Laidiens: 06.02.2018., Nr. 26
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/26.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamenta SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJA
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- darba pieredze sabiedrisko attiecību, žurnālistikas vai projektu vadības
jomā vismaz divi gadi (vēlams valsts pārvaldē)
- pieredze preses publikāciju, informatīvo materiālu, preses relīžu
sagatavošanā un pasākumu organizēšanā
- zināšanas un prasmes par mūsdienīgu digitālo komunikācijas kanālu
aktuālajām tendencēm un sociālo mediju darbības principiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu valoda)
- iniciatīva, teicamas komunikācijas prasmes, ētiskums, rūpes par
precizitāti un kvalitāti
Galvenie amata pienākumi:
- pārvaldes iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšana un vadīšana
- sabiedrības informēšana par Pārvaldes darbības jomu gan plašsaziņas
līdzekļos, gan sociālajos medijos
- mājaslapas uzturēšana un satura atjaunošana
- skaidrojumu un viedokļu sagatavošana
Pārvalde piedāvā:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus - Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
- mēnešalgu, sākot no 1050 EUR līdz 1270 EUR (pirms nodokļu
nomaksas), atbilstoši piešķirtajai kategorijai
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
- jūsu redzējums vai ieteikumi Pārvaldes komunikācijas uzlabošanai ar
sabiedrību (1-2 lp.)
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt līdz 2018. gada 19. februārim:
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā, LV-1026
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums sabiedrisko attiecību vadītāja amatam"
Uzziņas pa tālr. 67219273.
OP 2018/26.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu
amata vietām - Personāla nodaļas personāla speciālists (4 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vēlama darba pieredze personālvadības jomā vismaz viens gads valsts
pārvaldē
- pieredze personāla dokumentu lietvedībā, rīkojumu un citu dokumentu
sagatavošanā
- ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- pieredze darbinieku apmācību, semināru un komandējumu organizēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- praktiskā darba pieredze personālu datu informācijas sistēmu
lietošanā (resursu vadības sistēmas "Horizon"
personāla modulis, Horizon WEB pašapkalpošanās
sistēma HoP un Novērtēšanas elektroniskās veidlapas
informācijas sistēma (NEVIS)) tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt un organizēt Nodarbinātības valsts aģentūras personāla vadības
un personāla lietvedības procesus (personāla atlase, novērtēšana, motivēšana,
iekšējā komunikācija, personāla attīstība, komandējumu un apmācību
organizēšana)
- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana un dokumentu aprites
nodrošināšana
- personāla datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmā "Horizon" un novērtēšanas sistēmā NEVIS
Atalgojuma apmērs, sākot no 710,00 EUR (9. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra
ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "Personāla_speciālists"
Informācija pa tālr. 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/26.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office),
vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja
izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2018/26.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu Ogres mežniecībā
(darbavieta Ogrē)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office),
vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 800,00 EUR (bruto)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no pasūtījuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2018/26.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Valmieras biznesa inkubatora vadītāja
darbinieka (valsts amatpersonas) amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada
31. decembrim)
LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu
Valmieras biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt BI darbu atbilstoši tā stratēģijā noteiktajiem mērķiem un
pieejamajiem resursiem
- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu
BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus,
identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai,
piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas
veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c. jautājumos
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai
apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot
attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta
darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos
veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)), vai pieredze privātā vai nevalstiskā
organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma
piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos
uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par
priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības
teritorijā
- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto); sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
14. februārim, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un
redzējumu par Valmieras biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā,
teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt
uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"VaBI vadītājs".
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2018/26.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada
31. decembrim)
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aicina darbā enerģētikas
jomas ekspertu
Galvenie amata pienākumi:
- sekot līdzi aktualitātēm, attīstības tendencēm un normatīvajiem aktiem
enerģētikas jomā
- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt jomas potenciāli
komercializējamās idejas un palīdzēt tās attīstīt un komercializēt
- aktualizēt informāciju par enerģētikas jomas pētniecisko organizāciju
piedāvātajiem pakalpojumiem
- veicināt sadarbību starp uzņēmumiem un pētnieciskajām organizācijām
- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības un palīdzēt tās attīstīt
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā
enerģētikas jomā (vismaz trīs gadi)
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā
- zināšanas par komercializācijas procesu
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR
(bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
15. februārim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais eksperts
enerģētikas jomā" vai pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā
2, Rīgā, LV-1442).
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039407 vai 67039403.
OP 2018/26.AKK7
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e
Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu
un iepirkumu nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu
atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)
- pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas prakse
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- obligāta iepriekšēja pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā (pēdējo
2 gadu laikā)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un
strādāt komandā, vadīt iepirkuma komisiju
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju
- angļu valodas zināšanas
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets).
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35. saime, II līmenis un
9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no EUR 835 līdz EUR 1190 atkarībā no
kategorijas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma
vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
18. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/26.AKK8
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu
nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu
atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)
- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā (pēdējo 2 gadu
laikā)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un
strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets).
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (2. saime, III A
līmenis un 8. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 745 EUR līdz
1093 EUR atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma
vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada
18. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/26.AKK9
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Finanšu nodaļā
uz nenoteiktu laiku
Vispārējie darba pienākumi:
- kreditoru, krājumu, ilgtermiņa ieguldījumu uzskaite
- dabas resursu nodokļa uzskaite, dabas resursu nodokļa deklarācijas
sagatavošana
- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites
- piedalīties gada pārskata sagatavošanā un budžeta plānošanā
Prasības kandidātiem:
- augstākā (bakalaurs) vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai vadības zinībās
- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja
līmenī
- Valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiska domāšana, labas
komunikācijas prasmes
- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā un
pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
tiks uzskatītas par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz
1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu
(atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"),
motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2018. gada 20. februārim (ieskaitot) ar norādi uz
vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/26.AKK10
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā uz
nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- darboties iepirkumu komisijās
- izstrādāt iepirkuma līgumu projektus
- izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sniegt juridiskus atzinumus
Prasības kandidātiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā
izglītība
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības
jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un
strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze jurista darbā
- vēlama pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office,
internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (21. saime, III A
līmenis un 9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 835 EUR līdz 1190 EUR
atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma vēstuli,
CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 18. februārim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/26.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles
departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektores ierēdnes amatā
uz nenoteiktu laiku 2018.gada 1.februārī konkursa kārtībā
iecelta KRISTA ZADINANE.
OP 2018/26.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības
uzraudzības un kontroles departamenta
Latgales kontroles nodaļas inspektora veselības aprūpes jomā ierēdņa
amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada 5.februārī konkursa kārtībā iecelts ARTŪRS
DEMIDOVS.
OP 2018/26.AKR3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras iekšējās kontroles speciālista (valsts
civildienesta ierēdņa) amatu ir beidzies bez rezultāta.