Laidiens: 26.01.2018., Nr. 19
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/19.AKK1
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"RISEBA University", vienotais
reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
amatu vietām:
uz PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Informācijas tehnoloģija; Sistēmu analīze, modelēšana un
projektēšana - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas,
zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu
valodā
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai
iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA"
Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2018/19.AKK2
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ.
Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) aicina darbā
INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU
ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata vieta (19.5. amatu saimes
IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku - uz
darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas
sistēmu, Latvija.lv e-pakalpojumu un Valsts
informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (ESVIS)
lietotāju atbalstu, tai skaitā:
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju,
diagnosticēšanu un nepieciešamās informācijas precizēšanu
- informēt un konsultēt lietotājus par informācijas sistēmu un e-pakalpojumu
lietošanu un to darbību
- kontrolēt pieteikumu izpildi, kontaktējoties ar iesaistītājiem
speciālistiem
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi
- ierosināt izmaiņas par informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietojamību
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informācijas tehnoloģiju
vai vadībzinību jomā
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī un angļu valodas zināšanas
Iestāde piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās
zināšanas
- stabilu atalgojumu (no 940,00 euro līdz
1030,00 euro), sociālās garantijas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas lūdzam sūtīt līdz 2018. gada 31. janvārim plkst. 17.00 Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā
10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2018/19.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt
darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības
mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/19.AKK4
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt
darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Limbažos)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības
mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/19.AKK5
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības
integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt sadarbību ar integrācijas politikas īstenošanā iesaistītajām
valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un politikas
mērķa grupu pārstāvjiem
- nodrošināt nepieciešamo normatīvo aktu projektu izstrādi un koordinēt
līgumu slēgšanas procedūras
- nodrošināt līgumu īstenošanas un finanšu izlietojuma uzraudzību, kā arī
sagatavot informāciju par līgumu izpildes rezultātiem
- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot,
analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus publicēšanai
ministrijas mājaslapā
- nodrošināt Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gadam
ieviešanu
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz
tiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībā vai tiesību
zinātnēs
- vismaz 1 (viena) gada darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai pašvaldību
institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības attīstības
un/vai sociālajos jautājumos
- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un
starptautiskā līmenī
- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē
- vēlamas zināšanas projektu ieviešanas īstenošanas un finanšu uzraudzības
jautājumos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 8. februārim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu
pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada 8. februāris),
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas
un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa
amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības
dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330207.
OP 2018/19.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amats (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos
ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID
amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un
sagatavot atbildes uz tiem
- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību
- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās
- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma
sniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 EUR līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/19.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amats (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos (ne
mazāk kā divi gadi)
- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus VID
amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un
sagatavot atbildes uz tiem
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas, lai noskaidrotu
faktus vai izvērtētu VID amatpersonu rīcību un sagatavot
lēmumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma
sniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 863 EUR līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_NOT_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/19.AKK8
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada
10. janvārī publicēto paziņojumu (OP 2018/7.AKK7) par
Nodokļu kontroles pārvaldes
Elektroniskās komercijas kontroles un analīzes daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasīt šādi: Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime
"Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
OP 2018/19.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Labklājības ministrija piedāvā:
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā
- iespēju dot savu ieguldījumu labklājības nozarē
- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu
- atalgojumu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atbilstoši noteiktajai
kategorijai un profesionālajai pieredzei
Būtiskākie amata pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
sociālo pakalpojumu jomā, t. sk. ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās
rehabilitācijas politikas jomā, kā arī veikt to sākotnējās ietekmes novērtējumu
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem attīstības
plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē
esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās
- novērtēt sociālo pakalpojumu tīkla kvalitatīvos un kvantitatīvos
rādītājus, t. sk. izstrādāt un uzraudzīt pakalpojumu efektivitātes
kritērijus, identificēt problēmas
- novērtēt nozares politikas īstenošanu sociālo pakalpojumu jomā
institucionālajā un funkcionālajā padotībā esošajās iestādēs
- nodrošināt, uzraudzīt, novērtēt un sekmēt valsts pārvaldes deleģēto
funkciju sociālo pakalpojumu jomā ieviešanu
- nodrošināt metodisko atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un
fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā
līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai finanšu vadībā)
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu vai politikas plānošanas
dokumentu izstrādē un analīzē (ne mazāk kā 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā)
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī labas komunikācijas un
sadarbības prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt pakalpojumu
finanšu rādītājus
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
(priekšrocība pretendentiem/-ēm ar ļoti labām angļu
valodas zināšanām (vismaz B2 līmenis))
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- priekšrocība pretendentiem/-ēm ar pieredzi
attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās drošības jomā
un zināšanām par ES sociālo politiku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopija
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021585; e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv.
