Laidiens: 14.12.2018., Nr. 246
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/246.AKK1
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e Finanšu
tirgus politikas departamenta Kapitāla tirgus un apdrošināšanas politikas
nodaļā
Finanšu tirgus politikas departamenta ir struktūrvienība, kas nodrošina
finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai
un ekonomikas attīstības veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātņu
jomā
- darba pieredze apdrošināšanas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba
pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar
finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomiskās
attīstības veicināšanai (apdrošināšanas jautājumos):
- finanšu tirgus politikas plānošana, finanšu tirgus regulējuma
pilnveidošana, t. sk. normatīvo aktu projektu izstrāde, Latvijas Republikas
finanšu tirgus likumdošanas pilnveidošana un saskaņošana ar ES tiesību aktiem
- Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD komitejās
un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos vai darba grupās finanšu tirgus
un finanšu pakalpojumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt
Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.
OP 2018/246.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā - eksperts/-e (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu jomā)
- praktiska pieredze korporatīvo klientu apkalpošanas vai
personāla atlases jomā ne mazāk kā 1 gads
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un darba devēju sadarbību
- zināšanas par klientu apkalpošanas darba organizāciju un aktuālajām
metodēm
- zināšanas par personāla atlases procesu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientācija uz pozitīvu darba
rezultātu
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (ikdienas lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi:
- pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūru (turpmāk - Aģentūra) sadarbībā ar
darba devējiem, darba devēju organizācijām un nozaru asociācijām prezentēntējot Aģentūras pakalpojumus
- veidot un attīstīt sadarbību ar valstiski nozīmīgākajiem darba devējiem,
sniegt atbalstu darba devējiem brīvo darba vietu
aizpildīšanā
- nodrošināt metodisko vadību par vakanču reģistrēšanu un uzskaites
atbilstību kā arī Aģentūras mājas lapas, CV un vakanču portāla saturisku
pārraudzību un pilnveidi atbilstoši amata kompetencei
- prezentēt Nodarbinātības valsts aģentūras mērķus un pakalpojumus amata
kompetences ietvaros
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00
EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts".
Informācija pa tālr. 67021785 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības
valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/246.AKK3
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā
vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu Valmierā ( 2 vakances) - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora
vecākais inspektors
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 750 līdz 950 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās
darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles ielā 13,
Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2018/246.AKK4
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā
vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu Valmierā - Atļauju daļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodas zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikāciju spējas
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 800 līdz 1000 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L.Paegles
ielā 13, Valmierā, sūtīt pa e-pastu uz adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai sūtīt pa pastu uz adresi L.Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2018/246.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz nodaļas vadītāja vietnieka/-ces
amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodaļas vadītāja prombūtnes laikā organizēt un vadīt nodaļas darbu
- organizēt administratīvo lietu izskatīšanu par personu tiesību atzīšanu
saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES),
Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē un izdevumu
atlīdzināšanu par veselības aprūpes pakalpojumiem, kuri saņemti citā ES, EEZ
dalībvalstī vai Šveicē
- nodrošināt sūdzību un iesniegumu izskatīšanu
- veikt informācijas apkopošanu par ES tiesību aktiem un ES Tiesas prejudiciālajiem
nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu, kā
arī sagatavot informāciju par nolēmumos sniegtajiem skaidrojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē
- pieredze administratīvā procesa piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- atalgojumu pirms nodokļu nomaksas no 940 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1287
EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vadītāja vietnieks Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2018.gada 26.decembrim. Informācija
pa tālr. 67043772.
Nacionālais veselības dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais
veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.
OP 2018/246.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es amatu Ambulatoro pakalpojumu
nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai
nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu un uzraudzīt līdzekļu izlietojumu
- analizēt ambulatorās veselības aprūpes statistisko un ekonomisko rādītāju
attīstības tendences
- izstrādāt priekšlikumus ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu
pieejamības uzlabošanai, piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
- piedalīties darba grupās, apspriedēs par veselības aprūpes pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā
- ļoti labas MS Excel prasmes
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā pieredze datu apstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas - sarunvaloda
- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1230 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai nosūtīt pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada
26.decembrim. Papildu informācija pa tālr. 67043742.
Nacionālais veselības dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais
veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.
OP 2018/246.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
projektu atlases nodaļas eksperta amatu
MĒS PIEDĀVĀJAM
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
investīciju projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem (iespējams pēc noteiktā termiņa
darbu turpināt citā struktūrvienībā)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 893 euro, 2.
kategorija - 1059 euro, 3. kategorija - 1225 euro)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS
- organizēt un nodrošināt ES fondu projektu iesniegumu atlases, t.sk.:
- sagatavot un saskaņot projektu iesniegumu atlases dokumentāciju
- organizēt informatīvos pasākumus
- konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus
- organizēt projektu iesniegumu vērtēšanas procesu
- vērtēt projektu iesniegumus
- sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- vēlama pieredze projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē
(pieredze ES fondu projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks
uzskatīta par būtisku priekšrocību)
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja strādāt intensīvi, saspringtos termiņos, individuāli un arī komandas
ietvaros
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Infrastruktūras projektu atlases nodaļas eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Datu pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Smilšu iela 1, Rīga,
LV-1919.