Laidiens: 31.08.2018., Nr. 173
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/173.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene"
inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
(darbavieta: KP "Silene", Silene, Daugavpils novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā,
lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas
ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai (Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050) vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv
ar norādi - RD KP "Silene" inspektors. Tālrunis uzziņām 63713945.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
Pārtikas un veterinārais dienests
(reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša
valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās
valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts
politikai.
OP 2018/173.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Terehova" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā
(viena amata vieta uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP "Terehova",
Zilupes novads)
Nepieciešamās profesionālās un
personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (2.līmeņa
profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē,
vides zinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā
jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
- teicamas latviešu valodas
zināšanas
- B kategorijas autovadītāja
apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme
sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests
nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes
fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu
pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par
kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas,
iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un
dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu
profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai
pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu
grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas
polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai
(Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050) vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lvmailto:Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi
- RD KP "Terehova" inspektors. Tālrunis uzziņām 63713945.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu
aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un
veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa
norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas
datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests,
kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/173.AKK3
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/te (uz noteiktu laiku)
Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu finansēšanas
nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts
budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu
uzdevumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai finansēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu laikā
- pieredze finanšu, ekonomikas jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu
valodas zināšanas
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par Tavā kompetencē
esošiem jautājumiem
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)
- analītiskā domāšana, precizitāte un iniciatīva
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt tādus uzdevumus kā:
- izskatīt un sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta vidēja
termiņa bāzes izdevumu aprēķinus, izvērtēt iesniegtos papildu finansējuma
pieprasījumus, sagatavot Tieslietu ministrijas un Prokuratūras budžeta
projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē,
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā,
- stabilu atalgojumu,
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī, tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/173.AKK4
Latvijas
Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādu
akadēmisko amatu:
-
valodniecībā - pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks),
nepieciešams maģistra vai doktora grāds filoloģijā, vismaz 5 gadu pētnieciskā
darba pieredze korpuslingvistikā, latviešu valodas apguvēju datu anotēšanā un
analīzē, kā arī zinātniskās publikācijas.
Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās
prasmes un darba uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU
Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29,
227.kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā,
zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un zinātnisko
publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta
Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Vēlēšanas
akadēmiskajos amatos notiek saskaņā ar Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos
amatos Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Par darba
nosacījumiem, tajā skaitā par darba laiku, puses vienojas, slēdzot darba
līgumu.
OP 2018/173.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas
studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē, vai darbības sfērai
atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko
sakaru un/vai pasta nozarē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu
izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu
un politikas plānošanas dokumentu projektus
- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos,
lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu
atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem
- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju
komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba
grupu sēdēm
Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028273.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta
pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir
Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/173.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju
departamenta Informācijas sistēmu izstrādes daļas informācijas drošības
speciālista (darbinieka) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt informācijas drošības prasību ievērošanu VSAA īstenotajos
projektos
- kontrolēt noteikto informācijas sistēmu drošības pasākumu īstenošanu
- piedalīties informācijas sistēmu drošības risku identificēšanā,
novērtēšanā un risku novēršanas pasākumu noteikšanā
- plānot uzlabojumus informācijas sistēmu drošības aizsardzības jomā
- analizēt informācijas sistēmu auditācijas pierakstus, veikt drošības
incidentu analīzi
- piedalīties informācijas sistēmu drošības pārkāpumu izmeklēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz viena gada pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām
- zināšanas par informācijas sistēmu drošības jomu (apliecina ar dokumenta
kopiju)
- zināšanas par personas datu aizsardzību
- prasme labi strādāt ar datoru (zināšanas MS Word, Excel, PowerPoint,
Microsoft Outlook)
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas
prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 1052 EUR (bruto)
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc nostrādāta pusgada
- darbavietu - Varakļānu ielā 2 (bijusī Fridriķa iela 9), Rīgā
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV), izglītību
apliecinoša dokumenta un papildus izglītību informācijas drošības jomā
apliecinoša/-u dokumenta/-u kopijas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi -
"Konkursam uz ITD informācijas drošības speciālista amatu", lūdzam
nosūtīt VSAA Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, Personāla daļai, LV-1011, vai uz e-pastu:
personal@vsaa.lv Tālr. uzziņām: 67038798 vai
67038709.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās
apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011.
OP 2018/173.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku).