OP 2018/19.AKK10
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko
līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju un kvalitātes kontroles nodaļā
(vakance uz noteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas nosaka objektu
pārvaldīšanas un apsaimniekošanas kārtību
- sagatavot dokumentāciju cenu aptauju organizēšanai un lēmumu pieņemšanai
par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu vispārīgo vienošanās ietvaros
- sagatavot iepirkuma uzsākšanas veikšanai nepieciešamo dokumentāciju -
tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes, pieprasījumus u. c.
- veikt Centra apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un
apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojuma kontroli
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība nozarei atbilstošā jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads
- profesionālā darba pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanā vismaz viens
gads
- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar nekustamo īpašumu
apsaimniekošanas jomu (tehnisko specifikāciju sagatavošana, tirgus izpētes
veikšana)
- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem, veidojot efektīvu komunikāciju
- prasme patstāvīgi plānot savu darbu
- MS Office
lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 31. janvārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/19.AKK11
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku)
Juridiskajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem
dokumentiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana
- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana
- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un
iegūtās informācijas analīze
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/19.AKK12
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā
- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt
- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja,
prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Amata pienākumi:
- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu
piemērošanu sagatavošana un sniegšana
- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
OP 2018/19.AKK13
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats: Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt bruto pamatkapitāla veidošanas, pamatkapitāla patēriņa un
bilanču vērtību aprēķinus
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- vēlama pieredze statistikas darbā un ekonomisko rādītāju apkopošanā un
analīzē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/19.AKK14
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats: Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt statistisko rādītāju apkopošanu un aprēķinu piedāvājuma-izlietojuma
tabulu sagatavošanai, kā arī izstrādāt metodoloģiju piedāvājuma-izlietojuma
tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- vēlama pieredze statistikas darbā un ekonomisko rādītāju apkopošanā un
analīzē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/19.AKK15
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām vietām:
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūtā
- vadošais pētnieks informācijas tehnoloģiju nozarē - 1 vieta (nepilna
slodze)
- pētnieks vides inženierzinātnē - 1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks vides zinātnē (ar specializāciju aprites ekonomikā) -
1 vieta (nepilna slodze)
Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē
- profesors literatūrzinātnes nozares cittautu (vācu) literatūras vēstures
apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301. kabinetā)
šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
zinātniskā darba pieredzi
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2018/19.AKK16
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla uzskaites
nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- izpratne par diplomātisko un konsulāro dienestu
- pieredze darbā ar datubāzēm
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- gatavot rīkojumus par atvaļinājumu piešķiršanu ministrijas centrālā
aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem
- gatavot rīkojuma projektus par piemaksām, dodoties atvaļinājumos ministrijas
centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem
- veikt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras informēšanu par diplomātu
laulātajiem to pensijas apdrošināšanas veikšanai
- koordinēt diplomātisko pārstāvniecību darbinieku garantētās veselības
aprūpes pakalpojumu saņemšanu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās Zonas
dalībvalstīs un Šveicē
- regulāri aktualizēt un uzturēt Ārlietu ministrijas personāla uzskaites
datubāzi
- sagatavot atzinumu projektus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.