Laidiens: 17.08.2018., Nr. 163
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/163.AKK1
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU
DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- maģistra grāds (vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē vai vadības
zinībās)
- vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā organizācijas vadītāja tiešā pakļautībā,
privātajā sektorā esot atbildīgam par vismaz piecu miljonu EUR apgrozījumu un
vismaz 50 darbiniekiem vai publiskajā sektorā ar budžeta atbildību par vismaz
trim miljoniem EUR un vismaz 150 padotībā esošiem darbiniekiem vai gadījumā,
ja pretendents bijis zemākā amatā, tad padotībā esošo darbinieku skaitam ir
jābūt ne mazākam par 200 darbiniekiem (tiks ņemta vērā gan tiešā, gan netiešā
padotība)
- starptautiska un/vai starpresoru sadarbības pieredze
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze
Piedāvājam:
- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un liels darba
apjoms
- iespēju vadīt unikālas un Latvijas sabiedrībai nozīmīgas pārmaiņas
- iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus
sasniegt labāko iespējamo rezultātu
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā
Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoram 2018. gadā izvirzītie mērķi
un rezultāti pieejami Finanšu ministrijas tīmekļvietnē. 1
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.2 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem
Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases
kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par Valsts ieņēmumu dienesta darbības attīstību
digitālās ekonomikas un jaunu uzņēmējdarbības formu ieviešanas periodā.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Pretendentiem lūdzam līdz
2018. gada 14. septembrim iesniegt Valsts kancelejā šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts
ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj arī
apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu"
17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un norādi, ka uz pretendentu nav
attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā
noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(vēlams atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).
Ja dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".
Ja dokumentus iesniedz personīgi Valsts kancelejā (Brīvības bulvārī 36,
Rīgā), tos ievieto slēgtā aploksnē, uz tās norādot
"Pieteikums Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".
Obligāta prasība - pretendents aploksni ar dokumentiem iesniedz
atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās
laiku (tālr. 67082932).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK
(Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520) un piesaistītais personāla atlases uzņēmums SIA "Executive Search Baltics" (Amrop) (Smilšu iela 18,
Rīga, LV-1050).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082932 (Katri Vintiša, Valsts
kanceleja).
___________________________
[1] Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora 2018. gada individuālo
mērķu projekts. Pieejams:
http://www.fm.gov.lv/lv/finansu_ministrija/padotibas_iestades/vid_generaldirektora_2018_gada_individualo_merku_projekts/
[2] Infografika pieejama: http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/komunikacijas_files/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2018/163.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 912 euro,
2. kategorija - 1082 euro,
3. kategorija - 1240 euro)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze,
projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Veselības infrastruktūras attīstības projektu
nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/163.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amatu - projekta "Labklājības ministrijas nozares IKT
centralizācija" vadītājs uz noteiktu laiku (projekta īstenošanas laiku
līdz 2021. gada 17. janvārim)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
IKT jomā
- stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR) un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas
bērnistabas izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nozares IKT stratēģiju izstrādes procesā un ieviest stratēģiju
centralizācijas nodrošināšanai, to aktualizējot un novērtējot rezultātu
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu, kas
nodrošina labklājības nozares IKT centralizācijas attīstību, izstrādes un
ieviešanas koordinācijas procesos
- ierosināt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu, kā arī
informatīvu un metodisku materiālu izstrādi
- organizēt IKT procesu pārraudzību un īstenošanu ministrijā un tās
padotības iestādēs centralizēto IKT funkciju ietvaros
- vadīt Eiropas Savienības fondu atbalsta plānošanā ministrijas kompetencē
esošās valsts politikas ieviešanai un nodrošināt darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt
publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un
privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu
publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu
optimizēšana un attīstība" īstenošanu labklājības nozarē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- izpratne par datu centra darbību un lietotāju atbalsta pārvaldību
- izpratne par IT sistēmu izstrādi, ieviešanu, testēšanu un pārvaldību
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un to reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas ES pamatnostādnēs IKT nozarē
- spēja veikt apjomīgas informācijas apstrādi, rezultātu analīzi un
secinājumu formulēšanu
- angļu valodas zināšanas
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām
67021602.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/163.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
akadēmisko amatu konkursu Bioloģijas institūtā:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - zooloģija
- uz vienu pētnieka amata vietu - zooloģija
- uz vienu pētnieka amata vietu - dabas aizsardzība
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/163.AKK5
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas
grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo
izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs
- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes
Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās
- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 750 līdz 950 euro
pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris 24/7
režīmā
- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību
- nodrošināt radiācijas monitoringa staciju agrīnās brīdināšanas sistēmas
darbu
- veikt ziņojumu saņemšanu par paaugstinātu jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles laikā un pieņemt lēmumu par kravu,
personu, bagāžas un transportlīdzekļu ielaišanu valstī
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības
pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku,
radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku
- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību
saistītu jautājumu risināšanā
- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko
organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā
arī vides aizsardzības jomā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un
krievu valodas zināšanas (mutvārdos)
- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām, datu
uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas platformām
- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā
- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa
situācijās
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā,
LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais
inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs)
vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2018/163.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāju amatiem Izglītības un zinātnes attīstības departamentā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Izglītības satura projektu
nodaļā vai Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļā
- ierēdņa amatu uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 912 euro,
2. kategorija - 1082 euro,
3. kategorija - 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze,
projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- konsultāciju sniegšana finansējuma saņēmējiem
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv,
norādot savu prioritāro izvēli "Konkurss - Izglītības satura
projektu nodaļas projekta vadītājs" vai "Konkurss -
Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.