Laidiens: 04.09.2018., Nr. 175

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/175.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz darbinieka amatu (uz noteiktu laiku) - vecākais referents (IKT atbalsta speciālists)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi

- strādāt profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu

- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

IKT uzturēšanas nodaļas vecākā referenta galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu lietotājiem, piedāvājot atbilstošāko risinājumu problēmsituācijās

- instalēt, uzstādīt, apkalpot datortehniku, biroja tehniku un perifērijas iekārtas

- administrēt lietotāju datubāzi, pieteikumus

- sniegt IKT atbalstu iestādes organizētajos pasākumos

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība datorzinībās vai darba specifikai pielīdzināmā jomā

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- zināšanas par MS Windows operētājsistēmām

- pieredze darbā ar MS Office produktiem

- pamatzināšanas par datortīklu darbību

- latviešu un angļu valodas zināšanas

Konkursa pretendenta pieteikumu, aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 8.septembrim jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx

Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/175.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības organizatora amats (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt risinājumus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas aizpildīšanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00 EUR, 3.kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija, 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.


OP 2018/175.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļas nodarbinātības organizatora amats (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt risinājumus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas aizpildīšanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00 EUR, 3.kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija, 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.


OP 2018/175.AKK4

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Projektu vadības un uzraudzības daļas vecākā projektu vadītāja amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Izglītības un zinātnes ministrijas jaunatnes politikas valsts programmas, Eiropas Savienības programmas izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" un Eiropas Savienības programmas "Eiropas Solidaritātes korpuss" projektu administrēšanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar projektiem, vēlams Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu finansēto projektu administrēšanā

- vismaz viena gada darba pieredze administratīvo aktu projektu izstrādē

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Aģentūra piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Lūdzu ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073 vai 67358068.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2018/175.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - DZIMTSARAKSTU DEPARTAMENTA DZIMTSARAKSTU NODAĻAS JURISTS (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- teicamas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši departamenta darbības jomai (civiltiesībās, īpaši ģimenes tiesībās un administratīvajās tiesībās)

- zināšanas un pieredze tiesību aktu projektu izstrādē, virzības procesā un analīzē

- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana

- darba pieredze valsts pārvaldē, kas saistīta ar juridisku jautājumu risināšanu, pieredze darbā dzimtsarakstu jomā vai citā juridiskā specialitātē

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- datora lietotāja līmeņa prasmes

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde civilstāvokļa aktu reģistrācijas jomā

- metodiskā vadība, uzraudzība un konsultēšana civilstāvokļa aktu reģistrācijas jomā

- vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņas lietu izskatīšana

- civilstāvokļa aktu reģistru aktualizācija

- departamenta lietvedības organizēšana

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Papildus pieteikumu vēstulē norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēja/-u (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām: 67036998, 67036822.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)