Laidiens: 13.09.2018., Nr. 182
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/182.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligātos maksājumu
uzskaiti un samaksāto nodokļu saņemšanu, pārbaudi un analīzi
- veikt pārmaksāto nodokļu valsts nodevu un naudu sodu, t.sk. kļūdaini
ieskaitīto, pamatotības izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu
maksājumu parādu segšanai un izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu
kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes veikšanu
- dzēst nodokļu pārmaksas Nodokļu informācijas sistēmā saskaņā ar citu
struktūrvienību pieņemtajiem lēmumiem un rīkojumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_MUD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības
jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta
1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām
darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām
konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos, klātienē, elektroniski, pa
tālruni)
- veikt ar nodokļu maksātāju informēšanu saistītus uzdevumus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus to izstrādei, sniegt atbalstu Daļas nodaļām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_PVND_1MD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - Daļas) galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo
aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā
noteiktajās lietu kategorijās
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši
tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos),
pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām tajos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas
Nodokļu atvieglojumu piešķiršanas un reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu,
lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā (
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt Latvijas un citu valstu rezidentu apliecību un rezidentu apliecību -
iesniegumu nodokļu atvieglojumu piemērošanai - apstiprināšanu saskaņā ar
starptautiskajiem līgumiem vai atteikuma sagatavošanu
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrēšanu, t.sk.
saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju, VID reģistrēto nodokļu maksātāju
izslēgšanu no nodokļu maksātāju izslēgšanu no nodokļu maksātāju reģistra
- veikt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotāju
apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS, pieņemt nodokļu maksātāju
iesniegumus par EDS izmantošanu un EDS lietotāju maiņu un nodrošināt izmaiņu
veikšanu
- izsniegt atļaujas īpaša PVN režīma piemērošanai preču importa darījumos un
PVN atmaksāšanai trešās valsts vai trešās teritorijas fiziskajai personai, kas
nav nodokļa maksātājs Eiropas Savienības teritorijā, par iekšzemē iegādātajām
precēm
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar angļu valodas prasmēm.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3..saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1170 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_SLNMAD_NAPRN_GNI _Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju
apkalpošanas daļas Koordinācijas un uzraudzības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā (finanšu
vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- komunicēt ar starptautiskajiem uzņēmumiem un to intereses pārstāvošajām
organizācijām un iestādēm, sniegt nepieciešamo atbalstu/konsultācijas, t.sk.
angļu valodā
- veikt nodokļu maksātāju pieteikumu dalībai padziļinātās sadarbības
programmā izvērtēšanu, programmas dalībnieku uzraudzību
- veikt Eiropas Savienības dalībvalstu un trešo valstu personu reģistrāciju,
maksājumu uzskaiti un informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstīm
PVN īpašā režīma (MOSS) ietvaros
- sagatavot informatīvos materiālus, t.sk. ievietošanu VID mājaslapā, kā arī
lasīt seminārus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās, ņemt aktīvu dalību
ārzemju komandējumos
- pielietot un attīstīt teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes
- iespēju pielietot savu iniciatīvu un radošumu, spēju strādāt komandā
- izmantot un attīstīt prasmi uzstāties auditorijas priekšā, argumentēt un
izteikties pārliecinoši gan mutvārdos, gan rakstiski
- uzturēt komunikāciju ar VID struktūrvienībām un sadarbības partneriem
- pielietot un attīstīt prasmi plānot darba laiku un uzdevumus
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz
1311 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_SLNMAD_KUN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pirmās nodaļas
(turpmāk - Nodaļas) galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas
kompetencei
- sagatavot lēmumu projektus un piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu
pieņemšanas komisijas sēdēs administratīvo pārkāpumu lietās par pievienotās
vērtības nodokļa (turpmāk - PVN), uzņēmumu gada pārskata, uzņēmuma ienākuma
nodokļa, gada ienākumu deklarācijas, mikrouzņēmuma nodokļa, darba devēja
ziņojuma u.c. pārskatu neiesniegšanu normatīvo aktu noteiktajos termiņos
- nosūtīt brīdinājumus par nodokļu maksātāju izslēgšanu no PVN maksātāju
reģistra
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_SIND_1N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas
galvenā/-ās arhīvista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook,
Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt iestādes arhīvā dokumentu pārvaldībā pabeigtos pastāvīgi un
ilgstoši glabājamos papīra dokumentus, veikt to uzskaiti, uzkrāšanu un
saglabāšanu
- sadalīt lietas pa glabāšanas termiņiem saskaņā ar lietu nomenklatūru
- veikt lietu šifrēšanu
- sagatavot lietas izsniegšanai
- nodot lietas Latvijas Nacionālajam arhīvam
- sistematizēt lietas plauktos noteiktā secībā
