Laidiens: 28.08.2018., Nr. 170
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/170.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā
esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai
nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektora komandai pievienoties jaunu kolēģi
valsts notāra/-es ierēdņa amatā
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu
reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina
kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas
procesu.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no
Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas lietvedībā
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule)
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese:
Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti, un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistrs (kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga, LV-1011);
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6.panta 1.punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9.panta 2.punkta
b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likuma 7., 8. un 9.pants un Darba
likuma 38.pants.
OP 2018/170.AKK2
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Valsts budžeta kopsavilkuma nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta
izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un
Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu
laikā
- pieredze finanšu, ekonomikas jomā
- prasme formulēt, izteikt un argumentēt savu viedokli
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru (MS Word, Ms Excel, Ms PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatuzdevumus:
- sagatavot finanšu ministra rīkojuma projektus par apropriāciju izmaiņām
gadskārtējā valsts budžeta likumā un Likumā par budžetu un finanšu vadību
noteiktajos gadījumos
- piedalīties ministriju un citu centrālo valsts iestāžu vidēja termiņa
bāzes izdevumu aprēķinu, maksimāli pieļaujamo izdevumu kopapjoma aprēķinu
vidējam termiņam sagatavošanā
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai
nodrošinātu ar gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa
budžeta ietvara likumprojekta izstrādi saistītu lēmumu pieņemšanu
- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā pielikumu,
paskaidrojumu un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta pielikumu
sagatavošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev līdz š.g. 7. septembrim jānosūta Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā
1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr.
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/170.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts
uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai,
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmācijas
departamenta Komercprakses nodaļas vadītājs (profesijas
kods 1213 05) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot un organizēt nodaļas darbu un tās kompetencē esošos procesus
zāļu reklāmas/komercprakses un farmācijas jomas uzraudzībā, lai nodrošinātu
kvalitatīvu un atbilstošu zāļu reklamēšanu/komercpraksi valstī
- nodrošināt informatīvo ziņojumu, atskaišu un pārskatu sagatavošanu par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas, Eiropas Savienības un
starptautiskām institūcijām
- sniegt konsultācijas un informāciju valsts iestādēm, pašvaldībām,
nevalstiskām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, atbilstoši
kompetencei
- veikt uzraudzības dokumentu, procedūru, tipveida kontroles lapu, vadlīniju
un citu kvalitātes sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju Nodaļas
kompetences ietvaros
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus farmācijas tirgus uzraudzības
jautājumos
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem un uzziņu pieprasījumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība farmācijā vai
tiesību zinātnē, ekonomikā, veselības aprūpē
- pieredze vadošā amatā 1 gads
- vēlama praktiskā darba pieredze reklāmas/komercprakses vai mārketinga jomā
3 gadi
- veselības aprūpi, farmācijas jomu un reklāmas/komercprakses reglamentējošo
normatīvo aktu zināšanas un prasme pielietot praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- vadības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Farmācijas departamenta
Komercprakses nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta
adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija informē, ka tiks izskatīti to
pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/170.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts
uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai,
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes
departamenta Medicīnas ierīču uzraudzības nodaļas vadītājs (profesijas
kods 1213 05) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot un organizēt darbu medicīnas ierīču uzraudzībā un kontrolē
valstī
- izstrādāt priekšlikumus normatīvo aktu un procedūru pilnveidošanai
medicīnas ierīču uzraudzības un kontroles jomā
- īstenot informācijas apmaiņu starp Eiropas Ekonomiskās zonas un trešajām
valstīm medicīnas ierīču uzraudzības jomā
- sniegt konsultācijas un informāciju valsts iestādēm, pašvaldībām,
nevalstiskām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, atbilstoši
kompetencei
- veikt uzraudzības dokumentu, procedūru, tipveida kontroles lapu, vadlīniju
un citu kvalitātes sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju Nodaļas
kompetences ietvaros
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus medicīnas ierīču uzraudzības
jautājumos
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem un uzziņu pieprasījumiem
- Mēs piedāvājam:
- darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas
inženierijā, medicīnas fizikā, fizikā vai citā saistītā inženiertehniskā jomā
- vēlama augstākā izglītība vadībzinībās vai tiesībzinībās
- pieredze vadošā amatā 1 gads
- praktiskā darba pieredze saistīta ar medicīnas inženieriju, medicīnas
fiziku, medicīnas tehnoloģijām, medicīnas iekārtu ražošanu vai izplatīšanu 3
gadi
- veselības aprūpi un medicīnas ierīču ražošanas jomu reglamentējošo
normatīvo aktu zināšanas
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- vadības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Veselības aprūpes departamenta
Medicīnas ierīču nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis"; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012,
e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija informē, ka tiks izskatīti to
pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/170.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts
uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai,
īpašu uzmanību pievēršot sadarbībai ar klientiem, aicina konkursa kārtībā
pievienoties savai profesionālajai komandai mērķtiecīgu un radošu Sabiedrisko
attiecību un klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju (profesijas
kods 1211 50) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot un organizēt nodaļas darbu
- nodrošināt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) ārējās un iekšējās
komunikācijas stratēģijas izstrādi un ieviešanu, klientu apkalpošanu un
dokumentu apriti
- nodrošināt un pārraudzīt Inspekcijas mājaslapas veidošanu, informatīvo
uzturēšanu un pilnveidošanu, sekot līdzi informācijas savlaicīgai
aktualizēšanai
- nodrošināt efektīvu un ilglaicīgu sabiedrisko attiecību darbu ar
Inspekcijas mērķauditorijām, kā arī ar valsts un pašvaldību institūcijām,
nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām, organizēt Inspekcijas
publisko pasākumu plāna izstrādi
- veikt Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras vadību, tās plānošanu,
izvērtēšanu un uzlabošanu
- organizēt un pārraudzīt saņemto un nosūtāmo dokumentu apriti
Mēs piedāvājam:
- darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedriskajās attiecības,
komunikācijas zinātnē vai veselības aprūpē
- divu gadu darba pieredze struktūrvienības vadībā
- vēlama darba pieredze sabiedriskajās attiecībās vai veselības aprūpē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana; klientu
apkalpošanas kultūras pārzināšana
- zināšanas par iekšējās un ārējās komunikācijas procesiem
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- lietvedības zināšanas
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- vēlamas divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
- labas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Sabiedrisko attiecību
un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt līdz 2018.gada 10.septembrim; adrese: Klijānu iela 7, Rīga,
LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv; mājaslapa
www.vi.gov.lv. Inspekcija, informē, ka tiks izskatīti
to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
OP 2018/170.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo
trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma
procesā un kriminālprocesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un
pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un
procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 938
līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
OP 2018/170.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018.gada 14.augusta "Latvijas Vēstneša"
laidienā Nr.2018/160.AKK4 publicēto paziņojumu par Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba
aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasīt šādi:
- apmācība darba aizsardzības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes
ministrijas licencētai 60 stundu mācību programmai;
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu.
OP 2018/170.AKK8
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Izgudrojumu
ekspertīzes departamenta VECĀKAIS EKSPERTS (profesijas
kods 2422 09), amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā uz
nenoteiktu laiku
Galvenais darba pienākums:
- patentu pieteikumu ekspertīze un ar to saistītās darbības
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds fizikā vai tehnikas nozarēs, kas saistītas ar mehāniku,
būvniecību vai elektrotehniku
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, tajā skaitā veselības
apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- labus darba apstākļus
- profesionālās pilnveidošanās iespējas
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē, Citadeles ielā 7/70,
Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: lietvediba@lrpv.gov.lv
līdz 2018.gada 14.septembrim.
Tālr. uzziņām 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2018/170.AKK9
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz akadēmisko amatu: pētnieks (-ce)
- 3 amata vietām
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar
fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai BMC lietvedībā. Bez
kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija)
iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k.1, LV-1067
(205.kabinetā), viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr.
uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "VAKANCES".
OP 2018/170.AKK10
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) aicina pieteikties darbā uz noteiktu laiku -
PRESES SEKRETĀRA/-ES amatā Komunikācijas nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- pieredze sabiedrisko attiecību un informācijas jomā valsts pārvaldē ne
mazāk kā viens gads
- zināšanas par mediju darba specifiku
- prasme sagatavot dažādus informatīvus paziņojumus
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai
- prasme strādāt komandā
- precizitāte pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- plānot sadarbību ar masu medijiem ministrijas rīcības plānos noteikto
uzdevumu realizācijai komunikācijas jautājumos
- gatavot informatīvos paziņojumus presei par ministrijas aktuālajiem
jautājumiem, pieņemtajiem lēmumiem un sagatavošanā esošajiem politikas
dokumentiem
- organizēt preses konferences un ministrijas pārstāvju tikšanās ar masu
saziņas līdzekļu pārstāvjiem
- pastāvīgi aktualizēt ministrijas mājas lapu, ievietot aktuālās ziņas
- iesaistīties ministrijas apmeklētāju konsultēšanā un atbilžu sagatavošanā
uz iedzīvotāju jautājumiem
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- atalgojumu no 960 līdz 1262 euro pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums preses sekretāra
amatam".
OP 2018/170.AKK11
Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz
asistenta (uz darba līguma pamata) amatu (darbavieta Rīgā, darba laiks - uz
noteiktu laiku no 2018.gada 5.novembra)
Amata pienākumos plānotie docējamie mācību priekšmeti un studiju kursi:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Pirmā palīdzība"
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kursus "Pirmā neatliekamā palīdzība policijas
darbā"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"
Pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana: "Pirmās
palīdzības pamatzināšanu apmācība" un "Pirmā palīdzība Valsts
policijas amatpersonām"
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai
akadēmiskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu
praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2018.gada 21.septembrim Valsts policijas koledžā jāiesniedz
pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts
atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai
profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo
kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai
pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības
dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu
laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 263139992.
OP 2018/170.AKK12
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakantajām
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietām Eiropas Savienības koordinācijas un
politiku departamentā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par ES integrācijas procesu, politiku jomām, institūcijām un
lēmumu pieņemšanas procesu
- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta
darbību
- prasme analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas franču valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un sniegt priekšlikumus Latvijas nostāju, pozīciju sagatavošanai
par kompetencē esošajiem jautājumiem (piemēram, Lielbritānijas izstāšanas no
ES, ES Tieslietu un iekšlietu padomes kompetences, īpaši migrācijas, jautājumi,
ES Ekonomisko un finanšu padomes, kā arī Ekonomikas un monetārās savienības
kompetences jautājumi vai ES transporta, telekomunikāciju un digitālie
jautājumi)
- sniegt priekšlikumus un sagatavot sarunu materiālus (vēstījumi, tēzes,
instrukcijas, pozīcijas, informatīvi materiāli, runas, preses relīzes, u.c.)
par kompetencē esošajiem jautājumiem
- sekot līdzi un analizēt tiesību aktu projektus, to virzībai Eiropas
Savienības institūcijās, citu dalībvalstu tiesību politiskajām iniciatīvām un
aktualitātēm par kompetencē esošajiem jautājumiem
- dalība sanāksmēs, darba grupās u.c. formātos par kompetencē esošajiem
jautājumiem
Darbinieka amatam noteikta: 24. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis":
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv.
Motivācijas vēstulē lūdzam norādīt interesējošās no galvenajos amata pienākumos
minētajām Eiropas Savienības tēmām. Tālrunis informācijai 67016132.