Laidiens: 13.09.2018., Nr. 182

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/182.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligātos maksājumu uzskaiti un samaksāto nodokļu saņemšanu, pārbaudi un analīzi

- veikt pārmaksāto nodokļu valsts nodevu un naudu sodu, t.sk. kļūdaini ieskaitīto, pamatotības izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu ticamības pārbaudes veikšanu

- dzēst nodokļu pārmaksas Nodokļu informācijas sistēmā saskaņā ar citu struktūrvienību pieņemtajiem lēmumiem un rīkojumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_MUD_2N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos, klātienē, elektroniski, pa tālruni)

- veikt ar nodokļu maksātāju informēšanu saistītus uzdevumus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus to izstrādei, sniegt atbalstu Daļas nodaļām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas (turpmāk - Daļas) galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanas Daļas reglamentā noteiktajās lietu kategorijās

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus atbilstoši tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos), pārstāvēt tos izskatīšanas procesā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_JD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627;

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas Nodokļu atvieglojumu piešķiršanas un reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama ekonomikā ( finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt Latvijas un citu valstu rezidentu apliecību un rezidentu apliecību - iesniegumu nodokļu atvieglojumu piemērošanai - apstiprināšanu saskaņā ar starptautiskajiem līgumiem vai atteikuma sagatavošanu

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrēšanu, t.sk. saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju, VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no nodokļu maksātāju izslēgšanu no nodokļu maksātāju reģistra

- veikt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotāju apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS, pieņemt nodokļu maksātāju iesniegumus par EDS izmantošanu un EDS lietotāju maiņu un nodrošināt izmaiņu veikšanu

- izsniegt atļaujas īpaša PVN režīma piemērošanai preču importa darījumos un PVN atmaksāšanai trešās valsts vai trešās teritorijas fiziskajai personai, kas nav nodokļa maksātājs Eiropas Savienības teritorijā, par iekšzemē iegādātajām precēm

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar angļu valodas prasmēm.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3..saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1170 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SLNMAD_NAPRN_GNI _Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Starptautisko un lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas daļas Koordinācijas un uzraudzības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- komunicēt ar starptautiskajiem uzņēmumiem un to intereses pārstāvošajām organizācijām un iestādēm, sniegt nepieciešamo atbalstu/konsultācijas, t.sk. angļu valodā

- veikt nodokļu maksātāju pieteikumu dalībai padziļinātās sadarbības programmā izvērtēšanu, programmas dalībnieku uzraudzību

- veikt Eiropas Savienības dalībvalstu un trešo valstu personu reģistrāciju, maksājumu uzskaiti un informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstīm PVN īpašā režīma (MOSS) ietvaros

- sagatavot informatīvos materiālus, t.sk. ievietošanu VID mājaslapā, kā arī lasīt seminārus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās, ņemt aktīvu dalību ārzemju komandējumos

- pielietot un attīstīt teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes

- iespēju pielietot savu iniciatīvu un radošumu, spēju strādāt komandā

- izmantot un attīstīt prasmi uzstāties auditorijas priekšā, argumentēt un izteikties pārliecinoši gan mutvārdos, gan rakstiski

- uzturēt komunikāciju ar VID struktūrvienībām un sadarbības partneriem

- pielietot un attīstīt prasmi plānot darba laiku un uzdevumus

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1311 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SLNMAD_KUN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pirmās nodaļas (turpmāk - Nodaļas) galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sagatavot lēmumu projektus un piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu pieņemšanas komisijas sēdēs administratīvo pārkāpumu lietās par pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN), uzņēmumu gada pārskata, uzņēmuma ienākuma nodokļa, gada ienākumu deklarācijas, mikrouzņēmuma nodokļa, darba devēja ziņojuma u.c. pārskatu neiesniegšanu normatīvo aktu noteiktajos termiņos

- nosūtīt brīdinājumus par nodokļu maksātāju izslēgšanu no PVN maksātāju reģistra