- sagatavot dokumentu kopijas, norakstus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Buļļu iela 74, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1 apakšsaime
"Arhīva pakalpojumi", IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva
nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es
darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt dokumentu pārvaldībā pabeigto
pastāvīgi un ilgstoši glabājamo elektronisko dokumentu pieņemšanu iestādes
arhīvā
- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības
veikt to pildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu
- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas
apstākļiem un definētajām prasībām tās konservācijai
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus par iekšējiem normatīviem aktiem un
metodiskiem materiāliem, aktualizēt tos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu
arhivēšanas procesu
- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime
"Informācijas apkopošana un analīze. Arhīva pakalpojumi", IIA līmenis
un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP_APD_ELAN_GA_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam
informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Procesuālo uzdevumu un
metodikas daļas izmeklētāja/-as palīga/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un
muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā
valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības
uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- spēja strādāt ar lielu apjomu un daudzveidīgu informāciju, prasme to
analizēt
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Word, MS Outlook,
Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- sniegt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem
nodarījumiem
- veikt tulka pienākumus (angļu un krievu valoda), piedaloties izmeklētāju
veicamajās izmeklēšanas darbībās, un tulkot (mutiski un rakstiski) izmeklēšanas
darbību gaitu vai sastādīt procesuālo dokumentu saturu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime
"Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NMPP_PUMD_IP_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122634
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Otrās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar
pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir izbeidzama saimnieciskā
darbība un uzsākts saimnieciskās darbības izbeigšanas process
- nosūtīt ziņas par nodokļu maksātāju sabiedrības darbības izbeigšanu
Uzņēmumu reģistram ieraksta izdarīšanai komercreģistrā
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un sagatavot
lēmumu projektu par sabiedrības darbības izbeigšanu, atcelt lēmumu par
sabiedrības darbības izbeigšanu, ja pārkāpums ir novērsts,
pirms lēmums stājies spēkā un ievadīt informāciju Nodokļu informācijas
sistēmā (turpmāk - NIS)l
- veikt personu iekļaušanu VID riska personu sarakstā, t.sk. lēmumu projektu
sagatavošanu un ievadīšanu NIS
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime
"Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_SIND_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina,
ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta
pirmās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Pamatdarbības atbalsta informācijas sistēmu
daļas Muitas informācijas sistēmu nodaļas sistēmanalītiķa/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas
prasme C līmeņa 2. pakāpē)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas par informācijas sistēmu izstrādes dzīvesciklu un tā pārvaldības
procesiem
- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt Informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izstrādes vadību
- pārvaldīt IS izmaiņas
- koordinēt IS prasību definēšanu
- veikt dokumentācijas izstrādi
- plānot un pārraudzīt programmatūras versijas, to akceptēšanu un ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4.apakšsaime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz
1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IP_PAISD_MISN_S_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto
personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:
- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b)
apakšpunkts un Darba likums
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/182.AKK12
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (Reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas jurista amatu
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot un izvērtēt līgumu projektus publisko iepirkumu, iestādes darbības
un publiskās pārvaldes jomā, t.sk. licenču līgumu projektu sagatavošana
- sagatavot un saskaņot iestādes priekšlikumus par ārējo normatīvo aktu
projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- piedalīties publisko iepirkumu komisijās
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus
- pārstāvēt iestādi darba grupās, valsts un pašvaldību, kā arī tiesu
iestādēs atbilstoši pilnvarojumam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā
- vēlama pieredze autortiesību jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma
informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- bezmaksas autostāvvietu
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- apmaksātus mobilā tālruņa sakarus
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam, mēnešalgu 1.kategorija: 835 EUR, 2.kategorija: 940 EUR (bez
pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 990 EUR (ar pieredzi Aizsardzības
ministrijas resorā), 3.kategorija: 1050 EUR (bez pieredzes Aizsardzības
ministrijas resorā), 1100 (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā) (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.
Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot
motivētu pieteikuma vēstuli, aizpildot Curriculum Vitae formu, kura atrodama Latvijas Ģeotelpiskās
informācijas aģentūras (turpmāk - Aģentūra) mājaslapā un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Aģentūras
Personāla un lietvedības daļā, 25. vai 21.kab., Rīgā, Ojāra Vācieša ielā 43, LV
- 1004, vai nosūtot e-pastu: konkurss@lgia.gov.lv ar norādi
"Jurists".
Kontakttālrunis 29135693
Pieteikšanās beigu datums: 2018.gada 25.septembris.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka šī atlases konkursa
ietvaros pretendentu pieteikumu dokumentos sniegtie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā (tai skaitā, lai nodrošinātu likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta prasības).
Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Ģeotelpiskās informācijas
aģentūra (turpmāk - Aģentūra), reģ. Nr. 90002065000, O.Vācieša iela 43, Rīga,
LV-1004, tālr. +371 28655590, fakss +371 29370505, www.lgia.gov.lv,
e-pasts: info@lgia.gov.lv.
Pretendentiem piesakoties konkursam un iesniedzot personas datus, Aģentūra
šos datus apstrādā saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) un b) apakšpunktu.
Sniegtie personas dati tiks glabāti vienu gadu no to iesniegšanas brīža (šis
nosacījums nav attiecināms uz atlases konkursa uzvarētāju, ar kuru tiks slēgts
darba līgums).
Sniegtos personas datus apstrādās atlases konkursa ietvaros iesaistītie
Aģentūras nodarbinātie.
Pretendentiem ir tiesības pieprasīt Aģentūrai piekļuvi saviem personas
datiem, kā arī pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu
attiecībā uz sevi, vai tiesības iebilst pret apstrādi, tiesības uz datu
pārnesamību, kā arī tiesības jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu, neietekmējot
tādas apstrādes likumīgumu, kuras pamatā ir pirms atsaukuma sniegta piekrišana.
Pretendentiem ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai.
Iesniedzot pieteikumu atlases konkursam, lūdzam pieteikuma dokumentos vai
pavadvēstulē norādīt, ka šajā atlases konkursā piekrītat atsauksmju saņemšanai
no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem.
OP 2018/182.AKK13
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto darba vietu - Nacionālās sēklu kontroles laboratorijas vadītāja
vietnieks uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze ar sēklkopību vai lauksaimniecību saistītā jomā
- vēlama viena gada pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā laboratorijā un prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām
- sēklu un šķirņu apriti regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- labas dokumentu sagatavošanas prasmes
- spēja strādāt rūpīgu un precīzu darbu
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt sēklu kvalitātes noteikšanu atbilstoši starptautiskajām metodēm
- nodrošināt laboratorijas kvalitātes rokasgrāmatas un dokumentācijas
uzturēšanu
- vadīt sēklu kvalitātes kontroles darbā nepieciešamo tehnisko noteikumu un
instrukciju izstrādi
- nodrošināt laboratorijas starptautiskās akreditācijas uzturēšanu
- nodrošināt sēklu paraugu noņēmēju un ekspertu apmācību, eksamināciju un
darba pārraudzību.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv
20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", tālr. 67027219.
OP 2018/182.AKK14
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības
līdzekļu novērtēšanas daļas referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 940 līdz 1263 euro (bruto);
- profesionālo izaugsmi un iespēju iegūt starptautisku pieredzi, piedaloties
Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes darba grupās;
- iespēju piedalīties kvalifikācijas celšanas apmācībās ārzemēs;
- sociālās garantijas, kā arī veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
beigām;
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē
- darba pieredze līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- augu aizsardzības līdzekļu toksikoloģiskā novērtēšana atbilstoši
reģistrācijas nosacījumiem un to ietekmes uz cilvēku izvērtēšana
- pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un novērtējumu sagatavošana
- dalība Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes
izveidotajās darba grupās.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv
20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", tālr. 67027219.
OP 2018/182.AKK15
Izglītības
un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu
departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu
laiku)
Amata mērķis:
Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā Izglītības un
zinātnes ministrijas atbildībā esošajās jomā.
