Laidiens: 25.09.2018., Nr. 189
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/189.AKK1
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults (uz
noteiktu laiku) Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļā
Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina
ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu, tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu
pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī nodrošina Latvijas
Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas
kompetencē esošajos jautājumos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens
gads pēdējo piecu gadu laikā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas
jautājumos
- pieredze juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes
- prasme izteikt un pamatot viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:
- atzinumu par ministrijas struktūrvienību (padotības iestāžu) un
ministrijai saskaņošanai iesniegto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un tiesību aktu projektu sagatavošanu
- konsultāciju normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos
sniegšanu, juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanu
- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm Latvijas
Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildes ministrijas
kompetencē esošajos jautājumos nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/189.AKK2
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem
dokumentiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja
programmatūras piemērošanā
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana
- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana
- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un
iegūtās informācijas analīze
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa
regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu
apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā
datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c)punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā
pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu
atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/189.AKK3
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS DARBAM AR PROJEKTIEM Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- 2.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja
programmatūras piemērošanā
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr.: 67099111, fakss: 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa
regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu
apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā
datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c)punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā
pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai
nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/189.AKK4
Maksātnespējas kontroles dienests izsludina atklātu konkursu uz
darbinieka amatu INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU SPECIĀLISTS Administratīvajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vēlama augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā (līdz trīs gadiem)
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- zināšanas dokumentu pārvaldībā
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu
- divu svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldnieka pienākumu veikšana
atbilstoši normatīvajiem aktiem
- informācijas sistēmu risku analīze un informācijas tehnoloģiju drošības
pārbaudes veikšana atbilstoši normatīvajiem aktiem
- iekšējo normatīvo dokumentu saistībā ar informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju pārvaldību, drošību, drošības risku analīzi izstrādāšana un
aktualizēšana
- datorsistēmu lietotāju vajadzību analizēšana un priekšlikumu par
iespējamiem informācijas sistēmu ieviešanas un pilnveidošanas risinājumiem
sniegšana
- priekšlikumu par nepieciešamajiem pasākumiem Maksātnespējas kontroles
dienesta informācijas tehnoloģiju attīstības jomā sniegšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas kontroles dienests, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mkd.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27.aprīļa
regulas Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu
apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā
datu aizsardzības regula) 13.panta 1.daļas c)punktam, informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā
pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai
nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/189.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (Reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta
Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Amata galvenie pienākumi: koordinēt un piedalīties normatīvo aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu un rekomendāciju izstrādē atkritumu
apsaimniekošanas jomā.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā,
inženierzinātnēs, vides zinātnēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbībā
- zināšanas par vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas jomas
jautājumiem, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un
tiesību aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un vēlama pieredze darbā
valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu līdz 1050 euro
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vides aizsardzības departaments" vai pa pastu:
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā,
LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv.
OP 2018/189.AKK6
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības
dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, izstrādā un ievieš rīcības
politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomā.
Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts
pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Izsludinām konkursu uz Iekšējā audita nodaļas konsultanta valsts
civildienesta ierēdņa amatu darbam uz nepilnu darba laiku - 20 stundas nedēļā
Galvenie pienākumi:
- veikt iekšējos sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus
- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti
- veikt audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vadības vai tiesību zinātņu jomā
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze audita jomā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un izpratne par tās darbību
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Pretendentiem/-ēm piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu proporcionāli nostrādātajam, atbilstoši 8. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko
izglītību un kvalifikāciju apliecinoša dokumenta dokumenta
kopiju) līdz 3. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī
36, Rīgā LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis
uzziņām: 67082844.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta
pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir
Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
OP 2018/189.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- TĀLĀKIZGLĪTĪBAS EKSPERTS/-E Projektu vadības nodaļā (amata vieta uz projekta*
īstenošanas laiku)
Amata mērķis: nodrošināt profesionālās pilnveides un tālākizglītības
pasākumu īstenošanu ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu,
farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošiem
speciālistiem projekta ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
aprūpē, sabiedrības veselībā vai augstākā pedagoģiskā izglītība
- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas
tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- izpratne par veselības aprūpes politiku
- izpratne par veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesu normatīvo regulējumu
- spēja analizēt veselības nozares darbību, identificēt problēmas un
izstrādāt to risinājumus
- angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
- ētiskums, analītiskā domāšana, plānošanas un organizēšanas prasmes, labas
sadarbības un komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- sniegt informatīvo, konsultatīvo un metodisko atbalstu ārstniecības
personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanas jautājumos projekta
ietvaros
- izstrādāt un aktualizēt projektā īstenojamo apmācību plānu
- koordinēt projekta ietvaros organizēto pasākumu saturisko norisi
- sagatavot publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas speciālistu apmācību
saturam un norisei
- izstrādāt un aktualizēt prasības apmācību programmu sagatavošanai un
īstenošanai
- organizēt un piedalīties apmācību kvalitātes pārbaudēs apmācību
īstenošanas vietās
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju būt daļai no interesanta un atbildīga projekta, piedaloties
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikācijas uzlabošanas
procesā
- atalgojumu no 922 līdz 1287 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums tālākizglītības
eksperta amatam".
*uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.6.specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības
atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta īstenošanas laiku.
OP 2018/189.AKK8
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un
investīciju uzraudzības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir
valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu
un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā
- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā un finanšu analīzes jautājumos
- zināšanas un izpratne par finanšu analīzes metodēm, vēlamas zināšanas
grāmatvedībā
- zināšanas un izpratne par publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldību
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- labas plānošanas un darba organizēšanas prasmes un ētiskums
- labas datorprasmes, ļoti labas MS Excel prasmes darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- veikt kapitālsabiedrību finansiālās darbības uzraudzību, izvirzīto
darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību
- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto gada finansiālās darbības un
rezultatīvo rādītāju plānus
- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus
- izvērtēt kapitālsabiedrību vidēja termiņa stratēģijas
- sagatavot un sniegt citu informāciju par kapitālsabiedrību darbību, tai
skaitā starptautiskām institūcijām
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanu
- profesionāli izaicinošu darbu veselības nozarē pārmaiņu procesā
- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam".