Laidiens: 10.08.2018., Nr. 158
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/158.AKK1
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās
izglītības departamenta Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas
vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes
iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē,
vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)
- pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē
- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un
koordinēšanā
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar
izglītības programmu izstrādi un īstenošanu
- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu
- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu
Veicamie amata pienākumi:
- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības
programmu izstrādi
- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas
kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju
struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas
prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim
- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību
literatūras saraksta izveidē
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu 800 EUR mēnesī
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu Valsts
izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050,
ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi
visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas
komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/158.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības politikas
departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams uzņēmējdarbības vadībā, juridiskā vai ar
būvniecību saistītā specialitātē)
- pārzināt būvniecības procesu, kā arī vispārīgos un speciālos būvnoteikumus
regulējošos normatīvos aktus
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādes procesa pārzināšana
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas MS Office
programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ar būvniecības politiku saistītu politikas plānošanas
dokumentu un informatīvo ziņojumu izstrādē
- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām būvniecības nozares
konkurētspējas celšanai un administratīvā sloga mazināšanai
- izstrādāt priekšlikumus ēnu ekonomikas mazināšanai būvniecībā
- izstrādāt un pilnveidot būvspeciālistu darbības
regulējumu
- sadarboties ar Eiropas Savienības un citu valstu institūcijām, Ekonomiskās
sadarbības un attīstības organizāciju (OECD), lai nodrošinātu būvniecības
politikas izstrādi atbilstoši labākajai starptautiskajai praksei un veicinātu
būvniecības nozares eksportspēju
Pretendentiem dokumenti (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss
+371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.
OP 2018/158.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā referenta amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība inženierzinātnē, ekonomikā
vai tiesību zinātnē
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas, atbilstības
novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā, tiesiskā regulējuma Latvijā un Eiropas
Savienībā pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo
pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, spēja strādāt individuāli un
komandā
- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par standartizācijas,
akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu
tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par
priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas standartizācijas,
akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā
- gatavot slēdzienus un veikt analīzi par vispārējiem standartizācijas,
akreditācijas, metroloģijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu
jautājumiem, sniegt priekšlikumus un piedāvāt risinājumus jomas attīstībai
- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
un sūdzībām
- piedalīties Eiropas Savienības, valsts un nevalstisko institūciju
organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs,
semināros un citos pasākumos standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas,
atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pretendentiem dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) jāiesniedz 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss:
+371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv.
OP 2018/158.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta
departamenta eksperta amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- profesionālās ievirzes sporta izglītības sistēmas attīstības plānošana,
ieviešana, uzraudzība un ietekmes novērtēšana
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Valsts izglītības informācijas sistēmā ievadīto un apstiprināto
iesniegumu par valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu profesionālās ievirzes
sporta izglītības programmu īstenošanai izvērtēšanu un dotācijas apmēra aprēķināšanu
- organizēt līgumu slēgšanu par profesionālās ievirzes sporta izglītības
programmu īstenošanai piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojumu atbilstoši
tam paredzētam mērķim, kā arī atbilstoši departamenta kompetencei uzraudzīt
šajos līgumos noteikto saistību izpildi
- veikt profesionālās ievirzes sporta izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās
- apkopot un analizēt informāciju par akreditēto profesionālās ievirzes
sporta izglītības iestāžu īstenoto licencēto profesionālās ievirzes sporta
izglītības programmu īstenošanas plāna izpildi
- koordinēt jautājumus saistībā ar profesionālās ievirzes sporta izglītības
iestāžu akreditāciju, vadītāju profesionālās darbības novērtēšanu un
profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu licencēšanu
- atbilstoši departamenta kompetencei veikt uzraudzību un īstenot citus
pasākumus par profesionālās ievirzes sporta izglītības iestāžu datu ievadīšanu
un aktualizēšanu Valsts izglītības informācijas sistēmā
- departamenta kompetences ietvaros organizēt Valsts izglītības informācijas
sistēmas lietotāju atbalstu sporta nozares funkcijām, kā arī sniegt
priekšlikumus Valsts izglītības informācijas sistēmas turpmākajai
pilnveidošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 2 gadiem)
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā) attiecīgajā
jomā (ilgāka par vienu gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- izpratne par Latvijas sporta sistēmu
- vispusīgas zināšanas par profesionālās ievirzes sporta izglītības sistēmu
un ar to saistītiem jautājumiem
- izpratne par informācijas sistēmu darbību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē sporta nozari un sporta
izglītības jomu
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildē ļauj izmantot
dokumentus un literatūru angļu valodā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1050,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei, amats
klasificēts 36. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā sporta nozarē
(norādot galvenos veicamos pienākumus) un pieredzi darbā ar informācijas
sistēmām, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Sporta departamenta eksperts (sporta izglītības iestādes)".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības, kā arī
CV un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība pretendentiem
izvirzītajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047815.
