Laidiens: 20.07.2018., Nr. 143
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/143.AKK1
Rīgas 1. medicīnas koledža aicina darbā katedru vadītājus:
- Ārstniecības un farmācijas katedrā - 1 amata vieta (ar
nepilnu darba laiku)
- Veselības aprūpes katedrā - 1 amata vieta (ar nepilnu darba
laiku).
Prasības pretendentiem
Ārstniecības un farmācijas katedras vadītājam/-ai:
- ārsta grāds un 5-7 gadu praktiskā darba stāžs veselības aprūpē
- pieredze zinātniskās pētniecības darbā
- pedagoģiskā un administratīvā darba pieredze
- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi)
- prasme izglītības projektu vadīšanā
- pieredze koledžas studiju virzienu un izglītības programmu akreditācijā
- labas praktiskās iemaņas darbā ar IT
Veselības aprūpes katedras vadītājam/-ai:
- maģistra grāds vai doktora grāds medicīnā un 5-7 gadu praktiskā darba
stāžs veselības aprūpē
- pieredze zinātniskās pētniecības darbā
- pedagoģiskā un administratīvā darba pieredze
- labas vismaz 2 svešvalodu zināšanas (angļu valoda - ļoti labi)
- prasme izglītības projektu vadīšanā
- pieredze koledžas studiju virzienu un izglītības programmu akreditācijā
- labas praktiskās iemaņas darbā ar IT
Priekšroka katedru vadītāju pretendentiem, kam ir iepriekšējā darba pieredze
koledžas veselības aprūpes studiju programmās.
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 20. augustam jāiesniedz
šādi dokumenti:
- pieteikums uz koledžas direktora vārda par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo izglītību, zinātniskos
grādus un praktiskā un zinātniski pētnieciskā darba pieredzi
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (CV)
Konkursa pretendenti dokumentus var iesniegt Rīgas 1. medicīnas
koledžas kancelejā katru darbdienu plkst. 10.00-16.00 Rīgā, Tomsona
ielā 37, 2. stāvā, 23. kabinetā vai 37. kabinetā. Informācija pa
tālr. 67379082 vai 67379119 no plkst. 10.00 līdz 17.00.
OP 2018/143.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
akadēmisko amatu konkursu
FIZIKAS INSTITŪTĀ
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - siltumfizika un molekulārā
fizika
PEDAGOĢIJAS, PSIHOLOĢIJAS UN MĀKSLAS FAKULTĀTĒ
- uz vienu docenta amata vietu - nozaru pedagoģija
VĒSTURES UN FILOZOFIJAS FAKULTĀTĒ
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - Latvijas vēsture
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vispārīgā vēsture
FIZIKAS UN MATEMĀTIKAS FAKULTĀTĒ
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - šķidrumu un gāzu mehānika
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - šķidrumu un gāzu
mehānika
- uz divām zinātniskā asistenta amatu vietām - varbūtību teorija un
matemātiskā statistika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/143.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde,
kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu
vidi valstī.
Latvijas Republikas
Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu
apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs
ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu
laiku
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu
virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē
ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus,
atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu
izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar
datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no
485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērse
ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt
uz e-pasta adresi
info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem
informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija:
Pērses iela 2, Rīga.
OP 2018/143.AKK4
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas kontroles dienesta pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada
27.aprīļa regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas c) punktam
informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas
dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta
atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/143.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
referents/-e uz noteiktu laiku Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un
finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un
analīzes nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas politiku, nodrošina
pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un analīzi, gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldību finansēm,
izstrādāšanu, attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu
ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze pašvaldību finanšu jomā, tajā skaitā pieredze pašvaldību
aizņēmumu un galvojumu jautājumos
- labas komunikācijas prasmes, labas pārliecināšanas un argumentācijas
prasmes
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana un teicamas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:
- pašvaldību aizņēmumu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu
līdzfinansēto projektu īstenošanai pieprasījumu izvērtēšanu un aizņēmumu
atļauju sagatavošanu
- analītisko materiālu, informācijas kopsavilkumu un prezentācijas sadaļas
sagatavošanu par pašvaldībām piešķirto aizņēmumu un galvojumu atļaujām ES
struktūrfondu līdzfinansētiem projektiem
- konsultāciju sniegšanu pašvaldībām, pašvaldību kapitālsabiedrībām
aizņēmumu un galvojumu jautājumos, kas saistīti ar ES struktūrfondu
līdzfinansēto projektu īstenošanu
- pašvaldības finanšu situācijas ikmēneša analīzi, izmantojot Valsts kases
mēneša pārskatu sistēmu
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi
dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr.
