Laidiens: 15.10.2018., Nr. 203
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/203.AKK1
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu
uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma
departamenta Centralizēto iepirkumu juridiskā nodrošinājuma nodaļā (uz
nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- darboties iepirkumu komisijās un pildīt iepirkuma komisijas locekļa
pienākumus
- izstrādāt iepirkuma līguma projektus
- izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sniegt juridiskus atzinumus un izstrādāt normatīvos aktus
- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās
institūcijās
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā
izglītība
- vismaz viena gada pieredze juriskonsulta/jurista darbā pēdējo piecu gadu
laikā
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības
jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)
- vēlama pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, izteikt un argumentēt savu
viedokli
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām
lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu 9.mēnešalgas grupai (sākot no EUR 835
līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 21.oktobrim (ieskaitot)
ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā
norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus
aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/203.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES
fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai"
(Nr. 7.1.1.0/15/I/001) eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu,
darbinieka prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā (vēlams valsts
pārvaldē)
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus
- labas organizēšanas un komunikācijas prasmes
- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts
bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 projekta īstenošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, projekta mērķiem un uzdevumiem. Nodrošināt
projekta ietvaros atbalstāmās darbības atbalsts reģionālajai mobilitātei
īstenošanu un pārraudzību Aģentūras struktūrvienībās atbilstoši projektā
noteiktajam laika grafikam un prasībām. Veikt datu par projekta aktivitāšu
īstenošanu analīzi, sniegt norādījumus projekta īstenošanas personālam un
priekšlikumus projekta īstenošanas efektivitātes uzlabošanai. Piedalīties
metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt metodisku un organizatorisku
palīdzību un konsultācijas projekta personālam un filiālēm.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_eksperts".
Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/203.AKK3
Datu valsts inspekcija (reģ.Nr.90001037264) izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina Datu valsts
inspekcijas tiesību aktu projektu izstrādi un tiesiskuma iepriekšējo
papildpārbaudi, pārstāvību tiesvedības procesos, administratīvā procesa
īstenošanas uzraudzību, atbilžu projektu sagatavošanu uz privātpersonu
iesniegumiem, darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību,
prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes kontroles sistēmas
izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā
par Datu valsts inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos ne mazāk kā 1 gads
- pieredze valsts pārvaldes darbā un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi
un darbības pamatprincipiem ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas darbības jomas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga.
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas vadītāja amatam noteikta 21.saime
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", V A līmenis
(12.mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1002 EUR līdz 1318 EUR pirms nodokļu
nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts
inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Juridiskās nodaļas vadītāja/-e amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai
kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13.pantu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
Papildu VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat iegūt Datu valsts
inspekcijas mājaslapā
http://www.dvi.gov.lv/lv/wp-content/uploads/Pielikums_Priv%C4%81tuma-politika_180918.pdf.
OP 2018/203.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darba vietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā), vai cita augstākā
izglītība, kuras ietvaros apgūta ekonomika
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar datu bāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332792.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/203.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam.
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas vadītāja vietnieks (uz nenoteiktu
laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 1000 līdz 1280 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darba vietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- vadīt un organizēt Pārvaldes īstenoto projektu grāmatvedību, savas
kompetences ietvaros vadīt daļas darbību, nodrošinot likumdošanai un Valsts
kases norādījumiem atbilstošu grāmatvedības uzskaiti, pārzināt grāmatvedības
operācijas un pārbaudīt daļas darbinieku sagatavotos pārskatus
- grāmatot PVN darījumus, sagatavot un iesniegt VID un statistikas atskaites
- vadīt un nodrošināt saimniecisko darījumu iegrāmatošanu un reģistru
kārtošanu, veikt grāmatvedības uzskaiti par naudas plūsmām, atbildība par
Valsts kases apgrozījuma pārskatu atbilstību RVS "Horizon"
datiem
- nodrošināt un vadīt daļas atbildības dokumentu pārvaldību: virzību,
saglabāšanu un noformēšanu nodošanai arhīvā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- piedalīties mēneša, ceturkšņa un gada pārskatu sagatavošanā, atbildība par
veidlapu pēc uzkrājuma un naudas plūsmas principiem aizpildīšanu e Kase
pārskatos
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā
vai finansēs
- pieredze bilancspējīga grāmatveža amatā vismaz 2 gadi (pieredze darbā
valsts iestādē tiks vērtēts kā priekšrocība)
- vēlama pieredze vadošā amatā valsts iestādē
- zināšanas par grāmatvedības darba organizāciju un starptautiskajiem
grāmatvedības standartiem
- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- pieredze darbam grāmatvedības programmā "Horizon"
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word,MS Excel)
- prasme sava un daļas darba procesa plānošanā un organizēšanā, komunikācijas
prasmes un orientācija uz attīstību
- valsts valodas prasme ne zemāka par B līmeņa otro pakāpi
- angļu valodas zināšanas
- prezentācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/203.AKK6
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus
uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta amatu
(uz noteiktu laiku) (amata kods 2619 01) Maskavas ielā
3, LV-1050
Obligātās prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C 1) atbilstoša
valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju
saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu
- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko
iepirkumu likumu
- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes
- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
Zināšanas un prasmes:
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu ( no EUR 785 līdz 1015) un sociālās garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt,
līdz 2018.gada 31.oktobrim nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.