OP 2018/158.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta
departamenta eksperta amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
-
sporta politikas plānošana, ieviešana,
uzraudzība un ietekmes novērtēšana
Galvenie amata pienākumi:
- veikt sporta nozares politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un
ietekmes novērtēšanu
- izstrādāt analītiskus un statistikas pārskatus sporta nozarē, piedalīties
politikas plānošanas dokumentu un projektu izstrādē
- apkopot un analizēt informāciju par sporta organizāciju politikas un
darbības rezultātiem un to rezultatīvajiem rādītājiem
- īstenot sadarbību ar sporta nozari un partneriem, nodrošināt atgriezenisko
saiti sporta nozarei un sabiedrībai par sporta politikas plānošanas jautājumiem
- veikt uzraudzību un īsteno citus pasākumus, lai nodrošinātu, ka personas,
kuras saņem valsts budžeta līdzfinansējumu sporta pasākumu īstenošanai, ievēro
Ministru kabineta noteikto kārtību, kādā norāda informāciju par sporta pasākuma
līdzfinansēšanu no valsts budžeta
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un datu apmaiņas jautājumu saskaņošanai,
nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci, kā arī sagatavot
informāciju pēc citu iestāžu vai ministrijas struktūrvienību pieprasījuma
atbilstoši departamenta kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 2 gadiem)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā) attiecīgajā
jomā (ilgāka par vienu gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē
- izpratne par Latvijas sporta sistēmu
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas regulē sporta nozari un sporta
izglītības jomu
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildē ļauj izmantot
dokumentus un literatūru angļu valodā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1050,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei, amats
klasificēts 36. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā sporta nozarē
(norādot galvenos veicamos pienākumus) un pieredzi tiesību aktu izstrādē,
norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Sporta departamenta eksperts (sporta politikas plānošana)".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības, kā arī
CV un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība pretendentiem
izvirzītajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047815.
OP 2018/158.AKK6
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu
analīzes veikšanā
- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai
skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā
- analītiska domāšana
- labas latviešu valodas zināšanas
- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta
informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un
uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā
- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas
procesus, to rezultātus, t. sk. koordinēt programmatūras izmaiņu
procesu
- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un
nodevumu akcepttestēšanu
- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu
- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi
Piedāvājam:
- dinamisku un aizraujošu darba vidi
- bruto mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1287 euro
(10. mēnešalgu grupa, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti atbilstoši personas datu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, reģ.
Nr. 90001834941, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: vtua@vtua.gov.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027486.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/158.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
akadēmisko amatu konkursu Ķīmiskās fizikas institūtā:
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - ķīmiskā fizika
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - fizikālā ķīmija
- uz vienu pētnieka amata vietu - ķīmiskā fizika
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - radiācijas ķīmija
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ķīmiskā fizika
- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - fizikālā ķīmija
- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - materiālu
fizika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/158.AKK8
Valsts administrācijas skola īsteno valsts politiku valsts pārvaldes
profesionālās attīstības jomā, lai sagatavotu augsti kvalificētus un
profesionālus nodarbinātos.
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Valsts administrācijas skolas komandai zinošu, atbildīgu un uz
rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu mācību
projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka regulējuma
izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (turpmāk -
Projekts) īstenošanu!
Izsludinām konkursu uz ES fondu mācību koordinatora amatu uz noteiktu
laiku (līdz 1,5 gadam)
Amata pienākumi:
- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta
ietvaros paredzētos mācību un citus saistītus pasākumus (t. sk. organizēt
pieredzes apmaiņas vizītes u.c.), piedalīties mācību satura izstrādē
- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku
grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par
reģistrācijas veikšanu
- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem
visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem,
pasniedzējiem un sadarbības partneriem
- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu
bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā
- veikt citus tehniska rakstura darbus saistībā ar mācību organizēšanu
- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku
apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu
apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu
saistītos jautājumus
- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisku
personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
- veikt cenu aptaujas un tirgus izpētes
- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu
sagatavošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstāka vai nepabeigta augstākā
izglītība
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura
izstrādē
- vēlama pieredze komandējumu organizēšanā
- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā
- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office)
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu (9. mēnešalgas grupas ietvaros) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās
darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Valsts administrācijas
skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2018.gada
20.augustam (ieskaitot).
OP 2018/158.AKK9
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz vienu darbinieka amata vietu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e
Finanšu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt debitoru uzskaiti:
• nodrošināt noslēgto debitoru (t. sk. nomas, īres) līgumu un to
grozījumu ievadi resursu vadības sistēmā "Horizon"
• sagatavot nomniekiem, īrniekiem un faktiskajiem pakalpojumu saņēmējiem
rēķinus par saņemtajiem pakalpojumiem, līgumsodiem, nokavējuma naudām,
nodrošinot izrakstīto rēķinu atbilstību attaisnojuma dokumentiem
• ievadīt un grāmatot ienākošos maksājumus
• veikt savstarpējo norēķinu salīdzināšanu
• nodrošināt precīzas informācijas sniegšanu efektīva parādu atgūšanas
procesa nodrošināšanai
- piedalīties PVN deklarācijas un gada pārskata sagatavošanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze finanšu uzskaitē
- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas
- MS Office
programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē vai pašvaldībā un pieredze darbā
ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon"
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 26. augustam
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu:
sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām
67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/158.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Inovācijas nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
investīciju projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 912 euro,
2. kategorija - 1082 euro,
3. kategorija - 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļa projekta
vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.