Laidiens: 23.01.2018., Nr. 16
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/16.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projektu
vadītāju amatiem Izglītības un zinātnes attīstības departamentā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu
finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
(pieredze ar izglītības un zinātnes attīstību saistītu projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā, spēja tās
izmantot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to lietot projektu
dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/16.AKK2
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vadītāja vietnieka
(ierēdņa) amatu
Galvenie pienākumi:
- veikt ārējo normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
projektu juridisko analīzi
- nodrošināt Aģentūras priekšlikumu sagatavošanu un saskaņošanu par ārējo
normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- pārstāvēt Aģentūras intereses tiesas procesos un institūcijās
- nodrošināt juridiskās bāzes sagatavošanu (ārējie, iekšējie normatīvie
akti, licences līgumi, u.c.) publisko pakalpojumu sniegšanai ģeodēzijas,
kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas jomās
- daļas vadītāja prombūtnē plānot, vadīt un organizēt daļas darbu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze publisko iepirkumu jomā
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze (pieredze valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- praktiska pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā un piemērošanā un
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādāšanā
- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā
- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai
tiesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un tās darbību regulējošo normatīvo
aktu sistēmu un to piemērošanu (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam,
mēnešalgu 1. kategorijai: 950 EUR, 2. kategorijai:
1070 EUR, 3. kategorijai: 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un
veselības apdrošināšanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un pieteikuma anketa
(pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Ģeotelpiskās informācijas
aģentūrā (O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004) vai
jānosūta uz e-pasta adresi konkurss@lgia.gov.lv ar
norādi "Juridiskās daļas vadītāja vietnieks". Kontakttālrunis
29135693.
OP 2018/16.AKK3
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Ģeodēzijas un kartogrāfijas
departamenta Ražošanas tehnoloģiju un aeronavigācijas nodaļas vadītāja amatu
Galvenie pienākumi:
- vadīt Nodaļas darbu (veikt un organizēt ražošanas tehnoloģiskās izstrādnes
un to testēšanu kartogrāfijas un ģeoinformācijas
jomā, izgatavot un uzturēt aeronavigācijas kartes un to datu bāzes, izveidot un
uzturēt lidojumu šķēršļu un svarīgo objektu datubāzes u.c.)
- vērtēt kartogrāfijas un ar tām saistīto ģeogrāfiskās informācijas sistēmu
attīstības tendences valstī un pasaulē un organizēt to ieviešanu ražošanā
- uzkrāt un sistematizēt starptautiskos aeronavigācijas informācijas
sagatavošanas un apmaiņas standartus
- veikt Nodaļas darbu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu un tehnisko
dokumentu projektu sagatavošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība informāciju
tehnoloģiju, kartogrāfijas, ģeodēzijas, ģeogrāfijas vai citā radniecīgā
specialitātē
- darba pieredze vairāk par 3 gadiem kartogrāfijas vai citā radniecīgā
specialitātē
- praktiskās darba iemaņas ar ģeotelpisko datu apstrādes programmām un
zināšanas par ģeotelpiskās informācijas datubāzēm
- angļu valodas zināšanas
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam,
mēnešalgu 1. kategorijai: 1200 EUR, 2. kategorijai: 1340 EUR,
3. kategorijai: 1480 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, e-pasta
adrese: konkurss@lgia.gov.lv, ar norādi
"Ražošanas tehnoloģiju un aeronavigācijas nodaļas vadītājs".
Kontakttālrunis 29219823.
OP 2018/16.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1000 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un koordinēšanā, sekojot jaunākajām
tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu pētījumu veikšanā
- piedalīties mājsaimniecību un ģimeņu rādītāju izstrādē
- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē,
publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu
avotiem iegūtajiem datiem
- piedalīties nosacījumu un programmētāju darba uzdevuma izstrādē,
daudzdimensiju tabulu un metadatu sagatavošanā, aizpildīšanā un nosūtīšanā Eurostat
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)
- IBM SPSS Statistics
vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un daudzdimensiju tabulu veidošanā
- darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm saistītos amatos -
ne mazāk par diviem gadiem
- labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt
personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu
(LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/16.AKK5
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Meklējam profesionālus,
atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam!