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt iestādes arhīvā dokumentu pārvaldībā pabeigtos pastāvīgi un ilgstoši glabājamos papīra dokumentus, veikt to uzskaiti, uzkrāšanu un saglabāšanu

- sadalīt lietas pa glabāšanas termiņiem saskaņā ar lietu nomenklatūru

- veikt lietu šifrēšanu

- sagatavot lietas izsniegšanai

- nodot lietas Latvijas Nacionālajam arhīvam

- sistematizēt lietas plauktos noteiktā secībā

- sagatavot dokumentu kopijas, norakstus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1 apakšsaime "Arhīva pakalpojumi", IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt dokumentu pārvaldībā pabeigto pastāvīgi un ilgstoši glabājamo elektronisko dokumentu pieņemšanu iestādes arhīvā

- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības veikt to pildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu

- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas apstākļiem un definētajām prasībām tās konservācijai

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus par iekšējiem normatīviem aktiem un metodiskiem materiāliem, aktualizēt tos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu arhivēšanas procesu

- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime "Informācijas apkopošana un analīze. Arhīva pakalpojumi", IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 EUR līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_ELAN_GA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Procesuālo uzdevumu un metodikas daļas izmeklētāja/-as palīga/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu un muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- spēja strādāt ar lielu apjomu un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Word, MS Outlook, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt izmeklēšanu kriminālprocesos par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- sniegt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem nodarījumiem

- veikt tulka pienākumus (angļu un krievu valoda), piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās, un tulkot (mutiski un rakstiski) izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīt procesuālo dokumentu saturu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1 apakšsaime "Izmeklēšana", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi

"Konkurss uz NMPP_PUMD_IP_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122634

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2.pakāpē) un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir izbeidzama saimnieciskā darbība un uzsākts saimnieciskās darbības izbeigšanas process

- nosūtīt ziņas par nodokļu maksātāju sabiedrības darbības izbeigšanu Uzņēmumu reģistram ieraksta izdarīšanai komercreģistrā

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un sagatavot lēmumu projektu par sabiedrības darbības izbeigšanu, atcelt lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu, ja pārkāpums ir novērsts, pirms lēmums stājies spēkā un ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)l

- veikt personu iekļaušanu VID riska personu sarakstā, t.sk. lēmumu projektu sagatavošanu un ievadīšanu NIS

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_2N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122627

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likums un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pamatdarbības atbalsta informācijas sistēmu daļas Muitas informācijas sistēmu nodaļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām (tajā skaitā valsts valodas prasme C līmeņa 2. pakāpē)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas par informācijas sistēmu izstrādes dzīvesciklu un tā pārvaldības procesiem

- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel, Power Point

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt Informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izstrādes vadību

- pārvaldīt IS izmaiņas

- koordinēt IS prasību definēšanu

- veikt dokumentācijas izstrādi

- plānot un pārraudzīt programmatūras versijas, to akceptēšanu un ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4.apakšsaime "Programmatūras attīstība", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_PAISD_MISN_S_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām VID:

- personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.67122651

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/182.AKK12

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (Reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas jurista amatu

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un izvērtēt līgumu projektus publisko iepirkumu, iestādes darbības un publiskās pārvaldes jomā, t.sk. licenču līgumu projektu sagatavošana

- sagatavot un saskaņot iestādes priekšlikumus par ārējo normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- piedalīties publisko iepirkumu komisijās

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus

- pārstāvēt iestādi darba grupās, valsts un pašvaldību, kā arī tiesu iestādēs atbilstoši pilnvarojumam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas administratīvo, valsts tiesību un civiltiesību jomā

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

- vēlama pieredze autortiesību jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt liela apjoma informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- bezmaksas autostāvvietu

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- apmaksātus mobilā tālruņa sakarus