90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/143.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu -
valsts sekretāra vietnieks (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- mēnešalgu līdz 2264 EUR
- stabilas sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Būtiskākie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, koordinēt un kontrolēt ministrijas
administratīvo darbu, pārraudzīt tieši pakļauto struktūrvienību darbu,
koordinēt un kontrolēt ministrijas padoto institūciju darbu
- organizēt ministrijas nozaru politikas un stratēģijas izstrādi un
īstenošanu bērnu un ģimenes politikas, sociālo pakalpojumu, sociālā darba un
sociālās palīdzības jomās
- izdot ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu ierēdņiem un darbiniekiem
saistošus pārvaldes lēmumus, rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus, kontrolēt
to izpildi
- piedalīties valsts budžeta projekta izstrādē, Eiropas Komisijas finansēto
programmu un projektu izstrādē un to norises pārraudzībā
- veicināt sabiedrības informētību savas kompetences jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams maģistra
grāds sociālajās zinātnēs)
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē
- pieredze vidēja vai liela kolektīva vadīšanā
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta
plānošanu un administratīvo procesu iestādē
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- personāla vadības prasmes, kā arī spēja veicināt darbinieku profesionālo
attīstību un radīt atbalstošu vidi darbinieku motivācijas pilnveidošanai
Motivētu pieteikuma vēstuli, rakstisku redzējumu par bērnu tiesību
aizsardzības, valsts sociālo pakalpojumu attīstības perspektīvām un kvalitātes
kontroles procesu pilnveidošanu abām iepriekš minētajām jomām, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021602. Informējam, ka
tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/143.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes
Muitošanas procesu vadības daļas Muitošanas procesu nodaļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa
2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai
atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un/vai nodokļu
administrēšanā
- pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- konsultēt nodokļu maksātāju normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
- iegūt un uzkrāt riska informāciju, veikt tās apriti
- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus
- veikt starpresoru vienošanās, starptautiskās vienošanās, sadarbības līgumu
un to grozījumu projektu izstādi un noslēgšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentam ar:
- pamatzināšanām krievu valodā
- pamatzināšanām angļu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP_MPVD_MPN_VMi_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas iela 1, Rīga, LV-1978,
tālr. 67122634;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un
c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts
civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Akcīzes preču
aprites daļas Marku aprites nodaļas galvenā/-ās
nodokļa inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes
preču aprites jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze nodokļu administrēšanas un/vai uzraudzības jomā
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktu pārzināšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- prognozēt nodokļa marku patēriņu un pasūtīt nodokļa markas
- saņemt nodokļa markas no nodokļa marku ražotāja un veikt nepieciešamos
drošības pasākumus nodokļa marku glabāšanai
- kontrolēt un saņemto nodokļa marku atbilstību noteiktajām prasībām un
noslēgtā līguma izpildi ar marku ražotāju
- akceptēt nodokļa marku saņemšanas dokumentus un iesniegt tos VID Finanšu
pārvaldei
- izsniegt nodokļu maksātājiem nodokļu markas
- pieņemt un izvērtēt iesniegumus par atdotajām vai iznīcinātajām akcīzes
nodokļa markām un veikt datu apstrādi
- pieņemt nodokļu maksātāju saņemtās, bet neizmantotās, bojātās vai
marķēšanai nederīgas nodokļa markas, un identificēt tās
- iznīcināt atdotās nodokļa markas
- veikt informatīvo deklarāciju (akcīzes nodokļa marku aprites pārskatu) un
akcīzes nodokļa deklarāciju datu ticamības novērtējumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701
līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz APAD_MAN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - daļas) galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo
aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā
noteiktajās lietu kategorijās
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši
tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t. sk. īpaši sarežģītos
jautājumos), pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajām izmaiņām tajos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta
2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba
likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās
vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas
galvenā/-ās speciālista/-es starptautiskās sadarbības
jautājumos ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana
stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas
koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējas komunikācijas veidošanai,
koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā un starptautiskās
sadarbības nodrošināšanas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
- darba pieredze starptautiskās sadarbības koordinēšanas un organizēšanas
jomā ne mazāk kā viens gads
- izpratne par projekta ieviešanu, vadīšanu
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook un Word
- labs prasmes darbā ar MS Excel
un PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- koordinēt projektu par Latvijas vidēja termiņa nodokļu pamatnostādņu
īstenošanu (turpmāk - Projekts)
- sagatavot un organizēt starptautiskos pasākumus, kontrolēt to organizēšanu
- administrēt starptautiskas programmas un koordinēt sadarbību ar
starptautiskām organizācijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- izpratni par pasākumu organizēšanu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 40. saime "Starptautiskie
sakari", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz SVLSAP_SAD_GSSSJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām
konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos, klātienē,
elektroniski, pa tālruni)
- veikt ar nodokļu maksātāju informēšanu saistītus uzdevumus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus to izstrādei, sniegt atbalstu Daļas nodaļām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens
gads)
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word,
Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām (starptautiskā sadarbība)
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- iegūt pieredzi starptautiskā sadarbībā
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Kontroles metodikas un uzraudzības
daļas Metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un
pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- spēja rast risinājumus sarežģītās situācijas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Excel,
Word, MS Power Point
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
(t. sk. īpaši sarežģītiem jautājumiem), sniegt priekšlikumus par tiem
- plānot nodokļu kontroles darba procesu un sniegt metodisku atbalstu
kontroles veicējiem par procesu
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm,
organizācijām pēc pieprasījuma
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo projektu izstrādē, izvērtēšanā un
sniegt atzinumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ievieššana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 740 līdz 1154 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_KMUD_MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un
Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Pievienotās vērtības pirmās, otrās un trešās audita daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (6
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas
sarežģītības nodokļu auditus)
- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu
kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem
- veikt tematiskās un citas pārbaudes
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo
pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus
- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_PVNAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas
sarežģītības nodokļu auditus)
- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu
kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem
- veikt tematiskās un citas pārbaudes
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo
pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus
- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_ANAD_GNI_11_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba
likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Algas nodokļu audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. paaugstinātas
sarežģītības nodokļu auditus)
- veikt nodokļa aprēķinu juridiskām personām un sniegt atzinumu pēc
kriminālprocesa virzītāja pieprasījuma par valstij nodarītajiem zaudējumiem
- sadarboties ar ārvalstu nodokļu administrācijām atbilstoši normatīvo aktu
prasībām un nodrošināt informācijas apmaiņu
- veikt tematiskās un citas pārbaudes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_ANAD_GNI_10_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Juridisko personu pirmās un otrās audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu
administrēšanā
- zināšanas nodokļu audita jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu auditus juridiskām personām (t. sk. līdzdarboties
transfertcenu un nodokļu auditos)
- veikt nodokļa aprēķinus juridiskajām personām un sniegt atzinumu
kriminālprocesa virzītājam par valstij nodarītajiem zaudējumiem
- veikt tematiskās un citas pārbaudes
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, sastādīt administratīvo
pārkāpumu protokolus, izskatīt lietas un sagatavot lēmumu projektus
- pamatojoties uz loģiskiem secinājumiem, rast risinājumu sarežģītās
situācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863
līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_JPAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta
1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes
tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID, Talejas
