praktiskā darba pieredze administratīvo aktu un līguma projektu sagatavošanā

- zināšanas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā

- spēja organizēt un plānot savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas iemaņas darbā ar datoru

- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas komunikācijas prasmes

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt lēmumu, t. sk. administratīvo aktu un cita veida juridisko dokumentu projektus, t. sk. normatīvo aktu projektus

- organizēt dienestā publiskos iepirkumus, vadīt iepirkuma komisijas darbu, nodrošināt iepirkumu dokumentu izstrādi atbilstoši normatīvo aktu prasībām, t. sk. izstrādāt konkursu nolikumu un izvērtēt citu sagatavoto nolikumu projektus

- konsultēt dienesta vadību un nodarbinātos par jautājumiem iepirkumu jomā

- piedalīties un vadīt dienesta biroja telpu atlases komisijas darbu

- izstrādāt un izvērtēt iepirkumu līgumu un citu saimnieciska rakstura līgumu projektus, kā arī sagatavot vienošanās projektus, nodrošināt to satura atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sniegt atzinumus par dienesta un citu iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu un plānošanas dokumentu projektiem

- piedalīties tiesvedības procesos (pieteikuma u. c. dokumentācijas sagatavošana, pārstāvība)

- sniegt juridisku atbalstu dienesta ierosinātajās disciplinārlietās, piedalīties dienesta pārbaudes komisiju un disciplinārlietu izskatīšanas komisiju darbā, kā arī dienesta veidoto darba grupu darbā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 1052 € līdz 1382 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta darbā

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/141.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā

- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos

- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību

- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums

- labas datorprasmes, ļoti labas MS Excel prasmes darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību

- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju plānus

- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus

- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas

- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai skaitā starptautiskām institūcijām

Mēs piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanu

- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā

- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam".


OP 2018/141.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Centralizēto iepirkumu vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās informācijas sistēmās

- pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vismaz divu gadu iepriekšējā darba pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā, vadīt iepirkuma komisijas darbu

- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 24. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/141.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Centralizēto iepirkumu vadības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās informācijas sistēmās

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā (pēdējo divu gadu laikā)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā

- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 24. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/141.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis un galvenie pienākumi ir piedalīties tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē informācijas sabiedrības, elektroniskās pārvaldes un valsts informācijas sistēmu jomā.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- izpratne un vēlama pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem

- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un vēlama pieredze projektu vadībā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas elektroniskās pārvaldes jomā

- mēnešalgu no 1000 līdz 1300 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Ja esi gatavs ikdienā meklēt dažādus risinājumus, kā pilnveidot normatīvo regulējumu, atbilstoši digitālās vides attīstības tendencēm, kā arī esi gatavs iesaistīties dažādu ikdienas aktivitāšu īstenošanā, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/141.AKK6

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas Vienoto risinājumu sektora SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (viena darbinieka amata vieta (19.5. amatu saimes IVA līmeņa 12. mēnešalgu grupas amats) uz darbinieka prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts informācijas sistēmu savietotāja vienoto risinājumu, koplietošanas komponenšu un tīmekļa pakalpju) administrēšanu, uzturēšanu un attīstību

- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus

- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu novēršanu

- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā

- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem

- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras izmantošanu

- piedalīties IS attīstības projektu plānošanā un ieviešanā

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa platformu IIS

- zināšanas par datortīklu topoloģiju

- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL, Mongo)

- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs

- labas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas

- mēnešalgu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija)

- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 27. jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)