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu 1.kategorija: 835 EUR, 2.kategorija: 940 EUR (bez pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 990 EUR (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā), 3.kategorija: 1050 EUR (bez pieredzes Aizsardzības ministrijas resorā), 1100 (ar pieredzi Aizsardzības ministrijas resorā) (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Pretendentiem/-ēm lūdzam pieteikties, iesniedzot motivētu pieteikuma vēstuli, aizpildot Curriculum Vitae formu, kura atrodama Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras (turpmāk - Aģentūra) mājaslapā un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Aģentūras Personāla un lietvedības daļā, 25. vai 21.kab., Rīgā, Ojāra Vācieša ielā 43, LV - 1004, vai nosūtot e-pastu: konkurss@lgia.gov.lv ar norādi "Jurists".

Kontakttālrunis 29135693

Pieteikšanās beigu datums: 2018.gada 25.septembris.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra informē, ka šī atlases konkursa ietvaros pretendentu pieteikumu dokumentos sniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā (tai skaitā, lai nodrošinātu likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasības).

Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (turpmāk - Aģentūra), reģ. Nr. 90002065000, O.Vācieša iela 43, Rīga, LV-1004, tālr. +371 28655590, fakss +371 29370505, www.lgia.gov.lv, e-pasts: info@lgia.gov.lv.

Pretendentiem piesakoties konkursam un iesniedzot personas datus, Aģentūra šos datus apstrādā saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) un b) apakšpunktu.

Sniegtie personas dati tiks glabāti vienu gadu no to iesniegšanas brīža (šis nosacījums nav attiecināms uz atlases konkursa uzvarētāju, ar kuru tiks slēgts darba līgums).

Sniegtos personas datus apstrādās atlases konkursa ietvaros iesaistītie Aģentūras nodarbinātie.

Pretendentiem ir tiesības pieprasīt Aģentūrai piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz sevi, vai tiesības iebilst pret apstrādi, tiesības uz datu pārnesamību, kā arī tiesības jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu, neietekmējot tādas apstrādes likumīgumu, kuras pamatā ir pirms atsaukuma sniegta piekrišana.

Pretendentiem ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai.

Iesniedzot pieteikumu atlases konkursam, lūdzam pieteikuma dokumentos vai pavadvēstulē norādīt, ka šajā atlases konkursā piekrītat atsauksmju saņemšanai no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem.


OP 2018/182.AKK13

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto darba vietu - Nacionālās sēklu kontroles laboratorijas vadītāja vietnieks uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze ar sēklkopību vai lauksaimniecību saistītā jomā

- vēlama viena gada pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā laboratorijā un prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām

- sēklu un šķirņu apriti regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas dokumentu sagatavošanas prasmes

- spēja strādāt rūpīgu un precīzu darbu

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā

Galvenie darba uzdevumi:

- nodrošināt sēklu kvalitātes noteikšanu atbilstoši starptautiskajām metodēm

- nodrošināt laboratorijas kvalitātes rokasgrāmatas un dokumentācijas uzturēšanu

- vadīt sēklu kvalitātes kontroles darbā nepieciešamo tehnisko noteikumu un instrukciju izstrādi

- nodrošināt laboratorijas starptautiskās akreditācijas uzturēšanu

- nodrošināt sēklu paraugu noņēmēju un ekspertu apmācību, eksamināciju un darba pārraudzību.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv 20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", tālr. 67027219.


OP 2018/182.AKK14

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ.Nr.90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 940 līdz 1263 euro (bruto);

- profesionālo izaugsmi un iespēju iegūt starptautisku pieredzi, piedaloties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes darba grupās;

- iespēju piedalīties kvalifikācijas celšanas apmācībās ārzemēs;

- sociālās garantijas, kā arī veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība bioloģijā vai vides zinātņu specialitātē

- darba pieredze līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- augu aizsardzības līdzekļu toksikoloģiskā novērtēšana atbilstoši reģistrācijas nosacījumiem un to ietekmes uz cilvēku izvērtēšana

- pētījumu un citas informācijas izvērtēšana un novērtējumu sagatavošana

- dalība Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes izveidotajās darba grupās.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36, vai uz e-pastu: personals@vaad.gov.lv 20 kalendāra dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", tālr. 67027219.