iela 1, Rīga, LV-1978, tālr. 67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums
un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/143.AKK18
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amata
vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa, publisko iepirkumu un saistību tiesību
jautājumos
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- ierēdņa amatam atbilstošas īpašības - godīgums, taisnīgums, spēja
uzņemties atbildību, ētiskums
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, atsaucība
- spēja patstāvīgi, precīzi, kvalitatīvi izstrādāt un analizēt dokumentus,
organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus, uzņemties iniciatīvu
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos (pēdējo trīs gadu laikā ne
mazāk par gadu), vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā
- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā, tostarp dalībā iepirkumu
komisijā, iepirkumu dokumentācijas izstrādē, sūdzību par iepirkumu procesu
izskatīšanā Iepirkumu uzraudzības birojā vai tiesā
- datorprasmes lietotāja līmenī amata pienākumu izpildei (MS Office)
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Amata pienākumi:
- izstrādāt ministrijas publisko iepirkumu dokumentācijas (rīkojumu,
nolikumu, iepirkumu līgumu, iepirkumu komisijas sēžu protokolu) projektus,
veikt ministrijas struktūrvienību un projektu vadītāju iesniegto iepirkumu
dokumentācijas projektu izvērtēšanu
- pildīt ministrijas iepirkumu komisiju sekretāra, locekļa vai
priekšsēdētāja pienākumus
- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu un rīkojumu projektus, veikt
ministrijas izstrādāto tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
juridisku izvērtēšanu, specializējoties publisko iepirkumu jautājumos
- konsultēt ministrijas struktūrvienības ministrijas iekšējo normatīvo aktu,
rīkojumu un līgumu projektu izstrādes jautājumos, kā arī citos juridiskos
jautājumos
- sagatavot atbildes uz vēstulēm (iesniegumiem, jautājumiem, sūdzībām, priekšlikumiem)
savas specializācijas jautājumos
- izskatīt citu ministriju, Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes
institūciju izstrādāto tiesību aktu projektus, to anotācijas, politikas
plānošanas dokumentu projektus un gatavot atzinumus par tiem
- piedalīties darba grupās, komisijās un metodisko materiālu izstrādē
jautājumos, kas saistīti ar ministrijas darbības un veidotās politikas
juridisku atbalstu
- pārstāvēt ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā, nepieciešamības
gadījumā sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām sagatavot
tiesībaizsardzības iestādēs iesniedzamos dokumentus
- pildīt citus tiešā vadītāja uzdotos uzdevumus
Pretendentiem uz vakanto amatu motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgājums
(CV) un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot tos
pa pastu uz Labklājības ministrijas juridisko adresi Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331,
vai uz elektronisko adresi atlase@lm.gov.lv ar norādi
"Konkursam uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu", tālrunis
uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/143.AKK19
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts
aģentūras Tukuma filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darbavietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma
filiālē, Šēseles iela 3, Tukums, LV-3101, vai jānosūta
uz e-pasta adresi tukums@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta: tests -
praktiskais uzdevums -, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā
uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra,
kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/143.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta
Projektu administrēšanas juridiskās daļas vadītāja vietnieka amatā uz
nenoteiktu laiku no 2018. gada 11. jūlija iecelts OTTO ROSTOKS.
OP 2018/143.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta
Projektu administrēšanas juridiskās daļas juriskonsultes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2018. gada 10. jūlija iecelta DINA DIMANTA.
OP 2018/143.AKR3
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas
vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 16. jūlija
iecelta OLGA GRIBONIKA.
OP 2018/143.AKR4
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības
daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 16. jūlija
iecelta RITA TARASOVA.
OP 2018/143.AKR5
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un
metodoloģijas departamenta personāla daļas vecākās referentes amatā pieņemta
ZANE LETAPURE-NEĻĶE.
OP 2018/143.AKR6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2018. gada 23. jūlijā iecelta DINA BALODE.
OP 2018/143.AKR7
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Otrā uzraudzības
departamenta juriskonsulta amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.
OP 2018/143.AKR8
Labklājības ministrija paziņo, ka 2018. gada 16. jūlijā Veselības
un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas Pirmstiesas strīdu izskatīšanas
un juridiskā atbalsta nodaļas vadītājas (valsts civildienesta ierēdnes) amatā
uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE MACKEVIČA.