OP 2018/203.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Juridiskās daļas jurista ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) - divas amata vietas, kura galvenie
pienākumi ir kvalitatīvi, faktiskajiem apstākļiem, tiesību normām un valsts
pārvaldes principiem atbilstoši sagatavoti dokumentu projekti, viedokļi un
skaidrojumi, kā arī kvalitatīvi veikta pārstāvība tiesas sēdēs
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz viena gada jurista profesionālā pieredze pēdējo 5 gadu laikā,
sagatavojot dokumentus ar juridiska rakstura izvērtējumu, piemēram, lēmumus,
atbildes vēstules, paskaidrojumus, pieteikumus tiesām
- valsts valodas prasme augstākā līmeņa 2.pakāpē
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā
- prasme sagatavot procesuālus dokumentus tiesām un prasme veikt pārstāvību
tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajā tiesā)
- prasme sagatavot lēmumu un vēstuļu projektus, prasme izveidot loģisku,
uztveramu un pārskatāmu dokumenta struktūru
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus un
juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas (līdz 1070 EUR)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD
mājaslapā - Par mums/Vakances/Apliecinājums) un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/203.AKK8
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta darbinieka amatu (uz
nenoteiktu laiku), kura galvenie
pienākumi ir nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, pieejamību un izmantošanu
Dienesta arhīvā
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība humanitārajās, sociālajās zinātnēs, datorzinātnēs vai
informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 1.pakāpē
- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme zināšanas pielietot darbā
- praktiska pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai
skaitā par dokumentu digitalizāciju
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/203.AKK9
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma
valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju
informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un
nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
pārvaldības departamenta Arhīva daļas arhīvista
darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku),
kura galvenie pienākumi ir nodrošināt dokumentu saglabāšanu, pieejamību un
izmantošanu arhīva glabātavā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Mūsu izvirzītās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē
- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme zināšanas pielietot darbā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai
skaitā par dokumentu digitalizāciju
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 7.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv,
tālr. uzziņām 67038614.
OP 2018/203.AKK10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) sakarā ar amata statusa maiņu, izsludina atklātu konkursu uz
Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sistēmu arhitektūras nodaļas
vadītāja - informācijas sistēmu galvenā arhitekta valsts civildienesta ierēdņa
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā vai uzņēmumu un iestāžu vadības
jomā
- pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijas vai komercuzņēmuma
darbā informācijas tehnoloģiju jomā, tajā skaitā, pieredze informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības jomā
- pieredze biznesa procesu analīzē un informācijas sistēmu izstrādē
- pieredze lielu uzņēmumu vai iestāžu informācijas sistēmu attīstības
stratēģiju izstrādē un IKT arhitektūras pārvaldībā
- pieredze IKT infrastruktūras attīstības un IKT pakalpojumu pārvaldības
jomā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts
pārvaldes procesā un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras
lomu tajā, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldību,
informācijas sistēmu drošības pārvaldību un elektroniskās pārvaldes attīstību
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- spēja plānot un vadīt tehnoloģiski organizatoriska rakstura pārmaiņas
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.3 saimes "Informācijas
tehnoloģijas./ Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmu vadība" V
A līmenis un 14. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Elektroniskās pārvaldes departaments" vai pa
pastu: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25,
Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi: personals@varam.gov.lv.
OP 2018/203.AKK11
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gaujienas nodaļas Zvārtavas apgaitas mežziņa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/203.AKK12
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Juridiskā departamenta Eiropas fondu nodrošinājuma nodaļas vecākā valsts
pārvaldes juriskonsulta ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- sagatavot un noformēt pārvaldes lēmumus, tajā skaitā, administratīvus
aktus, un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem
- sniegt atzinumus par ES fondu projektos konstatētajām pretrunām
- sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību
saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus
- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un maksātnespējas procesos
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt
atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES fondu darbību
- sniegt konsultācijas ES fondu tiesiskajos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību
zinātnēs
- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze administratīvo
aktu, līgumu u.c. juridisku dokumentu sagatavošanā (vismaz divi gadi)
- darba pieredze tiesvedībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un ES fondu vadību
regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko
regulējumu
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas
- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā
termiņā
- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt
komandā
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "Vecākais valsts
pārvaldes juriskonsults".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā:
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039407, 67039403.
OP 2018/203.AKK13
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu juriskonsults/e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un
iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas
kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)
- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību
izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas
kompetencei
- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus
- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās
institūcijās
Prasības kandidātiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze jurista/juriskonsulta darbā pēdējo piecu
gadu laikā
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs, atbilstoši nodaļas darbības
jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)
- vēlama pieredze publisko iepirkumu vai būvniecības, vai apsaimniekošanas
jomā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada
28.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā
norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus
aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/203.AKK14
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu pārvaldes referents/e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un
iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze nozarei atbilstošā jomā (publiskais iepirkums vai
būvniecība, vai apsaimniekošana)
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- prasme izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām
un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
- priekšroka tiks dota kandidātiem ar zināšanām un pieredzi publiskā
iepirkuma regulējuma piemērošanā pēdējo piecu gadu laikā
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 745 līdz EUR 1093 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada
28.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai pa
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus
sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar
pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc
pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.