Laidiens: 20.07.2018., Nr. 143

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/143.AKK1

Rīgas 1. medicīnas koledža aicina darbā katedru vadītājus:

- Ārstniecības un farmācijas katedrā - 1 amata vieta (ar nepilnu darba laiku)

- Veselības aprūpes katedrā - 1 amata vieta (ar nepilnu darba laiku).

Prasības pretendentiem

Ārstniecības un farmācijas katedras vadītājam/-ai:

- ārsta grāds un 5-7 gadu praktiskā darba stāžs veselības aprūpē

- pieredze zinātniskās pētniecības darbā

- pedagoģiskā un administratīvā darba pieredze

- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi)

- prasme izglītības projektu vadīšanā

- pieredze koledžas studiju virzienu un izglītības programmu akreditācijā

- labas praktiskās iemaņas darbā ar IT

Veselības aprūpes katedras vadītājam/-ai:

- maģistra grāds vai doktora grāds medicīnā un 5-7 gadu praktiskā darba stāžs veselības aprūpē

- pieredze zinātniskās pētniecības darbā

- pedagoģiskā un administratīvā darba pieredze

- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi)

- prasme izglītības projektu vadīšanā

- pieredze koledžas studiju virzienu un izglītības programmu akreditācijā

- labas praktiskās iemaņas darbā ar IT

Priekšroka katedru vadītāju pretendentiem, kam ir iepriekšējā darba pieredze koledžas veselības aprūpes studiju programmās.

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 20. augustam jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikums uz koledžas direktora vārda par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo izglītību, zinātniskos grādus un praktiskā un zinātniski pētnieciskā darba pieredzi

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (CV)

Konkursa pretendenti dokumentus var iesniegt Rīgas 1. medicīnas koledžas kancelejā katru darbdienu plkst. 10.00-16.00 Rīgā, Tomsona ielā 37, 2. stāvā, 23. kabinetā vai 37. kabinetā. Informācija pa tālr. 67379082 vai 67379119 no plkst. 10.00 līdz 17.00.


OP 2018/143.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu

FIZIKAS INSTITŪTĀ

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - siltumfizika un molekulārā fizika

PEDAGOĢIJAS, PSIHOLOĢIJAS UN MĀKSLAS FAKULTĀTĒ

- uz vienu docenta amata vietu - nozaru pedagoģija

VĒSTURES UN FILOZOFIJAS FAKULTĀTĒ

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - Latvijas vēsture

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vispārīgā vēsture

FIZIKAS UN MATEMĀTIKAS FAKULTĀTĒ

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - šķidrumu un gāzu mehānika

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - šķidrumu un gāzu mehānika

- uz divām zinātniskā asistenta amatu vietām - varbūtību teorija un matemātiskā statistika

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/143.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.  

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/143.AKK4

Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas kontroles dienesta pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas c) punktam informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/143.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļā

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas politiku, nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un analīzi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldību finansēm, izstrādāšanu, attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze pašvaldību finanšu jomā, tajā skaitā pieredze pašvaldību aizņēmumu un galvojumu jautājumos

- labas komunikācijas prasmes, labas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- analītiskā domāšana un teicamas datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:

- pašvaldību aizņēmumu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai pieprasījumu izvērtēšanu un aizņēmumu atļauju sagatavošanu

- analītisko materiālu, informācijas kopsavilkumu un prezentācijas sadaļas sagatavošanu par pašvaldībām piešķirto aizņēmumu un galvojumu atļaujām ES struktūrfondu līdzfinansētiem projektiem

- konsultāciju sniegšanu pašvaldībām, pašvaldību kapitālsabiedrībām aizņēmumu un galvojumu jautājumos, kas saistīti ar ES struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanu

- pašvaldības finanšu situācijas ikmēneša analīzi, izmantojot Valsts kases mēneša pārskatu sistēmu

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.


