Laidiens: 15.10.2018., Nr. 203

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/203.AKK1

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Centralizēto iepirkumu juridiskā nodrošinājuma nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- darboties iepirkumu komisijās un pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- izstrādāt iepirkuma līguma projektus

- izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sniegt juridiskus atzinumus un izstrādāt normatīvos aktus

- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada pieredze juriskonsulta/jurista darbā pēdējo piecu gadu laikā

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)

- vēlama pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu 9.mēnešalgas grupai (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 21.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/203.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" (Nr. 7.1.1.0/15/I/001) eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu, darbinieka prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā (vēlams valsts pārvaldē)

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus

- labas organizēšanas un komunikācijas prasmes

- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 projekta īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem. Nodrošināt projekta ietvaros atbalstāmās darbības atbalsts reģionālajai mobilitātei īstenošanu un pārraudzību Aģentūras struktūrvienībās atbilstoši projektā noteiktajam laika grafikam un prasībām. Veikt datu par projekta aktivitāšu īstenošanu analīzi, sniegt norādījumus projekta īstenošanas personālam un priekšlikumus projekta īstenošanas efektivitātes uzlabošanai. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam un filiālēm.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00 EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_eksperts". Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/203.AKK3

Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos ne mazāk kā 1 gads

- pieredze valsts pārvaldes darbā un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem ne mazāk kā 1 gads

- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas darbības jomas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.

Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas vadītāja amatam noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", V A līmenis (12.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1002 EUR līdz 1318 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas vadītāja/-e amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.

Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat iegūt Datu valsts inspekcijas mājaslapā http://www.dvi.gov.lv/lv/wp-content/uploads/Pielikums_Priv%C4%81tuma-politika_180918.pdf.


OP 2018/203.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darba vietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā), vai cita augstākā izglītība, kuras ietvaros apgūta ekonomika

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- pieredze darbā ar datu bāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/203.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.

Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 1000 līdz 1280 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darba vietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- vadīt un organizēt Pārvaldes īstenoto projektu grāmatvedību, savas kompetences ietvaros vadīt daļas darbību, nodrošinot likumdošanai un Valsts kases norādījumiem atbilstošu grāmatvedības uzskaiti, pārzināt grāmatvedības operācijas un pārbaudīt daļas darbinieku sagatavotos pārskatus

- grāmatot PVN darījumus, sagatavot un iesniegt VID un statistikas atskaites

- vadīt un nodrošināt saimniecisko darījumu iegrāmatošanu un reģistru kārtošanu, veikt grāmatvedības uzskaiti par naudas plūsmām, atbildība par Valsts kases apgrozījuma pārskatu atbilstību RVS "Horizon" datiem

- nodrošināt un vadīt daļas atbildības dokumentu pārvaldību: virzību, saglabāšanu un noformēšanu nodošanai arhīvā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- piedalīties mēneša, ceturkšņa un gada pārskatu sagatavošanā, atbildība par veidlapu pēc uzkrājuma un naudas plūsmas principiem aizpildīšanu e Kase pārskatos

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs

- pieredze bilancspējīga grāmatveža amatā vismaz 2 gadi (pieredze darbā valsts iestādē tiks vērtēts kā priekšrocība)

- vēlama pieredze vadošā amatā valsts iestādē

- zināšanas par grāmatvedības darba organizāciju un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- pieredze darbam grāmatvedības programmā "Horizon"

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word,MS Excel)

- prasme sava un daļas darba procesa plānošanā un organizēšanā, komunikācijas prasmes un orientācija uz attīstību

- valsts valodas prasme ne zemāka par B līmeņa otro pakāpi

- angļu valodas zināšanas

- prezentācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/203.AKK6

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta amatu (uz noteiktu laiku) (amata kods 2619 01) Maskavas ielā 3, LV-1050

Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu

- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko iepirkumu likumu

- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes

- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus

Zināšanas un prasmes:

- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)

- teicamas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu ( no EUR 785 līdz 1015) un sociālās garantijas

Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2018.gada 31.oktobrim nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu cv@vugd.gov.lv.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.


OP 2018/203.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) - divas amata vietas, kura galvenie pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā, sagatavojot dokumentus ar juridiska rakstura izvērtējumu, piemēram, lēmumus, atbildes vēstules, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām

- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām un prasme veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)

- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus, prasme izveidot loģisku, uztveramu un pārskatāmu dokumenta struktūru

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas (līdz 1070 EUR)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/203.AKK8

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, pieejamību un izmantošanu Dienesta arhīvā

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitārajās, sociālajās zinātnēs, datorzinātnēs vai informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 1.pakāpē

- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme zināšanas pielietot darbā

- praktiska pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/203.AKK9

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu pārvaldības departamenta Arhīva daļas arhīvista darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku), kura galvenie pienākumi ir nodrošināt dokumentu saglabāšanu, pieejamību un izmantošanu arhīva glabātavā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē

- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme zināšanas pielietot darbā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 7.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. uzziņām 67038614.


OP 2018/203.AKK10

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) sakarā ar amata statusa maiņu, izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sistēmu arhitektūras nodaļas vadītāja - informācijas sistēmu galvenā arhitekta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā vai uzņēmumu un iestāžu vadības jomā

- pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijas vai komercuzņēmuma darbā informācijas tehnoloģiju jomā, tajā skaitā, pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības jomā

- pieredze biznesa procesu analīzē un informācijas sistēmu izstrādē

- pieredze lielu uzņēmumu vai iestāžu informācijas sistēmu attīstības stratēģiju izstrādē un IKT arhitektūras pārvaldībā

- pieredze IKT infrastruktūras attīstības un IKT pakalpojumu pārvaldības jomā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts pārvaldes procesā un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras lomu tajā, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldību, informācijas sistēmu drošības pārvaldību un elektroniskās pārvaldes attīstību

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- spēja plānot un vadīt tehnoloģiski organizatoriska rakstura pārmaiņas

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3 saimes "Informācijas tehnoloģijas./ Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu vadība" V A līmenis un 14. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv.


OP 2018/203.AKK11

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gaujienas nodaļas Zvārtavas apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/203.AKK12

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Eiropas fondu nodrošinājuma nodaļas vecākā valsts pārvaldes juriskonsulta ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- sagatavot un noformēt pārvaldes lēmumus, tajā skaitā, administratīvus aktus, un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem

- sniegt atzinumus par ES fondu projektos konstatētajām pretrunām

- sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus

- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un maksātnespējas procesos

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES fondu darbību

- sniegt konsultācijas ES fondu tiesiskajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze administratīvo aktu, līgumu u.c. juridisku dokumentu sagatavošanā (vismaz divi gadi)

- darba pieredze tiesvedībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un ES fondu vadību regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko regulējumu

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas

- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā

- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt komandā

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "Vecākais valsts pārvaldes juriskonsults".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā: http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039407, 67039403.


OP 2018/203.AKK13

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu juriskonsults/e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)

- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas kompetencei

- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus

- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze jurista/juriskonsulta darbā pēdējo piecu gadu laikā

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs, atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)

- vēlama pieredze publisko iepirkumu vai būvniecības, vai apsaimniekošanas jomā

- spēja analizēt liela apjoma informāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 28.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/203.AKK14

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu pārvaldes referents/e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai būvniecība, vai apsaimniekošana)

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā

- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

- priekšroka tiks dota kandidātiem ar zināšanām un pieredzi publiskā iepirkuma regulējuma piemērošanā pēdējo piecu gadu laikā

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz EUR 1093 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 28.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)