Laidiens: 05.10.2018., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/197.AKK1

APP "Agroresursu un ekonomikas institūts" (AREI) izsludina konkursu uz piecām akadēmisko amatu vietām:

- vienu vadošā pētnieka akadēmiskā amata vietu

- divām pētnieku akadēmiskā amata vietām

- divām zinātnisko asistentu akadēmiskā amata vietām

Ekonomikas nodaļā:

- pētnieks ar specializāciju ekonomisko procesu analīzē - 1 vieta

- pētnieks ar specializāciju ekonomisko procesu modelēšanā - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds, doktorantūras students vai doktora grāda pretendents ekonomikā vai vadībzinātnē

- vismaz viena zinātniskā publikācija (publicēta pēdējo 3 gadu laikā, kas indeksēta SCOPUS/WoS datu bāzēs

- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu

- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas prasme obligāta)

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, zinātnisko publikāciju gatavošanā

- priekšrocības pretendentiem, kuriem pēdējo 3 gadu laikā ir bijusi dalība pētniecības projektos

- zinātniskais asistents ar specializāciju mārketinga pētījumos zivsaimniecībā - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra grāds ekonomikā vai vadībzinātnēs

- vismaz trīs gadu pieredze darbā ar lauksaimniecības, t.sk. ar zivsaimniecības tirgus, eksporta un cenu datu apstrādi un analīzi

- pieredze zivsaimniecības nozares vispārējā, t.sk. ekonomiskā un struktūras novērtēšanā

- pieredze mārketinga pētījumos kādā no zivsaimniecības apakšnozarēm (akvakultūra, zvejniecība, zivju apstrāde)

- vismaz trīs gadu pieredze zinātnisko un/vai ES finansēto projektu ieviešanā, administrēšanā un uzraudzībā

- pieredze darbā ar Latvijas zinātnisko un/vai ES finansēto projektu uzraugošajām institūcijām;

- obligātas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas, citu valodu zināšanas uzskatāmas par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes (sadarbībai ar nozari Latvijā un starptautiskajiem partneriem)

Laukaugu selekcijas un agroekoloģijas nodaļas Priekuļu daļā:

- zinātniskais asistents ar specializāciju lopbarības ražošanā - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- bakalaura, maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, dabas, vides, ķīmijas, bioloģijas vai pārtikas zinātnēs

- vēlama iepriekšēja darba pieredze lauka izmēģinājumos

- ieinteresētība un spējas veikt zinātnisko darbu

- svešvalodu prasme, angļu valodas prasme - obligāta

- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu realizācijā

Laukaugu selekcijas un agroekoloģijas nodaļas Stendes daļā:

- vadošais pētnieks ar specializāciju laukaugu kvalitātes novērtēšanas jomā - 1 vieta

Prasības pretendentam/-ei:

- doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības, bioloģijas vai pārtikas zinātnēs

- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu un vadīt pētniecības projektus;

- vismaz divu svešvalodu prasme, angļu valodas prasme - obligāta

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, zinātnisko publikāciju gatavošanā

- priekšroka pretendentiem ar pieredzi lopbarības izvērtēšanā

Piedāvājam pretendentiem/-ēm:

- iespēju strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā

- atbalstu tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas celšanai

- iespēju palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu realizācijai

Pretendentiem jāiesniedz:

- pieteikums

- ziņas par sevi (CV)

- izglītību, zinātnisko un akadēmisko grādu apliecinošo dokumentu kopijas

- informācija par darbības pēdējiem 5 gadiem: zinātnisko publikāciju saraksts, saņemtie patenti un dalība pētniecības projektos, norādot savu lomu projektā

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, pēc pretendenta izvēles

AREI administrācijā, sūtot pa pastu: Struktoru iela 14, Rīga, LV-1039, vai nosūtot uz e-pasta adresi arei@arei.lv ar norādi "AREI akadēmisko amatu konkursam" 30 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2018/197.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" (reģ. Nr. 50103237791) valdes locekļa amatu

Amata kandidātiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu, vides pārvaldības, tiesību, vadības vai eksakto zinātņu jomā

- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā kādā no jomām, kurā darbojas kapitālsabiedrība (tai skaitā, vides monitoringa veikšana vai vides informācijas apkopošana, uzkrāšana un sniegšana; zemes dzīļu resursu apzināšana un izvērtēšana; bīstamo atkritumu apsaimniekošanas objektu apsaimniekošana) vai vadošā amatā projektu īstenošanas, finanšu resursu piesaistes, administrācijas vai pakalpojumu attīstības jomā

- zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomām un stratēģisks redzējums par kapitālsabiedrības attīstību

- zināšanas par korporatīvās pārvaldības principiem un finanšu resursu pārvaldīšanā

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- labas divu svešvalodu (t.sk. angļu valodas) zināšanas

- kompetences: stratēģiskā plānošana; spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu; spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības; lēmumu pieņemšana un atbildība; orientācija uz attīstību

- nevainojama reputācija

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

Kandidāta iesniedzamie pieteikuma dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā iekļauti rakstveida priekšlikumi par valsts SIA "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" stratēģisko attīstību, paaugstinot tās rentabilitāti (teksta apjoms līdz 5 lpp.)

- dzīves gaitas aprakstu (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikāti par papildu apgūtām profesionālās izglītības programmām

- apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

- apliecinājums, ka ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta 5 3.daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā

- valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi C līmeņa 1.pakāpē (iesniedz pretendenti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2018. gada 19. oktobrim personiski Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļā, Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, vai jānosūta uz e-pastu: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkursam uz LVĢMC valdes locekļa amatu". Tālr. uzziņām 67026902.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/197.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Nacionālo un ārvalstu atbalsta instrumentu nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata galvenie pienākumi ir nodrošināt Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Klimata pārmaiņu mazināšana, pielāgošanās tām un vide" sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu, sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze ārvalstu finanšu instrumentu programmu vai projektu vadībā

- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības vides, klimata politikas, reģionālās attīstības un pārrobežu sadarbības jautājumiem

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondiem un citiem ārvalstu finanšu instrumentiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- mēnešalgu līdz 1500 euro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Attīstības instrumentu departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/197.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

2018. gada 25. septembrī publicētā Valsts kancelejas paziņojuma par konkursa izsludināšanu uz Iekšējā audita nodaļas konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu 7. rindkopas redakcija ir šāda:

"Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību un kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 7. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844."

Valsts kanceleja


OP 2018/197.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Valsts autosatiksmes un pašvaldību infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts, programmu koordinators (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, tiesību, sociālajās vai inženiertehniskajās zinātnēs

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē 2 gadu periodā pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu avotu, t.sk. finanšu instrumentu ieviešanā un vadībā

- izpratne par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un ieviešanu

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme identificēt un klasificēt riskus

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- izpratne par valsts pārvaldes principiem

- analītiska domāšana, pastāvība un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un analizēt ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda 6.1.3. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt nepieciešamo infrastruktūru uz Rīgas maģistrālajiem pārvadiem un novērst maģistrālo ielu fragmentāro raksturu" un 6.1.4. specifiskā atbalsta mērķa "Pilsētu infrastruktūras sasaiste ar TEN-T tīklu" īstenošanas procesu un rezultātu sasniegšanu

- nodrošināt plānošanas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu

- apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par projektu īstenošanu elektronisko sakaru un satiksmes infrastruktūras attīstības jomā

- nodrošināt dalību sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- atbilstoši specifisko atbalstu mērķu specifikai apkopot un analizēt nozares attīstības tendences

- izvērtēt TEN-T tīkla, Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (turpmāk - EISI), kā arī citu Latvijā pieejamo ārvalstu un starpvaldību finanšu instrumentu iespējas transporta nozares projektu sagatavošanai un ieviešanai pašvaldību transporta infrastruktūras attīstības jomā un informēt potenciālos atbalsta saņēmējus par iespējamā atbalsta saņemšanu un tā nosacījumiem

Amats klasificēts 44.saimē IIIB līmenī, 12.mēnešalgu grupa (mēnešalga no 1200 līdz 1640 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 377.kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028273.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/197.AKK6

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris 24/7 režīmā

- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību

- nodrošināt radiācijas monitoringa staciju agrīnās brīdināšanas sistēmas darbu

- veikt ziņojumu saņemšanu par paaugstinātu jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles laikā un pieņemt lēmumu par kravu, personu, bagāžas un transportlīdzekļu ielaišanu valstī

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku

- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību saistītu jautājumu risināšanā

- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā arī vides aizsardzības jomā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un krievu valodas zināšanas (mutvārdos)

- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām, datu uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas platformām

- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā

- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa situācijās

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/197.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz Kvalitātes vadības sistēmas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku

Darba pienākumi:

- pilnveidot un vadīt NMP dienesta kvalitātes vadības sistēmu

- izstrādāt un aktualizēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentāciju, nodrošinot to atbilstību normatīvajiem aktiem un ISO 9001:2015 standarta prasībām

- uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentācijas datu bāzi

- sagatavot pārskatus par kvalitātes vadības sistēmas darbību un mērķu sasniegšanu;

- piedalīties dienesta procesu izvērtēšanā un pilnveidošanā

- sniegt priekšlikumus kvalitātes vadības sistēmas pilnveidošanai

- izglītot dienesta darbiniekus kvalitātes vadības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm

- augstākā izglītība kvalitātes vadībā vai medicīnā, sociālajās, tiesību, finanšu, vadības zinātnēs, kas papildināta ar kursiem kvalitātes sistēmu vadībā

- pieredze kvalitātes vadības sistēmu vadībā

- zināšanas kvalitātes vadības sistēmu veidošanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, vēlams veselības aprūpes jomā

- spēja un prasme noteikt, skaidri dokumentēt, vizuāli atspoguļot un analizēt iestādes procesus un to mijiedarbību

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan efektīvi sadarbojoties komandā

- labas prezentēšanas prasmes un spēja argumentēt savu viedokli

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- valsts valodas prasmes C2 līmenī, vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- dinamisku un atbildīgu darbu pie viena no lielākajiem nozares darba devējiem

- iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties kopā ar dienestu

- stabilu atalgojumu no 940 līdz 1287 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas (atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam)

- valsts apmaksātu veselības aprūpi (atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem)

- labus darba apstākļus, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus

Lūgums sūtīt pieteikuma vēstuli un CV ar norādi "Konkursam uz Kvalitātes vadības sistēmas vadītāja amatu" elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv vai iesniegt personīgi NMP dienestā Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, līdz 2018.gada 14.oktobrim. Sīkāka informācija pa tālr. 67337011 vai 67337041.

Vēršam jūsu uzmanību, ka sazināsimies ar pretendentiem, kurus aicināsim uz atlases otro kārtu.

Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma 32.pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunktu apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. Nr. 67337000, e-pasts: nmpd@nmpd.gov.lv.

Vairāk informācijas skatīt: http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.


OP 2018/197.AKK8

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz Operatīvā vadības centra vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis:

- nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu neatliekamās medicīniskās palīdzības (turpmāk - NMP) izsaukumu pieņemšanu un NMP brigāžu vadību ikdienā un ārkārtas medicīniskajās situācijās, plānojot un organizējot Operatīvās vadības centra (turpmāk - OVC) darbu

Galvenie darba uzdevumi:

- plānot un vadīt OVC darbu

- nodrošināt OVC personāla politikas īstenošanu un profesionālās kvalifikācijas pilnveidošanu

- piedalīties nozares politikas un attīstības stratēģijas veidošanā

- nodrošināt OVC iekšējo normatīvo aktu, darbību reglamentējošo kārtību, t.sk. amata aprakstu izstrādi

Prasības:

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds un sertifikāts par tiesībām praktizēt neatliekamajā medicīnā vai radniecīgā specialitātē)

- vismaz piecu gadu pieredze NMP jomā

- vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā

- pieredze operatīvo procesu vadībā

- pieredze komandas vadīšanā, savstarpējā sadarbībā

- profesionālas zināšanas veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, projektu sagatavošanā un koordinācijā

- teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām

- prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- valsts valodas prasmes C2 līmenī, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- stratēģiskās domāšanas spējas

Piedāvājam:

- dinamisku un atbildīgu darbu vienā no lielākajām veselības aprūpes iestādēm

- interesantu darba vidi, kas dos iespēju apliecināt savus profesionālos spēkus sabiedrībai nozīmīgajā veselības aprūpes jomā

- stabilu atalgojumu atbilstoši profesionālajai pieredzei, kas noteikts saskaņā ar 29.01.2013. MK noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2.pielikumu (amats klasificēts 5.4. saimes VID.līmenī 15.mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (papildus atvaļinājums atbilstoši novērtējumam, apmaksāta veselības aprūpe valsts veselības aprūpes sistēmas ietvaros)

- labus darba apstākļus, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus

Lai pieteiktos konkursam dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Operatīvās vadības centra vadītāja amatu" sūtīt elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv vai iesniegt personīgi NMP dienestā Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, līdz 2018.gada 14.oktobrim. Sīkāka informācija pa tālr. 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.

Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma 32.pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunktu apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000, e-pasts: nmpd@nmpd.gov.lv.

Vairāk informācijas skatīt: http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase/.


OP 2018/197.AKK9

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz ārsta - eksperta amatu uz nenoteiktu laiku

Darba vieta: Rīga, Laktas iela 8.

Galvenie uzdevumi:

Neatliekamās medicīniskās palīdzības (turpmāk - NMP) dienesta ārstniecības personu kvalifikācijas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa plānošana, organizēšana un dalība tā nodrošināšanā:

-         ārstniecības personu praktisko treniņu un konsultāciju kalendārā gada plāna sagatavošana un saskaņošana

-         praktisko treniņu un konsultāciju satura aktualizēšana, atbilstoši jaunākajām starptautiskajām vadlīnijām un NMP dienesta ieteikumiem

-         ārstniecības personu kvalifikācijas pārbaužu teorētisko zināšanu jautājumu un praktisko iemaņu uzdevumu sagatavošana un aktualizēšana

-         praktisko treniņu un konsultāciju vadīšana NMP dienesta ārstniecības personām

-         NMP dienesta reģionālo centru praktisko treniņu un konsultāciju vadītāju darba kvalitātes uzraudzīšana

-         tālākizglītības pasākumu par aktuālām tēmām ārstniecības personu kvalifikācijas uzturēšanai un pilnveidošanai plānošana un organizēšana

-         pieteikumu tālākizglītības punktu (TIP) piešķiršanai ārstniecības personām par dalību tālākizglītības pasākumos sagatavošana un saskaņošana ar atbildīgajām institūcijām:

Metodisko ieteikumu (rekomendāciju) pirmsslimnīcas NMP nodrošināšanai izstrādāšana un aktualizēšana, t.sk. sadarbojoties ar profesionālajām asociācijām

Ārstu rezidentūras programmu cikla neatliekamajā medicīnā norises NMP dienestā organizēšana, koordinēšana un kontrolēšana

Dalība:

-         NMP dienesta sniegtās NMP kvalitātes izvērtēšanā un lēmuma pieņemšanā

-         dažāda mēroga, t.sk., starptautiskos, pasākumos par neatliekamajā medicīnā aktuāliem jautājumiem Medicīniskās kvalifikācijas un mācību centram noteikto uzdevumu sekmīgai nodrošināšanai.

Prasības pretendentam/-ei:

-         profesionālais maģistra grāds medicīnā - ārsta grāds

-         vismaz 10 gadu praktiskās ārstniecības pieredze neatliekamajā medicīnā

-         ne mazāka kā 5 gadu darba pieredze tālākizglītības pasākumu neatliekamajā medicīnā nodrošināšanā

-         neatliekamās medicīnas ārsta vai anesteziologa - reanimatologa sertifikāts

-         pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

-         mācīt tiesības neatliekamās medicīnas ārsta vai anesteziologa - reanimatologa specialitātē

-         valsts valodas prasmes C2 līmenī, labas angļu un krievu valodas zināšanas

-         spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus par kompetencē esošiem jautājumiem un racionāli organizēt darbu, strādāt komandā

-         prasmes darbā ar datora MS Office programmām (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) pieredzējuša lietotāja līmenī un biroja tehniku

-         lietišķas saskarsmes prasmes

-         elastība nestandarta situāciju risināšanā un jaunu pieeju vai sistēmu ieviešanā

-         spēja stratēģiski domāt, izvērtēt un analizēt

Piedāvājam:

-         dinamisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldes iestādē, iespēju sniegt personīgu ieguldījumu neatliekamās medicīniskās palīdzības attīstībā

-         stabilu atalgojumu no 1200 līdz 1600 euro (atbilstoši piešķirtajai kategorijai) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

-         valsts apmaksātu veselības aprūpi (atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem)

-         labus darba apstākļus, profesionālus un atsaucīgus darba kolēģus

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2018.gada 14.oktobrim aicinām sūtīt uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67337011, 67337063. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.

Jūsu personas datus - iesniegto dzīves gājumu (Curriculum Vitae) un dokumentus, lai novērtētu jūsu iespējamību ieņemt amatu, uz kuru izsludināts konkurss, pamatojoties uz Darba likuma 32.pantu un Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunktu apstrādās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, reģ. Nr. 90009029104, adrese: Laktas iela 8, Rīga, LV-1013, tālr. 67337000, e-pasts: nmpd@nmpd.gov.lv.

