Laidiens: 23.01.2018., Nr. 16

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/16.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projektu vadītāju amatiem Izglītības un zinātnes attīstības departamentā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze ar izglītības un zinātnes attīstību saistītu projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā, spēja tās izmantot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/16.AKK2

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu

Galvenie pienākumi:

- veikt ārējo normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu juridisko analīzi

- nodrošināt Aģentūras priekšlikumu sagatavošanu un saskaņošanu par ārējo normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- pārstāvēt Aģentūras intereses tiesas procesos un institūcijās

- nodrošināt juridiskās bāzes sagatavošanu (ārējie, iekšējie normatīvie akti, licences līgumi, u.c.) publisko pakalpojumu sniegšanai ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas jomās

- daļas vadītāja prombūtnē plānot, vadīt un organizēt daļas darbu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze publisko iepirkumu jomā

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- praktiska pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā un piemērošanā un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā

- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un tās darbību regulējošo normatīvo aktu sistēmu un to piemērošanu (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1. kategorijai: 950 EUR, 2. kategorijai: 1070 EUR, 3. kategorijai: 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un pieteikuma anketa (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrā (O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004) vai jānosūta uz e-pasta adresi konkurss@lgia.gov.lv ar norādi "Juridiskās daļas vadītāja vietnieks". Kontakttālrunis 29135693.


OP 2018/16.AKK3

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Ģeodēzijas un kartogrāfijas departamenta Ražošanas tehnoloģiju un aeronavigācijas nodaļas vadītāja amatu

Galvenie pienākumi:

- vadīt Nodaļas darbu (veikt un organizēt ražošanas tehnoloģiskās izstrādnes un to testēšanu kartogrāfijas un ģeoinformācijas jomā, izgatavot un uzturēt aeronavigācijas kartes un to datu bāzes, izveidot un uzturēt lidojumu šķēršļu un svarīgo objektu datubāzes u.c.)

- vērtēt kartogrāfijas un ar tām saistīto ģeogrāfiskās informācijas sistēmu attīstības tendences valstī un pasaulē un organizēt to ieviešanu ražošanā

- uzkrāt un sistematizēt starptautiskos aeronavigācijas informācijas sagatavošanas un apmaiņas standartus

- veikt Nodaļas darbu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu un tehnisko dokumentu projektu sagatavošanu

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība informāciju tehnoloģiju, kartogrāfijas, ģeodēzijas, ģeogrāfijas vai citā radniecīgā specialitātē

- darba pieredze vairāk par 3 gadiem kartogrāfijas vai citā radniecīgā specialitātē

- praktiskās darba iemaņas ar ģeotelpisko datu apstrādes programmām un zināšanas par ģeotelpiskās informācijas datubāzēm

- angļu valodas zināšanas

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1. kategorijai: 1200 EUR, 2. kategorijai: 1340 EUR, 3. kategorijai: 1480 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, e-pasta adrese: konkurss@lgia.gov.lv, ar norādi "Ražošanas tehnoloģiju un aeronavigācijas nodaļas vadītājs". Kontakttālrunis 29219823.


OP 2018/16.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un koordinēšanā, sekojot jaunākajām tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu pētījumu veikšanā

- piedalīties mājsaimniecību un ģimeņu rādītāju izstrādē

- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu avotiem iegūtajiem datiem

- piedalīties nosacījumu un programmētāju darba uzdevuma izstrādē, daudzdimensiju tabulu un metadatu sagatavošanā, aizpildīšanā un nosūtīšanā Eurostat

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un daudzdimensiju tabulu veidošanā

- darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm saistītos amatos - ne mazāk par diviem gadiem

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/16.AKK5

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Piedāvājam pieteikties Komunikācijas departamenta konsultanta darbinieka amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- koordinēt un īstenot valdības līmeņa komunikācijas kampaņas par Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajai sabiedrībai aktuāliem valdības lēmumiem un jautājumiem

- plānot un organizēt sabiedrības informēšanu par jautājumiem, kas saistīti ar Valsts kancelejas un Ministru kabineta darbību

- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, sagatavojot informatīvus materiālus, paziņojumus un atbildes uz žurnālistu jautājumiem, kas saistīti ar iestādes darbību

- izstrādāt sadarbības projektus ar Latvijas un ārvalstu institūcijām, vadīt un koordinēt to ieviešanu

Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība komunikācijas, politikas zinātnē vai līdzīgās jomās

- vismaz vienu gadu ilga darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā

- zināšanas par stratēģiskās komunikācijas principiem, plānošanu un īstenošanu

- prasmes integrēto komunikācijas kampaņu plānošanā un rīkošanā (pieteikumā lūdzam minēt divus savas profesionālās pieredzes piemērus)

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma informāciju, analītiski izvērtēt to un pieņemt atbilstošus lēmumus

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- ļoti labas angļu (vismaz B2 līmenī) un labas krievu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2018/16.AKK6

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus mediju politikas jomā

- analizēt tiesību aktu un citu dokumentu piemērošanas praksi

- veikt Mediju politikas nodaļas izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku izvērtēšanu

- konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiesību aktu un/vai citu juridisku dokumentu sagatavošanā

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā

- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs angļu valodai atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- vēlamas zināšanas par mediju politiku un mediju nozari

- labas zināšanas un izpratne par tiesību aktu izstrādi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis, 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1483 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 5. februārim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada 5. februāris), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330218.


OP 2018/16.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabaszinātnēs, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- pieredze vides aizsardzības jomā ilgāka par gadu

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu

- zināšanas jautājumos, kas saistīti ar piesārņojuma novēršanu un ierobežošanu

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9.mēnešalgu grupa; mēnešalga no 800 euro) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides aizsardzības departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2018/16.AKK8

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot ambulatorajai ārstēšanai paredzēto zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumiem paredzēto finanšu līdzekļu sadalījumu un uzraudzīt to izlietojumu

- sniegt priekšlikumus normatīvo akta izmaiņām saistībā ar veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu

- pārzināt vadības informācijas sistēmas biznesa procesu

- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības aprūpes pakalpojumu jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (biznesa vadībā)

- ļoti labas Excel prasmes

- ļoti labas latviešu un labas angļu, krievu valodu zināšanas

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un mēnešalgu no 894 EUR līdz 1174 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018. gada 1. februārim. Papildu informācija pa tālruni 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un testu metodiku.


OP 2018/16.AKK9

Precizējot iepriekš publicēto

Biedrība "Eiropas Ekonomisko un tehnoloģisko pētījumu institūts" precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 29.12.2017., Nr. 258 (6085), publicēto paziņojumu (OP 2017/258.AKK1) par pētnieku amatu konkursu zinātniskās pētniecības institūtā "Eiropas Ekonomisko un tehnoloģisko pētījumu institūts". Pieteikšanās termiņš pareizi lasāms - līdz 2018. gada 29. janvārim.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/16.AKR1

Ārlietu ministrija paziņo, ka Eiropas Savienības koordinācijas un politiku departamenta Pastāvīgo pārstāvju komitejas II daļas sagatavošanas nodaļā (COREPER II) vecākā referenta (ierēdņa) amatā konkursa kārtībā no 2018. gada 22. janvāra iecelts KRISTAPS BRIEDIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)