OP 2018/182.AKK15

Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis:

Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020.gada plānošanas periodā Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās jomā.

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši Struktūrfondu departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, kā arī sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem un plānošanas dokumentiem, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- nodrošināt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu sasniegšanas uzraudzību, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu, analizēt specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu, sniegt priekšlikumus izpildes uzlabošanai, kā arī piedalīties ikgadējo Eiropas Savienības fondu investīciju finanšu un sasniedzamo rezultātu plānu izstrādē

- sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu

- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda pēc uzraudzību Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās aktivitātēs

- koordinēt datu uzkrāšanu un apkopošanu, t.sk. datu ievadi un datu kvalitātes pārbaudi struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā, ministrijas projektu vadības informācijas sistēmā un Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā 2014.-2020.gadam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/ vai analītisku pārskatu izstrādē

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanas uzraudzību

- zināšanas par izglītības un zinātnes sektoru, tā vajadzībām

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 44.amata saimes III B līmenī, 12.mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts pārvaldē, pieredzi darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību, kā arī pieredzi politikas plānošanas dokumentu un/ vai analītisku pārskatu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta norādītā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Struktūrfondu departamenta vecākais eksperts"

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās šādi:

- pirmajā kārtā notiks amata pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana

- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, amata pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pēc konkursa pirmās kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047993.


OP 2018/182.AKK16

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina akadēmisko amatu konkursu Datorikas fakultātē:

- uz vienu docenta amata vietu - datorzinātne un informātika

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām

pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV 1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/182.AKK17

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Attīstības un finanšu plānošanas departamenta vecākais referents uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos un/vai Eiropas Savienības integrētās jūrlietu politikas jomā

- zināšanas Eiropas Savienības lietās

- zināšanas Eiropas Savienības integrētās jūrlietu politikas jomā

- zināšanas attīstības plānošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt Eiropas Savienības Integrētās jūrlietu politikas ieviešanas darba grupu Latvijā un nodrošināt sadarbību un savlaicīgu informācijas apmaiņu starp šo darba grupu un Eiropas Komisijas Integrētās jūrlietu politikas ekspertu darba grupu, kā arī citām darba grupām

- piedalīties Transporta attīstības pamatnostādņu izstrādē, izvērtēšanā, grozījumu, pārskatu sagatavošanā savas kompetences ietvaros

- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti ar pētniecību, izglītību, inovācijām, nodarbinātību transporta jomā

- apkopot informāciju par pētījumiem transporta jomā un regulāri aktualizēt informāciju EK izveidotajā transporta pētniecības un inovācijas uzraudzības un informācijas sistēmā (TRIMIS)

- apkopot informāciju, kas saistīta ar vajadzībām transporta izglītībā un nodarbinātībā un nepieciešama sekmīgai darbībai Transporta un loģistikas nozaru ekspertu padomē (NEP)

- nodrošināt informācijas apkopošanu un sagatavošanu, kas saistīta ar transporta un sakaru jomas jautājumu iekļaušanu valsts pētījumu programmā

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.

Tālr. uzziņām 67028273.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/182.AKK18

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Attīstības un finanšu plānošanas departamenta vecākais referents uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām

- pieredze attīstības, tajā skaitā, teritorijas plānošanas jomā

- pieredze darbā ar ģeogrāfiskām informācijas sistēmām (ĢIS), ģeogrāfisko datu uzturēšanu, atjaunošanu

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas Eiropas Savienības transporta politikas jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sadarboties ar plānošanas reģioniem, pašvaldībām, ministrijas struktūrvienībām un padotības institūcijām teritorijas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- nodrošināt nacionālas nozīmes transporta infrastruktūras attīstībai nepieciešamo teritoriju vektordatu izsniegšanu, kā arī uzskates materiālu par attiecīgajām teritorijām sagatavošanu

- izvērtēt, sagatavot un sniegt priekšlikumus par jautājumiem, kas saistīti ar ilgtspējīgas pilsētvides mobilitātes jomu

Amats klasificēts 36.saimes II līmenī, (mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets.

