Laidiens: 04.09.2018., Nr. 175
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/175.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz darbinieka amatu (uz noteiktu laiku) -
vecākais referents (IKT atbalsta speciālists)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi
- strādāt profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- veselības apdrošināšanu
- mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no
profesionālās pieredzes
IKT uzturēšanas nodaļas vecākā referenta galvenie pienākumi:
- sniegt atbalstu lietotājiem, piedāvājot atbilstošāko risinājumu
problēmsituācijās
- instalēt, uzstādīt, apkalpot datortehniku, biroja tehniku un perifērijas
iekārtas
- administrēt lietotāju datubāzi, pieteikumus
- sniegt IKT atbalstu iestādes organizētajos pasākumos
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība datorzinībās vai darba
specifikai pielīdzināmā jomā
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
prasībām
- zināšanas par MS Windows operētājsistēmām
- pieredze darbā ar MS Office produktiem
- pamatzināšanas par datortīklu darbību
- latviešu un angļu valodas zināšanas
Konkursa pretendenta pieteikumu, aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada
8.septembrim jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi:
vakances@mod.gov.lv
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/175.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības
organizatora amats (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00
EUR, 3.kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai nosūtot uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā:
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Nodarbinātības
valsts aģentūra informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.
OP 2018/175.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļas nodarbinātības
organizatora amats (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darba vietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 607,00 EUR, 2.kategorija: 670,00
EUR, 3.kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai nosūtot uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā:
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Nodarbinātības
valsts aģentūra informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV - 1010.
OP 2018/175.AKK4
Jaunatnes
starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Projektu vadības
un uzraudzības daļas vecākā projektu vadītāja amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Izglītības un
zinātnes ministrijas jaunatnes politikas valsts programmas, Eiropas Savienības
programmas izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" un
Eiropas Savienības programmas "Eiropas Solidaritātes korpuss" projektu
administrēšanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar projektiem, vēlams
Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu finansēto projektu
administrēšanā
- vismaz viena gada darba pieredze administratīvo aktu
projektu izstrādē
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās
izglītības jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft
Excel un Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Aģentūra piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanu
- atalgojumu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības
un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba
interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām
prasībām.
Lūdzu ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa
rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo
dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko
programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz
e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām
67358073 vai 67358068.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma
25.pantu, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta
ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām.
OP 2018/175.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - DZIMTSARAKSTU DEPARTAMENTA DZIMTSARAKSTU NODAĻAS JURISTS (amats vakants
uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (var pieteikties arī maģistra
programmas students/-e)
- teicamas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši departamenta
darbības jomai (civiltiesībās, īpaši ģimenes tiesībās un administratīvajās
tiesībās)
- zināšanas un pieredze tiesību aktu projektu izstrādē, virzības procesā un
analīzē
- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana
- darba pieredze valsts pārvaldē, kas saistīta ar juridisku jautājumu
risināšanu, pieredze darbā dzimtsarakstu jomā vai citā juridiskā specialitātē
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un spēja strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan
individuāli
- datora lietotāja līmeņa prasmes
Veicamie pienākumi:
- tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde civilstāvokļa aktu
reģistrācijas jomā
- metodiskā vadība, uzraudzība un konsultēšana civilstāvokļa aktu
reģistrācijas jomā
- vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņas lietu izskatīšana
- civilstāvokļa aktu reģistru aktualizācija
- departamenta lietvedības organizēšana
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Papildus pieteikumu vēstulē norādīt, uz kuru vakanci
pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēja/-u
(iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis
uzziņām: 67036998, 67036822.