Laidiens: 31.07.2018., Nr. 150
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/150.AKK1
Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā
departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance
uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai
Pretendentam/-ēi izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu
- krievu sarunvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- labas plānošanas un komunikācijas spējas
- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests, Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas
daļas vecākais inspektors") vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā
(Rūpniecības iela 23, Rīga, 1.stāvs), vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2018/150.AKK2
Ministru kabinets izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības
Vispārējās tiesas tiesneša amatu
Konkurss tiek izsludināts, pamatojoties uz to, ka 2019. gada 31. augustā 23
Eiropas Savienības Vispārējās tiesas (turpmāk - Vispārējā tiesa) tiesnešiem, tai
skaitā divām Latvijas Republikas amata vietām, beigsies amata pilnvaru termiņš.
Eiropas Savienības Padome 2018. gada 20. marta vēstulē lūdz dalībvalstis laikus
uzsākt pretendentu atlasi, izsludināt atklātu konkursu un līdz 2018. gada 1.
oktobrim iesniegt kandidātu priekšlikumus.
Pretendentam jāatbilst Līguma par Eiropas Savienības darbību 254. pantā
noteiktajām obligātajām tiesnesim izvirzītajām prasībām - ir jābūt no tādu
personu vidus, kura neatkarība nav apšaubāma un kurš atbilst prasībām attiecībā
uz augstiem tiesnešu amatiem Latvijā, vai kurš ir jurists ar atzītu kompetenci.
Konkursā pretendentus vērtēs pēc šādiem kritērijiem:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds)
- labas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās, kā arī zināšanas par Eiropas
Savienības institucionālo uzbūvi
- profesionālā pieredze vadošā amatā, vēlama pieredze tieslietu jomā
- laba izpratne par Eiropas Savienības Tiesas un Eiropas Savienības
Vispārējās tiesas darbu
- prasme formulēt viedokli un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt komandā starptautiskā vidē un organizēt tās darbu
- labas angļu valodas un Eiropas Savienības Vispārējās tiesas darba valodas
(franču valodas) zināšanas
Līdzko Vispārējās tiesas tiesnešu amata pretendentu atlases komisija būs
Ministru kabinetam iesniegusi priekšlikumu par diviem atbilstošākajiem amata
kandidātiem, sarindojot tos iegūtā vērtējuma secībā, un, Ministru kabinets šos
pretendentus apstiprinājis, Latvijas Republika izvēlēto kandidatūru nosūtīs
Līguma par Eiropas Savienības darbību 255. pantā minētajai komitejai.
Pamatojoties uz minētās komitejas konfidenciālo viedokli, par Latvijas
Republikas izvirzīto kandidātu lems Eiropas Savienības dalībvalstu valdību
pārstāvji.
Pieteikuma dokumentus: motivētu pieteikumu latviešu un angļu vai franču
valodā, CV latviešu un franču vai angļu valodā (pēc parauga), akadēmisko
publikāciju, ja tādas ir, sarakstu, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot, jāiesniedz Tieslietu ministrijas kancelejā (Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: TM.kanceleja@tm.gov.lv,
līdz 2018. gada 24. augustam. Tālr. uzziņām 67036981.
Curriculum Vitae paraugs Eiropas Savienības Vispārējās tiesas tiesneša amata
kandidātiem franču un angļu valodā:
OP 2018/150.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļā - eksperts/-e
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams sociālo zinātņu jomā)
- darba pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā
- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā
- pieredze darbā ar datu analīzi sociālo zinātņu jomā un pārskatu
sagatavošanā
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības nodarbinātības
politikas jautājumiem
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Darba meklēšanas
atbalsts" organizēšanu, metodisko vadību un pārraudzību Aģentūras filiālēs
- izstrādāt un pilnveidot iekšējo normatīvo aktu un Kvalitātes vadības
sistēmas procesu
- organizēt darbinieku apmācības, izstrādāt metodiskos materiālus,
nodrošinot vienotu izpratni par darba meklēšanas metožu piemērošanu mērķgrupām
- piedalīties e-pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas un attīstības procesu
izstrādē
- prezentēt Aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros
- nodrošināt pārskatu, ziņojumu, atskaišu, atzinumu un citu dokumentu
sagatavošanu amata kompetences ietvaros
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_DMAN_eksperts".
Informācija pa tālr. 67021801 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts
aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/150.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Rīgas mežniecībā (darbavieta 13.janvāra ielā 15, Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām,
izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai,
koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu,
izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
u.c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800 līdz 900 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi:
personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra
iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/150.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta direktora vietnieka (-ces) amatu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 18.6. saimē, IV
līmenī, 11.mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt Informācijas departamenta vecāko referentu (18.6.saime,
IIIA un IIIB līmenis) darbu
- kontrolēt statistisko pārskatu informācijas apkopošanu atbilstoši
publiskos iepirkumus regulējošo tiesību aktu prasībām
- koordinēt gada, ceturkšņa un pēc pieprasījuma nepieciešamās statistiskās
informācijas sagatavošanu par publiskajiem iepirkumiem (t.sk. koncesijām)
valstī
- kontrolēt pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
un publisko partneru pārstāvju, kā arī finansējuma saņēmēju paziņojumu par
iepirkumiem un koncesijām publicēšanu Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē
un nosūtīšanu publicēšanai oficiālajā izdevumā "Eiropas Savienības
Oficiālais Vēstnesis"
- piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju resursu uzturēšanas, attīstības un aizsardzības pasākumu plānošanā,
ieviešanā un uzraudzībā
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par liela apjoma statistisko datu analīzes iespējām ar MS Excel
- vismaz viena gada pieredze ar informācijas apkopošanu un analīzi saistītā
amatā
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā, kas saistīta ar instrukciju, veidlapu
un metodisko materiālu projektu izstrādāšanu un ieviešanu tiks uzskatīta par
priekšrocību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- vēlamas zināšanas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim
Mēs piedāvājam:
- iegūt darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:
- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba
pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citas pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata
konkursam izvirzītajām prasībām
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz
e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720.
Tālr. uzziņām 67326702.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.
Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu
uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.