Tālr. uzziņām 67028273.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/182.AKK19

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina amatu konkursu uz divām zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām pretendentiem:

- zinātniskais asistents darbam ar fitoplanktonu - vismaz maģistra grāds bioloģijā vai vides studiju programmā, ar pieredzi jūras un/vai saldūdens fitoplanktona taksonomiskajā identifikācijā. Jāiesniedz CV, maģistra grādu apliecinoši dokumenti, ja iespējams - pieredzi apliecinoši dokumenti.

- zinātniskais asistents darbam ar jūras telpiskās plānošanas jautājumiem - vismaz maģistra grāds jūras telpiskajā plānošanā, pieredze zinātniskos projektos vai praktiskās izstrādēs, kas saistītas ar jūras plānošanu. Jāiesniedz CV, maģistra grādu apliecinoši dokumenti, ja iespējams - pieredzi apliecinoši dokumenti.

Pieteikšanas termiņš 30 kalendārās dienas no sludinājuma publicēšanas.

Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem lūdzu sūtīt: gunita.krumina@lhei.lv vai pa pastu uz adresi - Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta lietvedībā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/182.AKK20

Studiju un zinātnes administrācija pagarina papildus iepriekšējam noteiktajam termiņam (15 darba dienas) pretendentu pieteikšanās termiņu par 7 dienām (līdz 2018.gada 20.septembrim) 2018.gada 24.augustā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.168 (6254) izsludinātājam konkursam uz Studiju un zinātnes administrācijas Juridiskās daļas vecākā referenta amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Studiju un zinātnes administrācija ir izglītības un zinātnes ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno vienotu studentu kreditēšanas politiku valstī un nodrošina studiju un studējošo kreditēšanas sistēmas darbību un attīstību.

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vecākā referenta amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību), vēlama praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu un sēžu protokolu sagatavošanā, zināšanas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos, vēlama pieredze darbā ar klientiem, fiziskām un juridiskām personām, tiesām un valsts iestādēm, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, analītiskā domāšana, precizitāte, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes.

Galvenie amata pienākumi: veikt kredītu parādu atmaksas kontroli, atbildēt uz kredītu ņēmēju, valsts, pašvaldību un citu institūciju iesniegumiem kredītu jautājumos, piedalīties tiesību aktu un līgumu projektu izstrādāšanā, pārstāvēt iestādes intereses valsts un pašvaldību institūcijās, piedalīties komisijas sēdēs un sagatavot sēžu protokolus.

Mēs piedāvājam: atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē, personīgo izaugsmi un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, mēneša amatalgu 800.00 EUR apmērā (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 5 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai, Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 14, Rīgā, LV - 1050, ar drošu elektronisko parakstu parakstītu pieteikumu konkursam varat nosūtīt uz elektronisko e-pasta adresi - pasts@sza.gov.lv vai nosūtīt elektronisko pieteikumu, autorizējoties mājaslapā www.latvija.lv sadaļā "Iesniegums iestādei". Tālr. informācijai 67702490.

Pretendentu konkurss noritēs divās kārtās. Pirmajā kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tika aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajā prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Studiju un zinātnes administrācija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

- iepriekš minēto Jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Studiju un zinātnes administrācija.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/182.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 10.septembra uz noteiktu laiku Enerģētikas politikas administrēšanas departamenta juriskonsulta amatā iecelts JĀNIS RADZIŅŠ.


OP 2018/182.AKR2

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Dienvidzemgales pārvaldes inspektores veterinārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 10.septembra iecelta SANTA ČĀBŪTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)