Laidiens: 21.11.2018., Nr. 229

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/229.AKK1

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt valsts aizsardzības militāro objektu ekspluatāciju un tehnisko nodrošinājumu ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības jomās

- izstrādāt vai piedalīties ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības jautājumiem saistītu tehnisko specifikāciju izstrādē

- nodrošināt iekšējās kārtības noteikumu izstrādi un aktualizēšanu, izpildes kontroli attiecībā uz ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības prasībām

- koordinēt objektu ugunsgrēka riska novērtējumu sagatavošanu

- nodrošināt civilās aizsardzības plāna izstrādi

- veikt tirgus izpētes, ja plānots iegādāties preces un pakalpojumus ugunsdrošības, gāzes saimniecības vai civilās aizsardzības vajadzībām

Prasības kandidātiem/-ēm:

- nepieciešama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā (arhitektūras, būvniecības vai enerģētikas jomā) izglītība un apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un aizsardzība", 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Civilā drošība un aizsardzība"

- vēlama apliecība, kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes saimniecību pienākumus

- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā (apgūta 60 stundu programma)

- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās ne mazāk par trīs gadiem

- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā

- ļoti labas zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības sistēmas organizāciju

- prasme un praktiska pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības ugunsdrošībā un civilajā aizsardzībā

- izpratne jautājumos, kas saistīti ar īpašumu apsaimniekošanas jomu

- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām un iepirkumus regulējošiem normatīvajiem aktiem

- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes

- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes

- vismaz vienas svešvalodas (krievu vai angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1052 līdz EUR 1382 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 16.decembrim (ieskaitot) sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs.


OP 2018/229.AKK2

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Kontroles daļas resursu kontroles sektora vecākā inspektora (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- kontrolēt LR normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju resursu aizsardzības jomā

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību vai vides zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valoda (Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u.c.)

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides aizsardzības jomā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- laba fiziskā sagatavotība

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- labas komunikācijas spējas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Liepājas reģionālajai vides pārvaldei Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, tālr. 63424826.


OP 2018/229.AKK3

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Tehnisko noteikumu un vides informācijas sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot paredzamās darbības ietekmes uz vidi sākotnējos izvērtējumus

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam-vecākais eksperts" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā, 1.stāvā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/229.AKK4

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte šādam ierēdņa amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā (divas amata vietas uz noteiktu laiku Rīgā)

Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegtos valsts un pašvaldību, un to institūciju, kā arī fizisko un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbilžu projektus

- nodrošināt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu darbības un juridisko faktu kontroli, tostarp izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām sagatavot brīdinājumu vēstules

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tostarp sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopijas) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un, ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga, LV-1011);

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9.panta 2.punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likuma 7., 8. un 9.pants un Darba likuma 38.pants.


OP 2018/229.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komandai ir nepieciešams jauns kolēģis, kuram ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte šādam ierēdņa amatam - valsts notārs/-e Kontroles nodaļā (viena amata vieta uz noteiktu laiku Daugavpilī)

Kontroles nodaļa nodrošina lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās, normatīvajos aktos noteikto ziņu par Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu un juridisko faktu publisku ticamību, atsevišķu tiesību subjektu darbības izbeigšanu un izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra vestajiem reģistriem

Galvenie pienākumi:

- pieņemt lēmumus un ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

- ierakstīt komercreģistrā ziņas par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz nodokļu administrācijas lēmumu

- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības izslēgšanu no komercreģistra saskaņā ar Komerclikuma 317.panta otro daļu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Daugavpilī (Alejas iela 68-1A)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopijas) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un, ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga, LV-1011);

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9.panta 2.punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likuma 7., 8. un 9.pants un Darba likuma 38.pants.


OP 2018/229.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņu amatiem - Rīgas Rietumu reģiona teritoriālās struktūrvienības 4. nodaļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, amata vieta ar 2019. gada 1. janvāri, darbs ar bērniem un jauniešiem)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar bērniem un jauniešiem

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- izpratne par kriminālsodu izpildes jautājumiem

- zināšanas personības un attīstības, t.sk. vecumposmu psiholoģijā

- zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā

- zināšanas saskarsmes psiholoģijā

- laba latviešu valodas runas un rakstu kultūra

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- analītiska domāšana, orientācija uz klientu

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi (darbs ar bērniem un jauniešiem):

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- organizēt audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi;

- organizēt un vadīt izlīgumus

- uzraudzīt nosacīti notiesātas, nosacīti pirms termiņa no soda izciešanas atbrīvotas, nosacīti no kriminālatbildības atbrīvotas personas un personas, kurām piemērots papildsods - probācijas uzraudzība (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- vadīt sociālās rehabilitācijas programmas

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- struktūrvienības vadītāja vai vecākā probācijas speciālista pārraudzībā sagatavot izvērtēšanas ziņojumus

- pārzināt struktūrvienības darbības teritorijā pieejamos un Valsts probācijas dienesta iekšējos, t.sk. brīvprātīgā darba veicēju, resursus un piesaistīt tos veiksmīgai probācijas klientu resocializācijai

Piedāvājam:

- mēnešalgu no EUR 810,00 līdz EUR 887,00 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- 20% piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu un ar norādi "Rīgas Rietumu reģiona teritoriālās struktūrvienības nodaļas nosaukums PROBĀCIJAS SPECIĀLISTS" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.vpd.gov.lv.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir būs iesnieguši dokumentus atbilstoši prasībām. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Informējam, ka konkurss tiks organizēts trīs kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā tiks veikta amatam nepieciešamo zināšanu pārbaude Novērtēšanas centrā, trešajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

-jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/229.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņu amatiem - Rīgas Rietumu reģiona teritoriālās struktūrvienības 5. nodaļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, amata vieta ar 2019. gada 1. janvāri, darbs ar bērniem un jauniešiem)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar bērniem un jauniešiem

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- izpratne par kriminālsodu izpildes jautājumiem

- zināšanas personības un attīstības, t.sk. vecumposmu psiholoģijā

- zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā

- zināšanas saskarsmes psiholoģijā

- laba latviešu valodas runas un rakstu kultūra

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- analītiska domāšana, orientācija uz klientu

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi (darbs ar bērniem un jauniešiem):

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- organizēt audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- organizēt un vadīt izlīgumus

- uzraudzīt nosacīti notiesātas, nosacīti pirms termiņa no soda izciešanas atbrīvotas, nosacīti no kriminālatbildības atbrīvotas personas un personas, kurām piemērots papildsods - probācijas uzraudzība (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- vadīt sociālās rehabilitācijas programmas

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- struktūrvienības vadītāja vai vecākā probācijas speciālista pārraudzībā sagatavot izvērtēšanas ziņojumus

- pārzināt struktūrvienības darbības teritorijā pieejamos un Valsts probācijas dienesta iekšējos, t.sk. brīvprātīgā darba veicēju, resursus un piesaistīt tos veiksmīgai probācijas klientu resocializācijai

Piedāvājam:

- mēnešalgu no EUR 810,00 līdz EUR 887,00 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- 20% piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk)

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", aizpildot Valsts probācijas dienesta mājaslapas www.vpd.gov.lv sadaļā "Aktualitātes/Vakances" atrodamo pieteikuma veidlapu un ar norādi "Rīgas Rietumu reģiona teritoriālās struktūrvienības nodaļas nosaukums PROBĀCIJAS SPECIĀLISTS" jāiesniedz:

- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv;

- nosūtot pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011;

- iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Sīkāka informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.vpd.gov.lv.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri būs iesnieguši dokumentus atbilstoši prasībām. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Informējam, ka konkurss tiks organizēts trīs kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā tiks veikta amatam nepieciešamo zināšanu pārbaude Novērtēšanas centrā, trešajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/229.AKK8

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā arhivāra/-es amatā (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 462,00 (7.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2 un Starta ielā 1

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga, LV-1011);

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9.panta 2.punkta b) apakšpunkts, Valsts civildienesta likuma 7., 8. un 9.pants un Darba likuma 38.pants.


OP 2018/229.AKK9

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina atklātu konkursu uz rektora amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības un iesniedzamo dokumentu saraksts atrodams Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Akadēmija/Vakances".

Pretendenti dokumentus aizlīmētā aploksnē ar norādi "Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Rektora vēlēšanu komisijai" no 2018.gada 26.novembra līdz 2018.gada 18.decembrim plkst.17.00. personiski iesniedz Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Kancelejā, Atbrīvošanas alejā 115, 326.kabinetā, Rēzeknē, LV-4601.

Ar Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas (RTA) rektora vēlēšanu nolikumu var iepazīties Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā http//www.rta.lv (sadaļā: "Akadēmija/Dokumenti"). Informācija pa tālr. 26539353.


OP 2018/229.AKK10

Transporta un sakaru institūts (reģ. Nr.40003458903) paziņo: īstenojot projektu "Transporta un sakaru institūta akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" ietvaros (09.01.2018. Ministru kabineta noteikumi Nr. 25) izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi 2018./2019.akadēmiskā gada pavasara semestrim sekojošos studiju virzienos:

1) "Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne"

2) "Transporta pakalpojumi"

3) "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība" (sakarā ar jaunu profesionālā maģistra studiju programmu "Aviācijas vadība" īstenošanu).

Sīkāka informācija par sludinājumu Transporta un sakaru institūta mājaslapā:

http://www.tsi.lv/lv/content/transporta-un-sakaru-instituta-akademiska-personala-stiprinasana-strategiskas

http://www.tsi.lv/en/content/transporta-un-sakaru-instituta-akademiska-personala-stiprinasana-strategiskas.

Pieteikšanās termiņš: 2018. gada 10.decembris.

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikums, CV atbilstoši vērtēšanas kritērijiem, studiju kursa apraksts, diploma par iepriekšējo izglītību kopija/s, citi dokumenti (pēc izvēles), kas liecina par pretendenta prasmēm, zināšanām un spējām.

Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi: pro822@tsi.lv vai pa pastu, adrese: Transporta un sakaru institūts, Lomonosova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1019, 301. kab., uz aploksnes norādot "Pieteikums ārvalstu akadēmiskā personāla atlases atklātā konkursa atlasei" un pretendenta vārdu.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Transporta un sakaru institūts informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Transporta un sakaru institūts.


OP 2018/229.AKK11

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018.gada 14.novembrī izdevumā "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr.2018/225.AKK8 publicēto paziņojumua par Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Piektās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es vakanto ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku). Pareizi lasīt: "2 vakances uz nenoteiktu laiku".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/229.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības departamenta Vides veselības nodaļas vadītāja ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 16.novembra konkursa kārtībā iecelts NORMUNDS KADIĶIS.


OP 2018/229.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka Farmācijas departamenta Komercprakses nodaļas vadītāja ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 20.novembra konkursa kārtībā iecelts JĀNIS VALENIEKS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)