Laidiens: 27.09.2018., Nr. 191

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/191.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās lietotāju kontus un tiesību apjomu

- nodrošināt pirmā līmeņa atbalstu BIS lietotājiem un veikt to apmācību sistēmas lietošanā

- apkopot informāciju par BIS lietotāju pieteiktajām problēmām

- identificēt un apkopot sistēmas kļūdas un nepilnības, kā arī lietotāju pieteiktās problēmas

- veikt BIS funkcionalitātes testēšanu

- sniegt tehnisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem informācijas tehnoloģiju un sistēmu lietošanā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- labas zināšanas par informācijas tehnoloģiju uzturēšanu un informācijas sistēmas administrēšanu

- spēja risināt ar informācijas tehnoloģiju un sistēmu darbību saistītus jautājumus

- pārzināt ar informācijas tehnoloģiju saistīto terminoloģiju

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018.gada 12.oktobrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 19.oktobrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/191.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālists (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi procesu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē

- organizēt būvspeciālistu kompetences novērtēšanu, organizējot eksaminācijas komisiju un komplekso ekspertīžu darbu, tai skaitā, nodrošināt būvprakses sertifikācijas procesa datu kvalitātes kontroli un vadību, un nepieciešamo datu iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā

- līdzdarboties sertifikācijas procesa pilnveidošanā

- uzraudzīt būvspeciālistu pastāvīgās prakses būvekspertīzes specialitātē

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja darbiniekiem, pašvaldību būvvaldēm, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences jomā

- nodrošināt nodaļas dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- normatīvajiem aktiem un standartiem atbilstošas pārvaldības sistēmas izstrādes un uzturēšanas metodes pārzināšana

- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālista amata konkursam" līdz 2018.gada 12.oktobrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 19.oktobrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/191.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta direktora vietnieks (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi gatavs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- apkopot departamenta darba izpildes rezultātus, analizēt tos un sagatavot pārskatus par departamenta funkciju izpildi, kā arī sniegt priekšlikumus departamenta darbības un tā rezultatīvo rādītāju uzlabošanai

- līdzdarboties departamenta darba plānošanā un stratēģiskajā vadībā, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- izstrādāt un ieviest departamenta kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmu

- organizēt un koordinēt būvvaldes funkcijas veikšanu Birojā

- līdzdarboties būvniecības procesa digitalizēšanā, sniedzot profesionālo atbalstu un priekšlikumus sistēmas funkcionalitātes pilnveidošanai

- pārstāvēt departamentu valsts un pašvaldību institūcijās, darba grupās, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- trīs gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā

- labas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem, standartiem un būvniecības procesu

- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- atbilstība prasībām darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā aizsardzību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta direktora vietnieka amata konkursam" līdz 2018.gada 12.oktobrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 19.oktobrim. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/191.AKK4

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu: zinātniskais asistents (-te) - 2.amata vietas

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai BMC lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes 1, k.1, LV-1067 (205.kabinetā), viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".


OP 2018/191.AKK5

Latvijas Mākslas akadēmija izsludina konkursu:

- uz vakanto profesora amata vietu - vizuālajā mākslā, glezniecībā

- uz vakanto profesora amata vietu - mākslās, tai skaitā radošās industrijas zinātnēs: mākslās, kultūras vēsturē un teorijā

- uz vakanto asociētā profesora amata vietu - mākslās, kultūras vēsturē un teorijā

Ar profesora un asociētā profesora amatam izvirzītām prasībām un iesniedzamo dokumentu sarakstu var iepazīties Latvijas Mākslas akadēmijas mājaslapā www.lma.lv, vai, zvanot pa tālruni 67321892.

Dokumenti jāiesniedz Latvijas Mākslas akadēmijas Personāldaļā (4. telpā) no plkst. 10.00 līdz 15.30 mēneša laikā no paziņojuma oficiālās publicēšanas dienas Latvijas Vēstnesī.


OP 2018/191.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Zemgales reģiona nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 912 euro, 2. kategorija - 1082 euro, 3. kategorija - 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Jelgavā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zemgales reģiona nodaļa projekta vadītājs".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/191.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!

EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA MAKSĀJUMU UN PĀRSKATU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Pievienojies Maksājumu un pārskatu daļas komandai un tu iegūsi:

- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi

- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un motivējošus labumus

Tavi pienākumi:

- patstāvīgi un komandā gatavot dažāda rakstura un sarežģītības pakāpes statistikas informāciju un pārskatus

- strādāt ar lielu datu apjomu

- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām

Prasības no tevis:

- augstākā izglītība, vēlams eksaktajās zinātnēs

- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā ar datu bāzēm, datu noliktavām un atskaišu sagatavošanas rīkiem

- labas analītiskās prasmes, spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- ļoti labas MS Excel lietošanas prasmes

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi Jūs varat iegūt iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/191.AKK8

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi!

EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA INTEGRĒTĀS ADMINISTRĒŠANAS UN KONTROLES SISTĒMAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VADĪTĀJA VIENTNIEKS/-CE (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Pievienojies Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas komandai un tu iegūsi:

- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi

- pilnveidosi savas profesionālās zināšanas IT jomā

- attīstīsi savas komunikatīvās un sadarbības prasmes

- nopietnas mācības uzsākot pildīt darba pienākumus

- draudzīgus kolēģus un kopīgus pasākumus

- bruto mēnešalgu no 954 līdz 1300 euro un motivējošus labumus

Tavi pienākumi:

- sadarbojoties ar IT ekspertiem, uzturēt un pilnveidot Integrēto administrēšanas un kontroles sistēmu (IAKS) un Elektroniskās pieteikšanās sistēmas (EPS) departamenta kompetencē esošo atbalsta pasākumu administrēšanai, kā arī veikt regulāru IAKS darbības funkcionalitātes pārbaudi

- sniegt priekšlikumus efektīvai un kvalitatīvai IAKS un EPS darbībai, kā arī piedāvāt risinājumus sistēmas ērtākai lietošanai klientiem un iestādes darbiniekiem

- analizēt citu valstu izstrādātos principus attiecībā par atbalsta pasākumu administrēšanu, izvērtējot piemērotākos Latvijas situācijai un sniegt priekšlikumus līdzīga veida modeļu variantu izstrādē un pilnveidošanā

- daļas vadītāja prombūtnes laikā vadīt daļas darbu un nodrošināt tās funkciju un uzdevumu izpildi

Prasības no tevis:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, informācijas tehnoloģijas, matemātikas, sociālo zinātņu un/vai lauksaimniecības nozarē

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā

- labas analītiskās prasmes, spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- labas datora lietošanas prasmes

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājas lapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi Jūs varat iegūt iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/191.AKK9

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu - pētnieks (-ce) 1 amata vieta

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu datu apstrādei saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai BMC lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1 k.1, LV-1067 (205.kabinetā) viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67808200, e-pasts: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)