Laidiens: 28.08.2018., Nr. 170

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/170.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora komandai pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra/-es ierēdņa amatā

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas procesu.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas lietvedībā

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga, LV-1011);

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9.panta 2.punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likuma 7., 8. un 9.pants un Darba likuma 38.pants.


OP 2018/170.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Valsts budžeta kopsavilkuma nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze finanšu, ekonomikas jomā

- prasme formulēt, izteikt un argumentēt savu viedokli

- angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru (MS Word, Ms Excel, Ms PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatuzdevumus:

- sagatavot finanšu ministra rīkojuma projektus par apropriāciju izmaiņām gadskārtējā valsts budžeta likumā un Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktajos gadījumos

- piedalīties ministriju un citu centrālo valsts iestāžu vidēja termiņa bāzes izdevumu aprēķinu, maksimāli pieļaujamo izdevumu kopapjoma aprēķinu vidējam termiņam sagatavošanā

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai nodrošinātu ar gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta izstrādi saistītu lēmumu pieņemšanu

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā pielikumu, paskaidrojumu un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta pielikumu sagatavošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev līdz š.g. 7. septembrim jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/170.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai, izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmācijas departamenta Komercprakses nodaļas vadītājs (profesijas kods 1213 05) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot un organizēt nodaļas darbu un tās kompetencē esošos procesus zāļu reklāmas/komercprakses un farmācijas jomas uzraudzībā, lai nodrošinātu kvalitatīvu un atbilstošu zāļu reklamēšanu/komercpraksi valstī

- nodrošināt informatīvo ziņojumu, atskaišu un pārskatu sagatavošanu par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskām institūcijām

- sniegt konsultācijas un informāciju valsts iestādēm, pašvaldībām, nevalstiskām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, atbilstoši kompetencei

- veikt uzraudzības dokumentu, procedūru, tipveida kontroles lapu, vadlīniju un citu kvalitātes sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju Nodaļas kompetences ietvaros

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus farmācijas tirgus uzraudzības jautājumos

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem un uzziņu pieprasījumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība farmācijā vai tiesību zinātnē, ekonomikā, veselības aprūpē

- pieredze vadošā amatā 1 gads

- vēlama praktiskā darba pieredze reklāmas/komercprakses vai mārketinga jomā 3 gadi

- veselības aprūpi, farmācijas jomu un reklāmas/komercprakses reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme pielietot praksē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- vadības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Farmācijas departamenta Komercprakses nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/170.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai, izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes departamenta Medicīnas ierīču uzraudzības nodaļas vadītājs (profesijas kods 1213 05) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot un organizēt darbu medicīnas ierīču uzraudzībā un kontrolē valstī

- izstrādāt priekšlikumus normatīvo aktu un procedūru pilnveidošanai medicīnas ierīču uzraudzības un kontroles jomā

- īstenot informācijas apmaiņu starp Eiropas Ekonomiskās zonas un trešajām valstīm medicīnas ierīču uzraudzības jomā

- sniegt konsultācijas un informāciju valsts iestādēm, pašvaldībām, nevalstiskām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, atbilstoši kompetencei

- veikt uzraudzības dokumentu, procedūru, tipveida kontroles lapu, vadlīniju un citu kvalitātes sistēmas dokumentu izstrādi un aktualizāciju Nodaļas kompetences ietvaros

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus medicīnas ierīču uzraudzības jautājumos

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem un uzziņu pieprasījumiem

- Mēs piedāvājam:

- darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas inženierijā, medicīnas fizikā, fizikā vai citā saistītā inženiertehniskā jomā

- vēlama augstākā izglītība vadībzinībās vai tiesībzinībās

- pieredze vadošā amatā 1 gads

- praktiskā darba pieredze saistīta ar medicīnas inženieriju, medicīnas fiziku, medicīnas tehnoloģijām, medicīnas iekārtu ražošanu vai izplatīšanu 3 gadi

- veselības aprūpi un medicīnas ierīču ražošanas jomu reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- vadības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Veselības aprūpes departamenta Medicīnas ierīču nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/170.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai, īpašu uzmanību pievēršot sadarbībai ar klientiem, aicina konkursa kārtībā pievienoties savai profesionālajai komandai mērķtiecīgu un radošu Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju (profesijas kods 1211 50) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot un organizēt nodaļas darbu

- nodrošināt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) ārējās un iekšējās komunikācijas stratēģijas izstrādi un ieviešanu, klientu apkalpošanu un dokumentu apriti

- nodrošināt un pārraudzīt Inspekcijas mājaslapas veidošanu, informatīvo uzturēšanu un pilnveidošanu, sekot līdzi informācijas savlaicīgai aktualizēšanai

- nodrošināt efektīvu un ilglaicīgu sabiedrisko attiecību darbu ar Inspekcijas mērķauditorijām, kā arī ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām, organizēt Inspekcijas publisko pasākumu plāna izstrādi

- veikt Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras vadību, tās plānošanu, izvērtēšanu un uzlabošanu

- organizēt un pārraudzīt saņemto un nosūtāmo dokumentu apriti

Mēs piedāvājam:

- darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedriskajās attiecības, komunikācijas zinātnē vai veselības aprūpē

- divu gadu darba pieredze struktūrvienības vadībā

- vēlama darba pieredze sabiedriskajās attiecībās vai veselības aprūpē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana; klientu apkalpošanas kultūras pārzināšana

- zināšanas par iekšējās un ārējās komunikācijas procesiem

- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām

- lietvedības zināšanas

- valsts valodas prasmes C 2 līmenis

- vēlamas divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas

- labas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt līdz 2018.gada 10.septembrim; adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv; mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija, informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.


