Laidiens: 27.08.2018., Nr. 169

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/169.AKK1

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Administrācijas Ekspluatācijas nodaļas vadītāja vietnieks/-ce (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (būvniecības inženierzinātnē vai vadības zinātnē, vai ekonomikas zinātnē)

- vēlama zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- vismaz trīs gadu praktiskā darba pieredze vidēji lielas (vairāk nekā 10 darbinieki) struktūrvienības vadīšanā

- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī

- prasme plānot, vadīt un organizēt ēku pārvaldīšanas un apsaimniekošanas darbus

- pārzināt normatīvos aktus, kas regulē ēku apsaimniekošanas procesu un finanšu līdzekļu uzskaiti, prasme tos piemērot

- prasme amata kompetences jomās izstrādāt dokumentus, tostarp iekšējos normatīvos aktus. Vēlama iepriekšējā pieredze dokumentu un iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- pārzināt ar darba drošību, ugunsdrošību un vides aizsardzību saistītos jautājumus

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un informācijas avotiem

- konceptuāla domāšana, orientācija uz attīstību, spēja pastāvīgi plānot un organizēt komandas darbu

- vadības, plānošanas, komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie pienākumi:

- sniegt administratīvo atbalstu Saeimas Administrācijas Ekspluatācijas nodaļas (turpmāk - Ekspluatācijas nodaļa) vadītājam struktūrvienības darba organizēšanā

- sniegt organizatorisku un koordinējošu atbalstu Saeimas valdījumā esošo ēku un tām pieguļošās teritorijas uzturēšanas (fiziska saglabāšana), ekspluatācijas un apkopes procesos

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu komisiju darbā komisijas locekļa statusā

- sniegt organizatorisku un koordinējošu atbalstu Saeimas deputātu un Saeimas darbinieku darba vietu, darba telpu un sadzīves vajadzībām (higiēnai un atpūtai) izmantojamo telpu iekārtošanā un uzturēšanā

- pēc Ekspluatācijas nodaļas vadītāja norādījuma plānot un koordinēt Saeimas telpu izmantošanu laikā, kad Saeimā notiek oficiālas vizītes, tikšanās, preses konferences un citi pasākumi

- pēc Ekspluatācijas nodaļas vadītāja norādījuma apkopot un analizēt informāciju par Saeimas ēku un telpu uzturēšanai nepieciešamajiem darbiem, kā arī inženiertehnisko sistēmu, iekārtu, aprīkojuma un inventāra pārbaudēm un remontiem

- apkopot un analizēt Saeimas deputātu un Saeimas struktūrvienību iesniegtos pieprasījumus par materiālu, iekārtu, mēbeļu un cita inventāra iegādi

- kontrolēt materiālo resursu iegādi Ekspluatācijas nodaļas funkciju nodrošināšanai, kontrolēt piegādātāju saistību izpildi par sniegto pakalpojumu kvalitātes un izmaksu atbilstību noslēgtajiem līgumiem, risināt nestandarta situācijas

- sniegt organizatorisku un konsultatīvu atbalstu Ekspluatācijas nodaļas dokumentu pārvaldības procesā

- pārzināt Saeimas ēkās uzstādīto tehnisko iekārtu darbības principus, lietošanas noteikumus, savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secību

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu, kas regulē Ekspluatācijas nodaļas kompetencē esošos jautājumus, izstrādē. Regulāri pārskatīt pārziņā esošos iekšējos normatīvos aktus un, ja nepieciešams, tos aktualizēt

- pēc Ekspluatācijas nodaļas vadītāja norādījuma amata kompetences ietvaros pārstāvēt Nodaļu darba grupās un sanāksmēs

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1600,00 EUR līdz 2000,00 EUR)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka pretendents atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu pieeju valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Ekspluatācijas nodaļas vadītāja vietnieka amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2018.gada 10.septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Ekspluatācijas nodaļas vadītāja vietnieks". Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālr. 67087248.


OP 2018/169.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amatu - Informācijas tehnoloģiju departamenta direktors (uz nenoteiktu laiku)

Labklājības ministrija piedāvā:

- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā IKT jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu IKT jomas attīstīšanai labklājības nozarē

- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu

- atalgojumu no 1983 EUR līdz 2264 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- papildus motivācijas instrumentus atbilstoši rezultātiem

- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas

Būtiskākie amata pienākumi:

- plānot un vadīt informācijas tehnoloģiju (turpmāk - IT) departamenta darbu

- plānot nozares IT attīstību, nodrošināt IT koordinētu uzraudzību

- vadīt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi atbilstoši IT departamenta kompetencei

- nodrošināt Labklājības ministrijas (turpmāk - LM) īstenoto, tajā skaitā centralizēto IT funkciju ietvaros īstenoto projektu uzraudzību, to atbilstību kvalitātes prasībām un projektu mērķiem

- nodrošināt LM un nozares centralizēto IT funkciju izpildei nepieciešamā budžeta izstrādi, budžeta izpildes uzraudzību un nodrošināt kontroli pār IT līgumu izpildi un kvalitāti

- analizēt un pārzināt esošo IT sistēmu darbību un sagatavot priekšlikumus jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem nozarē

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze IT jomā vismaz pēdējo 5 gadu laikā