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši Struktūrfondu departamenta kompetencei
izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus vai
piedalīties to izstrādē, kā arī sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem un
plānošanas dokumentiem, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un
uzraudzības prasību ievērošanu
- nodrošināt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu
sasniegšanas uzraudzību, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu,
analizēt specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu, sniegt priekšlikumus
izpildes uzlabošanai, kā arī piedalīties ikgadējo Eiropas Savienības fondu
investīciju finanšu un sasniedzamo rezultātu plānu izstrādē
- sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju par
struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu
- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013.gada plānošanas
perioda pēc uzraudzību Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās
aktivitātēs
- koordinēt datu uzkrāšanu un apkopošanu, t.sk. datu ievadi
un datu kvalitātes pārbaudi struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības
informācijas sistēmā, ministrijas projektu vadības informācijas sistēmā un
Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā 2014.-2020.gadam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu
atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/ vai analītisku
pārskatu izstrādē
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu
īstenošanas uzraudzību
- zināšanas par izglītības un zinātnes sektoru, tā
vajadzībām
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības
pamatprincipiem
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas
apkopošanas un analizēšanas prasmes
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā
kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 44.amata saimes III B līmenī, 12.mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties
amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt
pieredzi darbā valsts pārvaldē, pieredzi darbā ar struktūrfondu vai citu
līdzvērtīgu atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību, kā arī pieredzi politikas plānošanas dokumentu
un/ vai analītisku pārskatu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē
nav aprakstīta norādītā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam
nav šādas pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta
formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets,
Rīga, LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi
"Struktūrfondu departamenta vecākais eksperts"
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās šādi:
- pirmajā kārtā notiks amata pretendentu iesniegto dokumentu
atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana
- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba
interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām
prasībām
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta
ierēdņa amatam, amata pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām.
Pēc konkursa pirmās kārtas, sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma
25.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir
Izglītības un zinātnes ministrija.
Tālrunis uzziņām 67047993.
OP 2018/182.AKK16
LATVIJAS
UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr.
90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu Datorikas fakultātē:
-
uz vienu docenta amata vietu - datorzinātne un informātika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu
noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem
amatiem Latvijas Universitātē" prasībām
pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā
http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma
publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas
Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā,
LV 1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.
panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas
datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/182.AKK17
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Attīstības un finanšu plānošanas departamenta vecākais referents uz nenoteiktu
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos un/vai
Eiropas Savienības integrētās jūrlietu politikas jomā
- zināšanas Eiropas Savienības lietās
- zināšanas Eiropas Savienības integrētās jūrlietu politikas jomā
- zināšanas attīstības plānošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt Eiropas Savienības Integrētās jūrlietu politikas ieviešanas
darba grupu Latvijā un nodrošināt sadarbību un savlaicīgu informācijas apmaiņu
starp šo darba grupu un Eiropas Komisijas Integrētās jūrlietu politikas
ekspertu darba grupu, kā arī citām darba grupām
- piedalīties Transporta attīstības pamatnostādņu izstrādē, izvērtēšanā,
grozījumu, pārskatu sagatavošanā savas kompetences ietvaros
- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti
ar pētniecību, izglītību, inovācijām, nodarbinātību transporta jomā
- apkopot informāciju par pētījumiem transporta jomā un regulāri aktualizēt
informāciju EK izveidotajā transporta pētniecības un inovācijas uzraudzības un
informācijas sistēmā (TRIMIS)
- apkopot informāciju, kas saistīta ar vajadzībām transporta izglītībā un
nodarbinātībā un nepieciešama sekmīgai darbībai Transporta un loģistikas nozaru
ekspertu padomē (NEP)
- nodrošināt informācijas apkopošanu un sagatavošanu, kas saistīta ar
transporta un sakaru jomas jautājumu iekļaušanu valsts pētījumu programmā
Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā
departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028273.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta
pirmajai daļai Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir
Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/182.AKK18
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Attīstības un finanšu plānošanas departamenta vecākais referents uz noteiktu
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām
- pieredze attīstības, tajā skaitā, teritorijas plānošanas jomā
- pieredze darbā ar ģeogrāfiskām informācijas sistēmām (ĢIS), ģeogrāfisko
datu uzturēšanu, atjaunošanu
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- zināšanas Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sadarboties ar plānošanas reģioniem, pašvaldībām, ministrijas
struktūrvienībām un padotības institūcijām teritorijas attīstības plānošanas
dokumentu izstrādē
- nodrošināt nacionālas nozīmes transporta infrastruktūras attīstībai
nepieciešamo teritoriju vektordatu izsniegšanu, kā
arī uzskates materiālu par attiecīgajām teritorijām sagatavošanu
- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti
ar ilgtspējīgas pilsētvides mobilitātes jomu
Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR
atbilstoši noteiktajai kategorijai)
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai
elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta
Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028273.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta
pirmajai daļai Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir
Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/182.AKK19
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
amatu konkursu uz divām zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām
pretendentiem:
- zinātniskais asistents darbam ar fitoplanktonu - vismaz maģistra
grāds bioloģijā vai vides studiju programmā, ar pieredzi jūras un/vai saldūdens
fitoplanktona taksonomiskajā identifikācijā. Jāiesniedz CV, maģistra grādu
apliecinoši dokumenti, ja iespējams - pieredzi apliecinoši dokumenti.