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista
kvalifikāciju
- darba pieredze juriskonsulta vai jurista amatā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē un saskaņošanas procesā, t.sk. zināšanas par ārējo un iekšējo
normatīvo tiesību aktu izstrādāšanas vispārīgajām un speciālajām prasībām un
juridiskās tehnikas principiem
- zināšanas un pieredze līgumu (gan privāttiesību, gan publisko tiesību
jomā) projektu sagatavošanā
- zināšanas administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas ar tiesvedību saistītos jautājumos (prasības pieteikumu,
paskaidrojumu sagatavošanā un pārstāvības īstenošanā)
- zināšanas iepirkumu jomā
- zināšanas fizisko personas datu apstrādes jautājumos
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienestam nepieciešamo likumu, Ministru kabineta noteikumu un
citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus
- izstrādāt līgumu projektus (privāttiesību un publisko tiesību jomā)
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta
kompetencē esošajiem juridiska rakstura jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā
u.c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 835,- līdz € 1047,- pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties
mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)
- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē, dinamisku darbu un draudzīgu
kolektīvu
- darba vietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas
dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/173.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta
Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un
sadarbību ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (tai skaitā pašvaldībā)
- ar pašvaldību darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana
- zināšanas par reģionālo politiku un pašvaldību attīstību Eiropas Savienībā
un Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu no 1050 līdz 1230 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Pašvaldību departaments" vai pa pastu: Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494.
Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/173.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Konkurences padomes locekļa
amatu
KONKURENCES PADOME nodrošina iespēju katram tirgus dalībniekam veikt
ekonomisko darbību brīvas un godīgas konkurences apstākļos, kā arī veicināt
konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros sabiedrības interesēs.
Mūsu pamatvērtības: tiesiskums, profesionalitāte, neatkarība.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot valsts politiku konkurences tiesību jomā, veicinot tautsaimniecības
attīstību
- piedalīties iestādes darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā
- lēmējinstitūcijas (padomes) sastāvā lemt par konkurences lietu, tirgus
uzraudzību un citiem izskatāmajiem jautājumiem
- piedalīties normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādē
- pārstāvēt iestādi citās organizācijās, darba grupās un apspriedēs
- sniegt priekšlikumus iestādes darbības efektivizēšanai,
aktīvi iesaistīties pārmaiņu vadībā
Prasības amata pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, vadības vai tiesību zinātņu jomā)
- zināšanas un izpratne par konkurences tiesībām un to piemērošanā
- izpratne par konkurences ekonomiskiem aspektiem, tirgus izpētes
metodoloģiju un ekonomiskās analīzes pielietošanu
- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes (vēlama pieredze
vadošā amatā ne mazāk par trim gadiem)
- ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- analītiskā domāšana un stratēģiskais redzējums
- labas sadarbības un publiskās uzstāšanās prasmes
Mēs piedāvājam:
- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi, strādājot pasaulē atzītā
organizācijā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- amatalgu no 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivēts pieteikums;
autobiogrāfija (CV) pretendentiem/-ēm jāiesniedz 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot elektroniski uz e-pasta
adresi: vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā
(Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519), tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga
LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882,e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
OP 2018/173.AKK10
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Vidzemes
Augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā:
- pētnieks - 1 vieta (zinātnes nozare Psiholoģija, apakšnozare
Sociālā psiholoģija)
- pētnieks - 1 vieta (zinātnes nozare Sociālās zinātnes,
apakšnozare Vadības zinātnes, pētījuma virziens Uzvedības ekonomika)
Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu
saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei -
C204.kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai pa e-pastu:
agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz pētnieka amatu";
tālr. 26186555.
OP 2018/173.AKK11
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto NOZARU
POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un
virzību
- zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā,
intelektuālā īpašuma, Eiropas Savienības tiesību, kā arī publisko reģistru jomā
(zināšanas datu aizsardzības, publisko reģistru, reliģisko lietu, nekustamā
īpašuma valsts kadastra uzturēšanas, zemes reformas īstenošanas tiesību
politikas jomā tiks uzskatīta par prioritāti)
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
- sagatavot viedokli attiecībā par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu
un citu institūciju izstrādātiem projektiem nodaļas kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm par personas datu aizsardzības jautājumiem
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2134339/161779?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopija un CV) jāiesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu pieteikuma vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārds, uzvārds, amata
un kontaktinformācija).
Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/173.AKR1
Finanšu ministrija (reģ. Nr.90000014724) paziņo, ka
amata konkurss uz Budžeta departamenta Aizsardzības un tiesībsargājošo iestāžu
finansēšanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez
rezultāta.