OP 2018/170.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma procesā un kriminālprocesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 938 līdz 1421 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122630;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.


OP 2018/170.AKK7

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018.gada 14.augusta "Latvijas Vēstneša" laidienā Nr.2018/160.AKK4 publicēto paziņojumu par Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasīt šādi:

- apmācība darba aizsardzības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas licencētai 60 stundu mācību programmai;

- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu.


OP 2018/170.AKK8

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Izgudrojumu ekspertīzes departamenta VECĀKAIS EKSPERTS (profesijas kods 2422 09), amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā uz nenoteiktu laiku

Galvenais darba pienākums:

- patentu pieteikumu ekspertīze un ar to saistītās darbības

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds fizikā vai tehnikas nozarēs, kas saistītas ar mehāniku, būvniecību vai elektrotehniku

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- labus darba apstākļus

- profesionālās pilnveidošanās iespējas

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē, Citadeles ielā 7/70, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2018.gada 14.septembrim.

Tālr. uzziņām 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2018/170.AKK9

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu: pētnieks (-ce) - 3 amata vietām

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai BMC lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k.1, LV-1067 (205.kabinetā), viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".


OP 2018/170.AKK10

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) aicina pieteikties darbā uz noteiktu laiku - PRESES SEKRETĀRA/-ES amatā Komunikācijas nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- pieredze sabiedrisko attiecību un informācijas jomā valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads

- zināšanas par mediju darba specifiku

- prasme sagatavot dažādus informatīvus paziņojumus

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

- prasme strādāt komandā

- precizitāte pienākumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- plānot sadarbību ar masu medijiem ministrijas rīcības plānos noteikto uzdevumu realizācijai komunikācijas jautājumos

- gatavot informatīvos paziņojumus presei par ministrijas aktuālajiem jautājumiem, pieņemtajiem lēmumiem un sagatavošanā esošajiem politikas dokumentiem

- organizēt preses konferences un ministrijas pārstāvju tikšanās ar masu saziņas līdzekļu pārstāvjiem

- pastāvīgi aktualizēt ministrijas mājas lapu, ievietot aktuālās ziņas

- iesaistīties ministrijas apmeklētāju konsultēšanā un atbilžu sagatavošanā uz iedzīvotāju jautājumiem

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanas polisi

- atalgojumu no 960 līdz 1262 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums preses sekretāra amatam".


OP 2018/170.AKK11

Valsts policijas koledžas Humanitārā katedra izsludina konkursu uz asistenta (uz darba līguma pamata) amatu (darbavieta Rīgā, darba laiks - uz noteiktu laiku no 2018.gada 5.novembra)

Amata pienākumos plānotie docējamie mācību priekšmeti un studiju kursi:

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kursus "Pirmā neatliekamā palīdzība policijas darbā"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Pirmā palīdzība"

Pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana: "Pirmās palīdzības pamatzināšanu apmācība" un "Pirmā palīdzība Valsts policijas amatpersonām"

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai akadēmiskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto asistenta (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018.gada 21.septembrim Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 263139992.


OP 2018/170.AKK12

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakantajām vecākā referenta (ierēdņa) amata vietām Eiropas Savienības koordinācijas un politiku departamentā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par ES integrācijas procesu, politiku jomām, institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesu

- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta darbību

- prasme analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas franču valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un sniegt priekšlikumus Latvijas nostāju, pozīciju sagatavošanai par kompetencē esošajiem jautājumiem (piemēram, Lielbritānijas izstāšanas no ES, ES Tieslietu un iekšlietu padomes kompetences, īpaši migrācijas, jautājumi, ES Ekonomisko un finanšu padomes, kā arī Ekonomikas un monetārās savienības kompetences jautājumi vai ES transporta, telekomunikāciju un digitālie jautājumi)

- sniegt priekšlikumus un sagatavot sarunu materiālus (vēstījumi, tēzes, instrukcijas, pozīcijas, informatīvi materiāli, runas, preses relīzes, u.c.) par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sekot līdzi un analizēt tiesību aktu projektus, to virzībai Eiropas Savienības institūcijās, citu dalībvalstu tiesību politiskajām iniciatīvām un aktualitātēm par kompetencē esošajiem jautājumiem

- dalība sanāksmēs, darba grupās u.c. formātos par kompetencē esošajiem jautājumiem

Darbinieka amatam noteikta: 24. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis":

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv. Motivācijas vēstulē lūdzam norādīt interesējošās no galvenajos amata pienākumos minētajām Eiropas Savienības tēmām. Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)