- zinātniskais asistents darbam ar jūras telpiskās plānošanas jautājumiem
- vismaz maģistra grāds jūras telpiskajā plānošanā, pieredze zinātniskos
projektos vai praktiskās izstrādēs, kas saistītas ar jūras plānošanu.
Jāiesniedz CV, maģistra grādu apliecinoši dokumenti, ja iespējams - pieredzi
apliecinoši dokumenti.
Pieteikšanas termiņš 30 kalendārās dienas no sludinājuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem lūdzu sūtīt: gunita.krumina@lhei.lv vai pa pastu uz adresi - Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un
uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta
lietvedībā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/182.AKK20
Studiju un zinātnes administrācija pagarina
papildus iepriekšējam noteiktajam termiņam (15 darba dienas) pretendentu
pieteikšanās termiņu par 7 dienām (līdz 2018.gada 20.septembrim) 2018.gada 24.augustā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.168 (6254) izsludinātājam konkursam
uz Studiju un zinātnes administrācijas Juridiskās daļas vecākā referenta amatu
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku).
Studiju un zinātnes administrācija ir izglītības un zinātnes ministra
padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno vienotu studentu
kreditēšanas politiku valstī un nodrošina studiju un studējošo kreditēšanas
sistēmas darbību un attīstību.
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā referenta amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām, augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnēs, valsts valodas prasme augstākajā līmenī,
vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (pieredze darbā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību), vēlama praktiskā darba pieredze administratīvo
aktu projektu un sēžu protokolu sagatavošanā, zināšanas normatīvo aktu
izstrādes un piemērošanas jautājumos, vēlama pieredze darbā ar klientiem,
fiziskām un juridiskām personām, tiesām un valsts iestādēm, profesionālas
iemaņas darbā ar datoru, analītiskā domāšana, precizitāte, spēja patstāvīgi
plānot un organizēt savu darbu, teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes.
Galvenie amata pienākumi: veikt kredītu parādu atmaksas kontroli, atbildēt
uz kredītu ņēmēju, valsts, pašvaldību un citu institūciju iesniegumiem kredītu
jautājumos, piedalīties tiesību aktu un līgumu projektu izstrādāšanā, pārstāvēt
iestādes intereses valsts un pašvaldību institūcijās, piedalīties komisijas
sēdēs un sagatavot sēžu protokolus.
Mēs piedāvājam: atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes
iestādē, personīgo izaugsmi un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas,
sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
mēneša amatalgu 800.00 EUR apmērā (pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 5 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai, Zigfrīda Annas
Meierovica bulvāris 14, Rīgā, LV - 1050, ar drošu elektronisko parakstu parakstītu
pieteikumu konkursam varat nosūtīt uz elektronisko e-pasta adresi - pasts@sza.gov.lv vai nosūtīt elektronisko pieteikumu,
autorizējoties mājaslapā www.latvija.lv sadaļā
"Iesniegums iestādei". Tālr. informācijai 67702490.
Pretendentu konkurss noritēs divās kārtās. Pirmajā kārtā notiks pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tika
aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta
piemērotība noteiktajā prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim
par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Studiju un zinātnes administrācija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
- iepriekš minēto Jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Studiju un
zinātnes administrācija.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/182.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 10.septembra uz noteiktu laiku
Enerģētikas politikas administrēšanas departamenta juriskonsulta amatā iecelts
JĀNIS RADZIŅŠ.
OP 2018/182.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Dienvidzemgales
pārvaldes inspektores veterinārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no
2018.gada 10.septembra iecelta SANTA ČĀBŪTE.