Laidiens: 11.09.2018., Nr. 180

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/180.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Konsulārā departamenta Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu risināšanu

- pārzināt starptautiskās, nacionālās, kā arī Eiropas Savienības tiesības saistībā ar konsulāro funkciju veikšanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes; prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu Latvijas konsulārajam dienestam konsulāro funkciju veikšanai, it sevišķi konsulārās palīdzības un vīzu izsniegšanas jautājumos

- izstrādāt tiesību aktu un starptautisko līgumu projektus, kā arī sagatavot grozījumus un papildinājumus spēkā esošos tiesību aktos, kas skar konsulāros jautājumus; sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv. Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2018/180.AKK2

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas projektu vadītāja (darbinieka) amatu (uz Projektu īstenošanas laiku t.i., līdz 2019.gada 31.jūlijam)

Galvenie amata pienākumi:

- sadarbībā ar Finansējumu saņēmēju un nodaļas darbiniekiem nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.1.3.specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt modernizēto profesionālās izglītības iestāžu skaitu" saistīto projektu (turpmāk - projekti) iesniegumu sagatavošanu un iesniegšanu Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā

- nodrošināt projektu īstenošanas procesus un tā koordinēšanu projektu ieviešanas laikā, kā arī grozījumu ierosināšanu un sagatavošanu projektos

- nodrošināt projektu finanšu plānošanu, budžetu sastādīšanu un budžetu izlietojuma kontroli, t.sk., projektu finansēšanas plānu izstrādi

- savas kompetences ietvaros veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- plānot un organizēt projektu iepirkumu tehnisko specifikāciju un darbu uzdevumu izstrādi savas kompetences ietvaros

- koordinēt projektu ietvaros plānoto iepirkuma līgumu noslēgšanas procesu, kā arī pārraudzīt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu paredzēto saistību izpildi, t.sk., finanšu kontroli

- sadarbībā ar Projektu vadības nodaļu plānot un organizēt projektos plānotās būvprojektu izstrādes, būvdarbus, pakalpojumu saņemšanas un iekārtu piegādes saskaņā ar darbībām un uzdevumiem, kuri noteikti noslēgtajās vienošanās un normatīvajos aktos par projekta īstenošanu

- nodaļas kompetences ietvaros projektos piedalīties būvprojekta izstrādes un būvniecības procesā

- nodrošināt projektu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi un atzinumu sniegšanu Finansējuma saņēmējam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā vai vadību zinībās

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā attiecīgajā jomā - vismaz 3 gadi

- praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā uzraudzībā un kontrolē

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas būvniecības jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32.saimes IIIA līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050), vai nosūtīt uz e-pasta adresi: info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu") līdz 2018.gada 26.septembrim, vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/180.AKK3

Valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" izsludina konkursu uz Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošā/-ās vērtētāja/-as amatu

Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadošo vērtētāju, kuram uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs". Valsts aģentūras mērķis ir līdzdarboties valsts akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā vai dabaszinātnēs

- vismaz piecu gadu darba pieredze medicīnas vai dabaszinātņu jomā (no tiem trīs gadu darba pieredze laboratorijā, atbilstības novērtēšanā vai kvalitātes nodrošināšanā)

- auditēšanas prasmes

- zināšanas dažādās laboratoriju atbilstības novērtēšanas jomās

- dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasmes

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- derīga B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas par piemērojamajiem standartiem

Galvenie darba pienākumi:

- laboratoriju atbilstības novērtēšana

- lēmumu pieņemšana, apelāciju un sūdzību izskatīšana

- metodiskā darbība

Piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- atalgojumu no 1200 līdz 1647 euro

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi: administracija@latak.gov.lv ar norādi "Konkurss- Laboratoriju akreditācijas nodaļas vadošais vērtētājs" vai K.Valdemāra ielā 157 Rīgā, LV-1013.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir valsts aģentūra "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" K.Valdemāra 157, Rīgā, tālr. 67373051, e-pasts: administracija@latak.gov.lv.