Piedāvājam pieteikties Komunikācijas departamenta konsultanta darbinieka
amatam uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- koordinēt un īstenot valdības līmeņa komunikācijas kampaņas par Latvijas, Eiropas
Savienības un starptautiskajai sabiedrībai aktuāliem valdības lēmumiem un
jautājumiem
- plānot un organizēt sabiedrības informēšanu par jautājumiem, kas saistīti
ar Valsts kancelejas un Ministru kabineta darbību
- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, sagatavojot informatīvus
materiālus, paziņojumus un atbildes uz žurnālistu jautājumiem, kas saistīti ar
iestādes darbību
- izstrādāt sadarbības projektus ar Latvijas un ārvalstu institūcijām, vadīt
un koordinēt to ieviešanu
Pretendentam/-ei tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība komunikācijas, politikas zinātnē vai līdzīgās jomās
- vismaz vienu gadu ilga darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko
attiecību jomā
- zināšanas par stratēģiskās komunikācijas principiem, plānošanu un
īstenošanu
- prasmes integrēto komunikācijas kampaņu plānošanā un rīkošanā (pieteikumā
lūdzam minēt divus savas profesionālās pieredzes piemērus)
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma informāciju, analītiski izvērtēt
to un pieņemt atbilstošus lēmumus
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- ļoti labas angļu (vismaz B2 līmenī) un labas krievu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām
67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai
kārtai.
OP 2018/16.AKK6
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus
mediju politikas jomā
- analizēt tiesību aktu un citu dokumentu piemērošanas praksi
- veikt Mediju politikas nodaļas izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku
izvērtēšanu
- konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiesību aktu un/vai citu juridisku
dokumentu sagatavošanā
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā
- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā konkursa
izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs
angļu valodai atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- vēlamas zināšanas par mediju politiku un mediju nozari
- labas zināšanas un izpratne par tiesību aktu izstrādi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis,
12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1483 EUR (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 5. februārim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu
pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada 5. februāris),
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Mediju politikas nodaļas
juriskonsulta ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330218.
OP 2018/16.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības
departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas eksperta valsts civildienesta
ierēdņa amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabaszinātnēs,
inženierzinātnēs vai vides zinātnēs
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- pieredze vides aizsardzības jomā ilgāka par gadu
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- zināšanas jautājumos, kas saistīti ar piesārņojuma novēršanu un
ierobežošanu
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" II līmenis un 9.mēnešalgu grupa; mēnešalga no 800 euro) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Vides aizsardzības departaments" vai pa
pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2018/16.AKK8
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā
(uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot ambulatorajai ārstēšanai paredzēto zāļu un medicīnisko ierīču
iegādes izdevumiem paredzēto finanšu līdzekļu sadalījumu un uzraudzīt to
izlietojumu
- sniegt priekšlikumus normatīvo akta izmaiņām saistībā ar veselības aprūpes
pakalpojumu sniegšanu
- pārzināt vadības informācijas sistēmas biznesa procesu
- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar
juridiskām un fiziskām personām
- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības
aprūpes pakalpojumu jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (biznesa vadībā)
- ļoti labas Excel prasmes
- ļoti labas latviešu un labas angļu, krievu valodu zināšanas
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un mēnešalgu no
894 EUR līdz 1174 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Zāļu analīzes un plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu iela 31,
k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018. gada 1. februārim. Papildu informācija
pa tālruni 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un testu metodiku.
OP 2018/16.AKK9
Precizējot iepriekš
publicēto
Biedrība "Eiropas Ekonomisko un tehnoloģisko pētījumu institūts"
precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 29.12.2017., Nr. 258
(6085), publicēto paziņojumu (OP 2017/258.AKK1) par pētnieku amatu konkursu
zinātniskās pētniecības institūtā "Eiropas Ekonomisko un tehnoloģisko
pētījumu institūts". Pieteikšanās termiņš pareizi lasāms - līdz 2018. gada
29. janvārim.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/16.AKR1
Ārlietu ministrija paziņo, ka Eiropas Savienības
koordinācijas un politiku departamenta Pastāvīgo pārstāvju komitejas II daļas
sagatavošanas nodaļā (COREPER II) vecākā referenta (ierēdņa) amatā konkursa
kārtībā no 2018. gada 22. janvāra iecelts KRISTAPS BRIEDIS.