Laidiens: 30.10.2018., Nr. 214
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/214.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta
Piesārņojuma novēršanas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa
amatu
Amata galvenie pienākumi: koordinēt un piedalīties normatīvo aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu un rekomendāciju izstrādē ozona slāni noārdošo
vielu, fluorēto siltumnīcefekta gāzu un gaisa
aizsardzības jomā.
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ķīmijā, fizikā, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs
- darba pieredze un zināšanas par vides aizsardzības jomas jautājumiem, tai
skaitā par ozona slāni noārdošām vielām, gaisa aizsardzības un ķīmisko vielu
pārvaldības jomu
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un tās darbības principiem, vēlama
darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektu izstrādē un virzībā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu un tās
darbību, par jomu regulējošajiem nozīmīgākajiem politikas plānošanas
dokumentiem un tiesību aktiem
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pievienojoties Vides aizsardzības departamenta komandai, tu iegūsi:
- iespēju iepazīt valsts pārvaldes darba vidi
- iespēju papildināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- mēnešalgu līdz 1230 euro
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei), sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Ja vēlies pieteikties, tad pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides
aizsardzības departaments" vai pa pastu: Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.
Amata apraksti ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā - Vakances.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/214.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
un nekustamā īpašuma departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- savlaicīga un efektīva juridiskā atbalsta nodrošināšana Izglītības un
zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) kompetencē esošajos jautājumos
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus ministrijas kompetencē esošajos
jautājumos
- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo
normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektu juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto projektu
turpmāko virzību
- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem
- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tai skaitā
administratīvo aktu, projektu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko
rīcību
- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto
administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību
- izvērtēt ministrijas padotībā esošo iestāžu sagatavotās uzziņas, kā arī
sagatavot uzziņas atbilstoši departamenta kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem
- pieredze juridiskajā darbā ilgāka par trīs gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu, tajā skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un izvērtēšanā, kā arī virzīšanā
apstiprināšanai Ministru kabinetā un Saeimā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- zināšanas administratīvo aktu sagatavošanā
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- labas komunikācijas prasmes un atsaucība
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē,
- mēnešalgu: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR,
3.kategorija: 1382,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts
21.amata saime IV līmenī, 11.mēnešalgu grupa),
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā,
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā).
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze valsts pārvaldē,
pieredze juridiskajā darbā, pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un
izvērtēšanā, kā arī virzīšanā apstiprināšanai un pieredze tiesvedības procesos,
norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta
minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas
pieredzes),
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi " JNĪD juriskonsults".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu,
- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim
par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Izglītības
un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047815.
OP 2018/214.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts
uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmācijas departamenta Zāļu
kontroles nodaļas inspektors/-e (profesijas kods 2422
07) (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt zāļu izplatīšanas prasību un farmaceitisko darbību
regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība farmācijā, veselības aprūpē, ķīmijā vai tiesībzinībās
- praktiskā darba pieredze farmācijas jomā 1 gads
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un nozares politikas dokumentu pārzināšana
un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem un zināšanu
pielietošana darba procesā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un biroja tehniku
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija,
kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/214.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Sociālās infrastruktūras departamenta Veselības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2018.gada 22.oktobra iecelta AIVA ARNICĀNE.
OP 2018/214.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 22.oktobra
iecelts EDGARS OZOLNIEKS.
OP 2018/214.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības satura projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku
no 2018.gada 25.oktobra iecelta EVIJA RĪBENA.
OP 2018/214.AKR4
Maksātnespējas kontroles dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Otrā
uzraudzības departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2018.gada 26.oktobrī iecelta ZANE BIEDRIŅA.