OP 2018/180.AKK4

Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS (uz noteiktu laiku) Otrajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā, tajā skaitā, pieredze darbā ar juridiskajiem dokumentiem

- vēlama pieredze audita, uzraudzības vai kontroles veikšanā

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

- precizitāte un rūpīga attieksme pret darbu, vēlme attīstīties un pilnveidot savas zināšanas, iniciatīvas izrādīšana un augsti ētikas standarti

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija un ētiskums

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras piemērošanā

Amata pienākumi:

- veikt pārbaudes administratora un uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā

- sagatavot un kārtot pārbaužu veikšanai nepieciešamos dokumentus

- sagatavot lēmumu projektus, kuros izvērtēta administratora rīcības atbilstība normatīvo aktu prasībām

- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamos dokumentus

- sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas par administratoru darbības uzraudzības saistītajiem jautājumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr.: 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c)punktam, informējam, ka Jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/180.AKK5

Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība izsludina konkursu uz finansista (civilais darbinieks) amata vietu uz noteiktu laiku, ar darba izpildes vietu Rīgā, Vienības gatvē 56

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu jomā

- pieredze finansista vai ekonomista amatā ne mazāk kā trīs gadi

- vēlama pieredze darbā budžeta iestādē

- latviešu valodas zināšanas atbilstoši augstākajam "C" līmenim, labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel un Powerpoint programmām

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Galvenie darba pienākumi:

- dokumentu plūsmas un finansējuma aprites nodrošināšana un kontrole

- saimniecisko darījumu attaisnojošo dokumentu priekšpārbaude, izdevumu klasificēšana atbilstoši izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kategorijām

- kārtējā gada budžeta izdevumu izpildes uzskaite sadalījumā pa mēnešiem

- ikmēneša, ceturkšņa un gada atskaišu un pārskatu sagatavošana par finanšu līdzekļu izlietojumu

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā un labus darba apstākļus

- sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšana) atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 745 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālas pieredzes ilguma, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Pieteikuma dokumentus - Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), izglītības un profesionālo pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai atsūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva un administrēšanas daļai, Rīgā, Vienības gatvē 56, LV-1008, vai atsūtīt uz e-pastu: aija.jansone@mil.lv. Tālrunis papildus informācijai 67804440 vai 67804443.


OP 2018/180.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka/-ces amatu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jautājumos (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Nacionālā veselības dienesta informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību.

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt iestādes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) attīstības vīziju, definēt stratēģiskos mērķus, prioritātes un nodrošināt to realizāciju

- plānot, organizēt un koordinēt visu iestādes informācijas sistēmu darbību un uzturēšanu;

- vadīt padoto struktūrvienību darbu

- kontrolēt drošības politikas un ar to saistīto iekšējo normatīvo aktu izpildi

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Veselības ministrijas un padotības iestāžu IKT centralizāciju atbalsts" izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- ne mazāk kā 2 gadu praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vai IKT projektu vadībā, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā

- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa mērķus

- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par stratēģiskajiem mērķiem IKT jomas attīstībai Nacionālā veselības dienestā

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu līdz 1917 EUR (bruto alga)

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Direktora vietnieks IKT jautājumos" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu: Cēsu ielā 31 k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 24.septembrim. Papildu informācija pa tālr.67043742.

Nacionālais veselības dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.


OP 2018/180.AKK7

Nacionālais veselības dienests (reģ.nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu Stacionāro pakalpojumu nodaļā (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt datu apkopošanu un analīzi par stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu līgumu izpildi

- analizēt stacionārās veselības aprūpes sniegtos pakalpojumus un sniegt skaidrojumu par iegūtajiem rezultātiem

- analizēt stacionārās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju attīstības tendences

- uzturēt komunikāciju ar veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem

- izvērtēt ārstniecības iestāžu priekšlikumus par stacionārās veselības aprūpes sistēmas apmaksas izmaiņām

- veikt aprēķinus stacionārās veselības aprūpes apmaksas sistēmas izmaiņām; pakalpojumu apmaksai un izmaksu aprēķināšanai

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datorprasmes ( MS Excel, MS Word, vēlams MS Access)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas B1 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē tiks uzskatītas par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- bruto algu pārbaudes laikā no 829 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1230 EUR

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā) pa e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV - 1012, līdz 2018.gada 20.septembrim. Informācija pa tālr.67043742.

Nacionālais veselības dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/180.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkurss uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jautājumos amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2018/180.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta Ārstniecības riska fonda juristes amatā 2018.gada 5.septembrī ir iecelta SINDIJA ADAMA.


OP 2018/180.AKR3

Izglītības kvalitātes valsts dienesta 2018.gada 10.jūlija Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.135 (6221) izsludinātais atklātais konkurss uz Kvalitātes novērtēšanas departamenta direktora (valsts civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/180.AKR4

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Veterinārā un pārtikas departamenta Biotehnoloģijas un kvalitātes nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta SIGITA BOČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)