- padziļinātas zināšanas par IT sistēmām un biroja tehniku

- darba pieredze vadošā amatā vismaz pēdējo 5 gadu laikā

- darba pieredze IT projektu vadībā vismaz pēdējo 3 gadu laikā

- labas angļu valodas zināšanas darbam nepieciešamās sarakstes, informācijas un komunikācijas nodrošināšanai (B2 līmenis)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt speciālo pielaidi ar valsts noslēpumu saturošu informāciju

Pretendentiem uz vakanto amatu motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgājums (CV) un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot tos pa pastu uz Labklājības ministrijas juridisko adresi Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz elektronisko adresi: atlase@lm.gov.lv ar norādi "Konkursam uz Informācijas tehnoloģiju departamenta direktora amatu", tālr. uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/169.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un standartizācijas daļas sistēmanalītiķis

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus, veidojot vienotu katalogu

- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes (turpmāk CSP) departamentos un dokumentēt to no informācijas tehnoloģiju pielietojuma viedokļa, atbilstoši analīzes rezultātiem sniegt procesu uzlabošanas risinājumus

- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomikā vai saistītā nozarē

- pieredze atbilstošā darbā vai darbā ar datu (t.sk. informācijas) apstrādi un analīzi ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- labas angļu un latviešu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas analītiskās prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/169.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, sagatavojot dokumentus ar juridiska rakstura izvērtējumu, piemēram, lēmumus atbildes vēstules, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus, prasme izveidot loģisku, uztveramu un pārskatāmu dokumenta struktūru

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme veikt darba pienākumus ar augstu precizitāti un atbildības sajūtu

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/169.AKK5

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas jurista (amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu, kura galvenie pienākumi ir veicināt labas pārvaldības principus un efektīvas, uz klientu orientētas, valsts pārvaldes pieejas realizēšanu Dienestā, sniegt juridisko atbalstu reģionālajā nodaļā, nodrošināt Dienesta pārstāvību tiesās.

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk ka viena gada pieredze jurista amatā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē

- zināšanas administratīvajā procesā, civiltiesībās, civilprocesā, fizisko personu datu aizsardzības tiesībās un lietvedībā

- prasme izstrādāt dokumentus (vēstules, administratīvos aktus, lēmumus un procesuālus dokumentus tiesai) atbilstoši tiesību normām, izveidot loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus, veikt faktisko apstākļu atbilstības analīzi tiesību normām un izdarīt juridiskos secinājumus

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un pastāvīgi plāno savu darba procesu

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/169.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977 izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Ūdens pētniecības zinātniskā laboratorija/ Būvzinātne, Siltuma, gāzes un ūdens attīrīšana, ūdens tehnoloģija

Zinātniskais asistents - 5 vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- ir kompetence vadīt praktiskās nodarbības un veikt zinātnisko darbu

Ūdens pētniecības zinātniskā laboratorija

Zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbam laboratorijā

Pulvermateriālu laboratorija/ Būvzinātne, Būvmateriālu un būvtehnoloģija

Zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- ir kompetence vadīt praktiskās nodarbības un veikt zinātnisko darbu

Vadošais pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds zinātnē

- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un vadīt zinātniski pētniecisko darbu

- valsts valodas prasmes līmenis un pakāpe - C1

Siltuma inženierijas un tehnoloģiju katedra/ Būvzinātne, Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģija

Zinātniskais asistents - 0,5 slodze

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- ir kompetence vadīt praktiskās nodarbības un veikt zinātnisko darbu

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts/ Inženierzinātnes un tehnoloģijas, Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, Elektriskās tehnoloģijas un automātika

Pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds

- ir kompetence veikt zinātnisko darbu

MATERIĀLZINĀTNES LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Neorganiskās ķīmijas institūts/ Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija, Mašīnbūves un mehānikas nozares, Mašīnbūves tehnoloģijas apakšnozare

Pētnieks - 1 vieta (0,6 slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds

- ir kompetence veikt zinātnisko darbu

Funkcionālo materiālu tehnoloģiju zinātniskās pētniecības laboratorija/ Materiālzinātnes Inteliģentie materiālu un struktūras apakšnozarē

Pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds

- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu

Silikātu materiālu institūts/ Ķīmijas inženierzinātnes nozares Silikātu materiālu tehnoloģijas apakšnozare

Zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- ir kompetence vadīt praktiskās nodarbības un veikt zinātnisko darbu

Neorganiskās ķīmijas institūts/ Biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija, Materiālzinātnes nozares, Biomateriālu apakšnozare

Zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodze)

Projekts ERAF "Virsmas īpašību ietekmes uz slīdamību pa ledu pētījumi". Projekta mērķis ir uzlabot cietu materiālu virsmu slīdamību pa ledu. Līguma periods: 01.10.2018.-31.03.2020.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstoša augstākā izglītība, saskaņā ar RTU normatīvos noteikto

- teicama latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

Svarīgi zināt:

- darbs tiks veikts ne tikai RTU telpās (Ķīpsalā), bet arī Siguldas bobsleja un kamaniņu trasē, tādēļ darbiniekam jārēķinās ar pārvietošanos starp pētniecības vietām

- atkarībā no Siguldas bobsleja un kamaniņu trases pieejamības var būt nepieciešamība veikt darbu vakaros

- liela daļa eksperimentu tiks veikti aukstuma kamerā un/vai Siguldas bobsleja un kamaniņu trasē, kur apkārtējās vides temperatūra būs zem 0 ˚C, atsevišķos gadījumos līdz pat -15 ˚C

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai - kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.670893.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)