Laidiens: 06.02.2018., Nr. 26

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/26.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamenta SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- darba pieredze sabiedrisko attiecību, žurnālistikas vai projektu vadības jomā vismaz divi gadi (vēlams valsts pārvaldē)

- pieredze preses publikāciju, informatīvo materiālu, preses relīžu sagatavošanā un pasākumu organizēšanā

- zināšanas un prasmes par mūsdienīgu digitālo komunikācijas kanālu aktuālajām tendencēm un sociālo mediju darbības principiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu valoda)

- iniciatīva, teicamas komunikācijas prasmes, ētiskums, rūpes par precizitāti un kvalitāti

Galvenie amata pienākumi:

- pārvaldes iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšana un vadīšana

- sabiedrības informēšana par Pārvaldes darbības jomu gan plašsaziņas līdzekļos, gan sociālajos medijos

- mājaslapas uzturēšana un satura atjaunošana

- skaidrojumu un viedokļu sagatavošana

Pārvalde piedāvā:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus - Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

- mēnešalgu, sākot no 1050 EUR līdz 1270 EUR (pirms nodokļu nomaksas), atbilstoši piešķirtajai kategorijai

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

- jūsu redzējums vai ieteikumi Pārvaldes komunikācijas uzlabošanai ar sabiedrību (1-2 lp.)

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt līdz 2018. gada 19. februārim:

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums sabiedrisko attiecību vadītāja amatam"

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2018/26.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Personāla nodaļas personāla speciālists (4 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama darba pieredze personālvadības jomā vismaz viens gads valsts pārvaldē

- pieredze personāla dokumentu lietvedībā, rīkojumu un citu dokumentu sagatavošanā

- ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- pieredze darbinieku apmācību, semināru un komandējumu organizēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- praktiskā darba pieredze personālu datu informācijas sistēmu lietošanā (resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla modulis, Horizon WEB pašapkalpošanās sistēma HoP un Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma (NEVIS)) tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt un organizēt Nodarbinātības valsts aģentūras personāla vadības un personāla lietvedības procesus (personāla atlase, novērtēšana, motivēšana, iekšējā komunikācija, personāla attīstība, komandējumu un apmācību organizēšana)

- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana un dokumentu aprites nodrošināšana

- personāla datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmā "Horizon" un novērtēšanas sistēmā NEVIS

Atalgojuma apmērs, sākot no 710,00 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Personāla_speciālists" Informācija pa tālr. 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/26.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2018/26.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu Ogres mežniecībā (darbavieta Ogrē)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 800,00 EUR (bruto)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no pasūtījuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2018/26.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Valmieras biznesa inkubatora vadītāja darbinieka (valsts amatpersonas) amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu Valmieras biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt BI darbu atbilstoši tā stratēģijā noteiktajiem mērķiem un pieejamajiem resursiem

- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c. jautājumos

- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)), vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 14. februārim, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Valmieras biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "VaBI vadītājs".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.


OP 2018/26.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aicina darbā enerģētikas jomas ekspertu

Galvenie amata pienākumi:

- sekot līdzi aktualitātēm, attīstības tendencēm un normatīvajiem aktiem enerģētikas jomā

- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt jomas potenciāli komercializējamās idejas un palīdzēt tās attīstīt un komercializēt

- aktualizēt informāciju par enerģētikas jomas pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem

- veicināt sadarbību starp uzņēmumiem un pētnieciskajām organizācijām

- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības un palīdzēt tās attīstīt

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā enerģētikas jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā

- zināšanas par komercializācijas procesu

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 15. februārim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais eksperts enerģētikas jomā" vai pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442).

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2018/26.AKK7

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas prakse

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- obligāta iepriekšēja pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā (pēdējo 2 gadu laikā)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā, vadīt iepirkuma komisiju

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju

- angļu valodas zināšanas

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets).

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no EUR 835 līdz EUR 1190 atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 18. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/26.AKK8

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā (pēdējo 2 gadu laikā)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets).

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (2. saime, III A līmenis un 8. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 745 EUR līdz 1093 EUR atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 18. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/26.AKK9

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Finanšu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- kreditoru, krājumu, ilgtermiņa ieguldījumu uzskaite

- dabas resursu nodokļa uzskaite, dabas resursu nodokļa deklarācijas sagatavošana

- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites

- piedalīties gada pārskata sagatavošanā un budžeta plānošanā

Prasības kandidātiem:

- augstākā (bakalaurs) vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- Valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes

- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā un pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2018. gada 20. februārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/26.AKK10

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- darboties iepirkumu komisijās

- izstrādāt iepirkuma līgumu projektus

- izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sniegt juridiskus atzinumus

Prasības kandidātiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze jurista darbā

- vēlama pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (21. saime, III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 835 EUR līdz 1190 EUR atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 18. februārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/26.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektores ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada 1.februārī konkursa kārtībā iecelta KRISTA ZADINANE.


OP 2018/26.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Latgales kontroles nodaļas inspektora veselības aprūpes jomā ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku 2018.gada 5.februārī konkursa kārtībā iecelts ARTŪRS DEMIDOVS.


OP 2018/26.AKR3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkurss uz Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras iekšējās kontroles speciālista (valsts civildienesta ierēdņa) amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)