Vairāk informācijas skatīt: http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/NMPD/datu_drosiba/personala_atlase.


OP 2018/197.AKK10

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amatu - Sociālās politikas plānošanas un attīstības departamenta vecākā eksperta amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, juridiskajās zinātnēs, socioloģijā vai politoloģijā)

- darba vai prakses pieredze sociālās politikas vai sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jautājumos, vēlams arī sadarbībā ar ES un starptautiskajām institūcijām (vismaz 1 gadu)

- zināšanas par sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jautājumiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- pieredze publiskajā runā vai semināru vadīšanā, vai lekciju lasīšanā pieredze semināru vadīšanā un lekciju lasīšanā

- labas komunikācijas, prezentācijas un saskarsmes prasmes

- labas datora (MS Office programmatūra) lietošanas prasmes

- pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz 1 gads

Amata pienākumi:

- katru mēnesi sadarbībā ar iesaistītajām iestādēm/organizācijām sagatavot informācijas apkopojumu par notikušiem un plānotiem pasākumiem/uzdevumiem sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jomā

- organizēt Sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju veicināšanas plānā 2018.-2020. gadam paredzēto uzdevumu ieviešanu 2018. un 2019.gadā un ikgadēji apkopot informāciju no iesaistītajām iestādēm par uzdevumu izpildi

- regulāri sekot līdzi Eiropas Dzimumu līdztiesības institūta publicētajai informācijai, nepieciešamības gadījumā sagatavot informācijas apkopojumu izplatīšanai iesaistītajām pusēm un sniegt informāciju institūtam par Latvijas sasniegumiem/aktualitātēm sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jomā

- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības, Eiropas Padomes un citās starptautiskajās institūcijās un to darba grupās un ekspertu komitejās sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jomā

- izvērtēt iespējas piesaistīt finansējumu sieviešu un vīriešu vienlīdzīgu tiesību un iespēju jomas attīstībai sadarbības programmu un projektu ietvaros, iniciēt projektu pieteikumu iesniegšanu

- organizēt Dzimumu līdztiesības komitejas darbu, nodrošināt sekretariāta funkcijas

Mēs piedāvājam:

- radošu un dinamisku darbu atbalstošā un profesionālā kolektīvā

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem

- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Pretendentiem uz vakanto amatu motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgājums (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot tos pa pastu uz Labklājības ministrijas juridisko adresi Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz elektronisko adresi atlase@lm.gov.lv ar norādi "Konkursam uz Sociālās politikas plānošanas un attīstības departamenta vecākā eksperta amata vietu (uz noteiktu laiku)", tālr. uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/197.AKK11

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā (2 vakances) - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli.

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā.

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/197.AKK12

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju daļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikāciju spējas

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 680 līdz 900 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2018/197.AKK13

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās izglītības departamenta Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) vakanci

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība baltu filoloģijā; padziļinātas zināšanas latviešu valodas gramatikā, leksikoloģijā un stilistikā

- vēlama pieredze latviešu valodas kā svešvalodas mācīšanā un/vai pārbaudes materiālu veidošanā

- teorētiskas un praktiskas zināšanas par valodas pārbaudījumu veidošanu

- zināšanas par svešvalodas apguves un vērtēšanas svarīgākajiem principiem

- zināt normatīvos aktus, kas Latvijas Republikā saistīti ar valsts valodas politikas īstenošanu

- prasme racionāli organizēt darbu paaugstinātas spriedzes apstākļos un spēja strādāt komandā

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

- prast strādāt ar datoru, lietot datorprogrammas un citas informācijas tehnoloģijas

Amata pienākumi:

- izstrādāt valsts valodas prasmes pārbaudes materiālus

- organizēt valsts valodas prasmes pārbaudes darbu labošanu un nodrošināt standartizācijas seminārus valsts valodas prasmes pārbaudes komisijai

- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes metodikas regulāru pilnveidi

- piedalīties valsts valodas prasmes pārbaudēs dažādās Latvijas pilsētās

Amats ir klasificēts 35.saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu 830 EUR mēnesī

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā, Vaļņu ielā 2

- profesionālo izaugsmi

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu uz adresi Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļā", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)