OP 2018/143.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sekretāra vietnieks (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- mēnešalgu līdz 2264 EUR

- stabilas sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, koordinēt un kontrolēt ministrijas administratīvo darbu, pārraudzīt tieši pakļauto struktūrvienību darbu, koordinēt un kontrolēt ministrijas padoto institūciju darbu

- organizēt ministrijas nozaru politikas un stratēģijas izstrādi un īstenošanu bērnu un ģimenes politikas, sociālo pakalpojumu, sociālā darba un sociālās palīdzības jomās

- izdot ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu ierēdņiem un darbiniekiem saistošus pārvaldes lēmumus, rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus, kontrolēt to izpildi

- piedalīties valsts budžeta projekta izstrādē, Eiropas Komisijas finansēto programmu un projektu izstrādē un to norises pārraudzībā

- veicināt sabiedrības informētību savas kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds sociālajās zinātnēs)

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

- pieredze vidēja vai liela kolektīva vadīšanā

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanu un administratīvo procesu iestādē

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- personāla vadības prasmes, kā arī spēja veicināt darbinieku profesionālo attīstību un radīt atbalstošu vidi darbinieku motivācijas pilnveidošanai

Motivētu pieteikuma vēstuli, rakstisku redzējumu par bērnu tiesību aizsardzības, valsts sociālo pakalpojumu attīstības perspektīvām un kvalitātes kontroles procesu pilnveidošanu abām iepriekš minētajām jomām, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021602. Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/143.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitošanas procesu vadības daļas Muitošanas procesu nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un/vai nodokļu administrēšanā

- pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- konsultēt nodokļu maksātāju normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma

- iegūt un uzkrāt riska informāciju, veikt tās apriti

- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus

- veikt starpresoru vienošanās, starptautiskās vienošanās, sadarbības līgumu un to grozījumu projektu izstādi un noslēgšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

- pamatzināšanām krievu valodā

- pamatzināšanām angļu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MPVD_MPN_VMi_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122634;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Marku aprites nodaļas galvenā/-ās nodokļa inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze nodokļu administrēšanas un/vai uzraudzības jomā

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktu pārzināšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- prognozēt nodokļa marku patēriņu un pasūtīt nodokļa markas

- saņemt nodokļa markas no nodokļa marku ražotāja un veikt nepieciešamos drošības pasākumus nodokļa marku glabāšanai

- kontrolēt un saņemto nodokļa marku atbilstību noteiktajām prasībām un noslēgtā līguma izpildi ar marku ražotāju

- akceptēt nodokļa marku saņemšanas dokumentus un iesniegt tos VID Finanšu pārvaldei

- izsniegt nodokļu maksātājiem nodokļu markas

- pieņemt un izvērtēt iesniegumus par atdotajām vai iznīcinātajām akcīzes nodokļa markām un veikt datu apstrādi

- pieņemt nodokļu maksātāju saņemtās, bet neizmantotās, bojātās vai marķēšanai nederīgas nodokļa markas, un identificēt tās

- iznīcināt atdotās nodokļa markas

- veikt informatīvo deklarāciju (akcīzes nodokļa marku aprites pārskatu) un akcīzes nodokļa deklarāciju datu ticamības novērtējumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz APAD_MAN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - daļas) galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā noteiktajās lietu kategorijās

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos), pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas galvenā/-ās speciālista/-es starptautiskās sadarbības jautājumos ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējas komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)

- darba pieredze starptautiskās sadarbības koordinēšanas un organizēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- izpratne par projekta ieviešanu, vadīšanu

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook un Word

- labs prasmes darbā ar MS Excel un PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- koordinēt projektu par Latvijas vidēja termiņa nodokļu pamatnostādņu īstenošanu (turpmāk - Projekts)

- sagatavot un organizēt starptautiskos pasākumus, kontrolēt to organizēšanu

- administrēt starptautiskas programmas un koordinēt sadarbību ar starptautiskām organizācijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- izpratni par pasākumu organizēšanu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 40. saime "Starptautiskie sakari", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVLSAP_SAD_GSSSJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos, klātienē, elektroniski, pa tālruni)

- veikt ar nodokļu maksātāju informēšanu saistītus uzdevumus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus to izstrādei, sniegt atbalstu Daļas nodaļām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads)

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos

- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu nodokļu administrācijām (starptautiskā sadarbība)

- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu ieviešanu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- iegūt pieredzi starptautiskā sadarbībā

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Kontroles metodikas un uzraudzības daļas Metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- spēja rast risinājumus sarežģītās situācijas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Excel, Word, MS Power Point

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus (t. sk. īpaši sarežģītiem jautājumiem), sniegt priekšlikumus par tiem

- plānot nodokļu kontroles darba procesu un sniegt metodisku atbalstu kontroles veicējiem par procesu

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo projektu izstrādē, izvērtēšanā un sniegt atzinumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ievieššana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1154 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_KMUD_MN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Pievienotās vērtības pirmās, otrās un trešās audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (6 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas sarežģītības nodokļu auditus)

- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem

- veikt tematiskās un citas pārbaudes

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus

- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_PVNAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas sarežģītības nodokļu auditus)

- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem

- veikt tematiskās un citas pārbaudes

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus

- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_ANAD_GNI_11_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas sarežģītības nodokļu auditus)

- veikt nodokļa aprēķinu juridiskām personām un sniegt atzinumu pēc kriminālprocesa virzītāja pieprasījuma par valstij nodarītajiem zaudējumiem

- sadarboties ar ārvalstu nodokļu administrācijām atbilstoši normatīvo aktu prasībām un nodrošināt informācijas apmaiņu

- veikt tematiskās un citas pārbaudes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_ANAD_GNI_10_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Juridisko personu pirmās un otrās audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. līdzdarboties transfertcenu un nodokļu auditos)

- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem

- veikt tematiskās un citas pārbaudes

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus

- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_JPAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/143.AKK18

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvā procesa, publisko iepirkumu un saistību tiesību jautājumos

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- ierēdņa amatam atbilstošas īpašības - godīgums, taisnīgums, spēja uzņemties atbildību, ētiskums

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, atsaucība

- spēja patstāvīgi, precīzi, kvalitatīvi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus, uzņemties iniciatīvu

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos (pēdējo trīs gadu laikā ne mazāk par gadu), vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā, tostarp dalībā iepirkumu komisijā, iepirkumu dokumentācijas izstrādē, sūdzību par iepirkumu procesu izskatīšanā Iepirkumu uzraudzības birojā vai tiesā

- datorprasmes lietotāja līmenī amata pienākumu izpildei (MS Office)

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Amata pienākumi:

- izstrādāt ministrijas publisko iepirkumu dokumentācijas (rīkojumu, nolikumu, iepirkumu līgumu, iepirkumu komisijas sēžu protokolu) projektus, veikt ministrijas struktūrvienību un projektu vadītāju iesniegto iepirkumu dokumentācijas projektu izvērtēšanu

- pildīt ministrijas iepirkumu komisiju sekretāra, locekļa vai priekšsēdētāja pienākumus

- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu un rīkojumu projektus, veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu juridisku izvērtēšanu, specializējoties publisko iepirkumu jautājumos

- konsultēt ministrijas struktūrvienības ministrijas iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu un līgumu projektu izstrādes jautājumos, kā arī citos juridiskos jautājumos

- sagatavot atbildes uz vēstulēm (iesniegumiem, jautājumiem, sūdzībām, priekšlikumiem) savas specializācijas jautājumos

- izskatīt citu ministriju, Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes institūciju izstrādāto tiesību aktu projektus, to anotācijas, politikas plānošanas dokumentu projektus un gatavot atzinumus par tiem

- piedalīties darba grupās, komisijās un metodisko materiālu izstrādē jautājumos, kas saistīti ar ministrijas darbības un veidotās politikas juridisku atbalstu

- pārstāvēt ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā, nepieciešamības gadījumā sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām sagatavot tiesībaizsardzības iestādēs iesniedzamos dokumentus

- pildīt citus tiešā vadītāja uzdotos uzdevumus

Pretendentiem uz vakanto amatu motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgājums (CV) un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot tos pa pastu uz Labklājības ministrijas juridisko adresi Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz elektronisko adresi atlase@lm.gov.lv ar norādi "Konkursam uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu", tālrunis uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/143.AKK19

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt risinājumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darbavietas aizpildīšanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē, Šēseles iela 3, Tukums, LV-3101, vai jānosūta uz e-pasta adresi tukums@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta: tests - praktiskais uzdevums -, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/143.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Projektu administrēšanas juridiskās daļas vadītāja vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 11. jūlija iecelts OTTO ROSTOKS.


OP 2018/143.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Projektu administrēšanas juridiskās daļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 10. jūlija iecelta DINA DIMANTA.


OP 2018/143.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 16. jūlija iecelta OLGA GRIBONIKA.


OP 2018/143.AKR4

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 16. jūlija iecelta RITA TARASOVA.


OP 2018/143.AKR5

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un metodoloģijas departamenta personāla daļas vecākās referentes amatā pieņemta ZANE LETAPURE-NEĻĶE.


OP 2018/143.AKR6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2018. gada 23. jūlijā iecelta DINA BALODE.


OP 2018/143.AKR7

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Otrā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/143.AKR8

Labklājības ministrija paziņo, ka 2018. gada 16. jūlijā Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas Pirmstiesas strīdu izskatīšanas un juridiskā atbalsta nodaļas vadītājas (valsts civildienesta ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE MACKEVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)