Laidiens: 26.01.2018., Nr. 19

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/19.AKK1

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

uz PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

- Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

- Informācijas tehnoloģija; Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodā

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA" Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2018/19.AKK2

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001733697, www.vraa.gov.lv) aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata vieta (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa 10. mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku - uz darbinieka prombūtnes laiku)

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu, Latvija.lv e-pakalpojumu un Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā:

- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju, diagnosticēšanu un nepieciešamās informācijas precizēšanu

- informēt un konsultēt lietotājus par informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietošanu un to darbību

- kontrolēt pieteikumu izpildi, kontaktējoties ar iesaistītājiem speciālistiem

- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi

- ierosināt izmaiņas par informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietojamību

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā

- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī un angļu valodas zināšanas

Iestāde piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- stabilu atalgojumu (no 940,00 euro līdz 1030,00 euro), sociālās garantijas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2018. gada 31. janvārim plkst. 17.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2018/19.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/19.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Limbažos)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/19.AKK5

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt sadarbību ar integrācijas politikas īstenošanā iesaistītajām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un politikas mērķa grupu pārstāvjiem

- nodrošināt nepieciešamo normatīvo aktu projektu izstrādi un koordinēt līgumu slēgšanas procedūras

- nodrošināt līgumu īstenošanas un finanšu izlietojuma uzraudzību, kā arī sagatavot informāciju par līgumu izpildes rezultātiem

- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus publicēšanai ministrijas mājaslapā

- nodrošināt Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.-2020. gadam ieviešanu

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz tiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībā vai tiesību zinātnēs

- vismaz 1 (viena) gada darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai pašvaldību institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības attīstības un/vai sociālajos jautājumos

- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un starptautiskā līmenī

- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai: http://www.europass.lv/valodu-pase)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē

- vēlamas zināšanas projektu ieviešanas īstenošanas un finanšu uzraudzības jautājumos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 8. februārim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2018. gada 8. februāris), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330207.


OP 2018/19.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amats (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un pierādījumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem

- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID amatpersonu rīcību

- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās

- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma sniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 EUR līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/19.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amats (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos (ne mazāk kā divi gadi)

- zināšanas un izpratne par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām un regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus VID amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem

- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID amatpersonu rīcību un sagatavot lēmumus

- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- veikt valsts amatpersonu amata savienošanas izvērtēšanu un atzinuma sniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 EUR līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_NOT_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/19.AKK8

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 10. janvārī publicēto paziņojumu (OP 2018/7.AKK7) par Nodokļu kontroles pārvaldes Elektroniskās komercijas kontroles un analīzes daļas sistēmanalītiķa/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasīt šādi: Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.4. apakšsaime "Programmatūras attīstība", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).


OP 2018/19.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Labklājības ministrija piedāvā:

- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā

- iespēju dot savu ieguldījumu labklājības nozarē

- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu

- atalgojumu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

Būtiskākie amata pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus sociālo pakalpojumu jomā, t. sk. ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas politikas jomā, kā arī veikt to sākotnējās ietekmes novērtējumu

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās

- novērtēt sociālo pakalpojumu tīkla kvalitatīvos un kvantitatīvos rādītājus, t. sk. izstrādāt un uzraudzīt pakalpojumu efektivitātes kritērijus, identificēt problēmas

- novērtēt nozares politikas īstenošanu sociālo pakalpojumu jomā institucionālajā un funkcionālajā padotībā esošajās iestādēs

- nodrošināt, uzraudzīt, novērtēt un sekmēt valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālo pakalpojumu jomā ieviešanu

- nodrošināt metodisko atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai finanšu vadībā)

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu vai politikas plānošanas dokumentu izstrādē un analīzē (ne mazāk kā 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā)

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt pakalpojumu finanšu rādītājus

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B2 līmenis))

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- priekšrocība pretendentiem/-ēm ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās drošības jomā un zināšanām par ES sociālo politiku

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopija jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021585; e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/19.AKK10

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju un kvalitātes kontroles nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas nosaka objektu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas kārtību

- sagatavot dokumentāciju cenu aptauju organizēšanai un lēmumu pieņemšanai par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu vispārīgo vienošanās ietvaros

- sagatavot iepirkuma uzsākšanas veikšanai nepieciešamo dokumentāciju - tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes, pieprasījumus u. c.

- veikt Centra apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojuma kontroli

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība nozarei atbilstošā jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads

- profesionālā darba pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanā vismaz viens gads

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomu (tehnisko specifikāciju sagatavošana, tirgus izpētes veikšana)

- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem, veidojot efektīvu komunikāciju

- prasme patstāvīgi plānot savu darbu

- MS Office lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 31. janvārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/19.AKK11

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar juridiskajiem dokumentiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- ar disciplinārlietu ierosināšanu saistīto darbību nodrošināšana

- eksaminācijas komisijas darba nodrošināšana

- statistikas datu un tiesu prakses maksātnespējas jomā apkopošana un iegūtās informācijas analīze

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/19.AKK12

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- vēlama pieredze jurista darbā un pieredze darbā ar finanšu projektiem

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt

- spēja ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātra uztveršanas spēja, prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Amata pienākumi:

- skaidrojumu par maksātnespējas procesu regulējošo tiesību normu piemērošanu sagatavošana un sniegšana

- finanšu projektu ietvaros pieejamā finansējuma apgūšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- bruto mēnešalga no 940 līdz 1280 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- veselības apdrošināšanu

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.


OP 2018/19.AKK13

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt bruto pamatkapitāla veidošanas, pamatkapitāla patēriņa un bilanču vērtību aprēķinus

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- vēlama pieredze statistikas darbā un ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/19.AKK14

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 820-950 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt statistisko rādītāju apkopošanu un aprēķinu piedāvājuma-izlietojuma tabulu sagatavošanai, kā arī izstrādāt metodoloģiju piedāvājuma-izlietojuma tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- vēlama pieredze statistikas darbā un ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/19.AKK15

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām vietām:

Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūtā

- vadošais pētnieks informācijas tehnoloģiju nozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

- pētnieks vides inženierzinātnē - 1 vieta (nepilna slodze)

- pētnieks vides zinātnē (ar specializāciju aprites ekonomikā) - 1 vieta (nepilna slodze)

Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē

- profesors literatūrzinātnes nozares cittautu (vācu) literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta (nepilna slodze)

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielā ielā 14, 301. kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un zinātniskā darba pieredzi

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.

Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).


OP 2018/19.AKK16

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla uzskaites nodaļā uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- izpratne par diplomātisko un konsulāro dienestu

- pieredze darbā ar datubāzēm

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- gatavot rīkojumus par atvaļinājumu piešķiršanu ministrijas centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem

- gatavot rīkojuma projektus par piemaksām, dodoties atvaļinājumos ministrijas centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem

- veikt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras informēšanu par diplomātu laulātajiem to pensijas apdrošināšanas veikšanai

- koordinēt diplomātisko pārstāvniecību darbinieku garantētās veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās Zonas dalībvalstīs un Šveicē

- regulāri aktualizēt un uzturēt Ārlietu ministrijas personāla uzskaites datubāzi

- sagatavot atzinumu projektus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem

Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)